Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • razvan

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salut,

dupa prima revizie (15.000km), deci dupa ce si-au bagat romanii mina in masina, a inceput sa mi se aprinda martorul ala cu masina si cheita (in manual zice sistemul electronic al motorului).

Normal este sa se aprinda la punerea contactului si apoi se se stinga.
La mine ramine aprins. Se intimpla aleator, citeodata cind pornesc masina se stinge asa cum este normal, citeodata ramine aprins.

Am fost la dealerul de unde am luat masina (e in garantie) si jigodia aia nu a vrut sa puna calculatorul pe ea ca cica sa vin cind e martorul aprins ca altfel nu are ce cod de eroare sa citeasca.
L-am bagat in aia a masii si m-am dus la altii care mi-au bagat-o in service dar surpriza, nu e logat nici un cod de eroare in ECU. Acestia si-au dat interesul sa afle despre ce e vorba, dar daca nu au ce eroare sa citeasca nu pot face prea mult. A ramas sa ma mai duc la ei odata cu martorul aprins.

A mai patit cineva asta?
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare forumistilor!
Imi tot apare la pornire cand e motorul rece martorul "masina cu cheita". Dupa vreo 3-4 km se stinge (banuiesc ca e ceva legat de temperatura de functionare a motorului). Cand e motorul cald se stinge imediat dupa ce o pornesc. Am citit pe aici ca ar putea fi vorba despre bujiile incandescente. Aveti alta parere?
Ar mai fi o problema: cand o tin turata constant la 2000-2100 rot apare o intrerupere, dar nu mereu... Stie cineva care ar putea fi cauza? Filtrele le-am schimbat si tot mai intrerupe. Motorina bag de la Petrom.
As vrea sa merg la un tester in Ploiesti, insa nu stiu daca este vreunul...
Unde as putea merge prin Bucuresti?

Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
  • NATS

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pt tester, eu te indrum la OPEL GTT in bucuresti. am fost de curand la ei si sunt profesionisti. nu iti recomand radacini, ca sunt niste incompetenti!!
reprezentanta in bucuresti e langa policolor, la iesirea spre constanta, pana in pod. bafta!
  • dany astra

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut

In Ploiesti poti merge la PEX - il cauti pe Florin.Dar iti spun si eu ca este de la bujii.Schimba-le si o sa vezi ca nu mai apare.
Skip ads

  • sebastian casleanu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o problema asemanatoare. In mod normal cheia service se stinge la cateva sec dupa ce pui contactul. Daca am plinul la motorina totul e bine. Cand am ajuns la trei sferturi de rezervor cheia service se stinge abia dupa ce pornesc motorul. Cand mai am un sfert de rezervor problema dispare. Cine imi poate spune ce se intampla? Ms.
  • mironbad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:Salutare forumistilor!
Imi tot apare la pornire cand e motorul rece martorul "masina cu cheita". Dupa vreo 3-4 km se stinge (banuiesc ca e ceva legat de temperatura de functionare a motorului). Cand e motorul cald se stinge imediat dupa ce o pornesc. Am citit pe aici ca ar putea fi vorba despre bujiile incandescente. Aveti alta parere?
Ar mai fi o problema: cand o tin turata constant la 2000-2100 rot apare o intrerupere, dar nu mereu... Stie cineva care ar putea fi cauza? Filtrele le-am schimbat si tot mai intrerupe. Motorina bag de la Petrom.
As vrea sa merg la un tester in Ploiesti, insa nu stiu daca este vreunul...
Unde as putea merge prin Bucuresti?

Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001


Da sa stii ca aceasta problema o am si eu de vreo 2 zile incoace, am fost la un service si mi-am facut o diagnoza computerzata, rezultatul o bujie incadescenta arsa, deci asta este motivul, skimba bujia sau bujiile arse si o sa se rezolve problema.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Debitmetru, sonda lamda, bujie, valve...
Daca vrei sa se stinga becul, motor cald, decuplat baterie, cuplat inapoi, daca mai ai probleme ramine aprins, daca le rezolvi se va stinge
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:Salutare forumistilor!
Imi tot apare la pornire cand e motorul rece martorul "masina cu cheita". Dupa vreo 3-4 km se stinge (banuiesc ca e ceva legat de temperatura de functionare a motorului). Cand e motorul cald se stinge imediat dupa ce o pornesc. Am citit pe aici ca ar putea fi vorba despre bujiile incandescente. Aveti alta parere?
Ar mai fi o problema: cand o tin turata constant la 2000-2100 rot apare o intrerupere, dar nu mereu... Stie cineva care ar putea fi cauza? Filtrele le-am schimbat si tot mai intrerupe. Motorina bag de la Petrom.
As vrea sa merg la un tester in Ploiesti, insa nu stiu daca este vreunul...
Unde as putea merge prin Bucuresti?

Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001

Te sfatuiesc sa te duci la IATSA Campina,au aparatura noua iar service-ul este nou,plus ca i-au trimis pe "meseriasi" la scolarizari externe...lucreaza bine,repede si ieftin,in plus poti vedea tot timpul cine si ce lucreaza la masina ta.
Daca vrei detalii,ti le pot da oricand...
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
malekAdi2 a scris: Te sfatuiesc sa te duci la IATSA Campina,au aparatura noua iar service-ul este nou,plus ca i-au trimis pe "meseriasi" la scolarizari externe...lucreaza bine,repede si ieftin,in plus poti vedea tot timpul cine si ce lucreaza la masina ta.
Daca vrei detalii,ti le pot da oricand...
Nu stiam ca astia de la IATSA Campina au tester pt Opel.. Merci pt sfat.. O sa le dau un telefon Smile
De PEX (Ploiesti) stii ceva?
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
A fost o perioada cand am cautat cu disperare un tester,dar de fapt am cautat oamenii care stiu sa lucreze...
Stiu si de PEX,insa nu sfatuiesc decat cand vine vorba de vopsire,sunt intr-adevar cei mai tari.
Cei de la IATSA au facut ceva investitii si au un service nou chiar pe DN1(nu urci podul catre Campina,continui drumul catre Breaza,si dupa pod la 100-200metri pe dreapta este noul service).Mi-a placut ca m-au luat imediat in primire...mi-am curatat injectoarele(450mii toate) si curatat EGR-150mii+tester 450mii.
Nu lucreaza doar pe Dacii sau Renault...am ramas chiar surprins sa vad in service-ul lor de la Matiz si pana la BMW sau Mercedes.Au bar,cu vreo 10 monitoare in care poti urmari ce fac ei...
Eu am ramas incantat si cu siguranta voi prefera sa bat drumul pana acolo decat sa ma dau pe mana celor de aici.Poti suna sa vezi daca este aglomerat si/sau daca e nevoie de programare...la mine nu a fost nevoie.
Bafta...
  • bodo

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2006

  • Mesaj Privat
la mine se manifesta altfel:
daca merg prin oras vreo 2 saptamani martorul functioneaza normal, adica se stinge la cateva secunde dupa ce am pus contactul.... daca plec la un drum lung ( peste 100 km de mers cu a 5-a), martorul se aprinde imediat dupa ce pornesc motorul, si tine asa cele 2 saptamani de mers prin oras...
aveti vreo parere?
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut din nou si cu aceiasi problema sacaitoare si de altfel nerezolvata ca nu am ajuns inca la stomatolog pardon "mecanic".
Deci asta iarna cind ii dadeam in gusa pe autostrada la 155 mi se aprinde becu in bord si parca sa redus din putere, asa mi sa parut mie, avea 3500 de ture parca sau in jur de 3500.In oras nu a facut probleme de nici un fel doar ca a inregistrat eroarea si dupa un numar de porniri a disparut si totu a revenit la normal.In primavara la fel doar ca a scazut viteva la care aparea adica undeva pe la 130 140.La fel eroarea sa stocat si dupa un timp a revenit la normal adica ledurile cind puneam contactul se aprindeau dupa care se stingeau toate si porneam motoru.Cu eroarea stocata ledu cu cheita se stingea doar cind pornea motoru nu inainte.
Ieri 8.07.2006 am facut o tura la braila, si asa nu mai iesisem de mult la drum lung cu masina si zic sa o mai dezmortesc,ies inspre hirsova si cum mergem cu 120 hop ledu in bord,trag pe dreapta opresc motoru dau la cheie si totu ok doar ca deja stocase eroarea.Pina la braila a mers unsa fara nimic spectaculos si deja o simteam ca se mai dezmortise.Pe seara cind am terminat cu treaba hai acasa la CTA si ajung frumos la harsova si dupa cum e drumu drept ma apuc si o tin la 110 cu 2500 de ture constant,cred ca am mers vreo 20km sau cit naiba o fi fost dar oricum distanta mare si binenteles imi apare ledu cu pricina,eu nervos imi bag picioarele si o tin asa constant sa vad ce face ,vorba aia ori moare ori ajung acasa, si cum mergeam eu asa pac se stinge becu si totu ok(in acest timp nu am simtit ca nun am putere la motor sau ceva de genu ,deci vizual sonor sau mirositor nu sa intimplat nimic) si daca vad eu asa ii dau talpa in continuare trec prin sate ies din ele si cum ajung pe drum drept la fel exact aceiasi chestie de data asta la fel ma apuc sa trag de ea si dai turat si mergi la turatie mica si asa si asa si ledul meu ramanea aprins ca in povestile cu fratii grim,ajung in kagalniceanu si pac se stinge,eu la fel de suparat ies din localitate si pina in constanta iam dat 120 130 si nimic, ledu ala parca are pe dracu in el.
Concluzia mea a fost urmatoarea ca la viteza constanta,de fapt turatie constanta maretu led se aprinde si cum o lasi mai moale la turatie sau variaza turatia in functie de trafic ledu se stinge,in oras nu sa aprins nici macar odata.
Stiu ca sa discutat pe tema asta de atit de multe ori ,incit parca mie jena sa mai deschid un subiect dar ma gindesc ca daca avem mai multe informatii iesim mai repede din belele

Cu stima si respect Marius Toma posesor de Opel Astra Caravan 1.7DT motor y17dt

PS Cu toate astea sunt mindru de masina mea si de tot ce inseamna Opel
Skip ads

  • avlsystems

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema la masina mea.la peste 3500 ture se aprinde beculetul cu semnul de masina care are cheita pe el,dupa care se simte ca nu mai tureaza(ca si cum nu mai functioneaza turbina).Cel de la care am cumparat masina imi spunea ca acest semn apare doar cand este infundat filtrul de aer sau nu stiu ce mecanism de la filtrul de aer.

Te rog sa ma anunti daca gasesti rezolvarea problemei
Bafta
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
cam aceleasi simptome si la mine!se aprindea se stingea,am fost la mare si am atin s pe o portiune de drum 180 km pe ora iar cind am redus iar la 130 sa aprins mai mult timp! sa vad azi ce zice,mai discutam
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salutare!
va multumesc pentru ajutor..
am fost la service, au pus tester-ul pe ea si... intradevar - bujii incandescente.
Ce bujii imi recomandati? am inteles ca sunt in jur de 500-600 mii buc...
mai apare o eroare de genul "senzor turatie motor - defect inexistent". Cel care a verificat-o n-a stiut sa-mi "traduca". Stie careva despre ce e vorba?



Masina mea - Astra G 1.7 DTI 2001
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Este scos un furtun de vacum ! uitati-va pe la motor! sau ce ar fi sa va duceti la un mecanic care se mai pricepe ! asa facea si a mea !
  • mironbad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
depinde de firma pot fi intre 20-120 RON
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu dieselul nu are sonda lambda
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Mi-am mai adus aminte de ceva ce nu am specificat : consumabilele sunt toate schimbate adica filtru ulei si motorina plus ala de aer, antigelu e ok fara urme in el de ulei sau altceva
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
incearca sa inloc. bujia arsa cu alta prod. de aceeasi firma,cu acelasi cod,pt.ca se intampla in cazul bujiilor incandescente sa aiba alti timpi de lucru;intreruperea pe la 2000rot. se datoreaza senz. de turatie,si a mea facea tot cam asa pana m-a lasat de tot.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR