Ai uitat parola?


  • DJINN

  • Mesaje scrise: 597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
31000 km, a stat cam mult sa-i faca prima revizie, dar se pare ca ai noroc si ai gasit pe cineva care are nevoie de bani masina pare in regula dupa ce zici tu, faza cu consumu poate fi ca nu are computerul de bord activat.

Daca ai mers cu ea, nu ai auzit nimic suspect si daca la service totul iese ok ia-o, si sa o prezinti la "ai un opel sa-l vedem".

succes.
bafta.
  • guliver

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A18XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
daca nu-ti arata range si instant cons inseamna ca CB -ul nu e activat...o poti face tu ulterior deci nu ar fi o problema..
daca o pui pe tester si e totul ok, o iei si la un drive test, iesi cu ea si putin la drum lung, verifici demaraj, franare, cum se infige la drum, etc...si daca e totul ok..ia-o e o ocazie la banii astia..pe bune...dar doar daca totul e ok cu masina....
  • alindele

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
am fost azi cu masina la tester...e exceptionala. A ridicat-o si pe elevator si s-a uitat mecanicul la ea si a zis ca e aproape noua, foarte buna cu o mica problema:

-prezoanele la roata din spate nu au fost stranse...unul a cazut si inca 2 au stricat filetul din butuc si mi-a zis mecanicul ca trebuie schimbat butucul (cu tot cu rulment) pret 3mil+90lei manopera.
-de schimbat uleiul ca masina a stat multisor pe bara.

Negociez cu el nu mai scot nimic. Zic "nu-i nimic e totusi o afacere buna".

M-am dus la firma de leasing sa fac actele si fiind vineri...nu avea cine sa mi le faca...asa ca omul mi-a propus sa incheiem un proces verbal...sa-mi dea masina cu talonul si eu sa-i dau banii urmand sa incheiem hartiile luni si sa iau si cartea masinii. Normal ca nu am acceptat. Tot atunci am aflat un lucru interesant (din lipsa experientei nu m-a interesat pana atunci) masina are doar o cheie. Am zis ok...ramane pe luni. Pe drum spre casa, cu banii in buzunar, vorbeam cu un prieten si mi-am dat seama ca fara a doua cheie originala nu pot face casco pt furt. Am sunat la asigurari si asa este.

Solutia: sa schimb butucul si cheile la reprezentanta. Cost:
-identificare coduri 150RON (codurile cred ca le are pe un card, s-ar putea sa scap)
-2 chei originale 2x250ron= 500RON
-butuc usa 490RON
butuc contact 250 RON
-manopera 75 lei/ora.

Intrebarea mea este:

Mai merita masina asta 8100 euro?

El nu mai lasa la pret. Pe piata nu prea am vazut opel astra cu pana in 50000km si an 2007-2008 (si inmatriculate). Mai e o afacere buna? sau ma las pagubas si cumpar un astra 2007-2008 din germania cu peste 100000Km (desi ei zic ca au 70-80000km).
Ma gandesc ca daca iau una din Germania tre sa-i schimb distributia (care nu stiu cat costa)...Nu ajung tot acolo cu costurile? Plus ca mai are si cel putin 100000km!

Spune-ti-mi o parere ca eu sincer nu mai stiu ce sa fac...ma uit la alte masini si-mi ramane gandul tot la asta.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,587
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu trebuie să schimbi butucul de la usa, butucul de la contact si nu trebuie sa faci două chei - că doar nu e Dacia 1300 Iți trebuie doar o cheie pe care o comanzi cu chip cu tot și care se programează cu TEch 2 pe această masină. Dacă ai CAR PASS-ul treba asta costă in jur de 500Ron, poate și mai puțin. Dă o căutare pe forum că s-a mai discutat. Părerea mea: dacă la test mașina a ieșit așa de bună nu te speria din cauza unei chei-cumpără mașina ( la prețul acesta se meriță ) și bucură-te de ea mulți-mulți km. Numai bine.
  • Doros25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor. Ca fiecare pe aici intreb si eu lumea despre ce ma intereseza. Urmeaza sa.mi cumpar o masina dar inca nu m.am hotarat ce marca.
Initial inclinam spre o astra h 1,7 cdti 101 cai. Dar citesc de zile bune forumuri si incep sa cred ca sunt cam problematice. Nu stiu ce sa mai cred. Ma mai gandesc la 2 variante. Golf 5 1,9 tdi sau un mondeo 2.0 tdi(sper ca e corect) 130 cai. Pareri?/ Imi dau seama ca toate masinile au probleme dupa un anumit nr de km dar parca prea multi se plang de motorul asta de 1.7 de pe astra h.

As vrea si eu daca se poate sfaturi de la posesori de astra. Salutare!
  • guliver

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A18XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
In general cand masina e in leasing a 2 a cheie ramane la societatea de leasing.....vanzatorul ce zice..unde e a doua cheie...a pierdut-o?......
  • Ire Adrian

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am avut Astra H , dar de 1.3 Cdti , motorul e foarte fiabil si economic , am avut probleme doar cu turbo din cauza motorinei proaste ! Daca iti iei Astra Cdti , sa ai grija ce motorina bagi , sunt mai sensibile la motorina ! Acum am un Seat Leon , 1.9 Tdi (e acelasi motor dp Golf 5). Spre deosebire de Astra , 1.9 Tdi trage mai bine , dar e mai zgomotos. Consumul e cam la fel ! De Mondeo nu stiu ce sa zic ! Bafta !
  • Doros25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ms de precizari Adrian. Am si eu un prieten care are un seat leon 1.9 si trage f bine. Acum ramane doar sa ma mai informez sa pot face o alegere buna. Salutare!
  • alindele

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
pai asta e ca nu stie unde e a doua cheie. Vad asta luni.
Ce zice Edwin e in regula...la opelgtt imi face dublura la cheie cu 250ron...Ideea e ca in caz de furt nu te despagubeste casco pt ca nu e cheia originala. Plus ca daca a doua cheie e la primul proprietar sau in alta parte... poate sa-mi ia masina usor...si eu?il reclam la politie?raman cu buza unflata
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,944
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
ford in nici un caz,astra h de 1,7 nu poate alta motorizare, golf 5 da e o masina ok din punctul meu de vedere
  • Doros25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ford e a 3-a optiune. Ma tot bate taica-miu la cap ca a avut el un ford de prin 93 si a fost multumit. In principiu ramane intre astra h si golf 5. Golf 5 are cumnate-miu dar l.am auzit ca e cam lenesa. ( 1,9 tdi) Am mers si eu cu ea dar nu mi.am putut face o parere competenta pt ca momentan conduc un Logan:D Si intr-adevar leonul 1.9 tdi trage mult mai bine ca golful 5 tot 1,9 tdi.
  • Doros25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Revin. Ma intereseaza problemele de la astra h 1,7 cdti(101 cai). Am inteles ca e fabricatie Isuzu dar imbunatatit de cei de la Opel.
  • Ire Adrian

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Intre Astra H si Golf V as alege Astra H , interiorul e mult mai reusit la Astra fara asa de mult plastic ca la Golf , iar motorizarile sunt mai silentioase ! Plus ca la pret de Golf iti iei o Astra mult mai bine dotata ! De ce nu iei in calcul Astra H 1.9 Cdti in 6 trepte ?
  • Doros25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu exclud o si o 1,9 cdti 6 trepte.Am mai citit intre timp pe net despre astea 1,7 cdti si tind sa cred ca multi au probleme cu ele. In principiu din cauza sensibilitatii la motorina folosita. Daca e cineva care sa infirme lucrul asta , astept raspuns.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
z17 dth mai are de Isuzu in el decat blocul motor,alternator si inca vreo 2 senzori Smile.
Da este sensibil la motorina ca ORICE masina cu injectie commonrail (CDTI, DCI,TDCI,CDI) fie el Opel,Ford etc.
Parerea mea este ca 1.7-ele CDTI este ceva mai fiabil decat 1.9-ele CDTI care de fapt este facut de Fiat.(nu ca ar fi o problema asta)
Probleme "specifice" pentru 1.7 vin dupa un rulaj cam de 150 000 km dar se rezolva relativ ieftin.
O problema pentru z17dth este zgomotul motorului din interior,initial zici ca e stricata dar de fapt toate fac asa si te obisnuiesti.
  • adilos

  • Mesaje scrise: 2,339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16LET din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
in general a2a cheie care de obicei ramane la leasing se pierde ,va spun ca sunt patit,si cam de la firma de leasing incepe toata distractia,asteapta poate ai noroc si gasesti cheia la firma de leasing!
  • malin

  • Mesaje scrise: 288
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1,7 cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!Ca in orice problema ,parerile sunt impartite!Inainte de toate nu ne-ai precizat bugetul de care dispui.
"Doi la mana":tie care iti place "cum arata".Trei:cat te va costa intretinerea ulterior(partea asta poate fi si prima pusa) cumpararii!Ca fost utilizator de
Astra,1.7 cdti si actual "plimbator" de Golf V(in acelasi timp imi place mult Ford Focus nu Mondeo) iti insir urmatoarele impresii pe scurt:
Astra-pret ok.
-fiabila din toate punctele de vedere(motor,suspensii,electronica,etc)
-costuri relativ mici de intretinere(dupa mine mai mici ca la Logan!)
-pret de revanzare mediu.
Golf V-pret ok.,dar peste Astra
-fiabila(electronica,motor insa nu si pe parte de suspensii)
-costuri MARI,aproape duble fata de Astra la intretinere(precizez ca la ambele masini le-am facut sau le fac,dupa caz,revizia la dealeri autorizati)
-pret de revanzare mai bun ca la Astra
-atentie:toate TDI-urile "papa" ulei la greu!Nu e cazul la Opel.
Ford nu am avut,insa din ce cunosc Focus-ul e cam pe acelasi palier cu Astra.
In final e alegerea ta insa per total sugestia mea e sa te orientezi la ceea ce-ti permiti.Nu inteleg de ce pui Mondeo langa Astra sau Golf!?
Daca vrei pune si alte intrebari aici.
Cu respect.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Electronica la Astra H nu poti spune ca nu are probleme...problema de care nu a scapa aproape nicio Astra H fabricatie pana in 2008 este binecunoscutul CIM cauzator de multe probleme : nu mai claxoneaza,nu mai semnalizeaza,nu mai merg comenzile de pe volan,ABS si ESP aprinsi in bord ,nu se mai aprinde faza scurta si partea frumoasa este ca trebuie inlocuit cu unul revizuit fabricatie dupa 2008 care probabil nu o sa-l gasesti SH si o sa trebuiasca sa iei unul nou.
Astrele H 2004-2005 computerul de bord si indicatorul de combustibil din bord arata "balarii" .Solutia Update de soft si inlocuire sonda litrometrica.
Este ieftina la consumabile (unele piese si chiar motoare comune cu Astra G) dar ca la orice masina commonrail daca pica ceva pe partea de injectie nu te iarta.
o alta problema cunoscuta atat la Golf V 1.9 dar si la Astra H 1.9 este volanta cu masa dubla.
TDI-ul care si-a facut "un nume" prin consumul de ulei este cel de 2.0 TDI PD dar si cel de 1.9 TDI PD cel din urma mai putin.In schimb TDI-ul "nu maraie" daca ii bagi motorina mai putin buna.
Oricum parerea mea este ca mai bine un Astra H mai bine dotata ( bine nu brizbrizuri gen senzori de lumini ,ploaie etc ci dotari intra-devar utile) decat un Golf V mai slab dotat dar la acelasi pret daca nu chiar mai scump.
  • alindele

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Daca a2a cheie e la leasing banuiesc ca e la UN loc cu cartea masinii si nu se pierde. Oare firma de leasing are voie sa-mi dea nr de tel si adresa primului proprietar?Iau legatura cu el poate e de treaba si mi-o da.poate mi-o vinde ca si Asa nu are ce face cu ea
  • Ire Adrian

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
1.9 Tdi consuma ulei ? Ciudat ... Eu am motorizarea asta pe Seat Leon , si pot sa zic ca nu mi-a scazut niciodata nivelul la ulei !

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata