Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Buna ,am si eu o intrebare ,am un opel astra din 2003 ctdi si la viteza 5 cind acelerez mai mult de 110km /h,face forte urit ,un zuruit puternic,si motorul e f turat ca si cum e in a4-a,depasete 4000rot/min.
Apoi nu stiu daca din aceeas cauza ,nu merge caldura (nu se ridica acul la apa)adia dipa vreo 50-60de km parcursi
Si o a 3-a pb e ca parca curge ceva de la tubulatura turosuflantei
Vreau sa adaug ca nu consuma mai mult de cit ar treb sa consume ea normal(am mai avutuna inainte la fel,dar era mai veche cu 1 an)si niciulei nu minca,sprint are...
Va multumesc tuturor care ma poate ajuta cu un sfat
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pentru inceput verifica ambreiajul, dupa, schimba termostatul.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu prea cunosc mecanica,sorry,
Cum as putea sa verific ambreiajul?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu cunosti mecanica=> te duci la cineva care cunoaste
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si atunci de ce mai exista clubopel.com?
Trage frana de mana, baga in viteza a treia si incearca sa pleci de pe loc cu motorul usor turat. Daca moare (tinde sa moara) motorul nu sunt probleme cu ambreiajul dar daca motorul se tureaza atunci este o problema la ambreiaj.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de ajutor,am incercat cu frina de mina si motorul sa oprit
Pot sa stiu ce pb are turbo,cum face masina daca nu functioneza turbo?Si de ce am ulei la furtunul de la turbo la iesire si intrare in cooler?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
faptul ca ai ulei pe tubulatura nu inseamna ca turbina nu lucreaza. Motivul poate fi galeria de admisie si supapa EGR care sunt imbacsite si nu lucreaza la capacitate. Nu stiu ce motor ai insa la motorul meu - y20dth - turbina este actionata de o supapa cu vacum a carei tija poti sa o vezi daca functioneaza in momentul in care pornesti motorul (se misca acea tija). Banuiesc ca si la tine este la fel. Asadar porneste motorul si vezi daca lucreaza acea tije care se afla undeva in zona turbinei (ai nevoie de ajutor) sau daca nu cumva a sarit furtunasul de vacum care actioneaza supapa. bafta!
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
sincer sa fiu nu am depistat nici o tija,asa cum mi-ai zis tu.... Crying or Very sad ,totusi cum se verifica daca imi functioneza turbo,pls?(ca aici sa o duc la un tester imi ia f mult (de la 100£),si as prefera sa o vind,decit sa o mai repar...
Am mai incercat un mecanic("tzepar")masina si a zis ca mi-e dus discu de ambreiaj,si a iesit un miros de am zis ca-l frige
In mod normal daca ar fi discu cred ca ar intra mai greu un viteze,nu?
Skip ads

  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
sa zicem ca esti in treapta a 3-a si accelerezi constant de undeva de la 1500 rpm. cand ajungi pe la 2000-2200 ar trebui sa simti un fel de zvagnire semn ca intra turbo, si masina incepe sa prinda aaaaaripi. daca nu-ti intra turbo iti zic eu ca-ti dai seama, e puturoasa rau.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cel mai bine era sa fi scris exact tipul motorului (banuiesc ca este de 1,7 sau 1,9) ca sa poti sa primesti si alte raspunsuri de la posesorii acestor masini care au sau au avut probleme asemanatoare. Eu ti-am spus cam ce am stiut. Nu are rost sa-ti fac poze cu acea piesa de la turbo pentru ca difera motoarele. multa bafta.
  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Scuze,motorul e de 1.7
Mi-a mai zis cineva sa verific termosuflanta sa accelerez pina la 2500-3000 rot/min,si daca se intareste furtunul de la turbo la cooler merge termosuflanta,daca nu....e defecta,voi ce parere aveti?mie mi se intareste dar nu asa "beton" ci pot sa o string

Cine a mai avut pb cu opel astra 1.7 model 1998-2004 il rog sa ma ajute....cu multumiri celor care m-au indrumat pina acum
  • filcea

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut si eu am tot un opel astra ca al tau 1.7 cdti si eu am ulei pe furtunul de la turbo cel de sus gros si pe mine m-a invatat un mecanic tot asa sa verific sa turez masina pe la 2000 2500 si in tipul asta sa apas pe furtunul asta sa vad daca se intareste si de intarit nu se facea beton dar ceva presiune se simtea.Baiatul acesta zicea ca furtunul tre sa fie tare cand accelerezi asa.
Skip ads

  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ok,multumesc...totusi am nedumerirea care e pb?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR