Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • olteanu ion

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Z16xe gpl cod eroare P 0170 .
Schimbat filtru benzina , apa + alte multe impuritati (multumiri petrom) .
Verificat tubulatura aer , curatat filtru aer, arata destul de bine, codul a disparut .
Dupa aproximativ o saptamina , a aparut din nou impreuna si cu codul P0230 .
Masina merge si trage ok ,probabil findca merge pe gpl.
Daca aveti vre-o sugestie ,cu multumiri anticipate.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU defect, se repara.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
olteanu ion ati rezolvat problema ?
  • olteanu ion

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns.
Am deconectat bateria 5-6 ore si am pornit motorul ,deocamdata e ok ,sper sa o tina tot asa , daca vor mai aparea problemele o sa va tin la curent.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Problemele vor reaparea, garantat.
  • olteanu ion

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ati avut perfecta dreptate astazi au aparut din nou , insa de aceasta data problemele sunt putin altfel , in afara de codul P 0170 a aparut si codul P 0136 . Am citit majoritatea posturilor legate de aceste coduri dar mai rau m-am zapacit. Nu am sesizat nici o schimbare in comportamentul masinii dar totusi raman niste semne de intrebare
  • 11AND

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salutare,am si eu un opel astra g din 2001 motor Z16SE. masina a fost adusa direct din germania nu am avut nici o problema pana de curand cand mi s-a oprit din senin si nu a mai vrut sa porneasca. am citit toate topicurile voastre despre acest fenomen si nu am gasit nimic asememanator. se pare ca problema incepe odata cu ridicarea temperaturii apei la 90 de grade. astazi am fost special la un drum lung,nu am avut nici o problema pana am ajuns la destinatie,atunci am hotarat sa urc cu ea pe un drum de munte si surpriza...imediat ce imi porneste termocupla motorul se opreste.... a mai intalnit cineva asa ceva? ce ar putea avea,in rest masina merge impecabil. menionez k pe parcursul iernii apa nu mi s-a ridicat niciodata mai mult de 80 de grade iar in momentul knd ajungea la 80 de grade scadea imediat in cateva secunde. Daca ma poate ajuta cineva,va multumesc anticipat!
P.S. Sper ca de data aceasta am scris unde trebuie,sa nu mai fiu certat! Scuze moderatorilor!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste cod eroare cu metoda pseudoagrafa, banui P0230 si atunci este ECU.
Skip ads

  • 11AND

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ms dancuciureanu... o sa incerc sa fac azi acest test.
  • 11AND

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2012

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Citeste cod eroare cu metoda pseudoagrafa, banui P0230 si atunci este ECU.


am facut testul pseudoagrafa si mi-a iesit:
-de 2 ori P0230 Fuel Pump Relay Control Circuit
-de 2 ori P1230 Main Relay Open Circuit C-03
-P1540 A/C Sys Hi Press
-P1614 Loss of RIM Serial Data Sad
o intrebare am? ce as putea face sa mai pot merge cu masina asa pt ca nu am acum bani pt reparatii
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
incearca sa pui pompa de benzina pe direct,eventual daca merge ,,pe contact(un electrician poate rezolva si de la relee,o mica modificare)in felul asta s-ar putea sa o moi duca ceva timp.pina cind faci rost de bani so rezolvi
  • 11AND

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2012

  • Mesaj Privat
citind topicurile voastre am facut si eu punte intre pinii 30 si 87B(adica am legat pompa pe direct) azi cand mi s-a oprit,am ajuns acasa si am lasat acea punte legata. dupa cateva ore cand sa plec din nou cu masina,la pornire a dat impresia ca are bateria descarcata(verificand ulterior bateria nu mai e becul verde ci negru). intrebare: aceasta punte consuma bateria fara a pune contactul?
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
n-ar trebui sa consume bateria fara contact
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
11AND a scris:citind topicurile voastre am facut si eu punte intre pinii 30 si 87B(adica am legat pompa pe direct) azi cand mi s-a oprit,am ajuns acasa si am lasat acea punte legata. dupa cateva ore cand sa plec din nou cu masina,la pornire a dat impresia ca are bateria descarcata(verificand ulterior bateria nu mai e becul verde ci negru). intrebare: aceasta punte consuma bateria fara a pune contactul?
Ideea era ca daca functioneaza sa o pui pe contact sau comanda releului sa o dai separat de pe celalalt releu........punind 30,si 87,in scurt ai lasat pompa alimentata pe direct(chiar si fara contact)e normal sa-ti termine bateria .daca functioneaza cu pompa pe ||direct|| fa instalatia ((leago))corect
  • 11AND

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2012

  • Mesaj Privat
problema rezolvata! multumesc tuturor!
  • skory

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut baieti!din ce am citit aici se pare ca aceiasi problema as avea si eu:(.va spun ce am patit poate ma puteti ajuta.astazi in timp ce stateam la semafor s-a oprit motoru din senin,masina mergea de 100 de km.am dat sa porneasca si nimic.ma dau jos imping ma uit pe langa ea,incerc sa dau iar la cheie si porneste.ma urc plec mai departe si in 200 de metri surpriza se opreste.ma dau jos ma uit la relee le dau cate un bobarnac,dau canapeaua din spate jos bat un pic in chestia din rezervor dau cheie porneste.plec mai departe de data asta merg un pic mai mult (mai exact de la victoriei opresc la moxa plec si imediat la fonzi se opreste.pt cn cunoaste zona)aici am observat ca nu imi pleaca termocupla.adica cand ar trebui sa plece se opreste motoru.de aici am dedus ca atunci cand se incalzeste se opreste.am zis ca poate e de la sigurata (releu) termocupla dar la ce citesc aici se pare ca nu.in fine am ajuns la destinatie tot repetanduse problema.acu intrebarea mea este care ar fi problema?ECU?sau poate sa fie si altceva?mentionez ca si inainte se ridica temp peste 90 de grade si nu avea nici o problema,acu cum ajunge la 90 gata se opreste.problema este ca acum sunt in bucuresti si peste 4 zile trebuie sa plec si nu stiu cum sa rezolv.daca este ECU aveti idee cat ar costa reparatia?sa incerc sa fac si eu chestia cu releu pe direct sa ajung pana acasa?am uitat sa mentionez,masina este o corsa c din 2002 1.2 16 valve.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
skory la motorul tau (ai gresit discutia dar mai inchidem ochii la superbebe) pica ECU mai rar si daca pica sanse infime de depanare. Poti incerca un alt releu, il schimbi cu cel de claxon de exemplu. Pica in schimb des pompa de benzina. Fa o masuratoare si tu pe mufa de la pompa, se alimenteaza sau nu.
Mai este un caz cu celebrele instrumente, bataia e rupta din rai Laughing
  • skory

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2012

  • Mesaj Privat
imi cer scuze pentru postarea gresita,dar am vazut aceiasi problema si din cauza asta am postat.daca se poate sa imi spui care este releu care trebuie sa il schimb,ar fi minunat.pompa ma gandesc ca ori merge ori nu mai merge deloc.adica nu cand sta un pic gata isi revine.multumesc de raspuns!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da o cautare in sectiunea corsa si ai tabloul.
  • skory

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2012

  • Mesaj Privat
oke.pe acolo ma uitam acum.multumesc pentru raspuns si inca o data imi cer scuze pt postarea gresit,daca se poate muta unde trebuie ar fi minunat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR