Ai uitat parola?


  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,071
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
adystanley a scris:Stiu ca pleaca, dar nu se mai merita banii pe o masina din anul 2005 diesel. Eu daca o cumpar azi cu 3000, una buna, maine o dau cu 2500, si peste 6 luni ma rog sa o dau cu 2000. Sunt patit cu investitul in masini bune.
Vreau sa o iau pentru munca, sa mearga.

Eu inteleg ca vrei s-o iei doar pentru 6 luni si ca ai mai schimbat multe masini...In cazul asta ia orice Smile
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic sa nici nu iti mai cumperi masina... se gasesc si masini cu rulaj mic din 2004-2005 si la bani buni dar nu ce va arata voua samsarii(eu mi-am gasit aici una la bani foarte frumosi si masina buna cu rulaj foarte mic 143k reali cu facturi si tuv), alea sunt masini de maxim 1000 de euro. Ultima poza este de la cea de 750 de euro, spala bine motorul si tu pui botul ca e curat...

  • danypop

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Ok,ai pus mașini care sunt la licitație. Pune prețul final cu cāt s-au vāndut.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Pretul de vanzare poate diferi. Uneori nici nu se vinde si atunci intra iar la licitat dar nu neaprat cu pretul original, poate fi mai mic/poate fi mai mare sau identic cu pretul initial. Eu am platit la automatika acelasi pret cu cel afisat, adica am cumparat-o cu pretul de pornire ca nu a mai licitat nimeni dar stai linistit ca 90% din cazuri doar tu pariezi ca nu degeaba sunt peste 350 de astra h (uneori am vazut si 700)
  • iulian...

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, vreau sa cumpar o astra din 2006 1.7cdti 100cp si are178000 km ma gandesc daca se merita. Ma puteti ajuta cu o parere ,va multumesc.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,071
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Desi tendinta este de a se renunta la Diesel,daca totusi vei face minim 30.000 km/an,poti sa iei Diesel...km facuti mai mult afara,nu in oras!
  • iulian...

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Un benzinar ce consum are ?
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Consumul e doar una din cheltuielile cu masina. La o masina noua, sa zicem ca banii se duc pe combustibil in mare parte. La o masina de 13 ani si 180000km declarati, important e sa fie in stare cat mai buna si sa nu aibe defecte grave. In general benzinarul consuma 1-2 litri in plus la motoare echivalente ca putere.
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Personal, nu mi-as lua diesel asa vechi, decat sa fie f bine intretinut. Din 2006 si cu doar 178.000 km... suna prea frumos. Evident si benzinarele au problemele lor specifice, destule de costisitoare.
Daca te pasioneaza astra h, orienteaza-te catre varianta facelift, ceva dupa 2008, unde unele probleme specifice cu CIM, consum de ulei la benzinare, au mai fost rezolvate.
Ptr benzinar as alege z14xer, z16xer, z18xer care se pare ca e pretabil ptr GPL, A16xer. La acesta din urma, pe care il am eu, consumul mixt e undeva la 7.8
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
180 000 nimic spectaculos, vazui astra din 2004 diesel cu 85 000 reali. Se gasesc dar pretul e cu 1000 de euro mai scumpa decat una cu 200 000. Eu ma apropiu de 300k, pana acum nu au fost probleme majore. Turbina este cea originala si nu da semne cum ca s-ar satura de viata
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost azi sa vad un Opel Astra H, 2005, break, 1.7 CDTI 80 CP, 225k km. Motorul mergea rotund, foarte frumos, caroseria era ok pentru o masina 2005. Pretul era 1900 de euro, cel final, negociat. Am mers cu ea pe drum, totul frumos, nu batea nimic, nu batea bordul, fara scartaituri suspecte, tragea bine. Interiorul era de asemenea ingrijit, fara rupturi, tapiteria curata.

Tramzactia a picat cand am vazut pe briful mare de DE, anzahl der vorhalter 6 (numarul proprietarilor anteriori).
Mi s-a parut destul de suspect, desi masina era ok (vazuta de mine si de un mecanic). Am renuntat la ea.
Ce parere aveti de un numar de proprietari asa ridicat, in decurs de 13 ani?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,071
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai cumparati diesel! Smile
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
De ce? Ca asa vrea ,,Mutti Merkel,, ? Mr. Green
  • NSiElenaLudusan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
salutare! ce parere veti de astra h 1.9 diesel? vreau o masina de familie sa p
o tin cel putin 5 ani!
multumesc anticipat
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 463
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ai familie si planuri pe 5 ani de ce alegi diesel? Toata "lumea buna" fuge de diesel pentru ca polueaza si produce substante cancerigene (mult mai multe decat benzinarele).. tu iti iubesti familia atat de mult incat te gandesti sa contribui la scurtarea vietii lor? Nu nesocoti evidentele, documenteaza-te..
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,071
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
ahappyuser a scris:De ce? Ca asa vrea ,,Mutti Merkel,, ? Mr. Green

Nu stiam asta,dar am alte motive,sa fiu impotriva masinilor diesel:
-poluarea mare
-motor mai complicat,mai dificil de reparat
-mai scump la intretinere,reparatii
-tendinta la nivel cel putin european e de a fi interzise in viitor,mai intai in unele orase,apoi...
In acest moment,diesel renteaza (ca si costuri),doar daca faci peste 30.000km/an si nu in oras.
Pot compara Corsa B a mea din '94,benzina,pe care o am din 2010 si nu am bagat bani in reparatii (putini,fleacuri),cu Corsa C diesel a unui vecin,care a bagat in ea cateva mii de euro,mergand putini km si majoritatea in oras.Eu merg cam 10-12.000km/an
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
E bun si diesel-ul, momentan benzinarul echivalent diesel la rulaj+dotari este cu 1000-1500 de euro in plus la nemti... asa ca da, depinde la ce vrei sa folosesti diesel-ul ca daca vrei doar sa te fatai din stanga in dreapta e bun si un sandero cu motor pe steroizi benzinar. Eu unul prefer diesel, imi place torsul asta de la 1.9 , cel de 1.7 isuzu este un adevarat tractor comparativ cu 1.9 ce toarce ca o pisica.
PS: am si benzinar dar tot diesel ramane preferata mea
PPS: conduc peste 20k anual, daca motorul este in mintile lui duce mult si bine intr-o exploatare corecta, imediat ating pragul de 300k fara probleme majore, turbina originala dar si daca ar fi sa pice turbine se gasesc piese sh pe toate gardurile
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
corsa.timis a scris:Daca ai familie si planuri pe 5 ani de ce alegi diesel? Toata "lumea buna" fuge de diesel pentru ca polueaza si produce substante cancerigene (mult mai multe decat benzinarele).. tu iti iubesti familia atat de mult incat te gandesti sa contribui la scurtarea vietii lor? Nu nesocoti evidentele, documenteaza-te..

..sI fa alegerea care te avantajeaza cel mai mult. Diesel, cel putin deocamdata!... pentru ca nu va iesi diesel-ul din Europa de Est decat probabil peste 10 ani. De ce ? Pentru ca Europa inca produce motoare diesel noi pentru Europa, si 10 ani este o perioada medie de amortizare pentru orice masina personala, de oricare-ar fi ea ca motorizare.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
danpet a scris:
ahappyuser a scris:De ce? Ca asa vrea ,,Mutti Merkel,, ? Mr. Green

Nu stiam asta,dar am alte motive,sa fiu impotriva masinilor diesel:
-poluarea mare
-motor mai complicat,mai dificil de reparat
-mai scump la intretinere,reparatii
-tendinta la nivel cel putin european e de a fi interzise in viitor,mai intai in unele orase,apoi...
In acest moment,diesel renteaza (ca si costuri),doar daca faci peste 30.000km/an si nu in oras.
Pot compara Corsa B a mea din '94,benzina,pe care o am din 2010 si nu am bagat bani in reparatii (putini,fleacuri),cu Corsa C diesel a unui vecin,care a bagat in ea cateva mii de euro,mergand putini km si majoritatea in oras.Eu merg cam 10-12.000km/an

Nu cred ca e relevanta comparatia ta.

Era diesel-ul ,,se incheie,, pentru ca :
- a avut grija Germania prin VW/AUdi sa minta o intreaga omenire cum ca diesel-ul nu e poluant... in loc sa gaseasca solutii tehnologice sa reduca poluarea s-au complacut in a deturna adevarul si a vinde iluzii tuturor iubitorilor/potentiali iubitori de motoare VAG diesel.
- America are o gramada de titei,. deci vrea sa exporte titei inclusiv in Europa, doar ca in general este pretabil preponderent pentru benzina. Asa ca Europa va trebui sa cumpere titei de la ei, ca asa-i filmul prezent (interese economice/militare/etc). Deci Europa o sa spuna ,,pas,, la diesel pe viitor. Si asta in conditiile in care motorul pe benzina a evoluat prea putin pe partea de optimizare a consumului, iar motorul electric... e inca departe de a fi capabil de a-l inlocui cu succes.

Personal anticipez o singura cale prin care motorul diesel va fi ,,retras,, voluntar de catre toata lumea : ,,Free Energy,, implementat la toate masinile electrice, fie ele mici medii sau de mare tonaj. Dar nu cred ca se vrea asta, nici macar acum la 125+ ani de la inventiile lui Tesla... inca ne folosim de combustibili fosili si facem asta ,,cu o frenezie legata economic de un fals succes,, de peste 100 de ani deja. Shocked
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Daca tot vrem sa fim eco ne limitam la mult prea putin. Sunt si alte gaze nocive in afara de co2 cum ar fi gaz metan CH4, oxid de di-azot N2O, fluor-hidrocarburi partial halogenate H-FCKW/HFC, hidrocarburi perfluorurate FKW/PFC, hexafluorura de sulf SF6 etc. Cat reprezinta ponderea emisiilor de la masini si cat de la alti poluatori?! De exemplu, Germania (pt ca tot vorbim de lideri) nu v-a renunta la energia electrica furnizata de centralele pe carbuni mai devreme de 2038 iar altii mult mai tarziu...Si aici ma gandesc la marii poluatori ai planetei China, SUA, Rusia, India... Energia nucleara cu ce riscuri se produce?! Din aceasta cauza Japonia a ajuns in top 10 poluatori ai lumii...
Ca sa nu mai vb de marii producatori Coca Cola, Pepsi, Danone, Netle, Mondelez, etc. care polueaza natura cu miliarde de tone de plastic a carui termen de descompunere il cunoaste toata lumea.
Asa ca, o masina intretinuta corect, euro 4 cu dpf, consider ca nu este un capat de tara.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata