Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • alexmyth

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
O problema la motor ... in ce motorul e pornit si scot busonul pe unde se pune ulei ies gaze vizibile "albastrui" si cand sta la relanti se aude de parca ar fi diesel ... si parca se mai aude un ticait si pe la injector ... ce ma sfatuiti sa fac ?
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Sunt simptome de motor cu compresie compromisa...asteapta niste raspunsuri de la profesionistii care se afla printre noi...sper sa ma insel ...Sad
  • alexmyth

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Precizez ca nu am probleme cu pornire ... treage oke ... nu variaza turatia ...
  • ady78

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: constanta
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Gaz albastru inseamna uzura segmenti iar zgomotul de diesel pe care il auzi este de la axa cu came care are mai mult ca sigur uzura mare. La fel se aude si la mine la motor si asta datorita faptului ca am avut axa cu came infundata si am mers cu ea asa nestiind ca este infundata drept urmare am uzura mare la ea si motorul se aude cam ca la diesel. De schimbat o sa ai de schimbat axa cu came + culbutorii si eventual tachetii hidraulici + garnitura chiuloasa + garnitura de la capacul axei cu came + 2 garnituri baie ulei + segmenti si alte kestii uzate ce gasesti pe acolo. ( Mai bine i-ti iei alt motor)
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Inainte sa luati vreo hotarare despre reparatia sau inlocuirea motorului cel mai bine ar fi sa faceti o evaluare la sange cum se zice a costurilor in ambele cazuri.Motoarele de la OPEL se reconditioneaza foarte bine si nu e nici prea scump sa faci un motor sa merga ceas mai ales ca stii dupa aia ce se afla in el.La 2.300.000 un set de segmenti,500.000 garnitura de chiuloasa si 400.000 un tachet nu e mare lucru sa-l repari.Totul e sa va feriti sa bagati tot felul de aditivi in motor,mai ales la reparatie sa se desfunde foarte bine canalele de ungere din chiuloasa si demontat ,curatat ,varificat cu mare grija fiecare tachet in parte.
Oricum respectati cu mare grija specificatiile uleiului care e data de constructor in carte,credeti-ma ca nu scriu ei degeaba acolo de niste uleiuri ceva mai subtiri ,mai ales pe timp rece.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu un pret...aproximativ 10.000.000 te costa cu totul sa-l aduci in mintile lui.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Segmentare !
Pui mina pe esapament, o duci la nas si mirosi : ulei ars In plus palma va fi unsuroasa.
Motorul se spala, sa fie bec !
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Pentru C16NZ numai piesele pentru o RK motor ajung la 500 euro + manopera.
Skip ads

  • alexmyth

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc pt sfaturi ... care a mai facut ceva similar poate mai da niste pareri ... are ceva daca mai merg cateva luni(2-3) cu ea asa ?
  • ady78

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: constanta
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu are nimic. Daca vrei sa bagi banii in ea, apucate de ea, daca nu, bagai un aditiv de ulei sa nu i-ti mai pape uleiul pana la RK.
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am facut motorul meu ( 1.8 ) si m-au ajuns piesele pana in 500 euro
chestia e ca n-am schimbat culbutorii (nu am decat axul cu came nou,schimbat in prealabil) i-am spalat ,curatat etc. si tot am zgomot ca de diesel... Crying or Very sad cred ca mai trebe ceva bani ...de culbutori are cineva idee cat costa?
  • alexmyth

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am mai aflat niste preturi ... 500.000 segmentii pt un piston 700.000 o garnitura de chiuloasa mai buna ... axu cu came nou e 5,5 mil iar culbutorii 400.000 bucata . Am gasit de dezmembrari partea de deasupra chiuloasei(cea cu axu cu came si culbutorii) la 4 mil (garantat ca functioneaza oke) 2 mil segmentii 700.000 garnitura de chiuloasa vreo 300.000 garniturile de la baia de ulei ... cred ca in final ajung si cu schimbu de ulei in 10 mil Very Happy in conditiile in care manopera nu depaseste 2 mil .
Skip ads

  • ovidocu2002

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Unde se gaseste senzirul de ulei? (C16NZ). La mine nu se aprinde becul din bord deloc. L-am verificat si nu este ars, ma gandesc ca poate e de la senzor ceva.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
vezi ca este in spatele filtrului de ulei in stanga masinii la distributie acolo
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutare
Am descoperit ca nu am senzorul de ulei in regula, adica nu mai am deloc firul care intra in senzor.
Daca nu ma insel la motorul meu este langa filtrul de ulei pe baie(exact in spatele filtrului).
M-am uitat dupa fire cazute, nu am gasit nimic. Chestia e ca nici pana acum nu mi s-a aprins deci tind sa cred ca a fost scos sau altceva dinainte sa iau masina.
Ce pot face pt a avea din nou martor?
Cum trag fir din bord sau cum verific care tre sa fie firul ( pe unde vine) ?
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
firul de la senzorul de ulei este la un loc cu cele care se duc la alternator,verifica sa nu fie rupt din scurt si sa nu se vada.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am un fir cu o mufa care iese din manunchiul ala dar se imbina undeva si o ia iar inspre bord. Se poate sa fie ala? ca altul nu mai este
De potrivit se potriveste mufa in senzor dar nu se aprinde nimic in bord.
Acum intreb:
O pot lua babeste din bord? Adica sa vin cu alt fir si sa ma leg la senzor?
Sau se poate sa fie senzorul bulit si ala de la care am luat-o sa fi inchis circuitul cumva ca sanaiba martor in bord sau ceva de genu'?
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
o sa revin cu niste poze mai concludente
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
johnny25med a scris:o sa revin cu niste poze mai concludente

cel mai bine...cu toate ca nu prea e loc acolo de poze.

firul respectiv ar trebui sa fie maro ( cel putin la mine asa e ) ,daca il dai la masa caroseriei ar trebui sa se aprinda martorul din bord(asta in cazul in care nu este ars).
poti verifica si sonda de ulei ,cu motorul oprit tot minus are.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
K am sa incerc dar parca sa zic ca maro este si ala
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR