Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • blue ray

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@jE:
În principiu sunt de acord, orice mașinã poate fi condusã mai sportiv sau mai bãtrânește, indiferent de capacitãțile sale. Totuși, prin comparație, nu poți sã nu constați cã unele sunt mai leneșe decât altele, la același regim de exploatare, în ipostaze identice. Da, Corsa 1.3 CDTI cu 60 CP e mult mai ok pentru oraș, mașina e mult mai bine echilibratã decât un Astra H sedan tot cu 1.3 cdti, chiar dacã cel de pe astra are 90 CP. Rãmân la pãrerea cã motorul cu pricina pe Astra H sedan are performanțe decente la drum lung, în oraș (în treptele inferioare) simțindu-se nevoia de ceva mai multã putere.
Numai bine!
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
blue ray, diesel-ul nu e OK pentru oras. Diesel-ul e pentru drum intins. Punct.
Parerea mea
  • SBogdan20

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salutare!revin cu o intrebare?m-am interesat de motorul 1.6 la un astra h,pe care as vrea sa pun gaz.un mecanic mi-a zis ca-l distrug in special sondele lambda.Este adevarat?Sau se merita un motor 1.7 cdti special ptr condusul in oras...(Bucuresti)!orice sfat este binevenit.
Va multumesc!
Bogdan
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu diesel pe oras.
mai ales daca are DPF.
Skip ads

  • NManciu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Sunt nou in forum si as dori cateva sfaturi legate de achizitie auto sh (a doua masina a familiei). Vreau sa aleg intre Kia Ceed an 2008 100000 km motor benzina 1.4 109 cp pret 4000 euro si Opel Astra H tot 2008 110000 km motor benzina 1.6 105 cp pret 3000 euro, ambele inmatriculate RO. Ca dotari Astra este superioara. Ce ma sfatuiti referitor la cost intretinere si revizii, eventuale probleme care vor aparea, etc.
Va multumesc anticipat!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
E greu sa gasesti pe cineva care sa cunoasca ambele masini pentru care optezi.Cei cu Opel,iti pot da sfaturi despre aceasta marca.Opel e poate cea mai ieftina masina ca intretinere.Asta nu inseamna ca nu e fiabila.Gasesti orice piese noi sau din dezmembrari (la juma' de pret)...evident,pentru modelele mai vechi,Astra H intra in aceasta categorie.Eu am 2 Opel-uri (cele din semnatura).Corsa,din '94 (are 23 de ani),merge excelent,n-am avut nicio problema (serioasa) cu ea (eu o am de 7 ani -din 2010).Trebuie sa renunt la ea numai din cauza ruginei care a aparut.
Ar fi util sa ne spui ce dotari are Astra H si foarte important,ce tip de motor are.Exista Astra H de 1.6 cu diferite motoare,unele fiind "mancatoare" de ulei.Gasesti pe forum discutii pe aceasta tema.A fost unul din motivele pentru care eu am optat pentru 1.4 de 90CP,care are si avantajul distributiei pe lant.
Astra H din 2008,inmatriculata,la 3000euro...mi se pare un pret foarte bun.Depinde cat sunt de reali acei km si in ce stare e masina...Da-ne detalii.
  • Anca Daniel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salutare lumee!
In scurt timp o sa iau si eu permisul de conducere Cool si vreau sa ma ajutati cu niste sfaturi in legatura cu astra H GTC (2006-2008)
Probabil va dati seama ca am condus putine masini, golf 4 1.9 TDI la scoala si un astra G a lui tata. Am un buget de 4000e ( pana in acesti bani as vrea sa ma incadrez).
Ma atrage foarte mult GTC-ul, dar nu stiu ce motorizare sa aleg. Din cate am citit, 1.7 CDTi 101cp mi s-ar potrivi. Nu fac prea multe drumuri prin oras, si merg la tara o data pe saptamana (60km). Cred ca o sa achizitionez una din tara pentru ca nu difera mult pretul din afara si nu vreau sa bat atata drum pana acolo si sa-mi dau seama ca nu e ok masina...
E buna motorizarea?, am vazut variante de 1.9 care ar fi ok, dar cica au probleme mai multe...sau 1.7 125cp care e mai nou? chiar conteaza?..
La ce m-as putea astepta sa se strice cel mai repede?
Daca o duc la reprezentanta inainte de achizitie, cu ce ma pot ajuta baietii de acolo?
Cati bani sa-mi las deoparte pentru schimburi imediate dupa achizitie?
E prima masina si vreau cat mai multe pareri, experiente cu masinile astea, nu prea vreau s-o dau in bara Sad
Multumesc!
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
motorul de 1.7 101 cai - fara dpf ( mai putin pretentios ), dar cred ca e pana in 2008 cel mult produs. fiind an mai vechi are probleme de imbatranire - furtune antigel scoapte, fire imabranite si forfecate
motorul de 110 cai / 125 cai - cu dpf ( pretentios- trebuie atentie la regenerari), probleme pe la regulatorul de presiune de pe pompa de inalte, ceva zgomote gen fantoma, frecvent probleme la cutia de viteze m32. la asta poti gasi un an mai nou ( eu am 2010). ii poti da filtrul jos si o resoftare si se duce in 150 cai. ( eu asa am facut si momentan n-am probleme cu el; regulatorul il schimb odata pe an ~ 15000 km - 410 ron)
la 1.9 nu ma pricep , dar un motor stiu ca are probleme cu galeria de admisie si cred ca toate au dpf.

daca nu are rar facut, e 100 euro.
distributie ~ 650 700 ron - cu manopera
ulei + filtre ~ 250 ron - fara manopera
deci inca vreo 400 euro cheltuieli


la reprezentanta se vede istoricul lucrarilor facute in reprezentanta. cel mai adesea dni perioada de garantie. la o masina din 2005 , cu garantie pana in 2008 ( cred ) , nu poti afla mare lucru din ultimii 10 ani...
la mine se vede istoricul pana in 2015, fiind din 2010 masina.

cel mai bine e sa iei de la proprietar masina , nu proaspat adusa. eventual de la un pasionat. eu de exemplu n-am schimbat niciodata uleiul mai tarziu de 10 000 , iar filtrul aer si combustibil chiar si mai des.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Detalii despre 1.7cdti GTC sport varianta fara filtru de particule, 100cp, aici : http://autokatalog.autoscou...s/sport-10412031/
Detalii despre 1,7cdti GTC sport varianta cu filtru de particule, 110cp, aici : http://autokatalog.autoscou...s/sport-10411494/
Detalii despre 1.7cdti GTC sport varianta cu filtru de particule, 125cp, aici : http://autokatalog.autoscou...s/sport-10411574/

Daca tot esti setat pe Astra H, o ideie buna ar fi sa-l iei pe cel de 100cp fara filtru de particule si sa-l resoftezi la 130cp. Avantaje :
- fara filtru de particule (zero probeleme legate de prezenta motorinei in baia de ulei sau infundarea filtrului, deci nu exista asa ceva)
- cu injectie BOSCH, la care injectoarele se pot reconditiona cu 300lei/buc daca cedeaza
- zero probleme legate de regulatorul de debit de pe rampa comuna (asa cum sunt la cele cu injectie DENSO)
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
vladutsss a scris:motorul de 1.7 101 cai - fara dpf ( mai putin pretentios ), dar cred ca e pana in 2008 cel mult produs. fiind an mai vechi are probleme de imbatranire - furtune antigel scoapte, fire imabranite si forfecate
motorul de 110 cai / 125 cai - cu dpf ( pretentios- trebuie atentie la regenerari), probleme pe la regulatorul de presiune de pe pompa de inalte, ceva zgomote gen fantoma, frecvent probleme la cutia de viteze m32. la asta poti gasi un an mai nou ( eu am 2010). ii poti da filtrul jos si o resoftare si se duce in 150 cai. ( eu asa am facut si momentan n-am probleme cu el; regulatorul il schimb odata pe an ~ 15000 km - 410 ron)
la 1.9 nu ma pricep , dar un motor stiu ca are probleme cu galeria de admisie si cred ca toate au dpf.

daca nu are rar facut, e 100 euro.
distributie ~ 650 700 ron - cu manopera
ulei + filtre ~ 250 ron - fara manopera
deci inca vreo 400 euro cheltuieli


la reprezentanta se vede istoricul lucrarilor facute in reprezentanta. cel mai adesea dni perioada de garantie. la o masina din 2005 , cu garantie pana in 2008 ( cred ) , nu poti afla mare lucru din ultimii 10 ani...
la mine se vede istoricul pana in 2015, fiind din 2010 masina.

cel mai bine e sa iei de la proprietar masina , nu proaspat adusa. eventual de la un pasionat. eu de exemplu n-am schimbat niciodata uleiul mai tarziu de 10 000 , iar filtrul aer si combustibil chiar si mai des.

La 1.9 16v pica tija swirl de pe admisie, problema se rezolva definitiv cu 200-300 de lei extra concomitent cu schimbul de distributie. Trebuie avut grija la regulatoare, pompa inalte, injectoare, m32, ambreiaj. Restul sunt probleme rar intalnite
  • Anca Daniel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Deci sigur o sa ramana cel de 101cp. este ceva cod de motor?
Cand merg sa vad masina, o sa merg cu cineva care in teorie se pricepe. La ce ar trebui sa fiu foarte atent?, ce sa verific eu?
La ce defecte ar trebui sa inchid ochii?, inteleg ca e masina second si o sa aiba uzura.
Pot sa duc masina la reprezentanta ca s-o verifice ei ca la carte? cat ar costa?
Va multumesc mult pentru sfaturi Smile
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Anca Daniel a scris:Salutare lumee!
Nu fac prea multe drumuri prin oras, si merg la tara o data pe saptamana (60km).?

Asta inseamna: 60km x 52 saptamani = 3.120 km/an...Ai citit ca o masina Diesel renteaza doar daca faci minim 30.000 km/an?...Daca faci 10.000km/an => benzina...dar,fiacare face cum crede de cuviinta.
O verificare la un service normal,costa in jur de 90-100 Lei (am facut-o eu).Nu stiu daca la reprezentanta nu e mai scump...acolo toate sunt mai scumpe,dar calitatea...lasa de dorit.
Eu,la Diesel nu ma pricep,ca n-am avut,dar,la orice masina second hand trebuie sa te uiti daca are inceput de rugina (pe dedesupt),daca are urme de reparatii in urma vreunui accident,apoi la motor,etc...Proba de mers:cum intra in viteze,daca nu trage intr-o parte,ABS,functionare A/C,etc.
Pot fi trecute cu vederea chestii reparabile usor,de genul:far/stop crapat,lumini care nu functioneaza,zgarieturi/crapaturi la bare (fata,spate)...
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
mie mi-a ramas in minte un raspuns. credeam ca a fost recent..acum 2 3 luni. de fapt de anul trecut e

Georgius a scris:Le iei pe rand.
1.Toate elementele de caroserie sa fie aceeasi culoare altfel daca e pic de diferenta sau "textura" cel mai probabil a fost vopsita, motivul probabil nu il veti afla sau sa speram ca a fost ceva minor.
2. Toate geamurile sa aiba acelasi an inscriptionat pe ele si cam identic cu anul masinii, altfel sigur i-a fost inlocuit.
3. Motorul sa nu aiba scurgeri de ulei sau alte lichide
4. Motorul sa mearga cat mai rotund fara balbaieli ratee sau sa ii alterneze acul turometrului sus jos.
5. La toba vei simti continuitatea exploziilor dar vei putea vedea si daca e afumata, deci consum ulei,deci uzura motor ( nu uita ca se pot masca toate)
6.La vasul de apa vei putea vedea o parte din starea motorului la interior si anume daca gasesti mizerie va rezulta ca acele canale de racire sunt sau nu spre calea de infundare.
7. La orice coltisor vei putea observa sau nu pe chedere vopsea ramasa nestearsa de la diverse operatii.
8. Nu trebuie sa trancane de preferat iar rulajul sa fie corect fara scartaieli
9. Toate butoanele functionale, nu scuze de genulca Ac nu are freon.... exista o problema mai grava de atat sigur, altfel ar fi bagat el freon!
10.Verifica sa intre usor in viteze fara sa caraie, totodata si ambreiajul.
11. Pe tester fara erori! Verifica corectiile de amestec sa fie maxim 5%, oricum se balbaie motorul daca sunt crescute.
12. In mers ai grija sa poti merge constant in toate treptele si la multiple turatii fara sociri smucituri, chiar si la frana de motor.
13.Cauciucurile indica uzura sau nu pe una din parti => defecte la directie unghiuri sau chiar bucsi rulmenti etc.
14. Nu trebuie sa ai joc in caseta sau volan,deci iei rotile in brate si tragi sus jos apoi stanga dreapta si trebuie sa nu joace, asta nu inseamna ca nu trebuie sa se vireze.
15. Verifica actele.
Ps : Nu cumperi o masina noua dar nici o cãruțã!
Masina respectiva se afla intr-un service din poze.
Ar mai putea fi de adaugat dar ma limitez aici. Sper ca am fost de ajutor tuturor colegilor.

  • bobby12e2007

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Ce parere aveti de masina din anuntul asta:
https://www.olx.ro/i2/oferta...html#:9016d11e73. ?

WOLOAHL3562137589 ma puteti ajuta cu inf complete despre dotari functie de seria sasiu?

Multumesc!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Din ce se vede in anunt,pare ok,doar ca trebuie vazuta,testata si...mie mi se pare ca e cam departe Bucurestiul de Focsani.Din poze,nu putem sti daca are intr-adevar ESP.Restul,se cam vad: climatronic,comenzi volan,pilot automat,computer de bord.N-am inteles...anvelopele vara+iarna sunt separate sau sunt "All seasons".
Din cate stiu eu,Astra de 1.6 are distributia pe curea,probabil ca va trebui schimbata.
  • bobby12e2007

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut,
Masina e pt tatal meu care e in Focsani. La prima vedere din anunt si din ce am vorbit la telefon cu omul pare ok, dar vroiam sa vad daca merita sa dau o fuga pana acasa sau nu(tata nu prea se pricepe la masini).
Distributia ar fi schimbata, la fel si consumabilele(a fost cooperant si dispus sa mergem la service cand ajung eu in focsani sa verificam veridicitatea celor spuse). Acum mai trebuie sa caut un service ok in Focsani sa o pun pe tester si sa ma uit putin la ea.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sunt informatii pe acest forum ca unele motoare de 1.6 sunt mari mancatoare de ulei.Nu mai stiu care,dar vezi si ce tip de motor are si informeaza-te.Distributia pe curea se schimba la fiecare 60.000km.Fiind inscrisa in acelasi judet,daca pastrezi numerele,te costa doar 40Lei certificatul nou si scapi de RAR si alte probleme.Succes!
  • bobby12e2007

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Rar-ul oricum nu se mai face decat daca aduci masina din afara(sau cel putin asa era in martie). O sa verific faza cu uleiul.
Multumesc!
  • Raulz0r

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2000 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt foarte interesat de achizitia unui Opel Astra H 1.6 benzina, sunt relativ incepator (mai am o luna si dau lamaia jos) dar am mers zilnic in medie 25 km, la masina pe care o am in prezent am mers doar 6000 km pana acum. Motivul schimbarii e ca am un VW Lupo 1.0, a fost ok la inceput dar simt nevoia de ceva mai mult iar in plus de asta mai am si colegi care ii mai iau cu mine in drum spre munca si e chiar nasol cu doar 2 usi Smile

Ce am gasit pana acum ar fi urmatoarele anunturi
https://www.olx.ro/oferta/op...ante-ID8J2Oj.html
https://www.olx.ro/oferta/op...ra-h-ID95pj3.html
https://www.olx.ro/oferta/op...ra-h-ID8RtMf.html
https://www.olx.ro/oferta/op...mata-ID9lEaX.html
https://www.olx.ro/oferta/va...zina-ID9htCx.html

Dupa cum se poate observa bugetul meu se invarte in jurul a 3000 euro deci chiar nu am pretentii sa gasesc ceva sub 150,000 km, mentionez ca masina o voi verifica la mecanicul meu.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu as opta pentru 2 sau 4.Ma intreb de ce se vand in Bucuresti masini cu numere de VL,TM,etc...
4 are cutie automata (pe mine nu ma incanta),are computer de bord (ca si 2),celelalte au un diplay simplu,comenzi volan (si 2).Are "climatronic" (AC automat),dar radioCD model vechi.Nu are pilot automat,dar se poate pune cu aprox 300Lei (eu l-am pus cu 180 ca mi l-am montat singur),dar are 4 geamuri electrice (majoritatea au doar pe fata...chiar ai nevoie si pe spate?...ceva in plus care se poate strica Smile.
Unele nu au proiectoare de ceata in fata...conteaza si asta,desi nu sunt indispensabile.
Vezi ce model de motor au si intereseaza-te care motor de 1.6 e mare mancator de ulei!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR