clawdyw
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
clawdyw
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
DaSs
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
Sunt detinatorul unei Astra g y17dt , de curand a inceput sa se aprinda martorul masina si cheita , am incercat citirea codului cu pedalele, nu merge, dupa 10-15 km de mers se aprinde si nu se mai stinge. O opresc , astept cca 5 minute si se stinge,dupa ceva mers se reaprinde iar , cam ce as putea sa fac?
Sunt detinatorul unei Astra g y17dt , de curand a inceput sa se aprinda martorul masina si cheita , am incercat citirea codului cu pedalele, nu merge, dupa 10-15 km de mers se aprinde si nu se mai stinge. O opresc , astept cca 5 minute si se stinge,dupa ceva mers se reaprinde iar , cam ce as putea sa fac?
Alexe87
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Belgia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2014
- Mesaj Privat
Buna seara! E a doua oarã cand mi se intampla in aceleași condiții, mers pe autostrada normal, dar la o accelerare forțata la 150-150 km/h se aprinde becul cu mașinuța si cheia in bord si masina isi pierde puterea, nu se mai accelereazã peste 2000turatii/min. Am Insignia 2010/ 2.0 cdti 190cai dupa remap. Ceva idei ce ar putea avea sau sunt prea multe? Ms
clawdyw
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Ce sã zic, trebuie cu rãbdare cãutatã defecțiunea,, așa am învãțat și eu de la moderatorii acestui forum.
Verificare:
- circuitul capilarelor ( furtunoase vacuum )
- supape ( valve ) vacuum.
- EGR curãțat.
- debitmetru ( mare grijã )
De asemenea existã tutoriale de tot felul, pentru orice motorizare, care sunt fff utile.
Moderatorii ne ajutã întotdeauna, doar apelați și gãsiți consiliere pozitivã.
Cam așa, sper sã vã fie uzual.
Vã salut, pe curând.
Succes !
Ce sã zic, trebuie cu rãbdare cãutatã defecțiunea,, așa am învãțat și eu de la moderatorii acestui forum.
Verificare:
- circuitul capilarelor ( furtunoase vacuum )
- supape ( valve ) vacuum.
- EGR curãțat.
- debitmetru ( mare grijã )
De asemenea existã tutoriale de tot felul, pentru orice motorizare, care sunt fff utile.
Moderatorii ne ajutã întotdeauna, doar apelați și gãsiți consiliere pozitivã.
Cam așa, sper sã vã fie uzual.
Vã salut, pe curând.
Succes !
Bufnita
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lucsparkless
- **
- 211 mesaje
- din 15 Apr 2012
- Astra 2001 Z16SE
- Galati
lucsparkless
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Mai intai de toate vreau sa zic ca am citit in proportie de 95% toate comentariile din acest post, vin din nou cu o re-re intrebare legat ce acest post, martor masina cheita aprins, cand se incalzeste trage greu. Oke, din ce am citit pana acum, colegii spun ca nu li se mai tureaza mai mult de***, eh, aceleai erori le am si eu, dar la mine se tureaza, nu se plafoneaza nicaieri, doar ca ... la 90-95grade apare din nou martorul cheita si trage mai greu. Chiar sigur 100% este ECU, intreb, as fi putin cam sceptic, eroarile spun ceva, dar pana la ECU? Nu contrazic dar totusi !?
Bufnita
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2015
- Mesaj Privat
Bufnita
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
lucsparkless a scris: la 90-95grade apare din nou martorul cheita si trage mai greu. Chiar sigur 100% este ECU, intreb, as fi putin cam sceptic, eroarile spun ceva, dar pana la ECU? Nu contrazic dar totusi !?
Ca sa te convingi incearca sa muti ECU de la locul lui in alta parte daca lungimea firelor permite ori sa il departezi de blocul motor cu ceva distantiere si pus ceva izolant termic ( gen placa de azbest ) intre bloc si ECU.
- lucsparkless
- **
- 211 mesaje
- din 15 Apr 2012
- Astra 2001 Z16SE
- Galati
lucsparkless
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- lucsparkless
- **
- 211 mesaje
- din 15 Apr 2012
- Astra 2001 Z16SE
- Galati
lucsparkless
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2012
- Mesaj Privat
Tory
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Tory
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Am pus testerul OPCOM , si mi-a gasit 2 coduri defecte :
P0571 - ( 0 ) Circuit contact frana defect - Nu este prezent .
P0105 - ( 2 ) Senzor presiune turbo - semnal prea mic - Prezent .
Am sters erorile , dupa care am pus din nou testerul , si a iesit un singur cod defect :
P0105 - ( A ) Senzor presiune turbo - semnalul nu este in domeniu - Prezent .
Ce ar putea fi ?
P0571 - ( 0 ) Circuit contact frana defect - Nu este prezent .
P0105 - ( 2 ) Senzor presiune turbo - semnal prea mic - Prezent .
Am sters erorile , dupa care am pus din nou testerul , si a iesit un singur cod defect :
P0105 - ( A ) Senzor presiune turbo - semnalul nu este in domeniu - Prezent .
Ce ar putea fi ?
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Tory
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Tory
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat