Ai uitat parola?


  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
ryca a scris:Am inteles multumesc ,altceva turbina, servo alte detalii la ce ar putea ascunde defecte majore?

Verifica sa nu aiba probleme cu CIM-ul (aprinzi farurile, luminozitatea in bord sa fie la 100%, apoi verifici sa mearga claxonul cu farurile aprinse, iar daca are comenzi volan verifici sa mearga si ele).
Verifica cu un multimetru pe bornele bateriei cat este incarcarea bateriei (preferabil 14,1-14.2 volti) cu farurile aprinse si ventilatia pe pozitia a doua.
Verifica si daca pierde ulei pe la garnitura superioara a capacului motor, eventual desfa furtunul ce iese din intercooler si intra in clapeta de acceleratie ca sa vezi daca e plin cu ulei sau are doar urme de ulei. Furtunul e pe partea soferului, iese dintr-un radiator de aer din fata-dreapta si intra intr-o piesa dreptunghiulara de aluminiu (care e clapeta de acceleratie).
Deasemenea, pune contactul si fa-i testul cu pedalele ca sa vezi daca are vre-o eroare stocata.

L.E:
Volanta e prima de verificat, asa cum au scris colegii mai sus. Costa o galagie de bani sa o schimbi, iar chiar daca face parte din capitolul ,,consumabile,, ... este preferabil ca macar o perioada dupa achizitie sa NU ai probleme cu ea.
  • ryca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Cum fac testul cu pedalele mai explicit te rog
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pui contactul tinand frana si acceleratia complet apasate. In afisajul de km apar erorile (ECNxxxxx) daca sunt. Vezi pe forum cum exact ce si cum, e descrisa mai amplu aceasta operatiune.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,071
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
1.Fara contact,apesi acceleratia si frana la maxim.
2.Pui contactul,fara sa dai la demaror (fara sa pornesti motorul).
3.Pe afisajul de km apar erorile...primele 4 cifre sunt codul,ultimele 2 nu stiu ce inseamna,dar le poti ignora.
4.Iei contactul si picioarele de pe pedale si gata.
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Cum au spus colegii anteriori, asa ar trebui sa arate o masina buna: fara probleme la compresie, CIM, volanta, injectoare, incarcare, etc... Dar cred ca toate aceste aspecte ar trebui raportate la pret.
Ce masina poti avea in 5000 lei, adica 1100 euro?! Una sigur cu probleme...
  • ryca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Nu pot vorbii acum sunt la primarie am luat masina revin cu detalii mai tarziu
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Astept cu nerabdare noiembrie 2019: se aude un zgomot la ambreiaj, s-a blocat frana si se aude un huruit pe dreapta fata, imi spune si mie cineva de ce nu porneste la 5 grade? de ce nu merge claxonul cu farurile aprinse... ma rog, la 5000 de lei nu stiu cata masina poate fi mai ales daca nu are devize/facturi de intretinere a masinii
  • ryca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Nu inteleg aluzia ,la mine va referiti ca nu am prins gluma
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Da da, sunt foarte curios se prezinta un astra h la 1000 de euro, nu de alta dar doar schimbul de ambreiaj costa jumatate din pretul masinii
  • ryca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Chitul cu totul a fost schimbat la 185000 si a costat 3000 si ce va de lei
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Atunci e bine. Urmeaza sa vedem cum sta la partea de motorizare si de articulatii. Pana una alta nu uita sa urci pozele cu masina. Nu te zgarci la numarul pozelor Razz !
  • ryca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Pt curiozitatea dumitale o sa fac si cateva poze zilele ce urmeaza si tot pt curiozitate baiatul de la care iau masina s,a mutat in Anglia si nu are unde o tine
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Felicitari pentru achizitie! sa o stapanesti sanatos si drumuri bune.
Nu are nimeni glume, sunt convins ca toti incearca sa vina cu un sfat, o idee, parere, etc. S-au vazut foarte multe cazuri cand oamenii au fost incantati de pret, povestea vanzatorului, etc si au sfarsit prin a baga sute de euro in reparatii.
Acum, Opel-ist fiind, poti face un topic separat in sectiunea "Ai un Opel? Sa-l vedem!"
  • ryca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc. Acum dupa ce am luat masina si am condus aproape 150km am constatat urmatoarele defecte : timoneria de la cutie defecta ( s,a fisurat o tija de plastic si a fost remediata cu 2 soricei defectul e la viteza 2 si 4 intra in viteza dar nu scapa cum trebuie, e ca pa pres sa ma intelegeti ) ditributia trebuie schimbata ( cea veche nu are multi km dar e batrana se aude si o rola ) ac nu functioneaza (adica nu are freon ,are pierdere undeva ca anul trecut a functionat ) bujiile sunt cele originale de cand e masina ( trebuie inlocuite) ,cauciucurile spate trepideaza intre 100-120km/ora ,cele fata erau patrate si au fost inlocuite cu altele noi, am gasit putin ulei la 3 injectoare,unul era curat si inca un defect a dat cu putin fum la prima ponire ,cateva defecte estetice ( zgarieturi si alte infundaturi mici gasite prin parcari ) astea sunt defectele pe care le,am constatat pana am ajuns cu masina acasa
Ca plusuri ( sa la zic asa) tabla destul de buna la anii pe care ii are , directia raspunde bine pe sosea ( nu se aude pompa deloc) am fost cu alta masina care a stat in spate si am forjat masina in toate vitezele peste 3000-3500 de ture si nu scoate deloc fum nici la schimbarea vitezei ,se infige bine , am facut testul pedalei si nu a dat nici o eroare , nu are martori aprinsi , chit ambreiaj schimbat la 180-190000 km, ( se prezinta chiar surprinzator de bine) , motorul se aude bine ( nu,si schimba mersul chiar daca activezi toate butoanele de pe bord gen lumini, aeroterma etc)
Astea sunt primele aspecte care imi vin acum in minte , nici eu nu am crezut initial la 5000 lei sa fie intr,o stare bunicica sa zic asa
Acum povestea masinii e alta a fost cumparata din tara de noua si in 2008 a fost luata de nasul unui prieten ( de la care am si aflat de ea) , acesta ( fostul proprietar) a inceput , in urma cu ceva timp ( ani ) sa plece la munca in stainatate dupa care si,a luat si familia ( sotia si copilul) cu el si masina a dato unui prieten sa o bage intr,um garaj al acestuia pana anul trecut cand acesta a vandut apartamentul si odata cu el si garajul si masina a ajuns in fata blocului la
  • ryca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Fostul proprietar asa ca s,a hotarat sa o vanda ca maine pleaca iar si mai vine la anul in august doua saptamani
Tin sa le multumesc celor care m,au ajutat !
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,606
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Distributia e prima prioritate, apoi restul le rezolvi cu timp ca sunt solutii aici pe forum la mai toate problemele care le are masina asta.

Iti doresc sa ai parte de ea! Daca o grijesti eu cred ca vei fi multumit de ea.
  • ryca

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,071
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
ryca a scris:Nu inteleg aluzia ,la mine va referiti ca nu am prins gluma

Nu trebuie sa te superi...Pe acest forum,sunt colegi vechi,cu multa experienta in Opeluri si mai si glumim intre noi,dar la nevoie ne ajutam cat putem,macar cu sfaturi,dar si in alte feluri...E bine sa ai simtul umorului (o caracteristica a oamenilor inteligenti) si sa nu te superi pentru orice gluma sau ironie. Smile
S-o stapanesti cu placere si fara prea multe necazuri!...si schimba-i distributia.
  • patrocle27

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Doresc sa imi cumpar o masina si am decis sa merg pe Opel, dar problema e ca nu ma pricep deloc la masini. Ma gandeam sa merg pe Opel Astra H, dupa 2005, pana in 200.000 km, import Germania. Masina va fi folosita 60% in oras, 40% in afara. Vreau ceva care sa fie relativ usor de intretinut, sa reziste cat mai bine in timp si sa aiba un consum mic. Nu ma intereseaza o masina foarte puternica, nu-s nebun cu viteza. Bugetul este 2600 euro maxim. Pot sa merg si pe alt model, nu sunt fixat pe Astra H. Am vazut ca cele pana in 2008 ar avea probleme cu CIM-ul. In legatura cu motorizarea, habar nu am pe care sa merg. La cate am citit, cam toate au cate o hiba, ceea ce presupun ca e normal, nimic nu-i perfect. Tind catre un motor pe benzina, am inteles ca diesel-urile sunt mai pretentioase si motorina la noi e proasta.

Am gasit masina asta, mi se pare ca a fost intretinuta foarte bine, dar cam scumpa pt 2005 - https://www.autovit.ro/anunt...a-h-ID7GyJ1n.html

Cei care ati avut/aveti Opel Astra H, ce motor a fost cel mai ok, ce imi recomandati? Ce ma sfatuiti sa urmaresc la achizitionarea unui Opel Astra H si ce teste ar trebui sa ii fac?

Multumesc!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Pana in 200k km si de afara la 2600 de euro? Greu spre imposibil. Mai aduna inca o mie sa nu iti cumperi un auto tavalit. Eu unul masinile ce le vad la licitatii cu km putini sar de 2000 de euro (mecanic acceptabile si tablarie) la care mai adaugi transport, profit, taxe de licitatie
Ca motorizari depinde ce asteptari ai. 1.4 distributie pe lant, cel mai anemic dar cel mai econom, 1.6 este la mijloc cu distributie pe curea, 1.8 este sfant ca putere pe aceasta caroserie dar necesita gpl pentru a nu face buba la buzunar cu consumul sau de 9-10 litri urban
Problemele cu cim-ul se rezolva usor so ieftin, se gasesc informatii pe forum ce trebuie facut la cim

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata