Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Exista vreun bun samaritean pe forum care sa ma poata ajuta cu interpretarea corecta a codului ECN 119167 din TIS pentru un motor z13dth.
Multumesc.

Scurgeri sau pierderi in sistemul admisiei.Verifica fiecare colier si furtun de la filtru pina la intrare in motor. Numai bine.
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:
Tiaz a scris:Exista vreun bun samaritean pe forum care sa ma poata ajuta cu interpretarea corecta a codului ECN 119167 din TIS pentru un motor z13dth.
Multumesc.

Scurgeri sau pierderi in sistemul admisiei.Verifica fiecare colier si furtun de la filtru pina la intrare in motor. Numai bine.

Multumesc pentru promptitudine in raspuns. Eu gasisem trei variante ale acestui cod dar nu stiam pe care s-o iau de buna.
Problema ar fii ca nu sunt pierderi de carburant in sistem si nu stiu daca sa schimb senzorul de presiune(defect sau decalibrat) sau regulatorul de presiune al pompei de inalta presiune.
Ca si simptomatica ar fii o usuora oscilatie a turatiei motorului cand o scot pe liber. Inainte, cateodata, mi se si oprea motorul si am crezut ca e o problema de soft, dar defapt era senzorul de vibrochen defect, lucru pentru care l-am si inlocuit.
Deci, din cumulul de probleme au mai ramas variantele explicate mai sus, si in concluzie ce schimb: senzorul sau regulatorul?

Incaodata multumec.
  • stammi

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dragi prieteni, am si eu urmatoarele erori la masina : P0002, P0234 si P0500. Ultima a disparut de ceva timp, imi aparuse cand erau afara -20 de grade. Atunci mi se aprinsese si martorul Check Engine in afara de cel cu cheita. Ulterior s-a stins, raman doar primele 2 erori si martorul cu cheita care apare in acceleratii bruste, dar, mai grav, nu mai porneste deloc decat trasa la cald. Am fost la Radacini Braila si acolo mi s-a spus ca trebuie schimbata supapa rampa presiune, supapa control turbina si toate 4 injectoare. Toata afacerea ma costa cam 13.000 ron(da, ati inteles bine).
Ce parere aveti?
In afara de injectoare, pe care nu am nici o sansa sa le schimb, imi trebuie neaparat supapa rampa presiune ca sa pot porni la cald. Stiti pe unde as putea gasi mai ieftin de 800 ron, sau daca se mai poate repara?
Mentionez ca am o Astra H 1.7 CDTI 100 CP motor Z17DTH din 2005.
Astept raspunsurile voastre si va multumesc anticipat.
  • OnuBond

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:valva EGR...?


Salutare baieti, o problema mare am si eu poate ati intalnit asa ceva sau poate stiti despre ce e vorba. tot asa mi se aprinde martorul galben cel de la motor pe un cadavru de opel omega carvan motor 2200 diesel din 2001 si de vreo 3 luni am o problema care nici un mecanic nu-i da de capat. porneste normal , se tureaza cateva secunde apoi se aprinde martor galben scoate fum de nu te vezi si moare turatia, imi baga motorina in ulei si nu se tureaza decat 1500 maxim. am skimbat ce au zis toti ca ar trebui skimbat debitmetru, electovalve, senzor turatie, pompa apa, EGR si in zadar. acu a ramas ca ar fi pompa de injectie iar altii zic ca e de la injectoare. nu stiu ce sa mai cred si ce sa fac exact. astept un raspuns mai concret si mai convingator. mersi fain baieti...
Skip ads

  • danyel S

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2010

  • Mesaj Privat
de ceva timp la2 secunnde de la pornirea motorului se aprinde becul cu motorasul galben iar prima acceleratie cit de mica se stinge iar apoi totul este normal .Asta doar la pornire cu motorul rece si doar din iarna asta.Am mers o perioada cu nivelul la ulei sub nivelul minim Asta sa fi afectat?
Este oare o problema?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@daniel_S, chiar nu trebuia sã deschizi un topic pentru a primi rãspuns la problema ta. Este un topic dedicat martorului "masina cu cheia". Uite aici:
https://www.clubopel.com/vie...54&highlight=
Roagã un moderator sã mute aceastã discuþie acolo.
ªi acum sã-þi rãspund: cred cã ai o bujie arsã. Dar nu putem fi siguri. Urmãreºte topicul de mai sus, vezi cum se face testul "pseudoagrafa" dupã care posteazã codul de eroare care apare la test, ºi atunci te putem ajuta cu un sfat. Numai bine.
  • Alex_Vectra

  • Mesaje scrise: 708
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ms mult...o sa pun zilele urmatoare masina pe tester.numai bine!
mattydr67 a scris:Pai nu ai citit omule, colegul are deja un cod de eroare.
Cod care nu are nici o treaba cu debitmetru.
este vorba de odometru - eroare de configurare.
In acest caz epromul de la odometru nu este programat.
Dar in cazul nostru cred ca este vorba de mufa de la cablul de kilometraj.

  • stammi

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu noi informatii: am schimbat cele 2 supape dar tot nu porneste la cald, decat trasa sau cu spray. In schimb, la rece porneste si merge perfect, ba chiar mai bine ca inainte. Cred ca e si de la supapa control turbina.
A ramas problema cu pornitul, baietii zic ca e de la injectoare, toate 4 pierd pe retur, kit de reparatie la Bosch nu exista pentru tipul meu de motor, doar sa le cumpar pe toate 4, undeva la 6000 ron, bani pe care, evident nu-i am.
Ce credeti ca mai pot sa fac?
Skip ads

  • alinutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
eroare P1191 la un motor de 2,2 direct
eroare presiune conbustibil

de unde sa incep remedierea?
am comandat deja filtru benzina si aer.....
  • alinutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
P1191 Intake Air Duct Air Leak


ce inseamna?! poate ma ajuta cineva
  • neagugeorge

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut. am si eu un opel astra g din 2003 motor y17dt. acu vreo saptamana mi.am terminat masina de reparat, dupa vreo 3 luni de chin prin service. si ce sa vezi martor masinuta cu cheita aprins. am fost pe tester, probleme buji, nu era ceva de neasteptat. am fost la un baiat ca erau intepenite mi le-a scos, a pus altele, toate bune si frumoase pana a doua zi, iar s-au ars si iar am martorul aprins. am fost iar pe tester si tot eroarea aia imi da. uni zic ca e de la releu da am inteles ca trebuia sa apara pe tester si mie nu imi apare pe tester si nici in tescul cu pedalele, problema e ca acum nu se mai inchide deloc martorul? a mai patit cineva asa ceva. va rog un raspuns ceva. ca mie ca iar ma duc cu ea sa schimb bujiile si a doua zi iar se ard
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
alinutu a scris:P1191 Intake Air Duct Air Leak


ce inseamna?! poate ma ajuta cineva

Verifica conductele de la filtrul de motorina pana la injectoare.
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:
alinutu a scris:P1191 Intake Air Duct Air Leak


ce inseamna?! poate ma ajuta cineva

Verifica conductele de la filtrul de motorina pana la injectoare.
Nu!

Ai incercat sa traduci din engleza sa vezi ce iese?

Te ajut eu Very Happy

Pierdere in sistemul de admisie aer.
  • alinutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:
alinutu a scris:P1191 Intake Air Duct Air Leak


ce inseamna?! poate ma ajuta cineva

Verifica conductele de la filtrul de motorina pana la injectoare.



este pe benzina
  • alinutu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:
Edwin a scris:
alinutu a scris:P1191 Intake Air Duct Air Leak


ce inseamna?! poate ma ajuta cineva

Verifica conductele de la filtrul de motorina pana la injectoare.
Nu!

Ai incercat sa traduci din engleza sa vezi ce iese?

Te ajut eu Very Happy


Pierdere in sistemul de admisie aer.




k mc dar cu ce sa incep?
  • tinupetru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
jominy a scris:treaba nasoala ca sant din botosani si cel mai apropiat service opel (Gold & Platin) e la suceava adik vreo 40 km....acu ce sa fac ...ma risc sa fac 40 de km sau cum ??

  • dani34

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut la o turatie de 4000 mi se aprinde becul cu motor cheie in bord si scoate un fum ca si un stranut,in acel moment nu mai trage motorul delok,dupa ca "stranuta" merge(adica trage)dar becul ramine aprins vreo 10 minute apoi se stinge singur.A mai patit cineva asa ceva?am incercat sa il duc la test ,dar nu prea imi permit(financiar) si a zis de la servis ca daca nu ramine continul becul aprins nu e un motiv asa mare de ingrijorare.
ASTRA 1.7 TDI DIN 2003
  • moise23

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 1997 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Sal am o Corsa b din 97 motor 1.2 benzina, dupa ce rulez 30-40 de km mi se aprinde becul la motor dar nu se schimba absolut deloc mersul motorului se stinge doar daca opresc motorul. am facut testul cu agrafa si imi da codul 43 Primary ignition (distributor systems) High voltage ce inseamna asta? e grav?
daca a mai avut careva problema asta sau sttie cineva pls raspuns.
  • OPEL-BRI

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut
am o corsa 2001 z12xe si uneori nu vrea sa porneasca motorul, chiar daca electromotorul invarte bine. dupa ce o "chinui" cateva minute o las in pace si ma duc la servici cu taxiul cand vin la pranz porneste fara probleme. asta se intimpla cam o data la 1-2 luni. acum mi s-a intimplat sa porneasca mai greu, dar a pornit cateva secunde subturata si apoi merge bine.
uneori, rar, -ultimele 2 saptamani niciodata,- imi "cad" acele de la bord la zero, din mers , .
am citit pe forum despre testul pseudoagrafa si azi dupa ce a pornit mai greu si subturata primele secunde am citit codul 1617 engine oil level switch circ , ieri nu avea acest cod. ce are oare?
  • OPEL-BRI

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
OPEL-BRI a scris:salut
am o corsa 2001 z12xe si uneori nu vrea sa porneasca motorul, chiar daca electromotorul invarte bine. dupa ce o "chinui" cateva minute o las in pace si ma duc la servici cu taxiul cand vin la pranz porneste fara probleme. asta se intimpla cam o data la 1-2 luni. acum mi s-a intimplat sa porneasca mai greu, dar a pornit cateva secunde subturata si apoi merge bine.
uneori, rar, -ultimele 2 saptamani niciodata,- imi "cad" acele de la bord la zero, din mers , .
am citit pe forum despre testul pseudoagrafa si azi dupa ce a pornit mai greu si subturata primele secunde am citit codul 1617 engine oil level switch circ , ieri nu avea acest cod. ce are oare?


am recitit codul. nu este 1617 ci 1616.
asta nu l-am gasit in lista. ce inseamna oare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR