- LIVIU RS
- **
- 256 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- siirm
- **
- 322 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Vectra 2007 3.0 CDTi
- Bucuresti
siirm
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 3.0 CDTi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Nu mai posta peste tot problema ta, posteaza doar intr-un singur loc si asteapta sa primesti raspuns.
Citeste regulamentul.
Vezi ca ti-am raspuns eu aici:
https://www.clubopel.com/viewtop...88&start=2920
Citeste regulamentul.
Vezi ca ti-am raspuns eu aici:
https://www.clubopel.com/viewtop...88&start=2920
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- **
- 256 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 256
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
gamaserv
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Botosani
- Masina: Combo 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2010
- Mesaj Privat
Daca ajuta pe cineva, eu am rezlvat problema asa:
Resetting the service interval indicator for Corsa-C / Combo as of MY 2004
Manual reset:
1
"Ignition OFF".
2
Press and hold down reset button (trip odometer button), and service interval indicator ("INSP O") appears after approximately 3 seconds.
3
Keep pressing button and also depress brake pedal, holding both down.
4
"Ignition ON". Hold down reset button and keep brake pedal depressed. "INSP- - - -" appears in the display (flashing). Hold button and pedal down and wait until service interval indicator changes.
5
After approx. 10 seconds the maximum mileage (INSP 35,000 km and INSP 50,000 for diesel) appears in the display. The service interval has been reset.
Succes!
Resetting the service interval indicator for Corsa-C / Combo as of MY 2004
Manual reset:
1
"Ignition OFF".
2
Press and hold down reset button (trip odometer button), and service interval indicator ("INSP O") appears after approximately 3 seconds.
3
Keep pressing button and also depress brake pedal, holding both down.
4
"Ignition ON". Hold down reset button and keep brake pedal depressed. "INSP- - - -" appears in the display (flashing). Hold button and pedal down and wait until service interval indicator changes.
5
After approx. 10 seconds the maximum mileage (INSP 35,000 km and INSP 50,000 for diesel) appears in the display. The service interval has been reset.
Succes!
- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
visalon
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut
Si la mine s-a aprins beculetul cu masinuta si cheia dar inainte de asta s-au auzit ceva zgomote ciudate similare cu ale unui motor care nu "merge rotund". Am oprit dupa care a pornit la a sasea cheie, mai aveam 50 Km pana acasa, beculetul in discutie a ramas aprins si acul turometrului pe 0 cu motorul pornit.
Cu toate acestea am ajuns acasa fara sa se mai auda vreun zgomot ciudat si fara vreo alta problema.
Poate cineva sa imi spuna despre ce este vorba ?
Credeti ca sunt doua probleme separate ?
Si la mine s-a aprins beculetul cu masinuta si cheia dar inainte de asta s-au auzit ceva zgomote ciudate similare cu ale unui motor care nu "merge rotund". Am oprit dupa care a pornit la a sasea cheie, mai aveam 50 Km pana acasa, beculetul in discutie a ramas aprins si acul turometrului pe 0 cu motorul pornit.
Cu toate acestea am ajuns acasa fara sa se mai auda vreun zgomot ciudat si fara vreo alta problema.
Poate cineva sa imi spuna despre ce este vorba ?
Credeti ca sunt doua probleme separate ?
- bbmt
- ***
- 516 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
venesis
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2010
- Mesaj Privat
- stefan_10
- **
- 251 mesaje
- din 04 Aug 2007
- Corsa 2001 Z10XE
- Dolj
stefan_10
- Mesaje scrise: 251
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2007
- Mesaj Privat
- vld57
- **
- 233 mesaje
- din 15 Apr 2008
- Vectra 2004 z20net
- Alta tara
vld57
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 z20net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Vasyi86
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Zafira 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
Buna.
Am si eu o zafira din 2005 Diesel , motor de 2000, si mi se aprinde martorul cu cheia, dar nu tot timpul, se aprinde mai mult cand dau in gropi si tot asa se stinge, ce sa aiva, am crezut ca e de la EGR prima data si la-m dsat jos la-m curatat si la-m uns cu spray, dar problema persiste, a mai avut cineva acesta problema? ma gandesc ca o mufa ceva nu face contact, din moment ce doar cand trec peste gropi se aprinde si se stinge.
Multumesc.
Am si eu o zafira din 2005 Diesel , motor de 2000, si mi se aprinde martorul cu cheia, dar nu tot timpul, se aprinde mai mult cand dau in gropi si tot asa se stinge, ce sa aiva, am crezut ca e de la EGR prima data si la-m dsat jos la-m curatat si la-m uns cu spray, dar problema persiste, a mai avut cineva acesta problema? ma gandesc ca o mufa ceva nu face contact, din moment ce doar cand trec peste gropi se aprinde si se stinge.
Multumesc.
- deleted-42852
- **
- 371 mesaje
- din 11 Dec 2009
deleted-42852
- Mesaje scrise: 371
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
Vasyi86 a scris:Buna.
Am si eu o zafira din 2005 Diesel , motor de 2000, si mi se aprinde martorul cu cheia, dar nu tot timpul, se aprinde mai mult cand dau in gropi si tot asa se stinge, ce sa aiva, am crezut ca e de la EGR prima data si la-m dsat jos la-m curatat si la-m uns cu spray, dar problema persiste, a mai avut cineva acesta problema? ma gandesc ca o mufa ceva nu face contact, din moment ce doar cand trec peste gropi se aprinde si se stinge.
Multumesc.
Am si eu o zafira din 2005 Diesel , motor de 2000, si mi se aprinde martorul cu cheia, dar nu tot timpul, se aprinde mai mult cand dau in gropi si tot asa se stinge, ce sa aiva, am crezut ca e de la EGR prima data si la-m dsat jos la-m curatat si la-m uns cu spray, dar problema persiste, a mai avut cineva acesta problema? ma gandesc ca o mufa ceva nu face contact, din moment ce doar cand trec peste gropi se aprinde si se stinge.
Multumesc.
Du-o la un tester si ai sa vezi de unde e problema.
Daca o iei pe bajbaite o sa-ti faci numai nervi si o sa ajungi sa desfaci toata masina.
Succes.
- Alex_Vectra
- ***
- 708 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
Alex_Vectra
- Mesaje scrise: 708
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
cristi28
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
Vasyi86 a scris:Buna.
Am si eu o zafira din 2005 Diesel , motor de 2000, si mi se aprinde martorul cu cheia, dar nu tot timpul, se aprinde mai mult cand dau in gropi si tot asa se stinge, ce sa aiva, am crezut ca e de la EGR prima data si la-m dsat jos la-m curatat si la-m uns cu spray, dar problema persiste, a mai avut cineva acesta problema? ma gandesc ca o mufa ceva nu face contact, din moment ce doar cand trec peste gropi se aprinde si se stinge.
Multumesc.
la fel am patit si eu si aveam mufa debitmetru slaba,nu era bine bagata si din cauza gropilor nu facea contact mereu
Am si eu o zafira din 2005 Diesel , motor de 2000, si mi se aprinde martorul cu cheia, dar nu tot timpul, se aprinde mai mult cand dau in gropi si tot asa se stinge, ce sa aiva, am crezut ca e de la EGR prima data si la-m dsat jos la-m curatat si la-m uns cu spray, dar problema persiste, a mai avut cineva acesta problema? ma gandesc ca o mufa ceva nu face contact, din moment ce doar cand trec peste gropi se aprinde si se stinge.
Multumesc.
- deleted-42852
- **
- 371 mesaje
- din 11 Dec 2009
deleted-42852
- Mesaje scrise: 371
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
killer17- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
- deleted-42852
- **
- 371 mesaje
- din 11 Dec 2009
deleted-42852
- Mesaje scrise: 371
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
killer17 a scris:Salut. Am si eu o problema cu un Opel Astra 1.7DTI. Pe la 130-140 Km/h mi se aprinde martorul masinuta cu cheita si accelereaza incet. Vreun injector defect?
Pai fa-i un test si ai sa vezi despre ce e vorba.
Eroare ramane in freeze frame, asa ca poti sa-ti dai seama ce are.
Martorul se aprinde din N motive, adica el iti arata ca ceva nu functioneaza in parametri.
Daca o sa cauti sa vezi cate coduri de eroare sunt ai sa vezi cate posibilitati de defectiune exista atunci cand se aprinde beculetul.
Tester asta e solutia.
Bafta
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat