Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • PoseaCristian

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am tot cautat pr forum dar nu am mai gasit o problema ca a mea, am o astra g din 98 1.6 benzina echipata cu motor x16szr, de la un timp, in special de cand a venit frigu am o problema cu ea. Mai exact dimineata cand e mai frig nu porneste.
Simtome:
- pun contactu, se aprind toate becurile, se sting, si ramane aprins cel care imi indica ca am o problema cu sistemul de racire si cel cu "chek engine", si simultan acul car imi indica temperatura lichidului de racire se ridica pana pe rosu, apoi coboara si ventilatoarele pornesc. in acel moment masina nu mai porneste ori cat as incerca sa dau la automat
- precizes ca electromotorul invarte dar nu mai da scantee

am fost la doua service-uri unul mi-a zis ca este sonda de apa si ca trebuie sa resoftez si calculatorul si altul mi-a spus ca nu stie ce are dar crede ca ar fi bobina sau calculatoru, primul service mi-a zis ca mufa de diagnosticare sau ceva din calculator nu functioneaza cum trebuie pt ca nu imi poate citi erorile.

problemele au inceput acum o luna si de atunci am tot auzit tot felu de pareri nu stiu ce sa-i mai fac, ultima solutie a ramas sa o duc la reprezentanta la opel victori sau radacini motors.

daca cine a ma avut asemenea probleme sau cunoaste vreo rezolvare il rog sa ma ajute

Multumesc.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mergi la intalniri sau vezi de un tester bun pe la colegi.
sau foloseste metoda "agrafa".
  • PoseaCristian

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
mda se pare ca nu stie nimeni ce ar putea fi
  • ionut_gym

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salu...am si eu o problema cu masina mea, am un opel bertone motor 1,8 125cp si nu mi se ridik apa in mers, am bagato pe tester si nimik, cred k era panarama testerul....am vorbit cu mai multi mecanici si mi-au spus k este termostatul sau sar putea sa fie garnitura de chiuloasa....dar nu prea cred sa fie garnitura din cate cunosc . acum vreau sa ii schimb termostatul sau poate stiti voi
Skip ads

  • PoseaCristian

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
s-ar putea ca termostatul sa fie blocat pe deschis si atunci este normal sa se ridice mai greu, este usor de testat daca dupa ce pornesti motoru imediat incepe sa ti se incalzeasca si furtunele de la radiator atunci asta este. Nu este neaparat un lucru rau, partea proasta este iti baga mai greu caldura. Altceva nu stiu ce ar putea fi, garnitura nu e sigur, daca ar fi ea ti-ar aparea ulei in borcanu cu apa sau ti-ar creste subit nivelu' de ulei si totodata si-ar schimba culoarea
  • ionut_gym

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
da asa este kand stau pe loc se ridik apa normal, dar in mersi nu se ridik nici un pik, am auzit kdin cauza asta mareste consumul masini
  • PoseaCristian

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Se pare ca problema a rervenit si mi-a facut o figura nasoala, nu a vrut sa mai pornesca dupa o noapte petrecuta pe Transfagarasan. Am venit de acolo pana la Brasov tras la chinga de o dacie nova.
Testerul a gasit eroarea P1640- Quad Driver Module (QDM)
Unitatea de control recunoaºte o defecþiune a circuitului printr-o logicã de evaluare internã, cei de la service mi-au spus ca este o intrerupere de circuit pe cablaj sau in calculator, dar nu au spus care.
Am demontat calc de racire si cel principal am curatat mufele cu solutie pt contacte electrice, le-am demontant si carcasele le-am analizat vizual si nu parea sa aiba nimic ars inauntru si le-am montat la loc. Dupa toate acestea becul chek engine nu s-a stins. Ieri dupa o oprire in sinaia nu a mai vrut iar sa porneasca, aceeasi problema framane aprins becul care indica ca am o problema cu circuitul de racire si simultan acul care imi indica temperatura lichidului de racire se ridica pana pe rosu, apoi coboara si ventilatoarele pornesc. in acel moment masina nu mai porneste ori cat as incerca sa dau la automat. Azi m-am dus la ea si a pornit.
Concluzia mea este ca masina este POSEDATA, asa ca acum caut pe cineva sa o exorcizeze. Pana atunci daca cineva are ceva sfaturi despre ce ar putea fi sau daca alti membri au mai patit asa ceva ii rog sa imi spuna ce au facut.
  • PoseaCristian

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema, de vina era calculatorul care era defec, l-am schimbat cu unul nou, costul 1800lei cu tot cu manopera
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR