Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am tinut bumbul apasat jumatate de ora si nimic, deci am nevoie de car pass-ul vietii, dar sincer sa fiu nu ma unge cu nimic mai mult la suflet ca se inchid usile de la x viteza atata timp cat am butonul la dispozitie si il pot apasa. Iti faci un obicei ca si semnalizarea: cand te urci in masina, pornesti bla bla bla si apesi butonul, dupa 2 luni o vei face instinctiv la fel ca si lasatul becurilor din bord sa dispara inainte de a ta "gaz".
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai da, e ca un obicei, ca si cu centura. Eu personal nu prea incui masina cand intru, doar la drum lung.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu prefer sa o incui cand sunt in oras, mai ales in oradea unde sunt tigani cacalau intotdeauna am impresia ca o sa vina unul sa fure ghiozdanul din spate Very Happy .
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
În timp butonul ãla o sã arate ca dracu' dacã-l freci de fiecare datã când te urci în maºinã.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Eu prefer sa o incui cand sunt in oras, mai ales in oradea unde sunt tigani cacalau intotdeauna am impresia ca o sa vina unul sa fure ghiozdanul din spate Very Happy .
in galati i s-a furat unui amic laptop-ul de pe bancheta din spate a masinii cand statea la semafor... pana s-a dezmeticit asta hotul disparuse printre blocuri...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@fullrespect - E plasticarie, se schimba usor.
  • paulcoltza91

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Ce ziceti de urmatoarele doua H-uri?
http://olx.ro/oferta/opel-a...50cp-ID2jtGr.html
http://olx.ro/oferta/opel-a...osmo-ID2ensN.html
Pret mic-mare pt dotarile lor? Km?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La prima nu stiu care e povestea ei, de unde e cumparata, din 2005 si pana acum aproape 10 ani, slabe sanse sa aibe 150 000 km, eu unul nu am mai vazut interior de genul ala. A doua masina, spune ca e cumparata din romania, deci teoretic poate fi verificata mai usor, desi e dubios ca a fost vopsita, e totusi din 2008! Preturile sunt sunt ok, daca au si taxa platita, adica e un pret real, nu luam etalon masinile de pe autovit. Pe cea din 2008 o poti verifica, iar daca e cum spune in anunt si nu ascunde vreun accident grav, o tamponare se accepta pana la urma, poti merge
Skip ads

  • paulcoltza91

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2014

  • Mesaj Privat
La ce te referi ca nu ai vazut interior ca al primei masini?imi place mai mult cea din 2005 deoarece e mai echipata. Are si ids si CID. Problema e ca eu sunt din Bistrita si trebuie sa fac un drum destul de lung pana in Bucuresti doar ca sa vad o masina si sa am surpriza sa nu fie ok. Daca cer proprietarului seria de sasiu pot sa o verific la reprezentanta la Opel? Cat costa un astfel de serviciu?
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sa ma corecteze cineva daca gresesc, dar la a doua masina motor de 1.9 150cp din 2008 fara filtru de particule nu cred ca exista. Poate a fost dat jos ulterior de pe masina din cauza unor probleme. Prima pare foarte cosmetizata, kilometrii din nou sunt foarte putini, cred ca are dublu. Insa la fel ca si in cazul primei, nu reprezinta un impediment daca este ok dpdv tehnic; interiorul acela e mai rar pe Astra H pt ca e pus pe variantele echipate extrem de bine, dar nu e nimic dubios la asta. Ambele sunt grozave pt pretul cerut (repet, cu conditia sa nu aiba alte defecte majore).
@paulcoltza91 singura optiune de pe prima care e cu adevarat importanta si pe care cea de-a doua nu o are este xenonul. Parerea mea, bineinteles. Iarasi a doua are senzori de parcare, eu i-as prefera oricand in locul unui display color si suspensie foarte scumpa cand trebuie sa o schimb.


Ultima modificare facuta de Floydian la Vin 24 Oct, 2014 12:14 am
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Mai oameni buni, voi cand cumparati o masina va lasati furati de niste becuri led in plafoniera si un radio+display ca are gps? Alea costa 200-300 de euro (fie si 500) dar pierdeti esentiale:
1. prima masina are stergatorul cazut, deci motoras stricat sau brat rupt, alea costa destul cat sa renunti la navi...
2. prima masina are consumul mediu pe ultimii 450 de km 7 litri la o viteza medie de 55 km/h, in oras ar trebui sa mance 14-15-16 pe putin
3. la prima masina volanul mai mult ca sigur e schimbat, butoanele nu au niciun pic de uzura. Nu cred ca dupa 9 ani de zile sa nu aibe macar o zgarietura sau macar o toceala a butonului (mai ales ca acel buton se toceste incredibil de usor dar continua sa functioneze la fel)
2. 2008 fara filtru de particule? interesant sincer
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Sa nu ai sperante de motor economic daca mergi pe principiul "iau diesel deci trebuie sa consume putin". Motorul de 1.9 150 CP nu stie ce este aia economie in schimb trage bine de tot ( pana se buleste DPF-ul, EGR-ul, tija swirl, injectoare, volanta,regulator presiune rampa etc ).
Am avut Astra H-uri in cam toate variantele de motorizare si in mod categoric sunt adeptul unui diesel mic pana in 100 CP , iar despre benzinare Z16XEP sau de ce nu Z18XEP.
Eu unul chiar nu stiu de ce ai alege motorul ala mare de 1.9 si 150 CP... pentru cateva accelerari de 100km/h la 200 km/h in X secunde? Este un motor scump de intretinut mai ales peste 150-150 000 km... Tine cont ca o volanta inlocuita face cat economia pe 30-40 000 km ...
Momentan am un DTL de 80 CP ,volanta simpla turbo la fel simplu cu geometrie fixa ,consum de 7% in oras si exterior scoti relativ usor un 5%. In mod categori nu o sa mai cumpar un diesel puternic deoarece este foaaarte costisitor raportat la 10 000 km rulati ...
Mai bine un benzinar macar stiu ca am caldura iarna si liniste in interior tot restul anului + ca in mod sigur nu va sta prea mult in service spre deosebire de un diesel "modern ". Smile.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
horaa a scris:butoanele nu au niciun pic de uzura. Nu cred ca dupa 9 ani de zile sa nu aibe macar o zgarietura sau macar o toceala a butonului (mai ales ca acel buton se toceste incredibil de usor dar continua sa functioneze la fel)
daca vrei iti fac poza cu comenzile de pe volan ale masinii mele... sunt impecabile... de cand am masina (4 ani) le-am folosit de cateva ori si asta ca sa vad daca mai functioneaza... eu folosesc comenzile de pe cdplayer... si sunt convins ca nici vechiul proprietar nu le-a folosit... cand am mera cu el cu masina la fel umbla la comenzile de pe cdplayer...

In schimb volanul e tocit pe partea stanga sus si asta din cauza faptului ca pe acea mana am verigheta... vechiul proprietar avea pe volan un prezervativ de-ala de "piele" pe care eu l-am aruncat in prima secunda...
Acum ma gandesc sa il imbrac in piele...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Chiar si asa, tu aveai o urma pe volan, oricum ar trebui sa se vada unele urme pe volan dupa atatia ani.
Ce sa zic eu, inseamna ca aveti crengi lungi Very Happy .
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu e relevant asta cu tocitul volanul! Eu am volanul in stare jalnica, pedalele s-au ros si ele, butoane in schimb sunt ca noi., dubios. Intr-adevar in 2008, sunt toate cu dpf. Pana la urma la ambele masini stergatorul spate sta ciudat, ba prea, ba prea jos! Acum tot dieselul poate avea niste probleme extrem de nasoale, ba chiar unele sa nu poata fi rezolvate.
@horaa, nu cred ca poti cere acestui tip de motor sa scoate consumuri de 4.5, un 6,5% e consumul lui real in exterior la mers normal, asa cum nici eu nu scot niciodata sub 6% de exemplu. In oras va avea iarna lejer un 12%, e doar potent si atat
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic, 7 litri in exterior mi se pare enorm, mai ales ca viteza medie era de 55 km/h. Gurmand negurmand, cica logan 2 1.5 dci scoate 3-4% extern ceea ce deja imi cam da de gandit mai ales preturile de cacao la care se vand.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Tu cat scoti, vad ca ai tot 1,9, si cum il exploatezi in exterior, la 120 km/h mersi cu a 5a sau a6a? Acum ceva timp am avut un Duster 1,5 dci 4x4, dat de la servici, iti spun ca masina aia nu consuma mai mult de 6%, si era exploatata fara mila, pe sosea cat putea sa duca, offroad, etc
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ultima oara am scos 6.6 mixt Very Happy cu 6.1 pe bc (reconditionarea injectoarelor au scazut cu un litru consumul mixt), ceea ce nu e rau, dar asta inseamna ca si in exterior mers 90-100 in treapta 5, depasiri canci, a/c canci, dar fata de un logan eu am 1450 kile, ala are o tona.
  • paulcoltza91

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2014

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca ma sfatuiti sa uit de motorul de 1.9? cel de 120cp e mai ok sau tot problematic? am un buget de 6000-6500E ce ma sfatuiti sa fac cu ei?imi doresc si un motor mai sportiv avand o varsta de 24 ani. Nu vreau sa ma arunc si sa cumpar una care sa ma faca sa bag inca o data banii pe care ii dau pe ea. Multumesc de raspunsuri!

Edit: Motorul de 1.8 cum se comporta?ar fi ok pe un astra h simplu sau gtc?consum mediu? Si la motorul de 1.9 daca ar fi sa pice cateva componente mai mari(turbo, volanta, etc.) daca as stii ca dupa ce le schimb nu mai am treaba vreo 80k km ar fi ok tinand cont ca nu fac multi km pe an.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai, ca regula generala, cam toate volantele cu masa dubla sunt problematice, toate turbinele cu geometrie variabila pot pica, BINEINTELES CA VORBIM DE MASINI SECOND, al carui istoric de intretinere poate fi ambiguu. Am un prieten, si-a distrus ambreiajul intr-o singura excursie la munte, cand s-a luat la "intrecere" cu un altul.

La 1.8 hatch si la GTC consumul mediu e cam 7.5%, in oras n-am prea avut peste 10%, si o mai si articulez. La caravan poate fi usor mai mare.
Daca nu faci multi km pe an, recomand benzina, de fapt toata lumea iti recomanda, pur si simplu nu ai bataile de cap de la diesel. Dar si la benzina poti avea probleme, eu acum bag in ea cam 1700 ron cu tot cu revizie, schimb sonda lambda si electroventilator.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR