Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Dragosak47

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2004 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut am un opel vectra c 1.9 cdti 110 kw, cod motor z19dth, imi apare martorul cheia cu masina in bord la pornire si se stinge si se aprinde in mers, porneste si invarte mai greu dimineata si cand e cald motorul invarte de vreo 2-3 ori, cand o pornesc dimineata scoate un fum alb timp de 1 min .ma puteti ajuta si pe mine cu o informatie
Skip ads

  • CRISTIAN80

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
salut am un opel astra 1.9 z19dth de ceva vreme am observat ca imi pierde presiune pe la tija swirl stie cineva daca mai pot circula cu masina asa sau trebuie schimbata galeria?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti circula dar motorul probabil nu trage la capacitate normala si consumul e marit.
  • CRISTIAN80

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
acum douo zile mi sa aprins si martorul masina cu chieita dar pot zice ca masina tragea normal
Skip ads

  • Dragosak47

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2004 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Unde se gaseste tija swirl?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Aici:
www.ms-motor-service.com...i_0093_en_web.pdf
  • thetruemaniac

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salutari la toata lumea,detin un opel astra h 2005 1.9 cdti 110kw cu y19dth motor (cred...) de ieri mi-a aparut martorul cu cheita in bord,se oprise in mers,dar a reaparut si ramas acolo constant,am facut treaba cu punerea contactului si apasarea maxima a franei si acceleratiei si am urmatoarele coduri ECN 010054 si ECN 190158 19010F mentionez ca am mers subturat in ultima saptamana deoarece au fost zapezi si furtuni in zona in care locuiesc si am mers mult cu 1-2...foarte rar a 3a.....regenerare nu si-a facut masina deoarece inainte am facut un drum lung de br ct si la intoarcere cu furtuna si tot asa prin oras prin zapezi...primul cod de eroare ar fi probabil de la maf dar si -20 de grade poate si-au pus amprenta,nu detin un tester op com ca-i faceam diagnoza,ce poate fi?(si daca as scoate bornele de la baterie 30minute sau mai putin) s-ar sterge erorile stocate in ECU?...multumesc anticipat pt raspunsuri si un an nou mai bun la toata LUMEA !
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Nu cred ca se sterg. Erorile stocate sunt sterse automat daca dupa porniri repetitive eroarea nu mai apare.
Skip ads

  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,
m-i s-a aprins si mie martorul, cand am accelerat-o mai tare, motorul cred ca avea in jur de 60 grade nu se incalzise suficient. La aparitia martorului turatia max 3000ture, am lasat-o mai usor si a disparut singur. A mai aparu cand am fost la munte si acceleram pe serpentine in urcare de la 1800 in tr 3, daca era masina peste 2000 ture nu aparea, de disparut dispare singur. de la ce sa fie turbina sau EGR infundat
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie pusa pe tester ...mers cu ea si cind apare verificate erorile .
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ionutzzz81 a scris:salutare tuturor,
m-i s-a aprins si mie martorul, cand am accelerat-o mai tare, motorul cred ca avea in jur de 60 grade nu se incalzise suficient. La aparitia martorului turatia max 3000ture, am lasat-o mai usor si a disparut singur. A mai aparu cand am fost la munte si acceleram pe serpentine in urcare de la 1800 in tr 3, daca era masina peste 2000 ture nu aparea, de disparut dispare singur. de la ce sa fie turbina sau EGR infundat

o posibila cauza poate fi unitatea de clapeta, cauta pe forum ca gasesti problema dezbatuta, ceva roti dintate din plastic care se uzeaza
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Ce e aia unitate de clapeta, cum arata si ce face?
Skip ads

  • lucian0102

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut, tuturor!

Am si eu o problema. Am un Opel Astra G, Z16 XE, 1.6 16V din 2001 si acum 1 saptamana am schimbat ECU ( tot kit-ul, inclusiv contactul ).

Pana aici nimic nou, ideea e ca de atunci imi apare aprins in bord beculetul cu o masina si o cheie si ramane aprins, indiferent de ce se intampla, m-am mai documentat si pe alte forumuri, am vazut ca la altii fie se stinge dupa o perioada, fie licare si in acest fel poate fi citita eroarea, la mine insa nu e asa. Masina merge corespunzator, exceptand faptul ca se tureaza putin mai greu dupa ce am schimbat ECU, simt ca nu isi ia demaraj cum trebuie.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Mentionez ca am schimbat puntea de bobine recent, de asemenea am curatat si EGR-ul, catalizatorul, tot, sonda lambda nu imi face probleme.

Orice opinie e bine venita, mai ales daca ati fost patiti la randul vostru cu probleme similare, va multumesc!



  • stelysan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Citeste erorile din ECU si vei vedea (mai) exact ce si cum. Am citit aici si totodata am aplicat o procedura de citire coduri eroare fara tester:
1. Inainte de a pune contactul apesi simultan: la fund pedala de acceleratie + cea de frana
2. Pui contactul si "citesti" erorile astfel:
Imediat dupa ce ai pus contactul becul "masina cu cheita" se aprinde si se stinge de parca masina n-ar avea nicio problema. Apoi se va aprinde intermitent, comunicand 4 numere. Acestea vor fi codul de eroare. Trebuie sa numeri aceste pulsuri si sa le notezi. Cifra Zero = 10 pulsuri.

Am masina exact ca a ta. Becul asta se aprinde absolut aleatoriu. S-a aprins cu motor cald...rece...dupa 5 min de functionare sau dupa 200Km parcursi. Nu simt absolut nimic in functionarea masinii. Doar se aprinde si ramane aprins pana opresc motorul. Daca l-am oprit si l-am repornit, totul redevine normal. Indiferent ca a fost 1 min intre pornire/oprire sau 7 zile. Am "sunat un prieten": contact pedala frana. L-am inlocuit instant. Absolut niciun rezultat. Ieri am citit si eu aici povestea cu codul de eroare. Este 0571 = Cruise Control/Brake Switch Open. Smile Adica cel pe care l-am inlocuit deja. Poate sunt intrerupte firele/mufele acestuia...o sa mai cercetez problema si revin. Desi, acum scriindu-ti tie mi-am amintit ceva ce poate fi important. Nu chiar demult am schimbat becurile combinate pozitie/frana cu becuri LED. Au fost becuri scumpe si sunt foarte multumit de ele...dar totusi poate asta e problema. Zilele urmatoare le schimb si mai vorbim.

Numai bine si stima.
  • NIO95

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna in ultimele zile am observat ca dupa ce parcurg 15 km se aprinde martorul masina cu aceea cheie. Daca opresc masina si o pornesc iar nu se mai aprinde decat dupa alti 15 km si tot asa. Nu am observat nici o diferenta intre cand ii aprins si cand nu, ma refer la puterea masini sau ca numai trage..
Am un Astra G 2002 1.4 Benzina.
Ceva pareri macar la ce sa ma astept..
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
faci un test si vezi ce erori ai.
  • NIO95

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Bun si cam la ce sa ma astept? adica poate fi ceva foarte grav (costisitor) sau nu chiar
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pune aici codurile de eroare si apoi mai vedem
  • clawdyw

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut !
Am o problemã la circuitul vacuumatic.
Pornesc motorul si dupã 2-3 '' se aprinde chekengine, dupã ce turez putin ( 1500 ) se stinge si merge bine (trage) pânã se încãlzeste, apoi iar se aprinde ( de ex. la semafor ) , se stinge când turatia este mai mare ( 2000-2500 ) si tot asa.
Mã deranjeazã faptul cã am descoperit oarecum problema si nu stiu nimic despre asta ( valva din imagine ) si anume, la turatie cred cã face vacuum prea putin, posibil membranã spartã. Pe tester a apãrut P0400, am curãtat EGR, debimetru si am verificat capilarele + înbinãrile din cuciuc, dupa aceastã operatiune am fãcut o turã si am constatat o mai bunã functionare a motorului ( trage mai bine ) dar problema a rãmas. Rog mult putinã consiliere pentru a putea rezolva defectiunea. Atasez schema cu ceea ce cred eu ca defect. Mulțumesc mult !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Ca sa verifici daca acea valva e sparta, scoti celalalt capat al furtunasului care iese din ea si faci vacum cu gura. Daca tine vacum e buna, daca nu tine, e sparta si poti s-o anulezi infigand un surub in terminatia de cauciuc a furtunului care intra in valva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR