Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • filetm12

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am revenit cu acelasi defect....la 1 an diferenta,daca va uitati mai sus veti vedea ca am postat acum un an Smile
Daca am reparat ECU (nu eu...cineva care se pricepea) e posibil ca acele "lipituri reci" sa se fi incalzit din nou?
Simptome in 3 pasi:
1. am oprit motorul, apoi dupa 10 min cand sa plec...nu a mai vrut sa porneasca,am incercat de 2-3 ori...nimic, am mai stat 5 min si apoi a pornit, am mers 500m si a murit in mers.
2. ma tras pe dreapta am stat 20min am incercat sa pornesc de 4-5 ori dar nu a mai vrut.
3. am impins-o intr-o parcare si am lasat-o acolo, dupa 5-6 ore am revenit, la prima cheie a pornit fara nici un fel de problema.

Sper sa nu mai faca figuri, dar daca va face care ar fi solutia?

Va multumesc anticipat.
Skip ads

  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Probabil tot ECU defect.
  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
da, am si eu problema asta si toate drumurile duc la calculator,sper luni sau marti sa rezolv problema ,ca de 6 luni tot ma chinui.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
si senzorul de arbore dus cam tot asa face. ceva erori?
Skip ads

  • filetm12

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat, oarecum,
am legat un fir de la firul marocu galben la masa masinii...
asa an facut si data trecuta...
vad ca merge fara nici o problema....momentan...
se poate strica ceva?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mergi linistit, totul este sa nu stai cu cheile in contact incat sa mearga pompa continuu.
  • doctoru1980

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2011

  • Mesaj Privat
A rezolvat si varul meu problema. Pana la urma a fost de la ECU asa cum s-a sugerat pe acest forum. A apelat la cineva care se princepe si l-a reparat. Din pacate nu va pot spune ce a avut. Daca stie cineva de pe acest forum ce poate sa se strice in ECU care sa dea un astfel de comportament ar fi minunat. Asa cum am scris si mai sus comentarii de genul "e de la ECU, iti spun eu din experienta" nu ma ajuta foarte mult.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pai "comentariile ti-au fost de ajutor chit ca vrei sau nu sa crezi asta.
A FOST DIN ECU. exact cum "s-a sugerat" pe acest forum.

si nu era sugestie era CERTITUDINE.

eu si altii stim ce se poate strica dar cum tu nu crezi nimic din ce se scrie pe aici preferam sa ne abtinem.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:pai "comentariile ti-au fost de ajutor chit ca vrei sau nu sa crezi asta.
A FOST DIN ECU. exact cum "s-a sugerat" pe acest forum.

si nu era sugestie era CERTITUDINE.

eu si altii stim ce se poate strica dar cum tu nu crezi nimic din ce se scrie pe aici preferam sa ne abtinem.

daca nici experienta unora nu ajuta,si nu ofera o credibilitate,chiar nu are sens sa-i explicam ''doctorului''.... Nu!
  • doctoru1980

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Aha deci voi stiti dar nu vreti sa spuneti. Oricum nu ma intereseaza foarte mult, masina nefiind a mea, dar ca idee sunt foarte sigur ca habar nu aveti de la ce este.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu fi asa sigur, unele informatii din pacate unii nu furnizeaza.
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
o intrebare. mie imi lipseste cumva un releu de aici ? sau nu se pune la modelul meu de masina si modelul meu de motor? multumesc
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu lipseste.
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ok mercic Smile
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Va salut, se pare ca am si eu aceiasi problema cu ECU. Am avut eroare p0230, nu mai pornea masina. Am schimbat releele ce comanda pompa benzina si degeaba. Masina porneste, merge bine pana se incalzeste si apoi moare( nu mereu), dupa ce se raceste porneste iar si merge normal. Care este beleaua in ECU, mai exact ce pin este vinovat cu contactul catre relee?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca te-ai fi priceput sa rezolvi ceva in ECU nu ai fi intrebat ce pin. Nu umbla in el ca mai rau ai sa faci ! Pune la masa cu taiere fir sau strap pe el. Daca nu intelegi ce am scris las-o balta si mergi la unul care stie. ECU nu este joaca de amatori ocazionali. Sa nu te superi dar asta este adevarul daca tii la buzunar si masina.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu imi bag nasul in el ca stiu ce se afla acolo. Am tras un fir de la masa la minusul releului si merge , doar ca atunci cand pun contactul baga benzina direct fara sa dau la automat, pot sa merg cu ea asa dar fara sa stau cu contactul pus ci sa-i dau imediat la automat. Vreau sa rezolv problema nu sa merg asa. Explica-mi si mie care este treaba cu fir sau strap, poate ma ajuta cu ceva si pe mine si pe altii care au problema asta. Mulumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa asa ca nu moare 2 secunde ca merge pompa. Probeme pe viitor nu ai daca nu stai cu cheia pe pozitia II sa asculti muzica sau la impact (sarit airbag) ECU nu taie pompa imediat, o taie se pare dupa 1 sec dupa ce nu mai alimenteaza releul principal. Nu da cheie imediat, astepti sa se stinga becul minune sau dupa 2 secunde, sa aiba timp sa incalzeasca lambda, sa faca pozitie throttle etc.
ECU il rezolvi pe P0230 cand o sa pice si altele (bate in lemn ca oricum nu scapi), e cel mai economic sfat. Nu te baga in el sau sa mergi la Nea Vasile, am avut multe cu inteventii savante si nu am avut ce scoate din ele, saaaaai- fie taraaaana usoaaara Laughing
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat, sa inteleg ca mai bine il las asa si trec la reparatia lui dupa ce mai pica si altceva?! Am mai reconditionat ECU la Mihai (a avut erorile acelea pe clapeta si pedala), se pare ca am iar ghinion. Multumesc.
  • artemioxxl

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Un prieten face o segmentare zilele trecute la acest motor z16se (papa ulei).
Bun , porneste motorul si il lasa 15 min sa mearga, cand zice gata sa il oprim no bine ca se opreste singur si nu mai pleaca.
Se raceste motorul si iar merge pana se incalzeste la 90 grade.
Bun , ma chiama si imi explica situatia . Iau leptopul si am eroarea P 0230 , merg la releu sa vad daca e bun si uite ca e bun.
Naspa zic eu , pun contact fortat la releu si merge masiana . Eu zic oare cand se incalzeste pompa , intra in scurt si scoate releul din contact ? (releul fiind fierbinte).
Nici fara pompa nu cupla . Ii leg omului releul cu banda sa poata pleca acasa si ma duc pe forum sa studiez.
Bun iau si curat mufa la ecm la pinul 23 si face aceeasi belea ,
Dau ecm - ul jos il desigilez si ma duc sa il lipesc ( 1 ora de chin , ca sa mai desfacut un fir cand dadeam gelul la o parte).
Si uite asa pun silicon pe el sa il sigilez si dai cheie .
Merge . Ii explic clientului ca nu a fost decat o pura coincidenta sa cada odata cu realizarea segmentarii si pleaca omul acasa.
Si la revedere.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR