Ai uitat parola?


  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,632
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Exact pe ala-l am eu pe masina (Z17DTL, Astra G 2004, 1.7cdti 80cp... acum la 105cp cu harta de injectie EDS).

Una se spune, dar alta este realitatea defapt.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Cel de 1.7 80cp este cel mai fiabil si cel mai ieftin de intretinut din gama 1.7 puse pe astra. Dupa aceea vine 1.9 cu cateva chitibusuri dar se rezolva o data si permanent si nici nu costa 1000 de lei ci maxim 300-400 (admisie). Pe partea de senzori si actuatoare bla bla-uri sunt prea putine cazuri pentru a le baga la probleme generale pe motorizarea de 1.9, pe cand la 1.7 incepi din start cu injectoarele ce nu se pot reconditiona (denso) (pe 1.9 ai bosch) si garniturile lor ce cedeaza in mod constant (de aceea am si zis, 1.7 cu motor spalat nici nu ma mai uit la masina), apoi dezamorsare, apoi senzor turatie si alte maruntele, la 1.3 este destul sa mentionam doar egr-ul pus aiurea iar pentru o curatare se demonteaza jumatate de motor, piesa ieftina dar manopera foarte scumpa.
Nu este nici o problema, cumpara-ti diesel, condu 2 km zilnic + concediu dintr-o bucata(un hai sa zicem 2000km dus-intors) si ajungi cu chiu cu vai la 10 000, peste 2 ani vezi cum se duce turbina, vezi cum incepe sa iti regurgiteze injectoarele +maioneza de sub capac. Un benzinar in 2 km ajunge la o temperatura decenta(sa fim seriosi, daca am locul de munca la 2 km departare eu nici nu mi-as cumpara masina, efectiv nu ii vad rostul, 2km spre locul de munca 20-30 de minute, in trafic tot atat), la diesel abia daca urca cateva grade (urca mai multe daca ii blochezi grilele dar nu cred ca te opresti la primul semafor sa dezvelesti cum fac eu). Din nefericire diesel-ul nu mai preteaza in romania, motorina a ajuns la un pret muuuuuult prea mare chiar si pentru 20-30k, gpl-ul pe 1.8 si cutie automata hidramata in 4 trepte (da, are doar 4 trepte masina #2) consuma un decent de 11-12% pe gpl in oras si undeva la 8-9% pe gpl extern. Acum sa imi aratati voi mie un diesel ce papa 4% in oras echivalent 11% gpl:
2.8 lei litrul gpl x11=31 lei (gpl-ul intra si dupa cateva minute de stat pe loc pana indepartezi gheata)
5.5 lei litrul motorina x 6= 33 lei si nu cred ca se ajunge la performanta de 6% mers in oras la ora de varf cu viteza media de 14-20km/h ci mai degraba un 7+
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Deci sa ma orientez spre 1.9 cu 120 CP? Are doar probleme la admisie?
Sau un 1.7 de 80 CP?

PS: Totusi am vazut pe cele de 1.7 101 CP ca majoritatea aveau injectoare Bosch (nu denso) cand am fost sa mai vad masini
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Eu unul recomand 1.7 80 cp sau 1.9, dar mai presus de toate recomand din toata inima 1.8 benzina + gpl(120cp sau 140 sunt destui caluti pentru traficul din romania din semafor in semafor). Pentru 10 000km anual in 1.5 ani ti-ai amortizat investitia daca ai de gand sa pastrezi automobilul mai mult de 2 ani pus gpl din prima zi, dupa 1.5 ani se circula pe profit cu gpl
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ma intereseaza doar diesel.
Din pacate piata din RO e cam plina de 1.7 101CP, nu inteleg de ce aduc in mare parte doar motorizarile astea din moment ce spuneti ca sunt cu probleme.

https://lajumate.ro/opel-astra-h-8995876.html

Am mai gasit pe asta, de 80 CP.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Gandeste logic. Masina cu probleme=pret mic afara=pret mare pentru romani prosti
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,632
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Motoarele de 1.7 [2004-2006] de pe Astra H sunt cu injectie BOSCH care se poate repara ieftin la Buzau. Cam 150ron+transport per injector, daca nu are probleme mari. Daca insa iti iei Meriva sau Corsa C, alea sunt cu injectie Denso si acolo te rupe pretul la un injector de schimb (nou sau SH).
Motorul de 1.9 diesel de pe Astra H are ceva probleme cu ungerea deficitara sus in chiulasa, cel de 150cp pe Astra H are probleme cu galeria de admisie.

Ideea e ca oricare ti-l vei lua, o sa ai de lucru cu ele (ex, cele de 1.7 va trebui sa trimiti injectoarele la reconditionat la Buzau daca dau prea multa motorina pe retur la testul cu eprubetele) sau cele de 1.9 va trebui sa le monitorizezi si sa intervii atunci cand le vine timpul (la cel de 120cp va trebui sa-i refaci jocul la pastilele din chiulasa si la cel de 150cp va trebui sa-i schimbi admisia cu modelul imbunatatit sau sa o modifici prin blindarea orificiilor respective).
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
1.9 8v are ungere deficitara? Interesant ca eu nu am vazut postari despre asa ceva, probabil ca le-am ratat eu. La 1.9 16v admisia se modifica usor, costuri foarte mici daca o faci impreuna cu distributia.
Ps: eu am 1.9 16v si 120cp z19dtj
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am mai studiat diferite pareri si topicuri de pe internet si am ajuns la concluzia sa caut si sa iau motorizarea 1.7 80 CP. Ar avea cele mai putine probleme si in caz de defectiuni ar fi cea mai ieftina de reparat. In plus nu imi trebuie putere asa mare pentru ce o iau.
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Recomand 1.7 cdti 80cp. Am unul din 2005 si am 360000 km. Am reconditionat o singura data injectoarele in rest doar schimburi de consumabile la 10000km.
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am si unul de 100cp la cate a picat turbo, ambreiaj, injectoate.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,632
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Injectoarele BOSCH la 1.7 cdti 80cp/100cp sunt la fel, au picat pentru ca le-a trecut vremea... dar se pot reconditiona usor.

Eu am reconditionat 2buc injectoare BOSCH pentru Z17DTL la Buzau, deasemenea am cumparat unul SH de pe eBay Anglia pe care in curand o sa-l testez cat da pe retur, dar preventiv... incepand cu prima zi de cand am luat masina din DE adica din august 2015 bag ulei 2T semisintetic in motorina ca sa prelungesc viata injectoarelor ,,DAR SI,, viata pompei de inalta presiune BOSCH CP3 de pe acest motor. Am vazut ceva filmulete pe YouTube cu uzurile ce apar in pompa si sincer chiar nu vreau sa ajung cu pompa in situatia respectiva, sau daca chiar ajung... atunci sa fie cat mai tarzuiu cu putinta.

Dar stati sa vedeti ce probleme sunt cu pompa de inalte BOSCH CP4 de pe modelele urmatoare... o sa va treaca cheful de motoare mai noi. Unii au mers pāna acolo unde au incercat o conversie de pompa inalte BOSCH CP4 cu una CP3 pe motoarele lor.
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Cum se pot testa injectoarele la 1.7 80CP cand merg sa vad o masina?
Pe langa relanti, sa stea ok, si o acceleratie la 1500-2000 rpm constanta (pentru a vedea daca intrerupe, tremura), mai e si altceva?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,632
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Chiar NU stiu ce sa zic... poti eventual sa-i dai ceva ture la motor pana in 4.400rpm unde e turatia maxima sa vezi daca fumega. Daca cu motorul cald da cu fum negru ,,la o acceleratie progresiva de 2secunde pāna in 4.400rpm,, probabil ca ai cel putin un injector decalibrat. Nu ca ar fi ceva nemaiīntalnit la o masina de pāna la 15 ani vechime, ba cred ca majoritatea sunt īn starea asta.

Ei bine, e doar parerea mea... cineva mai avansat in ale motoarelor astea de 1.7 cu injectie BOSCH sa vina cu o contraargumentatie bazata pe propriile cunostiinte (acumulate in ani de experienta).

Test de retur injectoare nu poti sa-i faci, ca nu cred ca te lasa nimeni sa incerci asa ceva cu o masina aflata la vanzare.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,075
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.cars.ro/inedit/s...GvrCqcD3sreuaAbvY
Fraieri,sa protesteze...in loc sa scape de ele,sa le vanda romanilor...Smile
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Stai linistit danpet, masinile ce le vezi tu in piata nu sunt masini bune in 90% cazuri(majoritatea sunt cumparate de la turcaleti). Acele masini nu ar trece itp-ul in jermanica, dar pentru noi iubitorii sunt bune ca na, diesel la 1500 de euro adus de afara este o afacere foarte buna, mai ales cand te gandesti ca transportul te costa 300-350 de euro iti dai seama cam ce masina iti cumperi, nu conteaza ca peste 1-2 ani pica turbina injectoare dpf egr... sa fie ieftina
  • adystanley

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Dar si la una de 3500 de euro, de 12-14 ani, si la aceea exista riscul (major, ca de, are peste 10 ani) sa pice turbo, injectoare, DPF, EGR.
Unde e frustarea mai mare daca pica? Atunci cand iti cauti cea mai scumpa masina dupa piata, si crezi ca ai luat masina buna, sau atunci cand iei una din media pietei?
Vreti masina diesel sa nu bagati bani in ea, luati-va noua!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Riscul major este mult mai mare la una rulata de aceeasi varsta comparativ cu una rulata foarte putin de aceeasi varsta... adica tu vrei sa imi spui mie ca la 2 masini de 10 ani, una rulata 600 000km si alta rulata 140k riscul este identic? Haide sa fim cu picioarele pe pamant mai ales cand vorbim de generatia euro 4 ceea ce istoria a dovedit ca este cel mai bun compromis intre fiabilitate si tratamentul tablei (cu exceptia pocnitorilor de logan 1 cu tabla de romania netratata)
PS: eu zic sa nu mai citesti printre randuri, eu am scris clar, masina ieftina afara= 90% sanse sa fie gunoi de-a binelea. Prefer sa platesc cu 500 de euro in plus dar sa vad niste facturi, eu de exemplu pe benzinara am avut inlocuit evacuarea cap coada bucsi bielete capete, bujii, antigel in 2016 si alte multe mezelicuri dar am platit aproape 3000 de euro (masina+taxe de licitatie+transfer bancar+transport auto)... am mai completat inca 300 de lei pentru cateva chichite mici si asta este, dai un ban dar stai in fata cu 2 pedale....
  • NSiElenaLudusan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc frumos pentru pareri. vreau diesel deoarece fac 30.00 km pe an cu masina mea, sotia are masina ei o skoda fabia si face si ea 20.000 asa ca... primul criteriu este consumul.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru piata de romania tot spre benzinar tind daca este vorba despre transport si nu pur placere diesel... diesel 5.80 gpl 2.85...

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata