Mie mi-au rezolvat-o cei de la Di-Bas,de pe str.Turnatorilor,aia se ocupa numai cu diagnoze,turbo si alte alea....Baietii si-au schimbat cu totul politica,te lasa sa stai langa masina ( asta pentru ca o fi dat faliment GM ?
) iar pretul a fost 160 RON diagnoza si nimic mai mult.Mi-au verificat vacuumul (eroarea a fost 0400 de EGR),si au gasit turbina care nu pornea.Implicit,electrovalva care actioneaza turbina nu mergea.
Au schimbat-o cu alta de pe alta masina si turbina pornea.Am zis sa schimb atunci electrovalva,am plecat cu cea veche pe masina ,am comandat una noua,la 630 RON la un alt magazin,pentru ca la Di-Bas aceeasi piesa era intre 850-950 RON.
Dupa ce am comandat piesa,masina si-a revenit dintr-odata ! Am mers la baieti,au mai dat odata piesa jos,au desfacut-o in partea de jos la sita,au curatat-o,desi nu era mizerie in sita,au dat prin conducte cu un spray de curatire,au remontat-o si gata.Comanda la piesa noua am anulat-o si masina merge OK,ieri am fost la pecuit cu ea,merge lafel ca inainte.
Electrovalva asta are o piesa mica prinsa cu un furtun scurt sub ea care are functia de a lua aer din mediu inconjurator si sa dea indicatii de presiune atmosferica.Piesa asta a tras abur format de la motorul incins cand am intrat prin apa si a blocat electrovalva !
Poate va e de ajutor si voua daca va loviti vreodata de problema asta !
Oricum nota 10 pentru cei de la Di-Bas de pe Turnatorilor,super OK baietii,de la ingineri la mecanici !