Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • ZZnemessis

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut, am un frontera 2.3 tdi si am probleme cu pornirea la el. Nu porneste decat tras, capul de la pompa de injectie este nou dar cand dau la automat nu baga motorina pe injectoare, desi pe surubul de pe capul pompei dintre injectoare iasa motorina fara aer. Cred ca problema este electrica. Are ceva electric pe pompa care sa opreasca motorina? mai este ceva ca un fel de senzor pe filtrul de motorina. De la ce sa fie?
Skip ads

  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
sal, da pompa are si o componenta elctronica ce poate fi reparata, cat te-a costat capul nou?
  • ZZnemessis

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2009

  • Mesaj Privat
9 milioane cu tot cu montaj si reglat avansul. Unde este situata partea electronica si cu ce este responsabila?
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Chiar pe pompa, e modulul de comanda al pompei. Daca aia nu merge, nici pompa nu merge.
Skip ads

  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am si eu probleme cu frontera mea,dimineata cand porneste daca nu o tin accelerata nu porneste,dupa ce porneste scoate fum albastru,si totusi nu are putere si scoate fum negru !(sa nu mai deschid alt topic)
  • voroniucm

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cum se pune la punct pompa de injectie la opel frontera 2.3td.
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
buna intrebare! Very Happy
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Teoretic simplu, practic aproape imposibil...
1. Semnul de pe volanta sa fie la " P".
2. Pe canelurile de la pompa ai un punct, care trebuie sa vina spre injectoru nr. 1( din capul hidraulic). Ca sa vina asa, trebuie ca pompa sa fie " incordata" si bagata in locul ei. ( Prima problema: cum reusesti sa o tii incordata?; Si a doua problema: cum iti dai seama daca ai pus cu un dinte diferenta?)
Cand ajung acasa (nu stiu cand, dar sper ca saptamana asta) o sa incerc un xerox la cartea masinii, poate intelegeti mai bine...
Skip ads

  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
poate fi de la egr?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Andrei_vl a scris:Teoretic simplu, practic aproape imposibil...
1. Semnul de pe volanta sa fie la " P".
2. Pe canelurile de la pompa ai un punct, care trebuie sa vina spre injectoru nr. 1( din capul hidraulic). Ca sa vina asa, trebuie ca pompa sa fie " incordata" si bagata in locul ei....

Atacata,bre... Embarassed
Si da,in practica e putin probabil sa o nimeresti...
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Bre Dragoshe, e corect si " incordata"... poate chiar mai corect decat " atacata"...
DAR... o lamurim cand ne vedem! ( in stilu nostru Mr. Green )

Alberto:
1.fum albastru= motor uzat/ simeringuri supape uzate ( e fum de ulei!)
2. nu are putere... da, nici a mea nu are putere imediat ce o pornesc, asa se manifesta majoritatea masinilor cu turbo... deci nu cred ca e un defect major...
3. verifica injectoarele daca tot vrei sa ii faci ceva... ( sa deschida la 130 de bari si sa pulverizeze uniform)
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
azi i am curatat egr-ul si galeria de admisie,era numai ulei tare,mizerie... nu mai scoate fum negru atat de mult,dar mai scoate cand o accelerez brusc pe loc nu in viteza,si in viteza la fel daca bag piciorul in ea scoate fum negru! e normal?ce reglaje se pot face la pompa?
Skip ads

  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Reglezi avansul din pompa... desfaci cele 2 suruburi putin si bagi un levier intre tevine din capu hidraulic; misti spre stanga/ spre dreapta si probezi masina ( cum te uiti din fata la motor, daca invarti spre stanga maresti avansu si spre dreapta il micesti... sper ca tin bine minte:mrgreen:) ...dar eu zic sa lasi masina asa, e normal la varsta si motoru ei sa scoata fum cand e in sarcina...
Mai poti regla debitu, dar chiar nu te sfatuiesc sa umblii acolo...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ALBERTO1996 a scris: scoate cand o accelerez brusc pe loc nu in viteza,si in viteza la fel daca bag piciorul in ea scoate fum negru! e normal?ce reglaje se pot face la pompa?

Fum negru inseamna motorina multa,fata de amestecul optim.Singurul reglaj pe care se poate face e avansul,intr-adevar..Dar asta nu-l va scapa de fumul negru,ci probabil ii va afecta pornirea si demarajul.
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am incercat sa ii dau avans,si scoate mult fum negru,porneste mai usor,trage la fel,si se aude un ciricait.Am luat avansul pornea mai greu si scotea fum mai putin,dar dimineata pornirea e aproape imposibila...
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Dupa cum ai explicat reiese ca tu ai luat si ai dat " tot avansu" Laughing
Cate putin pana nimeresti si aia e...
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
pai am incercat acum e putin peste jumatate fara avans, nu stiu cum sa zic!
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
debitul stiti de unde sa da,respectiv ia,cred ca are debit marit..
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Avansu minim inseamna sa si porneasca OK daca ma intelegi... si dupa ce porneste OK, poti sa ii mai dai avans, pana nu incepe motoru sa bata la rece ( eu am patit-o, credeam ca e motoru varza... nu era el de vina...)
Daca gasesti meserias il pui sa umble la debit si tot cu multe incercari o rezolvi, incercati in sensu propriu, modifici ceva, iei masina la o tura si vezi cum se comporta...
Debitu se da/ ia dintr-un surub, cu o surubelnita dreapta... dar se ia/ da cu foarte mare simt... deci grija!
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am scris de 2 ori... Embarassed
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR