Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
dupa ce pun contactul ramane aprins si se stinge dupa ce pornesc motorul.am patit si anul trecut la fel,m-am dus la service si mi-a spus ca am avut apa in filtrul de motorina.mi-au sters eroarea si gata.poate cineva sa-mi dea cateva detalii?
Skip ads

  • siirm

  • Mesaje scrise: 322
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 3.0 CDTi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu mai posta peste tot problema ta, posteaza doar intr-un singur loc si asteapta sa primesti raspuns.
Citeste regulamentul.
Vezi ca ti-am raspuns eu aici:
https://www.clubopel.com/viewtop...88&start=2920
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sigur ai o bujie arsa sau mai multe...sau defect la releu..baga un tester si vei afla
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am mai avut si asta vara problema asta,am fost la tester mi-au sters eroarea si pana acum 3 zile nu s-a mai intamplat.
Skip ads

  • gamaserv

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Combo 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca ajuta pe cineva, eu am rezlvat problema asa:
Resetting the service interval indicator for Corsa-C / Combo as of MY 2004

Manual reset:

1


"Ignition OFF".

2


Press and hold down reset button (trip odometer button), and service interval indicator ("INSP O") appears after approximately 3 seconds.

3


Keep pressing button and also depress brake pedal, holding both down.

4


"Ignition ON". Hold down reset button and keep brake pedal depressed. "INSP- - - -" appears in the display (flashing). Hold button and pedal down and wait until service interval indicator changes.

5


After approx. 10 seconds the maximum mileage (INSP 35,000 km and INSP 50,000 for diesel) appears in the display. The service interval has been reset.


Succes!
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Esti foarte dragut, dar nu are nici o legatura cu ce se discuta aici.
  • visalon

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut

Si la mine s-a aprins beculetul cu masinuta si cheia dar inainte de asta s-au auzit ceva zgomote ciudate similare cu ale unui motor care nu "merge rotund". Am oprit dupa care a pornit la a sasea cheie, mai aveam 50 Km pana acasa, beculetul in discutie a ramas aprins si acul turometrului pe 0 cu motorul pornit.
Cu toate acestea am ajuns acasa fara sa se mai auda vreun zgomot ciudat si fara vreo alta problema.
Poate cineva sa imi spuna despre ce este vorba ?
Credeti ca sunt doua probleme separate ?
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Masina mea face poc, poc, poc, ....... oare ce o fi?, Nu mai merge!, Nu mai porneste!
Oameni buni, aveti bunul simt sa postati macar niste coduri de eroare, ca doar nu suntem mama omida.
Skip ads

  • venesis

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutari va rog ajutatzi-ma shi pe mine care cunoaste mai bn
sau cine a mai avut probleme de genul acesta:
Detin un opel astra h motor 1.7 cdti shi mi-sa aprins in bord o masinuta cu cheia!
ce anume poate sa fie ?
Va multumesc !
  • stefan_10

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ai un cod de eroare stocat! Citeste pe forum cum il poti citi (nu ai nevoie neaparat de tester pentru asta)- cauta dupa "pseudo-agrafa" sau "metoda pedalelor". Dupa ce ai citit codul, posteaza-l aici si mai vorbim. Bafta!
  • vld57

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 z20net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2008

  • Mesaj Privat
citeste aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Bine ai venit in forum. Colegii te-au indrumat , acum consider ca aceasta discutie nu isi mai are rostul aici, continua te rog acolo.
Toate bune.
Skip ads

  • Vasyi86

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Buna.
Am si eu o zafira din 2005 Diesel , motor de 2000, si mi se aprinde martorul cu cheia, dar nu tot timpul, se aprinde mai mult cand dau in gropi si tot asa se stinge, ce sa aiva, am crezut ca e de la EGR prima data si la-m dsat jos la-m curatat si la-m uns cu spray, dar problema persiste, a mai avut cineva acesta problema? ma gandesc ca o mufa ceva nu face contact, din moment ce doar cand trec peste gropi se aprinde si se stinge.
Multumesc.
  • deleted-42852

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Vasyi86 a scris:Buna.
Am si eu o zafira din 2005 Diesel , motor de 2000, si mi se aprinde martorul cu cheia, dar nu tot timpul, se aprinde mai mult cand dau in gropi si tot asa se stinge, ce sa aiva, am crezut ca e de la EGR prima data si la-m dsat jos la-m curatat si la-m uns cu spray, dar problema persiste, a mai avut cineva acesta problema? ma gandesc ca o mufa ceva nu face contact, din moment ce doar cand trec peste gropi se aprinde si se stinge.
Multumesc.

Du-o la un tester si ai sa vezi de unde e problema.
Daca o iei pe bajbaite o sa-ti faci numai nervi si o sa ajungi sa desfaci toata masina.
Succes.
  • Alex_Vectra

  • Mesaje scrise: 708
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
DTC B1556 IPC EEPROM Odo/Configuration Error - stie cineva ce inseamna?
  • cristi28

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Vasyi86 a scris:Buna.
Am si eu o zafira din 2005 Diesel , motor de 2000, si mi se aprinde martorul cu cheia, dar nu tot timpul, se aprinde mai mult cand dau in gropi si tot asa se stinge, ce sa aiva, am crezut ca e de la EGR prima data si la-m dsat jos la-m curatat si la-m uns cu spray, dar problema persiste, a mai avut cineva acesta problema? ma gandesc ca o mufa ceva nu face contact, din moment ce doar cand trec peste gropi se aprinde si se stinge.
Multumesc.
la fel am patit si eu si aveam mufa debitmetru slaba,nu era bine bagata si din cauza gropilor nu facea contact mereu
  • deleted-42852

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai nu ai citit omule, colegul are deja un cod de eroare.
Cod care nu are nici o treaba cu debitmetru.
este vorba de odometru - eroare de configurare.
In acest caz epromul de la odometru nu este programat.
Dar in cazul nostru cred ca este vorba de mufa de la cablul de kilometraj.
  • killer17

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu un Opel Astra 1.7DTI. Pe la 130-140 Km/h mi se aprinde martorul masinuta cu cheita si accelereaza incet. Vreun injector defect?
  • deleted-42852

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
killer17 a scris:Salut. Am si eu o problema cu un Opel Astra 1.7DTI. Pe la 130-140 Km/h mi se aprinde martorul masinuta cu cheita si accelereaza incet. Vreun injector defect?


Pai fa-i un test si ai sa vezi despre ce e vorba.
Eroare ramane in freeze frame, asa ca poti sa-ti dai seama ce are.
Martorul se aprinde din N motive, adica el iti arata ca ceva nu functioneaza in parametri.
Daca o sa cauti sa vezi cate coduri de eroare sunt ai sa vezi cate posibilitati de defectiune exista atunci cand se aprinde beculetul.
Tester asta e solutia.
Bafta
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Exista vreun bun samaritean pe forum care sa ma poata ajuta cu interpretarea corecta a codului ECN 119167 din TIS pentru un motor z13dth.
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR