Ai uitat parola?


  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.7 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
As dori si eu niste pareri in legatura cu achizitia unui opel astra h sh(2005-2006). Ce motor este mai bun dintre 1,3 cdti 90 cp si 1,7 cdti 101 cp. Am auzit foarte multe povesti despre cel de 1,7 cdti ca ar fi prost pe partea de injectie(multi mecanici m-au sfatuit sa nu iau asa ceva ). Voi ce parere aveti, asa este ? Eu mai am un astra g din 2001 tot 1,7, dar dti care nu a avut probleme. In bugetul de aprox 6500 euro ce ma sfatuiti sa iau, 1,3 cdti, sau 1,7 cdti si dc . Mentionez si ca masina va fi caravan. Cu motor de 1,7 se gasesc o groaza, insa mi-e km frica sa nu aibe probleme la motor. Cel mai mult ma intereseaza ca masina sa fie fiabila si sa nu bag bani in prostie in ea, intetionez sa o tin minim 3,4 ani. Astept niste sfaturi, ms
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,635
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
1.3 are distributia pe lant si consum mai mic fata de 1.7. Diferenta de 10 cp se poate compensa prin remapare. Ca pret e posibil sa fie un pic mai scumpa dar merita.
  • DJINN

  • Mesaje scrise: 597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
stai tu linistit ca toate au probleme cu injectoarele, nu numai 1.7 cdti, am un prieten cu o Corsa C cu motor de 1.3 cdti, a luat-o de noua si intr-un an de zile i-a schimbat de 2 ori turbina, norocul lui fiind ca masina era inca in garantie. Nu masinile sunt proaste ci motorina noastra, si tara noastra mizerabila plina de praf, gropi, si bineinteles sunt si multi care nu stiu sa mearga cu un diesel.

Succes in gasirea masinii pe care o cauti
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 617
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Astra H 1.7 CDTI este o masina foarte buna...si cea de 80 de cai si cea de 100 de cai. Ar trebui sa faci o proba cu ambele motorizari si sa vezi diferenta. Si eu am Astra h 1.7 de 80 de cai si iti spun sincer ca sunt super incantat de ea. Nu bate nimic, nu tacane nimic, nu se aprinde nimic pe bord.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,079
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
As recomanda Astra H cu 1.7 dtl, adica 80 cp si apoi remapata la 100 cp. la cea cu 100 cp stock, turbina cu geometrie variabila este mai eficienta dar mai sensibila (firava) decat cea cu geometrie fixa de pe motorul dtl. La 1.3 cdti ai avantaj cu distributia pe lant, dar are si turbina cu geometrie variabila. Alte hibe care te pot sparge la buget: CIM-ul.
  • thebear

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat

Bine v -am gasit, dragi opelisti! As avea nevoie de niste sfaturi referitoare la achizitionarea unui opel astra h, 1,7 cdti. (as putea dispune de max 7000 e)
As dori sa stiu ce fel de probleme apar la acest tip de masina daca apar mai multe si mai dureroase decat la altele) Rolling Eyes .
Am tot auzit din diferite surse ca are probleme grave pe partea electrica, niste hibe pe la injectoare etc.
Masina o iau mai mult pt oras , asa ca nu stiu cat de sanatos ar fi pt un diesel- am inteles ca astea trebuie forjate mai mult si mai des...
Astept indicatiile voastre! Multumesc! Wink
  • respected

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
ce mi s-a intamplat mie : am schimbat ambreaju cu tot cu volanta , e destul de costisitor. parerea mea e sa dai talpa in viteza a 3,4,5...ca sa fii sigur ca nu patineaza.
in rest e ok, n-am auzit de asa probleme.
totusi, e o masina second Smile nu uita.
  • thebear

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
respected a scris:ce mi s-a intamplat mie : am schimbat ambreaju cu tot cu volanta , e destul de costisitor. parerea mea e sa dai talpa in viteza a 3,4,5...ca sa fii sigur ca nu patineaza.
in rest e ok, n-am auzit de asa probleme.
totusi, e o masina second Smile nu uita.




mersi de parere.o sa am in vedere. o zi buna!
  • respected

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
nu o du la test. du-o la un mecanic de-al tau, uita-te sub ea... da-i putina viteza(pe bahlui Smile) , vezi ce trepideaza....
uita-te la lucruri gen : volan, schimbator, cat de uzate sunt, de aici iti poti da seama cat de cat la ce a fost supusa Smile sau ... cat de mult s-a mers cu ea.
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,317
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ia-ti astra H e o masina super. Nu cred ca ai un raport calitate pret mai bun la nici o alta marca din cele concurente. Tot ce s-ar putea strica la o astra H e posibil sa se strice si la alta masina. Nu prezinta probleme deosebite, ce ai auzit sunt zvonuri lansate de oameni care nu au informatii concrete si vorbesc din auzite sau din invidie, etc...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,079
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Hibe specifice: CIM-costa in jur de 2000 lei inlocuirea, e calculatorul de pe coloana volanului (la mine nu a fost cazul), Injectoarele, pompa de injectie(inca nu a fost cazul la mine), baterie subdimensionata (asa e...si e pe moarte a mea...de 2 ani...cred ca iarna asta nu mai scap), alternator cu probleme la releu sau punte diode (la mine inca nu a fost cazul), furtune pe partea de racire slabe (am patit-o, s-a rezolvat cu 5 lei/furtun, 45 lei manopera..pt ca eram departe de casa, altfel as fi facut-o in fata blocului, am zis ca o sa inlocuiesc furtunul de dacie cu unul original de opel...dupa mai mult de un an, furtunul de dacie rezista cu brio).
Alte probleme nespecifice: schimbat ambele bielete antiruliu, si nu e de mirare avand in vedere ce drumuri avem; la un moment dat mi-a picat un far xenon, si-a revenit dupa luarea contactului;

Daca te hotarasti la astra h, mai e o chestie: cand ii faci distributia sa ii zici la nenea mecanicu' sa scoata si surubul de la pinionul pompei de ulei si sa il puna la loc cu pasta de blocare; umbla vorba ca asta se cam desface singur.
In rest...am facut aproape 40000 km in 2 ani fara incidente cauzate de masinuta...ci de mine sau alti neatenti.
  • 03TPT

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut colegi! Am o astra h caravan(vagon) motor 1.9 120cp de un an de zile adus din germania am facut 40000km . Am schimbat distributia ,ulei ,filtre si TALPA.. Este o masina (de familie} foarte buna . Iti doresc sa gasesti masina pe care ti-o doresti,depinde si de la cine o achizitionezi. BAFTA MULTA.
  • Pitbull

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Are cineva H cu motor de 1.3 ?
Este așa de puturoasă cum am mai văzut pe forum ...
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,317
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu cred ca e asa puturoasa, depinde ce intelegi prin asta. Eu cred ca la 1.3 e foarte ok masina...
  • Pitbull

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Mi-a spus un amic care a condus o Astra 1.3 ... mi-a spus că treapta 1 și 2 sunt foarte lente. Ce e drept, el avea motor de 1.9 pe mașina lui personală.
  • Viz

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z13dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Este normal sa fie puturoasa, cand in mod normal conduci o masina cu un alt motor. Intr-adevar masina este lenesa sub 1500 rpm, in comparatie cu 1.7 DTI, care dispune de mai multa putere la turatii mici. In rest sunt la fel.
Eu, in 21.000 km nu am simtit nevoia de putere in plus. Nu s-a facut de ras niciodata, in conditiile in care nu te crezi "Titi Aur".
Pana de curand, un coleg de servici era ferm convins ca Astra mea are motorul de 1.7 CDTI si a fost foarte surprins cand a aflat ca defapt motorul este de 1.3.

Pentru cei care vor sa achizitioneze o Astra cu acest motor, le recomand sa-l testeze inainte.

Ps: Prima treapta este foarte scurta, iar daca schimbi la 2000 rpm, a 2a este foarte puturoasa.
  • Misteru

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ps: Prima treapta este foarte scurta, iar daca schimbi la 2000 rpm, a 2a este foarte puturoasa.



Bineinteles ca este puturoasa daca o schimbi in 2000 [rot/min] pentru ca e subturata,trecerea in treapta a-2-a vei avea turatia de la relanti(1000 [rot/min]. Omule o termini prea devreme,fortezi o ineci.1000[rot/min]sant doar pt miscarea sarcini din loc nu pt lansare.Ia fa matale trecerea intr-o viteza superioara la 2500-2700,si vezi ce turatie ai in treapta superioara, peste 2000 [rot/min].Concluzie-motorul nu mai este subturat,si lansarea se face mai in forta.De la a-3-a fa trecerea la 2900-3000 [rot/min].,in treapta urmatoare care vei trece vei avea 2000-2100.Si va mai mirati ca se defecteaza injectoarele cand schimbarea se face la 1700-2000.Deci chiar nu inteleg, cum puteti conduce asa,cuplul este inter 2000-3000 [rot/min],schimbati vitezele la relanti Confused:Testeaza acest lucru in treapa-4-a(Ex) si nu mai accelera ma refer acostament in linie dreapata, turatiile se vor pastra in 2000 [rot/min].in sarcina.Schimba acuma in treapta superioara si sa vezi ce puturoasa e de nu iti vine sa crezi.Hai navigare placuta la volanul ,,bolidu-ului''pe care il aveti. Cool Fiind vorba de Titi Aur ,garantat va spun schimbarea treptelor le face in fractiunii de secunda,de ce?simplu,sa nu piarda din turatii,altfel masina ar fi mai puturoasa si nu ar mai fi pe primul loc Idea
  • marianos

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
eu am astra h 1.3 90cp si a mea nu este puturoasa deloc
de cand am luat o nu i am facut nici o modificare si nu am avut probleme cu ea
  • raptoe

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am 1.3 si vara cu 4 oameni in masina si cu AC pornit mai bine ii dai foc. Wink Va rog sa ma contraziceti!

Am de un an masina e din 2006. Probleme: fulia de la alternator 300 ron cu tot cu manopera, 2 injectoare care sunt pe duca, trebe schimbate undeva la 1500 ron reparatia lor.

O masina buna dar nu recomand motorul 1.3 Smile
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,079
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa cat am inteles, cand ai nevoie de cuplu...AC se dezactiveaza singur..si se reactiveaza dupa ce urci dealul..la tine nu e asa?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata