Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si eu maine ma duc la reverifcare pt ca nu tinea frana de mana si era dezechilibrata frana pe spate.

Nu cred ca trebuie sa te duci la acelasi service.
Skip ads

  • marius_2999

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2006

  • Mesaj Privat
vesti proaste.
din pacate trebuie sa mergi la acelasi service deoarece au o baza de date comuna si daca ai fost inregistrat la unul si apoi respins, trebuie tot la el sa o rezolvi sau sa astepti o luna ca sa fii sters din baza de date. (la mine nu se poate ca deja mi-a expirat)
am aflat chestiile astea azi dand un telefon la cineva de la noi de pe forum - Jojo. am gasit numarul aici.
imi pare rau ca nu am stiut de el de la inceput.
se pare ca nu imi ramane decat sa ma duc sa pierd niste ore bune azi sau maine acolo. Evil or Very Mad
sau sa astept pana dupa Sarbatori, pe riscul meu (ridicare talon+vreo 20 mil amenda) si sa rezolva totul in ianuarie. Sad(
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sa vedeti ce mi sa intamplat azi la o statie itp,
ma duc sa fac itp ca imi expirase,pun baieti sonda pt opacitate- o tureaza ei pana pe la 5000rot/min de vreo doua ori,totul ok,suie masina pe tamburi pt franare-pe fata ok,pe spate nu tine putin pe dreapta (sabotii noi si nu au avut timp sa se aseze pe tambur),o muta mai in fata sa ii faca poze cica asa trebuie.Auzi la ei sa dau jos pleoapele(vezi in garaj) ca nu poate sa imi faca poze si in acelasi timp sa imi faca itp.si imi dau baieti cu revenire pana imi dau pleopele jos,si sa rezolv frana pe spate,pt frana am inteles e ok dar pt pleoape m-am certat cu ei ca stric farurile,ca nu am cum sa le dau jos,el nu ca nu poate sa imi dea itp si tot asa imi recita din nu stiuce lege ca am adus modificari masini ca nu este din fabrica asa,el o tinea pe a lui.In fine plec sa rezolv cu frana,am airisit-o si tine bine acum ,la pleoape am pus autocolant alb peste ele(la culoare cu masina)si revin la itp.O baga pe tamburi -ok ii fac poza cu pleoapele albe-ok si abia asa imi dau itp-ul,fara sa mai comenteze ceva.
concluzia:aveau nevoie de bani si mi-au dat cu revenire sa mai platesc o taxa de 26 ron ,dupa ce platisem 70 ron taxa de itp
voi cei cu pleoape ati intampinat ceva probleme la itp
eu am vrut sa fac itp-ul pe bune fara sa dau spaga(aveam o optiune sa il fac cu 150ron,doar pozele si atat)
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
te inseli. nu au voie sa iti dea itp-ul cu pleoapele alea. au niste supervizori (sau cum se cheama) care iau pozele la verificat si ii ard pe ei dupa aia.
dupa ce l-ai "aranjat", poate ca nu se mai vedea in poza ca ai pus pleoape si de aia te-au lasat.

nu cred ca pleoapele alea strica ceva, dar daca scrie la ei ca trebuie sa te respinga, nu ai ce sa le faci. nu o sa isi puna gitul pentru nimeni.
Skip ads

  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
prima data m-am dus cu ele negre cum se vad in pozele din garaj,si m-au respins
a doua oara am pus autocolant alb pe ele si mi-au dat itp eu ce sa inteleg ,si nu le-am dat spaga ca sa trec
adevarul ca nu deranjeaza absolut deloc ,dupa cum stiti sunt puse pe partea mata a farului,dar dk ei nu vroiau sa imi dea asta e
  • smecherson

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si eu am vazut azi ca am ITP-ul expirat de peste o luna .... in bucuresti , sector 2 , colentina , tei , stie cineva vreo statie itp ? nu jepcari , sa fie cat de cat OK.
  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
orice modificare adusa unei masini trebuie mentionata in carte. oricat de penibil ar parea dar si acele pleoape fac subiectul. normele si regulile sunt stabilite de R.A.R. nu mai certati inspectorii de la statiile I.T.P. Nu au nicio vina; ei se supun acelor reguli. Am prieten care are stati i.t.p. si va spun sunt monitorizati zilnic de oameni de la r.a.r.


1. deci! nu conteaza unde locuiesti si a cui este masina. poti face verificarea i.t.p. oriunde.
2. preferabil este sa faci verificarea inainte sa expire termenul. ca la R.C.A.
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Aveti grija ca unii asiguratori CASCO au clauza in contract pentru ITP valabil! Daca v-a expirat si faceti accident, sunteti buni de plata! Un prieten a patit-o, cu un Opel, asa ca mare grija!

Cei de la RAR verifica toate pozele trimise, iar data de introducere in sistem nu poate fi modificata (pentru manevre).
Uneori fac inspectii in statiile ITP, cei de la RAR. Suspenda aplicatia, apar la statia ITP si se apuca sa verifice masina, daca testele sunt facute sau nu pe bune. Nu prea se mai pot face manevre cu una, cu doua. De-asta multi nu se mai baga.
Skip ads

  • robertt_rct

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: 4426'N 2606'E
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
mihai_39 a scris:Uneori fac inspectii in statiile ITP, cei de la RAR. Suspenda aplicatia, apar la statia ITP si se apuca sa verifice masina, daca testele sunt facute sau nu pe bune. Nu prea se mai pot face manevre cu una, cu doua. De-asta multi nu se mai baga.


inspectorii de la r.a.r. vin regulat in statiile i.t.p. si participa fizic la revizie!
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cu toate astea, tot mai vezi pe strazi rasnite care nici in vecii vecilor nu trec ITP-ul. Sad
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
mihai_39 a scris:...Uneori fac inspectii in statiile ITP, cei de la RAR. Suspenda aplicatia, apar la statia ITP si se apuca sa verifice masina, daca testele sunt facute sau nu pe bune. Nu prea se mai pot face manevre cu una, cu doua. De-asta multi nu se mai baga.

Asa este. Eu sunt Stan Patitu'.
Am fost la un asa zis cunoscut. Ii spusesem ca daca e nevoie... sunt baiat subtire. Baga masina, totul ok, pic la noxe. Hai doml'le... chiar asa... nu se poate sa scutesc un drum? NU si NU!
Vin peste 2 zile, baga masina lui pe stand pt noxe, OK. Ne ducem in birou sa faca actele, baga masina in calculator si hop! Blocaj de la RAR. Rezultatele sunt trimise in baza de date a RAR si astia trimit mesaj de OK sau blocheaza masina pentru o suprainspectie, sa-i zicem asa. N-ai voie, cica, sa pleci!
Apare dupa juma' de ora inspectorul RAR si o ia de la inceput: mase pe axe, frane, lumini, serii, etc. Se baga pe dedesubt, verifica tubulatura esapament si incepe sa zbiere la aia: Baa, unde vedeti voi neetanseitate la tubulatura? (asa scrisesera in raportul de revenire, plus noxe!). Iese din canal, baga sonda si da-i relanti, da-i ture si OK si noxe!
Uite asa m-a tepuit "amicul".
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu am farurile originale pe masina pot face figuri astia? Evil or Very Mad
Skip ads

  • jojo

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
slve

se pare ca acel "amic "avea nevoie de ceva bani, sau o datorie mai veche, cine stie, cert ca nu era amic ci hot mic !

jojo
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
@Ticodriver: da, pot face figuri. nu ai voie sa umbli la luminile masinii. nici faruri, nici stopuri. nu stiu daca se si intimpla in practica.
cel putin pentru pozitii verzi, albastre si alte culori eu le-as respinge.

poate ca cei cu modificari duc masina la verificat cu farurile "originale" si apoi le schimba iar. poate ne spune cineva care si le-a modificat.

@mihai_39: le vezi pentru ca inca se mai poate trece itp-ul pe "obraz subtire" si probabil ca se va putea intotdeauna. unii vor fi prinsi, unii vor scapa.

patania lui mihdoi e chiar hazlie, privita din afara. te gindesti ca de obicei inspectorul ii prinde ca dau drumul unei masini care ar tebui respinsa, nu invers. si asta imi aduce aminte de revenirile mele pentru noxe. o turau nebunii la 6000 (desi nu am inteles cum masurau turatia, nu aveam turometru), cica asa scrie in calculator, desi fabricantul da turatia maxima 5600.
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@jojo
Datorii tot el avea la mine. S-a bucurat la pretul unei reveniri. Oricum s-a ingalbanit ca lamaia: "Bine ca n-a fost o dacie"
Inaintea mea fusese o dacie, iar la rand, dupa mine, urma tot o dacie. Very Happy
Nu dau cu periuta, dar voiam sa apelez la tine. Singurul inconvenient este ca imi vine peste mana. Din Berceni pana in Barbu Vacarescu... si in itervalul 07.00 - 19.00 nu pot sa fac nici o miscare. D'aia si pe la intalniri apar destul de rar.
@ticodriver
Eu am lampile spate asa: dreapta originala si cea de pe stanga de Suzuki. Cel de la RAR ori nu a bagat de seama, ori s-a facut ca nu vede (putin probabil, deoarece ordinea in care sunt dispuse luminile bate la ochi)
@sezran
Pe moment am fost foarte nervos, mai ales ca la nici 5 minute dupa anuntul ca trebuie sa vina RAR, am primit telefon, de la un sofer, care deja era in fata atelierului unde lucrez cu marfa care trebuia sa ne fie livrata abia peste 2 zile! Si nimeni nu mai avea chei, patronul fiind plecat. Distanta dintre statia ITP si atelier este de aprox 7-10min pe jos, dar zic astia ca procedura este ca si cel ce s-a prezentat cu masina sa ramana pe loc Shocked
Acum, dupa ce m-am linistit, pot sa zic ca este o situatie intr-adevar hazlie. Cred ca mai trista este pt "amic". La un moment dat, toate... actiunile... negative, sa le zic asa, pot lua o intorsatura neplacuta.
  • johnny_sibiu

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.6 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Pe data de 29 iulie am fost cu masina sa`mi fac itp`u.Cand am ajuns acolo toate bune si frumoase .I`am lasat masina unui prieten ce lucreaza acolo ,m`a intrebat daca am probleme cu masina si i`am spus ca din cate stiu eu nu am nici o problema legat de bucsaraie etc ,doar stopurile fumurii .
I`am lasat cheile si masina si am plecat .Dupa cateva ore m`a sunat ca am fost respins din mai multe motive, acestea fiind:
lampa mers inapoi nefunctionala(cu o seara in urma mergea)
pivot inferior st + dr.
bucsi brat inferior st + dr
semibielete st + dr.
noxele in loc sa imi iasa 0,3 mi`au iesit 0,63 desi cu o sapt in urm am schimbat toba finala pt ca cea veche era sparta.
Daca l`am intrebat de noxe mi`a spus sa o pun pe tester.Akum am la dispozitie 30 zile in care trebuie sa imi remediez problemele.
Intrebarile mele sunt :
Cum credeti ca este mai bine sa procedez, sa cumpar separat pivoti si bucsi sau sa iau bascula (bratul) cu totul? unii mi`au spus ca ar fi bine sa iau tot bratul pt ca din fabrica vin nituite si dupa inlocuirea lor separata vor fi prinse cu surub si piulita si nu mai sunt ca noi.
A doua intrebare ar fi care crede`ti si cum as putea remedia problema becurilor de mansalier (becurile sunt bune ,le`am verificat).
Iar a treia din ce motive crede`ti ca nu mi`au iesit noxele .
Va multumesc anticipat !
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Marsalierul nu merge de la contactul din cutie. Cumperi contactul, il schimbi si "it works!" Wink

Iti plac cloncaniturile si troncaniturile?
Eu zic sa iei tot bratul, mai ales ca trebuie sa schimbi si o bucsa si pivotul.

Cu noxele o rezolvi mai greu, filtru de aer schimbat de curand, catalizator intreg, bujii, sonda lambda etc.
  • buratino28

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Idea sau poti sa bagi 50 ron din greseala in plus cand platesti itp ul !si nu iti mai dadea nici revenire daca bagai 100.tre sa fi fost un prieten bun ala care lucra acolo .un brat cu totul decent lemforder de ex e 600 ron la opel corsa .tocmai l am schimbat .cu pivotul si bucsile te scoti relaxat pana in 200 si pivotul vine cu suruburi cu tot.la audi si peugeot pivotii vin cu suruburi din fabrica
  • johnny_sibiu

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.6 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
@tonytm legat de mansalier nu stiam de problema de care ai pomenit tu, mi`a mai spus cineva ca ar putea fi o anumita sonda undeva langa cablul de ambreiaj care are o mufa si e posibil sa se fi oxidat acea mufa, o sa incerc si cum ai zis u .
Iar legat de brat ,asa am zis si eu ca vreau sa fac, mai bine il cumpar cu totu si am liniste .
Iar cu filtru de aer am pe ea un filtru sport ,dar toata lumea zice ca filtru sport nu are nici o treaba cu noxele .
Bujiile vreau sa le schimb akuma cand voi schimba si bratele, iar cu sonda lambda am si eu o neclaritate mai ales ca mi se tot aprinde "beculetul fermecat " in bord ,check engine .
  • rudisoft

  • Mesaje scrise: 340
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Dezgrop acet topic pentru cã am câteva nelamuriri, iar site-ul oficial RAR nu mi-a fost de prea mare ajutor...

Am gãsit totuși ceva, poate este de folos cuiva: Lista documente necesare

1. Dacã merg la ITP, sã zicem, cu o lunã-douã înainte și "mã picã" pot sã mai circul cu mașina pânã la termenul din certificatul de înmatriculare, sau rãmâne blocatã acolo și trebuie reparatã la ei?

2. Dacã efectuez ITP în alt județ decât cel în care este îmatriculatã mașina, pot sã mã prezint la orice stație autorizatã, sau musai la RAR?

3. Pot sã am probleme cu parbizul din pozele de mai jos? DPDV ITP se considerã fisurat, crãpat, etc (problemã) și nu trec ITP sau e doar ciobit?


Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR