- razvan
- **
- 108 mesaje
- din 04 Jan 2005
- Corsa 2008 Z13DTH
- Bucuresti
razvan
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salut,
dupa prima revizie (15.000km), deci dupa ce si-au bagat romanii mina in masina, a inceput sa mi se aprinda martorul ala cu masina si cheita (in manual zice sistemul electronic al motorului).
Normal este sa se aprinda la punerea contactului si apoi se se stinga.
La mine ramine aprins. Se intimpla aleator, citeodata cind pornesc masina se stinge asa cum este normal, citeodata ramine aprins.
Am fost la dealerul de unde am luat masina (e in garantie) si jigodia aia nu a vrut sa puna calculatorul pe ea ca cica sa vin cind e martorul aprins ca altfel nu are ce cod de eroare sa citeasca.
L-am bagat in aia a masii si m-am dus la altii care mi-au bagat-o in service dar surpriza, nu e logat nici un cod de eroare in ECU. Acestia si-au dat interesul sa afle despre ce e vorba, dar daca nu au ce eroare sa citeasca nu pot face prea mult. A ramas sa ma mai duc la ei odata cu martorul aprins.
A mai patit cineva asta?
dupa prima revizie (15.000km), deci dupa ce si-au bagat romanii mina in masina, a inceput sa mi se aprinda martorul ala cu masina si cheita (in manual zice sistemul electronic al motorului).
Normal este sa se aprinda la punerea contactului si apoi se se stinga.
La mine ramine aprins. Se intimpla aleator, citeodata cind pornesc masina se stinge asa cum este normal, citeodata ramine aprins.
Am fost la dealerul de unde am luat masina (e in garantie) si jigodia aia nu a vrut sa puna calculatorul pe ea ca cica sa vin cind e martorul aprins ca altfel nu are ce cod de eroare sa citeasca.
L-am bagat in aia a masii si m-am dus la altii care mi-au bagat-o in service dar surpriza, nu e logat nici un cod de eroare in ECU. Acestia si-au dat interesul sa afle despre ce e vorba, dar daca nu au ce eroare sa citeasca nu pot face prea mult. A ramas sa ma mai duc la ei odata cu martorul aprins.
A mai patit cineva asta?
- roadrunner79
- **
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salutare forumistilor!
Imi tot apare la pornire cand e motorul rece martorul "masina cu cheita". Dupa vreo 3-4 km se stinge (banuiesc ca e ceva legat de temperatura de functionare a motorului). Cand e motorul cald se stinge imediat dupa ce o pornesc. Am citit pe aici ca ar putea fi vorba despre bujiile incandescente. Aveti alta parere?
Ar mai fi o problema: cand o tin turata constant la 2000-2100 rot apare o intrerupere, dar nu mereu... Stie cineva care ar putea fi cauza? Filtrele le-am schimbat si tot mai intrerupe. Motorina bag de la Petrom.
As vrea sa merg la un tester in Ploiesti, insa nu stiu daca este vreunul...
Unde as putea merge prin Bucuresti?
Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
Imi tot apare la pornire cand e motorul rece martorul "masina cu cheita". Dupa vreo 3-4 km se stinge (banuiesc ca e ceva legat de temperatura de functionare a motorului). Cand e motorul cald se stinge imediat dupa ce o pornesc. Am citit pe aici ca ar putea fi vorba despre bujiile incandescente. Aveti alta parere?
Ar mai fi o problema: cand o tin turata constant la 2000-2100 rot apare o intrerupere, dar nu mereu... Stie cineva care ar putea fi cauza? Filtrele le-am schimbat si tot mai intrerupe. Motorina bag de la Petrom.
As vrea sa merg la un tester in Ploiesti, insa nu stiu daca este vreunul...
Unde as putea merge prin Bucuresti?
Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
- NATS
- **
- 203 mesaje
- din 02 Mai 2006
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
NATS
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dany astra
- *
- 24 mesaje
- din 17 Dec 2005
- Astra 2002 y20dth
- ploiesti
dany astra
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: ploiesti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2005
- Mesaj Privat
- sebastian casleanu
- *
- 2 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Galati
sebastian casleanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o problema asemanatoare. In mod normal cheia service se stinge la cateva sec dupa ce pui contactul. Daca am plinul la motorina totul e bine. Cand am ajuns la trei sferturi de rezervor cheia service se stinge abia dupa ce pornesc motorul. Cand mai am un sfert de rezervor problema dispare. Cine imi poate spune ce se intampla? Ms.
mironbad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:Salutare forumistilor!
Imi tot apare la pornire cand e motorul rece martorul "masina cu cheita". Dupa vreo 3-4 km se stinge (banuiesc ca e ceva legat de temperatura de functionare a motorului). Cand e motorul cald se stinge imediat dupa ce o pornesc. Am citit pe aici ca ar putea fi vorba despre bujiile incandescente. Aveti alta parere?
Ar mai fi o problema: cand o tin turata constant la 2000-2100 rot apare o intrerupere, dar nu mereu... Stie cineva care ar putea fi cauza? Filtrele le-am schimbat si tot mai intrerupe. Motorina bag de la Petrom.
As vrea sa merg la un tester in Ploiesti, insa nu stiu daca este vreunul...
Unde as putea merge prin Bucuresti?
Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
Imi tot apare la pornire cand e motorul rece martorul "masina cu cheita". Dupa vreo 3-4 km se stinge (banuiesc ca e ceva legat de temperatura de functionare a motorului). Cand e motorul cald se stinge imediat dupa ce o pornesc. Am citit pe aici ca ar putea fi vorba despre bujiile incandescente. Aveti alta parere?
Ar mai fi o problema: cand o tin turata constant la 2000-2100 rot apare o intrerupere, dar nu mereu... Stie cineva care ar putea fi cauza? Filtrele le-am schimbat si tot mai intrerupe. Motorina bag de la Petrom.
As vrea sa merg la un tester in Ploiesti, insa nu stiu daca este vreunul...
Unde as putea merge prin Bucuresti?
Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
Da sa stii ca aceasta problema o am si eu de vreo 2 zile incoace, am fost la un service si mi-am facut o diagnoza computerzata, rezultatul o bujie incadescenta arsa, deci asta este motivul, skimba bujia sau bujiile arse si o sa se rezolve problema.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- malekAdi2
- **
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:Salutare forumistilor!
Imi tot apare la pornire cand e motorul rece martorul "masina cu cheita". Dupa vreo 3-4 km se stinge (banuiesc ca e ceva legat de temperatura de functionare a motorului). Cand e motorul cald se stinge imediat dupa ce o pornesc. Am citit pe aici ca ar putea fi vorba despre bujiile incandescente. Aveti alta parere?
Ar mai fi o problema: cand o tin turata constant la 2000-2100 rot apare o intrerupere, dar nu mereu... Stie cineva care ar putea fi cauza? Filtrele le-am schimbat si tot mai intrerupe. Motorina bag de la Petrom.
As vrea sa merg la un tester in Ploiesti, insa nu stiu daca este vreunul...
Unde as putea merge prin Bucuresti?
Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
Imi tot apare la pornire cand e motorul rece martorul "masina cu cheita". Dupa vreo 3-4 km se stinge (banuiesc ca e ceva legat de temperatura de functionare a motorului). Cand e motorul cald se stinge imediat dupa ce o pornesc. Am citit pe aici ca ar putea fi vorba despre bujiile incandescente. Aveti alta parere?
Ar mai fi o problema: cand o tin turata constant la 2000-2100 rot apare o intrerupere, dar nu mereu... Stie cineva care ar putea fi cauza? Filtrele le-am schimbat si tot mai intrerupe. Motorina bag de la Petrom.
As vrea sa merg la un tester in Ploiesti, insa nu stiu daca este vreunul...
Unde as putea merge prin Bucuresti?
Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
Te sfatuiesc sa te duci la IATSA Campina,au aparatura noua iar service-ul este nou,plus ca i-au trimis pe "meseriasi" la scolarizari externe...lucreaza bine,repede si ieftin,in plus poti vedea tot timpul cine si ce lucreaza la masina ta.
Daca vrei detalii,ti le pot da oricand...
- roadrunner79
- **
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
malekAdi2 a scris: Te sfatuiesc sa te duci la IATSA Campina,au aparatura noua iar service-ul este nou,plus ca i-au trimis pe "meseriasi" la scolarizari externe...lucreaza bine,repede si ieftin,in plus poti vedea tot timpul cine si ce lucreaza la masina ta.
Daca vrei detalii,ti le pot da oricand...
Nu stiam ca astia de la IATSA Campina au tester pt Opel.. Merci pt sfat.. O sa le dau un telefon
Daca vrei detalii,ti le pot da oricand...
De PEX (Ploiesti) stii ceva?
- malekAdi2
- **
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
A fost o perioada cand am cautat cu disperare un tester,dar de fapt am cautat oamenii care stiu sa lucreze...
Stiu si de PEX,insa nu sfatuiesc decat cand vine vorba de vopsire,sunt intr-adevar cei mai tari.
Cei de la IATSA au facut ceva investitii si au un service nou chiar pe DN1(nu urci podul catre Campina,continui drumul catre Breaza,si dupa pod la 100-200metri pe dreapta este noul service).Mi-a placut ca m-au luat imediat in primire...mi-am curatat injectoarele(450mii toate) si curatat EGR-150mii+tester 450mii.
Nu lucreaza doar pe Dacii sau Renault...am ramas chiar surprins sa vad in service-ul lor de la Matiz si pana la BMW sau Mercedes.Au bar,cu vreo 10 monitoare in care poti urmari ce fac ei...
Eu am ramas incantat si cu siguranta voi prefera sa bat drumul pana acolo decat sa ma dau pe mana celor de aici.Poti suna sa vezi daca este aglomerat si/sau daca e nevoie de programare...la mine nu a fost nevoie.
Bafta...
Stiu si de PEX,insa nu sfatuiesc decat cand vine vorba de vopsire,sunt intr-adevar cei mai tari.
Cei de la IATSA au facut ceva investitii si au un service nou chiar pe DN1(nu urci podul catre Campina,continui drumul catre Breaza,si dupa pod la 100-200metri pe dreapta este noul service).Mi-a placut ca m-au luat imediat in primire...mi-am curatat injectoarele(450mii toate) si curatat EGR-150mii+tester 450mii.
Nu lucreaza doar pe Dacii sau Renault...am ramas chiar surprins sa vad in service-ul lor de la Matiz si pana la BMW sau Mercedes.Au bar,cu vreo 10 monitoare in care poti urmari ce fac ei...
Eu am ramas incantat si cu siguranta voi prefera sa bat drumul pana acolo decat sa ma dau pe mana celor de aici.Poti suna sa vezi daca este aglomerat si/sau daca e nevoie de programare...la mine nu a fost nevoie.
Bafta...
bodo
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2006
- Mesaj Privat
la mine se manifesta altfel:
daca merg prin oras vreo 2 saptamani martorul functioneaza normal, adica se stinge la cateva secunde dupa ce am pus contactul.... daca plec la un drum lung ( peste 100 km de mers cu a 5-a), martorul se aprinde imediat dupa ce pornesc motorul, si tine asa cele 2 saptamani de mers prin oras...
aveti vreo parere?
daca merg prin oras vreo 2 saptamani martorul functioneaza normal, adica se stinge la cateva secunde dupa ce am pus contactul.... daca plec la un drum lung ( peste 100 km de mers cu a 5-a), martorul se aprinde imediat dupa ce pornesc motorul, si tine asa cele 2 saptamani de mers prin oras...
aveti vreo parere?
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Salut din nou si cu aceiasi problema sacaitoare si de altfel nerezolvata ca nu am ajuns inca la stomatolog pardon "mecanic".
Deci asta iarna cind ii dadeam in gusa pe autostrada la 155 mi se aprinde becu in bord si parca sa redus din putere, asa mi sa parut mie, avea 3500 de ture parca sau in jur de 3500.In oras nu a facut probleme de nici un fel doar ca a inregistrat eroarea si dupa un numar de porniri a disparut si totu a revenit la normal.In primavara la fel doar ca a scazut viteva la care aparea adica undeva pe la 130 140.La fel eroarea sa stocat si dupa un timp a revenit la normal adica ledurile cind puneam contactul se aprindeau dupa care se stingeau toate si porneam motoru.Cu eroarea stocata ledu cu cheita se stingea doar cind pornea motoru nu inainte.
Ieri 8.07.2006 am facut o tura la braila, si asa nu mai iesisem de mult la drum lung cu masina si zic sa o mai dezmortesc,ies inspre hirsova si cum mergem cu 120 hop ledu in bord,trag pe dreapta opresc motoru dau la cheie si totu ok doar ca deja stocase eroarea.Pina la braila a mers unsa fara nimic spectaculos si deja o simteam ca se mai dezmortise.Pe seara cind am terminat cu treaba hai acasa la CTA si ajung frumos la harsova si dupa cum e drumu drept ma apuc si o tin la 110 cu 2500 de ture constant,cred ca am mers vreo 20km sau cit naiba o fi fost dar oricum distanta mare si binenteles imi apare ledu cu pricina,eu nervos imi bag picioarele si o tin asa constant sa vad ce face ,vorba aia ori moare ori ajung acasa, si cum mergeam eu asa pac se stinge becu si totu ok(in acest timp nu am simtit ca nun am putere la motor sau ceva de genu ,deci vizual sonor sau mirositor nu sa intimplat nimic) si daca vad eu asa ii dau talpa in continuare trec prin sate ies din ele si cum ajung pe drum drept la fel exact aceiasi chestie de data asta la fel ma apuc sa trag de ea si dai turat si mergi la turatie mica si asa si asa si ledul meu ramanea aprins ca in povestile cu fratii grim,ajung in kagalniceanu si pac se stinge,eu la fel de suparat ies din localitate si pina in constanta iam dat 120 130 si nimic, ledu ala parca are pe dracu in el.
Concluzia mea a fost urmatoarea ca la viteza constanta,de fapt turatie constanta maretu led se aprinde si cum o lasi mai moale la turatie sau variaza turatia in functie de trafic ledu se stinge,in oras nu sa aprins nici macar odata.
Stiu ca sa discutat pe tema asta de atit de multe ori ,incit parca mie jena sa mai deschid un subiect dar ma gindesc ca daca avem mai multe informatii iesim mai repede din belele
Cu stima si respect Marius Toma posesor de Opel Astra Caravan 1.7DT motor y17dt
PS Cu toate astea sunt mindru de masina mea si de tot ce inseamna Opel
Deci asta iarna cind ii dadeam in gusa pe autostrada la 155 mi se aprinde becu in bord si parca sa redus din putere, asa mi sa parut mie, avea 3500 de ture parca sau in jur de 3500.In oras nu a facut probleme de nici un fel doar ca a inregistrat eroarea si dupa un numar de porniri a disparut si totu a revenit la normal.In primavara la fel doar ca a scazut viteva la care aparea adica undeva pe la 130 140.La fel eroarea sa stocat si dupa un timp a revenit la normal adica ledurile cind puneam contactul se aprindeau dupa care se stingeau toate si porneam motoru.Cu eroarea stocata ledu cu cheita se stingea doar cind pornea motoru nu inainte.
Ieri 8.07.2006 am facut o tura la braila, si asa nu mai iesisem de mult la drum lung cu masina si zic sa o mai dezmortesc,ies inspre hirsova si cum mergem cu 120 hop ledu in bord,trag pe dreapta opresc motoru dau la cheie si totu ok doar ca deja stocase eroarea.Pina la braila a mers unsa fara nimic spectaculos si deja o simteam ca se mai dezmortise.Pe seara cind am terminat cu treaba hai acasa la CTA si ajung frumos la harsova si dupa cum e drumu drept ma apuc si o tin la 110 cu 2500 de ture constant,cred ca am mers vreo 20km sau cit naiba o fi fost dar oricum distanta mare si binenteles imi apare ledu cu pricina,eu nervos imi bag picioarele si o tin asa constant sa vad ce face ,vorba aia ori moare ori ajung acasa, si cum mergeam eu asa pac se stinge becu si totu ok(in acest timp nu am simtit ca nun am putere la motor sau ceva de genu ,deci vizual sonor sau mirositor nu sa intimplat nimic) si daca vad eu asa ii dau talpa in continuare trec prin sate ies din ele si cum ajung pe drum drept la fel exact aceiasi chestie de data asta la fel ma apuc sa trag de ea si dai turat si mergi la turatie mica si asa si asa si ledul meu ramanea aprins ca in povestile cu fratii grim,ajung in kagalniceanu si pac se stinge,eu la fel de suparat ies din localitate si pina in constanta iam dat 120 130 si nimic, ledu ala parca are pe dracu in el.
Concluzia mea a fost urmatoarea ca la viteza constanta,de fapt turatie constanta maretu led se aprinde si cum o lasi mai moale la turatie sau variaza turatia in functie de trafic ledu se stinge,in oras nu sa aprins nici macar odata.
Stiu ca sa discutat pe tema asta de atit de multe ori ,incit parca mie jena sa mai deschid un subiect dar ma gindesc ca daca avem mai multe informatii iesim mai repede din belele
Cu stima si respect Marius Toma posesor de Opel Astra Caravan 1.7DT motor y17dt
PS Cu toate astea sunt mindru de masina mea si de tot ce inseamna Opel
- avlsystems
- **
- 66 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Astra 2002 2.0 dth
- Bucuresti
avlsystems
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
Am aceeasi problema la masina mea.la peste 3500 ture se aprinde beculetul cu semnul de masina care are cheita pe el,dupa care se simte ca nu mai tureaza(ca si cum nu mai functioneaza turbina).Cel de la care am cumparat masina imi spunea ca acest semn apare doar cand este infundat filtrul de aer sau nu stiu ce mecanism de la filtrul de aer.
Te rog sa ma anunti daca gasesti rezolvarea problemei
Bafta
Te rog sa ma anunti daca gasesti rezolvarea problemei
Bafta
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- roadrunner79
- **
- 226 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
salutare!
va multumesc pentru ajutor..
am fost la service, au pus tester-ul pe ea si... intradevar - bujii incandescente.
Ce bujii imi recomandati? am inteles ca sunt in jur de 500-600 mii buc...
mai apare o eroare de genul "senzor turatie motor - defect inexistent". Cel care a verificat-o n-a stiut sa-mi "traduca". Stie careva despre ce e vorba?
Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
va multumesc pentru ajutor..
am fost la service, au pus tester-ul pe ea si... intradevar - bujii incandescente.
Ce bujii imi recomandati? am inteles ca sunt in jur de 500-600 mii buc...
mai apare o eroare de genul "senzor turatie motor - defect inexistent". Cel care a verificat-o n-a stiut sa-mi "traduca". Stie careva despre ce e vorba?
Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
mironbad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 386 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat