Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Initial vroiam sa incep acesta discutie pe "camera de garda" dar nu am reusit.
Am un Opel Astra H2005 motor1.7CDTI 101Cp, masina am cumparat-o din Germania in aprilie 2008 si nu am avut nici-o problema, dar in unltima vreme parca are ceva ciudat. Nu mai trage asa bine si cand o acce;erez scoate ceva fum, iar consumul instant este chiar mare, de la 10 pana la 23-24l/100km. Tot odata a crescut si consumul mediu care acu arata 7,8-8 in conditiile in care iarna trecuta nu a ajuns la 7 si nici consumul instant nu era asa mare.
Schimbul de uleiuri si filtre este OK distributia fcauta anu trecu la DiBas, ma gandeam daca am probleme cu injectoarele
Este posibil ca injectoarele sa fie bushite, nu sa nu pulverizeze bine motorina si atnunci creste consumu , nu are ardere buna-de aia nu trage motoru si scoate si fum?
Va rog sa-mi dati un rasp cei care se pricep mai bine sau p mail
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
verifica daca mai lucreaza turbina corect si daca motorul lucreaza in parametri normali de temperatura
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
omule, parerea mea este sa schimbi filtrul de motorina ceva mai des ,la fel si filtrul de aer schimbale undeva pe la 6000km si vezi dupa aceea ,--nu cred ca este de la injectoare

parerea mea este sa pui filtru original gm de motorina -pretul este cu 15 lei mai mult decat filtrul mann dar cel original filtraza la 2 microni fata de cel mann care filtreaza la 4 microni ,iar cel de aer cumpara mannn dar cu pizla -si schimba cum iti spun la 6000 km si apoi te gandesti pe la injectoare --e putin probabil sa cada asa repede(nu zic ca nu ar fi adevarat cu picatul injectoarelor dar cel putin elimi si vezi dupa aia)
legat de consumul instantaneu ,nu cred ca este o problema atat timp cand bagi piciorul in ea si accelerezi ,caci apoi el scade .
  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am fost si am testat injectoarele, merg perfect. Dar alta ar fi buba: am fost la 2 service-uri s-o pun pe tester si nu se conecteaza la calc masini. Parca mufa de la frana de mana nu functioneaza, cu toate ca la inceputul anului am pus testeru pe ea si era OK. Mi-a zis un meserias de la service ca este de la EGR, ii arata pe tester cu motoru pornit ca functioneaza decat 35% indiferent de turatie. Filtrele abia le-am schimbat
Se poate curata EGR? cica ar fi blocata
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
DA se poate curata EGR-ul . Parerea mea este: nu numai sa cureti valva EGR ci curata cu totul: admisia la turbo si respectiv valva EGR ,o curatare a valvei fara sa cureti admisia este foarte murdara se numeste scuzati-mi expresia "frectie la picior de lemn".
  • b3lding

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
daca nu stii sa cureti valva egr da mes la b3lding si te invat
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ciryboss a scris:Am fost si am testat injectoarele, merg perfect. Dar alta ar fi buba: am fost la 2 service-uri s-o pun pe tester si nu se conecteaza la calc masini. Parca mufa de la frana de mana nu functioneaza, cu toate ca la inceputul anului am pus testeru pe ea si era OK. Mi-a zis un meserias de la service ca este de la EGR, ii arata pe tester cu motoru pornit ca functioneaza decat 35% indiferent de turatie. Filtrele abia le-am schimbat
Se poate curata EGR? cica ar fi blocata


daca nu se mai conecteaza,verifica sa nu ai arsa o siguranta de 5 amperi .
acum,de curiozitate,cum ti-a verificat functionarea EGR,daca nu se putea conecta la ECU?
si inca ceva: nu poti citi valorile reale daca nu te poti conecta cu testerul si tu ai mare nevoie sa le vezi.
dupa simptome,ai ceva probleme pe aer nu pe alimentare/injectie.
pt. alte detalii ma poti contacta pe mess.(id: [editat])
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR