- daniel 5ck
- **
- 337 mesaje
- din 15 Mai 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Dolj
daniel 5ck
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
FUGITI DE DI-BAS!
am avut ghinionul sa fiu cu masina prin bucuresti in 2008 in august cand inca o aveam in garantie si m-a lasat termocupla pe langa spitalul Fundeni;dupa vreo 2 ore de asteptare aserviciilor Opel Asistenta care s-au dovedit a fi ACR pana la urma am ajuns la Di-Bas la ora 10 am si am stat pana la 13:00 pana m-a bagat cineva inseama;dupa alte 3 ore in care am fiert in suc propriu deoarece aveam copilul dupa mine si era cald de moarte,mi s-a spus ca dureaza 7 zile sa vina din Germania;de parca nu exista o termocupla in toata reteaua Opel service din Romania;am cerut sa mi se dea masina la schimb pana va fi a mea gata dar mi s-au cerut 400 euro garantie,sa aduc masina dupa 4 zile iar pentru ultimele 3 sa mi se dea o masina din service pe care s-o returnez la ridicarea masinii mele;nu am mai rabdat si i-am albit de injuraturi,mi-am retras actele de la receptie si am plecat pe la 17 din service,facand 3 ore pana am iesit din Bucuresti deoarece la maxim 2 semafoare imi fierbea apa si trebuia sa opresc o juma de ora si sa-i pun apa;mi-am cumparat termocupla pe banii mei din Craiova a doua zi dimineata si nici ca am mai fost prin vreun service autorizat Opel de atunci
am avut ghinionul sa fiu cu masina prin bucuresti in 2008 in august cand inca o aveam in garantie si m-a lasat termocupla pe langa spitalul Fundeni;dupa vreo 2 ore de asteptare aserviciilor Opel Asistenta care s-au dovedit a fi ACR pana la urma am ajuns la Di-Bas la ora 10 am si am stat pana la 13:00 pana m-a bagat cineva inseama;dupa alte 3 ore in care am fiert in suc propriu deoarece aveam copilul dupa mine si era cald de moarte,mi s-a spus ca dureaza 7 zile sa vina din Germania;de parca nu exista o termocupla in toata reteaua Opel service din Romania;am cerut sa mi se dea masina la schimb pana va fi a mea gata dar mi s-au cerut 400 euro garantie,sa aduc masina dupa 4 zile iar pentru ultimele 3 sa mi se dea o masina din service pe care s-o returnez la ridicarea masinii mele;nu am mai rabdat si i-am albit de injuraturi,mi-am retras actele de la receptie si am plecat pe la 17 din service,facand 3 ore pana am iesit din Bucuresti deoarece la maxim 2 semafoare imi fierbea apa si trebuia sa opresc o juma de ora si sa-i pun apa;mi-am cumparat termocupla pe banii mei din Craiova a doua zi dimineata si nici ca am mai fost prin vreun service autorizat Opel de atunci
- gigi123456
- *
- 37 mesaje
- din 30 Mar 2010
- Bucuresti
gigi123456
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2010
- Mesaj Privat
- 26mad
- **
- 453 mesaje
- din 17 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
26mad
- Mesaje scrise: 453
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
offtopic oarecum.... consider necesar acest topic.... toti mai gresim si ideal ar fi sa invatam si din greselile altora.... fara a mai intra in detalii, credeti-ma ca am fost in 2-3 service-uri opel si am aruncat banii aiurea... daca vreti calitate si seriozitate mergeti la maiandrei. rog a nu se considera up din moment ce nu am auzit pe cineva sa fie nemultumit, ci dimpotriva aud numai cuvinte de lauda
Cristzi89
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2010
- Mesaj Privat
Revin dupa ce am facut a 2 a revizie la DI-BAS Fundeni...am fost programat la 15 am ajus la 14:45, la 15:05 a intrat masina, am intrat si eo dupa 5 minute si am stat langa ea ca am avut piesele de la mine si nu vroiam sa mi faca manevre...totul a decurs ok, mi a verificat-o cap coada..totul a durat 45 de minute.singurul - este ca de data asta nu a mai pus husa de plastic peste scaun...dar sunt multumit
mironnn
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
Cristzi89
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2010
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 578 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 578
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
vladro84
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut,
numele meu este Vlad si sunt relativ nou pe forumul vostru, insa din fericire stiu cate ceva despre "masina" Opel. Am citit aproape toate postarile referitoare la service-urile din Bucuresti si as vrea sa va spun cateva cuvinte legate de acest subiect.
1. Cu siguranta intr-un Service autorizat Opel puteti gasi oameni certificati care au urmat traininguri de specialitate. De asemenea sculele folosite la reparatii sunt omologate si agreate de catre Opel. ( Nu cred ca ar vrea cineva sa i se stranga un surub special cu patentul sau alta nebunie de scula improvizata pentru ca service-ul respectiv nu are o scula specifica Opel)
2. Referitor la protectia scaunelor si a volanului, in majoritatea service-urilor autorizate, receptionerul le pune pe masina cand o preia de la client. Puteti cere acest lucru, in cazul in care nu vi se ofera.
3. Spunea un coleg putin mai sus ca nu i s-a permis accesul in service. Din punctul meu de vedere un lucru absolut normal. Ganditi-va cam cat ar trebui sa plateasca daune service-ul in cazul in care un client sufera un accident in atelier. O solutie in care sa supravegheati masina: Toate service-urile autorizate pun la dispozitie un spatiu sigur (sala de asteptare) unde clientul poate supraveghea masina. Chiar mai mult unii pun la dispozitie un TV unde puteti vedea imaginile captate de o camera montata in service.
4. La efectuarea unei lucrari, exceptie facand garantiile, puteti cere piesele vechi. Unele service-uri pun aceste piese vechi in cutiile celor noi si le lasa in portbagaj.
In concluzie, sunt sigur ca orice padure are uscaciunile ei, si poate si in service-urile autorizate Opel exista nereguli sau probleme, insa in general un service "de firma" ofera o anumita garantie si calitate.
numele meu este Vlad si sunt relativ nou pe forumul vostru, insa din fericire stiu cate ceva despre "masina" Opel. Am citit aproape toate postarile referitoare la service-urile din Bucuresti si as vrea sa va spun cateva cuvinte legate de acest subiect.
1. Cu siguranta intr-un Service autorizat Opel puteti gasi oameni certificati care au urmat traininguri de specialitate. De asemenea sculele folosite la reparatii sunt omologate si agreate de catre Opel. ( Nu cred ca ar vrea cineva sa i se stranga un surub special cu patentul sau alta nebunie de scula improvizata pentru ca service-ul respectiv nu are o scula specifica Opel)
2. Referitor la protectia scaunelor si a volanului, in majoritatea service-urilor autorizate, receptionerul le pune pe masina cand o preia de la client. Puteti cere acest lucru, in cazul in care nu vi se ofera.
3. Spunea un coleg putin mai sus ca nu i s-a permis accesul in service. Din punctul meu de vedere un lucru absolut normal. Ganditi-va cam cat ar trebui sa plateasca daune service-ul in cazul in care un client sufera un accident in atelier. O solutie in care sa supravegheati masina: Toate service-urile autorizate pun la dispozitie un spatiu sigur (sala de asteptare) unde clientul poate supraveghea masina. Chiar mai mult unii pun la dispozitie un TV unde puteti vedea imaginile captate de o camera montata in service.
4. La efectuarea unei lucrari, exceptie facand garantiile, puteti cere piesele vechi. Unele service-uri pun aceste piese vechi in cutiile celor noi si le lasa in portbagaj.
In concluzie, sunt sigur ca orice padure are uscaciunile ei, si poate si in service-urile autorizate Opel exista nereguli sau probleme, insa in general un service "de firma" ofera o anumita garantie si calitate.
- B74LEL
- **
- 498 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2008 Z17DTL
- Bucuresti
B74LEL
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut ,
Parerea mea este ca singura garantie pe care o ofera service-urile Opel este cea de pe hartie . Cel mai mult tine de noroc daca ajungi in ele si esti cat de cat multumit . Nu mi se pare normal ca intr-un service autorizat sa nu se repare masina ca la carte ,sa se puna corect ultimul surub , ultimul dop de plastic , sau sa se demonteze corect anumite parti asa cum au fost scoliti in afara . Consider ca si-au pierdut pe termen nelimitat increderea si singurul motiv pentru care ele mai exista sunt garantiile .Omul spera sa i se repare pe garantie ce i se strica si pentru asta plateste excesiv manopera si piese (de frica - e in garantie) .La ce bani se iau in aceste service-uri ar trebui sa se faca treaba perfect , nu aproape perfect .Ar trebui reomologate aceste service-uri la stardardele care sunt in afara .Este edevarat ca sunt si lucruri punctuale care sunt ok , dar pe general sunt praf . Inca se merge pe ideea ca merge si asa .Daca ar avea o mai mare transparenta ar fi ok . De regula se acopera angajatii incompetenti sau care nu au chef de munca si se abureste clientul . Sa aiba puterea sa spuna ca nu stiu , nu sa faca experiente pe banii clientului .
Bafta,
Parerea mea este ca singura garantie pe care o ofera service-urile Opel este cea de pe hartie . Cel mai mult tine de noroc daca ajungi in ele si esti cat de cat multumit . Nu mi se pare normal ca intr-un service autorizat sa nu se repare masina ca la carte ,sa se puna corect ultimul surub , ultimul dop de plastic , sau sa se demonteze corect anumite parti asa cum au fost scoliti in afara . Consider ca si-au pierdut pe termen nelimitat increderea si singurul motiv pentru care ele mai exista sunt garantiile .Omul spera sa i se repare pe garantie ce i se strica si pentru asta plateste excesiv manopera si piese (de frica - e in garantie) .La ce bani se iau in aceste service-uri ar trebui sa se faca treaba perfect , nu aproape perfect .Ar trebui reomologate aceste service-uri la stardardele care sunt in afara .Este edevarat ca sunt si lucruri punctuale care sunt ok , dar pe general sunt praf . Inca se merge pe ideea ca merge si asa .Daca ar avea o mai mare transparenta ar fi ok . De regula se acopera angajatii incompetenti sau care nu au chef de munca si se abureste clientul . Sa aiba puterea sa spuna ca nu stiu , nu sa faca experiente pe banii clientului .
Bafta,
- mar77
- **
- 177 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
B-44-MFP
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2007
- Mesaj Privat
Intr-adevar dibas fundeni este execrabil.Am facut plangere la directorul Ticu Dumitrescu si i-am amenintat cu OPC si ca-i dau in judecata si am primit banii inapoi pe o reparatie facuta aiurea.
Nu va lasati pacaliti de firma(adica reprezentant opel,service agreat,etc)
Am vorbit si cu un mecanic plecat de la ei,nu va mai spun ce am auzit.
Pe scurt ...... cautati in alta parte calitate.
Nu va lasati pacaliti de firma(adica reprezentant opel,service agreat,etc)
Am vorbit si cu un mecanic plecat de la ei,nu va mai spun ce am auzit.
Pe scurt ...... cautati in alta parte calitate.
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
vladro84 a scris:Salut,
numele meu este Vlad si sunt relativ nou pe forumul vostru, insa din fericire stiu cate ceva despre "masina" Opel. Am citit aproape toate postarile referitoare la service-urile din Bucuresti si as vrea sa va spun cateva cuvinte legate de acest subiect.
1. Cu siguranta intr-un Service autorizat Opel puteti gasi oameni certificati care au urmat traininguri de specialitate. De asemenea sculele folosite la reparatii sunt omologate si agreate de catre Opel. ( Nu cred ca ar vrea cineva sa i se stranga un surub special cu patentul sau alta nebunie de scula improvizata pentru ca service-ul respectiv nu are o scula specifica Opel)
2. Referitor la protectia scaunelor si a volanului, in majoritatea service-urilor autorizate, receptionerul le pune pe masina cand o preia de la client. Puteti cere acest lucru, in cazul in care nu vi se ofera.
3. Spunea un coleg putin mai sus ca nu i s-a permis accesul in service. Din punctul meu de vedere un lucru absolut normal. Ganditi-va cam cat ar trebui sa plateasca daune service-ul in cazul in care un client sufera un accident in atelier. O solutie in care sa supravegheati masina: Toate service-urile autorizate pun la dispozitie un spatiu sigur (sala de asteptare) unde clientul poate supraveghea masina. Chiar mai mult unii pun la dispozitie un TV unde puteti vedea imaginile captate de o camera montata in service.
4. La efectuarea unei lucrari, exceptie facand garantiile, puteti cere piesele vechi. Unele service-uri pun aceste piese vechi in cutiile celor noi si le lasa in portbagaj.
In concluzie, sunt sigur ca orice padure are uscaciunile ei, si poate si in service-urile autorizate Opel exista nereguli sau probleme, insa in general un service "de firma" ofera o anumita garantie si calitate.
unde ai reparat frate masina pana acum...in sua cate servisuri de la noi au camera unde poti sta si in acelas timp sa urmaresti ce lucreaza la masina...are asfel de camera un servis in vitan...dar la tv.vezi produsele pe care le vand ei nici de cum ce lucreaza mecanicul la masina ta...eu am avut masina la total diesel din pantelimon si mi-au schimbat injectoarele
numele meu este Vlad si sunt relativ nou pe forumul vostru, insa din fericire stiu cate ceva despre "masina" Opel. Am citit aproape toate postarile referitoare la service-urile din Bucuresti si as vrea sa va spun cateva cuvinte legate de acest subiect.
1. Cu siguranta intr-un Service autorizat Opel puteti gasi oameni certificati care au urmat traininguri de specialitate. De asemenea sculele folosite la reparatii sunt omologate si agreate de catre Opel. ( Nu cred ca ar vrea cineva sa i se stranga un surub special cu patentul sau alta nebunie de scula improvizata pentru ca service-ul respectiv nu are o scula specifica Opel)
2. Referitor la protectia scaunelor si a volanului, in majoritatea service-urilor autorizate, receptionerul le pune pe masina cand o preia de la client. Puteti cere acest lucru, in cazul in care nu vi se ofera.
3. Spunea un coleg putin mai sus ca nu i s-a permis accesul in service. Din punctul meu de vedere un lucru absolut normal. Ganditi-va cam cat ar trebui sa plateasca daune service-ul in cazul in care un client sufera un accident in atelier. O solutie in care sa supravegheati masina: Toate service-urile autorizate pun la dispozitie un spatiu sigur (sala de asteptare) unde clientul poate supraveghea masina. Chiar mai mult unii pun la dispozitie un TV unde puteti vedea imaginile captate de o camera montata in service.
4. La efectuarea unei lucrari, exceptie facand garantiile, puteti cere piesele vechi. Unele service-uri pun aceste piese vechi in cutiile celor noi si le lasa in portbagaj.
In concluzie, sunt sigur ca orice padure are uscaciunile ei, si poate si in service-urile autorizate Opel exista nereguli sau probleme, insa in general un service "de firma" ofera o anumita garantie si calitate.
tudordoru
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1988 23YD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
mironnn
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
Pe 2 iunie 2010 am fost la Radacini Vitan pentru revizia de 30.000 km. Eu ajunsesem la 23.000 km in 2 ani. N-am vrut sa schimb bujiile si le-am cerut sa ma lase langã masinã. Ultima cerinta nu i-a incantat, dar au acceptat. M-a costat 561,34 lei:
-spray curatat frana (wurth) 500 ml, 11,00 lei
-filtru benzina 67,26 lei
-clema filtru benzina (2 buc.) 9,10 lei
-ulei 5W30 dexos2 (4 l) 161,01 lei
-filtru ulei Z14XEP, Z18XER-ZB 42,99 lei
-filtru aer benz-AG 75,01 lei
-filtru polen cu preincalzire-AG 81,01 lei
-discount materiale -87,83 lei
-manopera (1,9 ore) 224,19 lei
-discount manopera -22,42 lei.
Le-am dat 50 de lei mecanicilor si au parut sa se ocupe cu atentie de revizie; dupa ce au dat jos la rotile din spate au frecat cu smirghel si apoi au dat cu spray din belsug (sau asa mi s-a parut mie, nu ma pricep, poate asa e normal). Placutele de frana mi-au spus ca ar mai tine cateva mii de km; uleiul l-au turnat dintr-un bidon mare (cred ca de 4 litri) pe care l-au desfacut atunci. Dar, spre deosebire de revizia de anul trecut, nu mi-au mai lasat restul de ulei in portbagaj. Revizia de 1 an am facut-o la Radacini de pe bulevardul Timisoara, langa Mall Plaza. Acolo nu m-au lasat sa stau langa masina si nici n-am putut sa o vad prin geamul din sala de asteptare pentru ca se afla destul de departe si imi obstructiona vederea un stalp. Dar la plecare mi-au pus in portbagaj vechile filtre si un bidon de 1 litru cu restul de ulei.
-spray curatat frana (wurth) 500 ml, 11,00 lei
-filtru benzina 67,26 lei
-clema filtru benzina (2 buc.) 9,10 lei
-ulei 5W30 dexos2 (4 l) 161,01 lei
-filtru ulei Z14XEP, Z18XER-ZB 42,99 lei
-filtru aer benz-AG 75,01 lei
-filtru polen cu preincalzire-AG 81,01 lei
-discount materiale -87,83 lei
-manopera (1,9 ore) 224,19 lei
-discount manopera -22,42 lei.
Le-am dat 50 de lei mecanicilor si au parut sa se ocupe cu atentie de revizie; dupa ce au dat jos la rotile din spate au frecat cu smirghel si apoi au dat cu spray din belsug (sau asa mi s-a parut mie, nu ma pricep, poate asa e normal). Placutele de frana mi-au spus ca ar mai tine cateva mii de km; uleiul l-au turnat dintr-un bidon mare (cred ca de 4 litri) pe care l-au desfacut atunci. Dar, spre deosebire de revizia de anul trecut, nu mi-au mai lasat restul de ulei in portbagaj. Revizia de 1 an am facut-o la Radacini de pe bulevardul Timisoara, langa Mall Plaza. Acolo nu m-au lasat sa stau langa masina si nici n-am putut sa o vad prin geamul din sala de asteptare pentru ca se afla destul de departe si imi obstructiona vederea un stalp. Dar la plecare mi-au pus in portbagaj vechile filtre si un bidon de 1 litru cu restul de ulei.
mironnn
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ammorex112
- **
- 90 mesaje
- din 02 Jul 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
ammorex112
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
salut.legat de opel di-bas: de evitat! anul trecut am achitat avans pentru o piesa (pompa de apa) si nici dupa 2 saptamini nu ma sunasera sa imi spuna daca mai vine sau nu. abia dupa un mail foarte acid catre opel romania si di-bas plus telefoane piesa a sosit "miraculos" chiar a doua zi. intrucit rolele de la distributie erau duse mi-au oferit rolele si intinzatorul cu doar 7 mil "neoriginale", piese pe care le-am luat eu din oras cu 3 mil. nu zic ce amabili au fost ca pina la urma la pompa de apa mi-au facut reducere cam 30% si nu mi-au mai luat manopera pentru piesele aduse de mine .pe factura a fost doar pompa, manopera pompei si inlocuirea antigelului...surpriza a venit insa mai spre vara cind mi-am dat jos distributia, ca sa imi schimb tachetii...cureaua de distributie nu era cea noua pe care le-o dusesem eu (conti), era bosh, UZATA. mai poti sa faci ceva? doar sa fi multumit ca nu s-a rupt in mers...apropo, un tachet hidraulic la ei este 150 ron iar eu am luat din oras INA cu 42 ron bucata. inmultiti si voi cu 16 daca ii schimbi pe toti si vedeti diferenta...bafta!
yooopetre- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2009
- Mesaj Privat
- ionutz2008
- **
- 211 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
De evitat ar fi si Nick Service de pe Margeanului colt cu Teius zona Rahova. Treaba de mantuiala dupa o luna mi-a sarit vopseaua de pa bara fata revopsita la ei si mai aveau de facut un prag la care n-au lucrat deloc dar pe deviz era trecut ca reparat asta am constatat cand am ridicat masina de la ei.