Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • clawdyw

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am sã încerc varianta propusã de tine, asta pânã când achizitionez o valvã nouã desigur.
Multumesc mult, Iulian.
Respect.
Skip ads

  • clawdyw

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Varianta ta merge de minune, nu se mai aprinde chekengine ºi merge brici.
Am ºi dat comandã de valva vacum, am gasit la 150 lei originalã - Opel Shop,
mâine o montez.
Mulþumesc mult de tot pentru consiliere, fff folositoare.
Respect.
  • DaSs

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!
Sunt detinatorul unei Astra g y17dt , de curand a inceput sa se aprinda martorul masina si cheita , am incercat citirea codului cu pedalele, nu merge, dupa 10-15 km de mers se aprinde si nu se mai stinge. O opresc , astept cca 5 minute si se stinge,dupa ceva mers se reaprinde iar , cam ce as putea sa fac?
  • Alexe87

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara! E a doua oarã cand mi se intampla in aceleași condiții, mers pe autostrada normal, dar la o accelerare forțata la 150-150 km/h se aprinde becul cu mașinuța si cheia in bord si masina isi pierde puterea, nu se mai accelereazã peste 2000turatii/min. Am Insignia 2010/ 2.0 cdti 190cai dupa remap. Ceva idei ce ar putea avea sau sunt prea multe? Ms
Skip ads

  • clawdyw

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut.
Ce sã zic, trebuie cu rãbdare cãutatã defecțiunea,, așa am învãțat și eu de la moderatorii acestui forum.
Verificare:
- circuitul capilarelor ( furtunoase vacuum )
- supape ( valve ) vacuum.
- EGR curãțat.
- debitmetru ( mare grijã )
De asemenea existã tutoriale de tot felul, pentru orice motorizare, care sunt fff utile.
Moderatorii ne ajutã întotdeauna, doar apelați și gãsiți consiliere pozitivã.
Cam așa, sper sã vã fie uzual.
Vã salut, pe curând.
Succes !
  • Bufnita

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2015

  • Mesaj Privat
salutare. am un opel astra G, 1.4, 16V. de cateva zile mi se aprinde cam pe la jumatatea zilei martorul masina cu cheita si nu se mai stinge, astfel ca masina nu mai trage bine. am facut acel test cu pedalele si mi-a iesit codul 1120. ce poate sa fie? multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU dar se repara.
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Mai intai de toate vreau sa zic ca am citit in proportie de 95% toate comentariile din acest post, vin din nou cu o re-re intrebare legat ce acest post, martor masina cheita aprins, cand se incalzeste trage greu. Oke, din ce am citit pana acum, colegii spun ca nu li se mai tureaza mai mult de***, eh, aceleai erori le am si eu, dar la mine se tureaza, nu se plafoneaza nicaieri, doar ca ... la 90-95grade apare din nou martorul cheita si trage mai greu. Chiar sigur 100% este ECU, intreb, as fi putin cam sceptic, eroarile spun ceva, dar pana la ECU? Nu contrazic dar totusi !? Smile
Skip ads

  • Bufnita

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2015

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:ECU dar se repara.

multumesc, dar cum se repara?
  • Bufnita

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2015

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:ECU dar se repara.

am fost la un mecanic de la opel care a pus testerul pe masina si mi-a zis ca e o problema de la calculator, ca trebuie nu stiu ce piesa trimisa la valcea pt a fi degresata si ca ar costa vreo 4oo lei. oare asa este?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
lucsparkless a scris: la 90-95grade apare din nou martorul cheita si trage mai greu. Chiar sigur 100% este ECU, intreb, as fi putin cam sceptic, eroarile spun ceva, dar pana la ECU? Nu contrazic dar totusi !? Smile


Ca sa te convingi incearca sa muti ECU de la locul lui in alta parte daca lungimea firelor permite ori sa il departezi de blocul motor cu ceva distantiere si pus ceva izolant termic ( gen placa de azbest ) intre bloc si ECU.
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
catastefan, nu am mai apucat sa fac miscarea cu departatul sau placuta de azbest. Da, ECU este de vina, l-am trimis ieri la reconditionat. Cand se intoarce o sa il prind distantat, sper sa gasesc si o placuta de azbest. Multumesc! 😃
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poate te ajut....sa ma uit prin ce minunãții mai am....
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Oke 👌
  • Tory

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua , am si eu o nelamurire . Am un astra g caravan 1.7 cdti 2004 , si azi in timp ce ma intorceam din oras , aproape de casa mi s-a aprins martorul "masina cu cheita" in bord , si nu s-a mai stins pana nu am oprit motorul . Ce poate sa fie ? Oare?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
EGR blocat, electrovalva turbo defecta. Mergi la o diagnoza si spune ce erori gasesti.
  • Tory

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am pus testerul OPCOM , si mi-a gasit 2 coduri defecte :
P0571 - ( 0 ) Circuit contact frana defect - Nu este prezent .
P0105 - ( 2 ) Senzor presiune turbo - semnal prea mic - Prezent .
Am sters erorile , dupa care am pus din nou testerul , si a iesit un singur cod defect :
P0105 - ( A ) Senzor presiune turbo - semnalul nu este in domeniu - Prezent .
Ce ar putea fi ? Oare?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da senzorul jos, curata-l cu spray degresant si pune-l la loc.
Daca mai da eroarea, schimba-l cu senzor original.
  • Tory

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am rezolvat azi la rep. Opel update de soft . Multumesc iulian 1971 pentru sfaturi . Drumuri bune , fara probleme .
  • Tory

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Azi dimineata s-a aprins din nou masina cu cheita , se pare ca nu i-am gasit problema . Se poate , sa primesc , ceva sugestii ? Oare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR