Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai serios la un transplant de la motorul meu la una din variantele de mai sus si am niste nelamuriri :

1) Exista vreo problema cu RAR-ul daca fac transplant ?
2) Ce imi trebuie de pe donor exact ? Eu gandesc : Motor + Turbo + Intercooler + ECU + Firaraie senzori => Ecu. Ce nu stiu este daca se potriveste pompa de vacuum pentru alimentarea franei si daca se potriveste ECU cu ABS-ul si bordul de pe motorul vechi. La ce alte aspecte mai trebuie s afiu atent sa aiba motorul donor ?
3) De unde recomantati sa fac rost de donor ? din dezmembrarile din .ro sau sa pun pe cineva sa vina cu un motor de-afara ?

Eu am trecut prin procedura de a scoate motorul cu totul din masina, dar nu am idee daca noul motor se va potrivi perfect.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca trebuie sa iei si bordul...
Trebuie mutat si vasul de lichidul de servo.
Iti trebuie si alt debitmetru (la cele din >98, senzorul de temp e inclus in debitmetru) sau vezi tu.
Atentie daca masina donoare are sau nu cablu de acceleratie.

PS. L-a draku ai mai facut motorul ? Daca tot il schimbi ...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Consulta in prealabil si un specialist de la o reprezentanta, daca nu ma insel cele de 2.2 nu sunt alegerea ideala in sensul ca poti avea surpriza sa mai "pice" cate ceva Smile
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Parerea mea e sa nu pui Y20DTH daca vrei 101 ps pune o turbina de x20dth un intrcouler si furtune pt turbo.Diferenta intre X20DTL si DTH este numai turbina si radiatorul pt racire turbo.
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca ii pune inter-cooler si alta turbina nu trebuie si o remapare ?
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
senator, eu nu vreau 101ps, si stiu foarte bine diferentele intre cele 3 modele de motoare si dupa cum a spus si chiciuc, trebuie anuntat si ecu de schimbari, si nu stiu daca e posibil pt ca DTL-ul nu are intercooler. Cat despre turbina, cea de DTL si cea de DTH sunt identice, mai putin iesirea care e putin curbata la DTH pt furtunul de intercooler.

chiciuc, nu il schimb 100% dar vreau sa imi fac un calcul inainte la ce inseamna. In momentul asta am 3 variante :
1) Vand masina (ieftin...)
2) O las asa, si nu am siguranta ca daca fac un drum in afara nu ma lasa pe-acolo.
3) Schimb motorul si o folosesc in continuare ca o masina normala.

Ma interesez acum despre cele 3 variante sa vad care e cea mai buna. Daca transplantul nu duce foarte mult (cu motorul meu la schimb) e posibil sa aleg varianta asta.

roBERT, exista asa ceva pe la noi ? experienta mea de pana acum ma face sa ma cam indoiesc
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Exista, stai tu linistit si nu unul, mai pe seara am sa ma vad cu un amic in care am mare incredere, sa vad ce zice... daca ai reusi sa imi dai un apel (pana la 22-23...) sa nu uit...
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR