Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. parerea mea este ca da, se schimba proprietatile avind in vedere ca solutia contine alcool in concentratie mare iar in portbagaj vara se ajunge si la 40-50 grade iar presiunea ce se produce in sticluta face ca vaporii de alcol sa se evapore avind in vedere neetanseitatea dopului. eu am inchidere centralizata si nu am nevoie , dar cred ca cumparind unul nou ,avind in vedere ca nu costa o avere, si scapi de probleme. in rest, numai bine.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Eu am folosit cu succes wd40 pulverizat in iale si nu au inghetat niciodata iarna.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si iata ca iarna cea iubita de unii, hulita de altii.....a venit. Intreb acum, aveti rovigneta? ...pentru ca daca ramaneti in zapada, nu va veni nimeni sa va scoata daca nu puteti sa comunicati prin telefon seria acesteia. O fi bine, o fi rau?

Ca o paranteza, eu desi aveam respectiva taxa platita (nu m-a intrebat nimeni) am fost rugat sa eliberez drumul pentru a permite trecerea unui utilaj care curata drumul moment in care masina a luat-o la vale in lateral, a ajuns intr-un sant iar domnul pentru care am facut aceasta manevra a binevoit sa ma lase acolo pentru douasprezece ore motivand ca "eu am treaba dom`le, nu stau sa te scot pe dumneata de acolo..."
P.S. Nu vreau sa ma plang, nu vreau o dezbatere pe aceasta tema, am spus asta ca o paranteza si asa vreau sa ramana.
Respect si mare grija ca aluneca pe jos! Very Happy
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
scz...dar nu ma pot abtine, mi-a crescut tensiunea, eu ma chiteam cu cheia de roti pe capu lui....offf mor... ei de romanie!
Skip ads

  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut, o mica informatie pe vremuri friguroase ma intereseaza: la vectra B X20DTL exista ceva cale de a redirecta aerul dinspre fata masinii spre filtru de aer respectiv motor. La vw B3 se gasea o maneta in compartimentul filtrului de aer care oprea aerul care venea din fata masini si se dechidea un alt orificiu dinspre motor. Intreb, deoarece am observat ca temperatura apei nu urca decat foarte greu (dupa ~10km de rulat la o temperatura exterioara de ~-10grade).
O alta nedumerire este ca daca masina sta la relanti vreme de 10-15 min, dupa ce a rulat destul si temperatura apei a ajuns la normal, acul de la temperatura scade pana aproape de prima linie. Este normal?
Multumesc.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
1 nu exista asa ceva la x20dtl.
2. e normal mai ales daca ai caldura pornita.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
claug a scris:Salut, o mica informatie pe vremuri friguroase ma intereseaza: la vectra B X20DTL exista ceva cale de a redirecta aerul dinspre fata masinii spre filtru de aer respectiv motor. La vw B3 se gasea o maneta in compartimentul filtrului de aer care oprea aerul care venea din fata masini si se dechidea un alt orificiu dinspre motor. Intreb, deoarece am observat ca temperatura apei nu urca decat foarte greu (dupa ~10km de rulat la o temperatura exterioara de ~-10grade).
O alta nedumerire este ca daca masina sta la relanti vreme de 10-15 min, dupa ce a rulat destul si temperatura apei a ajuns la normal, acul de la temperatura scade pana aproape de prima linie. Este normal?
Multumesc.

Asa am patit si eu cu temperatura.A stat la relanti si s-a ridicat un pic peste albastru, dupa care am plecat am ramas in zapada si am ambalat-o sa ies si s-a ridicat apa la normal, dupa care in mers iar a scazut.Si azi am scos-o si temperatura s-a ridicat normal.Tin sa precizez ca azi au fost -3, -4 grade si cand am iesit atunci si a scazut temperatura au fost -7,5. Am zis ca e termostatul dar tind sa cred ca nu e.
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
in mare parte sunt de acord cu voi dar spune-ti-mi si mie va rog,in conditii le in care afara sunt -6,-9 grade ,motorul meu nu poate sa ajunga niciodata la temperatura de 90 de grade pt ca pur si simplu in 15 km pe care-i parcurg nu poate sa ajunga la aceasta temperatura oricat as calaca pedala de acceleratie....In concluzie lamuriti-ma si pe mine e ceva normal pentru motorul meu sa nu ajunga nici macar la 80 de grade?(turatia nu depaseste 2500 rpm si merg numai in treapta a 3 a si a4 a pe o distanta de 15 km....motorul este y 20 DTH) Wink
Skip ads

  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2009

  • Mesaj Privat
victor soare a scris:1 nu exista asa ceva la x20dtl.
2. e normal mai ales daca ai caldura pornita.


Dar o data ajunza temperatura la 80 sau 92 grade,nu stiu exact punctul optim, nu ar trebui sa ramana constanta indiferent daca e caldura pornita sau nu?
Merci
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ba da, atat timp cat nu lasi motorul la relanti. La orice diesel cu motorul pornit si care sta pe loc scade temperatura motorului, mai ales pe temperaturile de afara.
  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 763
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Ba da, atat timp cat nu lasi motorul la relanti. La orice diesel cu motorul pornit si care sta pe loc scade temperatura motorului, mai ales pe temperaturile de afara.


Si la benzinare e normal sa scada temperatura motorului daca il lasi la relanti?
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu, de obicei la benzinare scade in mers si urca pe loc. Dar daca ai Z16SE, orice e posibil Smile)
Skip ads

  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
La masina mea in ultimele 5-6 zile nu s-a mai ridicat temperatura apei nici macar pana la 70 de grade, oricat as merge cu ea, nici la relanti nici in mers de oras.
Inteleg legatura cu faptul ca merge caldura spre habitaclu' (doar nu o sa inghet eu in locul motorului), dar cred ca ar trebui calibrat termostatul altfel...
O sa ma faceti carcotas, dar la masina sotiei temperatura de 90-92 de grade este LEGE, indiferent ca-i -15 sau +35 de grade afara.
NU este o problema generala de Opel.. Smile ?

drumuri bune..
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ti-ai verificat termostatul? Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR