Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ioha2003

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Mi-a aparut si mie eroarea P0230 sambata noapte si se manifesta exact ca mai sus. Totusi, eu am instalatie GPL si moare si pe gaz. Sa fie din cauza ca ECU crede ca motorul nu va mai primi benzina o data cu oprirea pompei si il opreste?

Legarea la masa a releului este ok pe termen mediu/lung? dancuciureanu zicea mai devreme ca nu se merita reparat ECU doar pentru aceasta problema.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Taie firul de comanda releu si pune la masa. Cand vei avea si sigur vei avea alte defecte la ECU il rezolvi si pe asta, pana atunci pune bani deoparte. In mod normal cand se monteaza GPL se pune un releu care sa taie pompa, sa nu mearga ca vita degeaba.
  • ioha2003

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspuns. Am pus pe direct și merge. Sper sã nu fie cazul prea curând de reparația la ECU.
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare
Cu eroarea asta (P0230) am si eu bataie de cap. Deocamdata masina merge,nu face figuri, dar am tras concluzia din cele discutate mai sus ca nu am sa scap.
Intreb:
Este indicat sa incerc sa repar ECU inainte de a ma lasa in drum?(Am "alergie" la a ramane in drum cu masina si sa nu-i pot face nimic)
Sau il las sa moara si atunci intervin?
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Depinde cat de mult vrei sa se "coaca" problema. De la maroniu la negru carbune cu miros de ars puternic. Atunci va fi putin cam tarziu.
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Care ar fi costurile unei reparatii ECU? Si cat dureaza?
Un meserias bun!Zona Teleorman
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Inainte sa facetii modificarile la releu pompa combustibil,ganditi-va... ca in caz de accident chiar daca se opreste motorul, pompa de benzina va merge continuu pana descarca bateria sau pana cand veti fii in stare sa luatii contactul...motor incins,conducta sparta si gata rezultatul.. Am intalnit multe masini aduse chiar din germania cu modificarile facute....eu spun sincer nu m-as urca in aia...

off topic; Cunosc un caz in care un samsar a vandut o masina...,noul proprietar a avut un accident..a sarit airbag volan si totul ar fii fost ok...d-ar naiba stie cum? emblema de marca masini din volan a taiat artera de la gat si soferul a murit...rudele soferului sau pus pe scandal l-au dat in judecata, cum ca masina avea modificari de airbag volan, si cu expertize serioase a scapat vanzatorul...sa dovedit pana la urma ca masina avea defectiunea respectiva din fabrica...

bafta!
  • deyandrey16

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
buna seara eu tocmai am schimbat ecu la masina si cand o pun pe tester imi da singura eroare P0230 pe care nu o pot sterge si zice semnal slab releu pompa benzina , am dat comanda de cele 2 relele sa le schimb pe amandoua si vedem dupa daca mai face asa ceva , am intrat si in diaacnoza si imi arata ca releuul este inactiv nu fuctioneaza chiar daca am masina pornita sau contactul pus . daca nu o fi de la relee ce sa fie pt ca eu abia l-am schimbat si se comporta f bn masina trebuie cumva reprogramat pt ca am vz imi vede alta serie a masini nu seria mea de pe masina cand ii dau sa-mi citeasca datele lui
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cred ca ai o modificare a instalatiei electrice la releul pompei de benzina.
verifica daca ai un fir maro-verde (parca) taiat si un capat legat la masa masinii.
  • deyandrey16

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
dar siguranta de cati A este cea de langa releu ? am seria motor Z16SE
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ce treaba ai tu cu acea siguranta?!
  • deyandrey16

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am descoperit din ce cauza nu porneste masina mea cand se incalzeste , pe tester imi da semnal slab releu pompa de benzia P0230 si am observat problema urmatoare : masina la rece porneste fara nici o probelema dar dupa cateva minute cand se incalzeste nu mai porneste deoarce nu mai deschide pompa de benzina nu mai da drumu la benzina , si am observat cand am descafacut capacul la cele 2 relee ca cel care nu are siguranta cand pun contactul culeaza iar celalalt cu siguranta nu cupleazza si daca dau la automat nu porneste deloc , dar daca pun mana pe releu cu siguranta si il cuplez eu a pornit imediat si cum iau mana de pe el moare motorul ... am schimbat si releele intre ele deoarce sunt amandoua de 30A si tot la fel face in principiu releele sunt bune doar ca nu primeste comanda la cald sa porneasca decat daca e actionat manual sau daca ii leg minusul pe masina si minusul de la releu cu siguranta cand pun contactul pompa incepe sa bage si porneste masina in rest nu .. mentionez ca ECU tocmai l-am schimbaat , si nu inteleeg care ar fi problema sa fie un fir cumva dezlipit din ecu iar cel care ar da comanda de MINUS ( - ) SAU sa nu mai lucrezee releele bine la cald ?
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ECU defect.
  • deyandrey16

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2012

  • Mesaj Privat
pfff iar defect abia l-am schimbat , o sa il duc la verificat iar sa vedem daca o fi un fir ceva dezlipit iar acolo la el
  • y3pwrashu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut baieti !
Sunt nou aici, am si eu un Astra G CC din 2001, cod Z16SE. Acum 1 saptamana eram prin bucuresti, am plecat de pe o strada putin in tromba (schimbat 1-2-3 la 4000rpm), dupa ce dau a-4a am simtit niste trepidatii gen mi-a dat in nas ca si cum s-ar ineca, scot pe liber, franez si motorul se opreste Neutral. Dau sa pornesc si nu porneste (pe langa martorii care apar la pornire apare si martorul service). O inping pana intr-un peco, o las acolo si merg sa ma intalnesc cu un tip ( un mecanic foarte bun) punem testerul pe masina, un OPEL TECH, si constatam ca Sonda Lambda 2 nu este in parametri, oscila intre niste valori (din cate am inteles ea sta la o valoare fixa - 450 nustiuce). De atunci imi tot face figuri, dar am observat ca daca dupa ce se opreste o las 2 minute, la a-2a cheie porneste. As fi vrut sa stiu daca mai s-a confruntat cineva cu problema asta !

Din cate am inteles este nevoie sa schimb si Sonda Lambda si EGR-ul.
  • monea-ket

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am un opal vectra b motor 2000 tdi 2001 cand motorul este rece porneste fara probleme ,dar in timpul mersului dan temperatura apei ajunge la 90 gr se opreste motorrul . si mai porneste dupa ce se raceste .
  • monea-ket

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
vreau sii eu s stiu dcc...dak a mai patit cinevaa ll fel,sau diinn c cauza VA ROG
  • catalinos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
poate ii senzorul de temperatura al lichidului de racire...localizeaza-l si masoara-l cu un multimetru....
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
monea-ket a scris:vreau sii eu s stiu dcc...dak a mai patit cinevaa ll fel,sau diinn c cauza VA ROG

diagnoza ai facut?posteaza ceva erori,sau pana acum ce ai verificat? foloseste te rog butonul de "cautare " daca nu ai gasit rezolvare,atunci intreaba...
  • tudor1973

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara ! Din pacate .la o luna dupa ce am adus masina din Germania ,am patit si eu acelasi lucru :masina se opreste brusc dupa ce se incalzeste un pic ,la rece porneste . Am pus-o pe un tester OP-COM parca si mi a dat eroare P1483 FAN RELAY 3 LOW SIGNAL - OPEN CIRCUIT PRESENT . Am inversat intre ele majoritatea releelor si nu reusesc sa-i dau de capat. Un mecanic mi-a zis telefonic faptul ca 99% e dus calculatorul. Ce poate fi ? Multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR