Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai si ce-i cu senzorul asta de turatie mai oameni buni? ce rol are? pe unde se afla? cat costa?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De obicei senzorul este un Hall care se curata inclusiv fulia. La turatii mari datorita mizeriei acumulate el nu mai poate sesiza nimic. Am sa caut sa-ti pun exact locatia la modelul tau.
  • alex82

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2012 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Solutia voastra cred a fost acceasi problema care am avut-o eu la masina si sa va explic: mergeam cu masina si la viteze mari ( cam 160-180) imi arata la bord o masinuta cu o cheie pe mijloc, am fost la opel nu au gasit nimik ca eroarea disparea dupa ce opreai motorul si cred ca si la voi e la fel, adika dupa ce opriti masina ea isi revine la normal pana cando apuca si face din nou , oricum ca sa nu o mai lungesc : UITATI-VA LA FURTUNUL CARE IESE DIN TURBINA SI SE DUCE IN INTERCOOLER CA LA MINE ERA CRAPAT TOT FURTUNUL PE INTERIOR SI NU SE VEDEA DELOC.
Sper sa fie asta dar oricum o sa aveti probleme pe urma cu turbina fiindca furtunul ala numai arunca aerul unde trebuie ci afara si din cauza asta cred eu am inlocuit turbina de curand, masina are doar 100.000 de km iar cei de la opel au zis ca asta ar fi fosta una din cauze.
Oricum sper sa va fi ajutat cu ceva eu asa am patit oricum vedeti ca furtunul ala la opelul meu a costat cam 6 mil ca nu vine singur.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Multumin alex82 orice sfat este bun si cu cit stim mai mult cu atit scapam de belele mai repede
Skip ads

  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Stiti cum e aia cu .. nu rade de altu' ....
Am fost la munte in acest week-end si pe drum am avut viteze destul de mari 160-180 > la un moment dat avand 2000 si un pic de ture intr-a 5-a :ding: Masina cu cheita! putere ioc (cu pedala la podea nu mai accelera de loc statea constant la 110 km/h) anyway > nu am intrat in panica < am oprit motor tot > am plecat mai incet si... am observat ca masina mea scoate fum rau plus ca se aude un fasait ciudat parca scapa aer din turbina ! Din cate am inteles este furtunu' de la intercooler sau chiar intercooleru' ! Maine ma duc sa vad exact ! Sper sa fie doar furtunu' ! i'll keep y'all posted !
  • nb21

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am un prieten cu o Vectra C 2.2 DTI GTS si a avut aceleasi probleme. I se aprindea masina cu cheita in bord si motorul nu mai tragea la fel de bine. A fost la service si ce-i de acolo i-au diagnosticat ca fiind de vina debimetru de aer. Dupa ce l-a schimbat n-a mai avut probleme.
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
stiu > este ori debitmetru ori un furtun de la intercooler ori intercooleru' in sine > verific si va spun maine!
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
A fost furtunu de la intercooler crapat Pret 8 milioane fara manopera !
Crying or Very sad Sad
Skip ads

  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut!
Sa inteleg ca furtunu care iese din turbina si intra in intercooler e 8 mil Shocked in durerea mea ca e doar un furtun tui furtunu masii,mam uitat si eu la el da arata impecabil ,o sa mai string colierele la capat poate o scapa
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Are doua bucati din care una e din metal si evident ca la reprezentanta sunt si nesimtiti la preturi ! Asta e ! poze maine
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
bai nene...da' voi aveti bani Very Happy aceeasi problema a avut-o un prieten de-al meu la o vectra C 2.2 DTI. furtunul care duce in admisie, din intercooler, crapat 4 cm ... tot boost-u se ducea afara... frumos, dezmembrari, luat un furtun de 2 m de la un volvo, tot de la traseu de intercooler, 250 de mii Smile merge ca uns! si masina aia este NUMAI forjata...8 mil..auzi... Smile) daca suferiti de reprezentante...
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
cand esti prost o musti!
Skip ads

  • Ciprian

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salve!
Am patit-o si eu cu aceiasi problema. Numai ca la mine nu se tureaza peste 2800. Am intrebat si eu un vecin si imi spunea ca sar putea sa fie de la o electrovalvula de la tulbina. * milioane pentru un furtun.....Of of
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@Ciprian > se poate sa nu mai mearga turbina la tine !
Parerea mea !
  • Ciprian

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca usor usor gasesc o logica dar nu bine pusa la punct.
Masina merge bine , nu are probleme deci nu apare nuci un semn,dar cand o las in soare mai mult timp, de exemplu peste zi, si este foarte cald de se incinge bine, atunci imi apare masinuta cu cheita, cand pun contactul. Dau inapoi mai fac asta inca o data sau maxim de 2 ori si imi dispare masinuta cu cheita si totul este ok. In concluzie daca mi se aprinde martorul as putea prea bine sa opresc si sa pornesc din nou si de cele mai multe ori isi revine. Chestia este ca nu este frecvent sa ma determine sa ma duc la doctor cu ea, chiar stateam si ma gandeam daca ar putea sa imi afecteze ceva pe acolo. Voi ce parere aveti?
Sicer sunt cam trist cand ma gandesc ca ar putea sa fie un furtun care costa doar 8 milioane Sad "cred ca am ramas marcat de chestia asta". Daca o fi sa fie asta este, o sa facem totul indiferent de cat costa si tot o sa ne mandrim cu masinutele noastre!
Smile
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ia verifica bujiile Exclamation
  • alex82

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2012 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Deci pana la urma am avut dreptate dar sa stiti ca eu dupa ce am scapat de aceasta problema cu furtunul, mi-a cazut turbina adika s-a rupt axul in 2 si cred ca cea mai mare vina a avut-o furtunul acesta fiindca tot aerul il dadea afara si nu unde trebuie iar turbina a cedat incetul cu incetul oricum sper sa nu vi se intample si voua la fel, iar eu am dat 6.500.000 pe furtun la opel GTT de pe Theodor Pallady (iesire autostrada Soarelui la ozana) asta ca sa stiti pe viitor
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
oameni buni eu tot cu picioarele in gropa sunt,am verificat furtune senzori la pedale si alte balarii si tot mi se aprinde rahatu ala de bec,deci revenind cu explicatiile becul se aprinde cum trec de 110 mai jos de atit am mers 500 de km si nu sa aprins da miam iesit din pepeni ca toata lumea trecea pe linga mine de parca aveam dacie,deci nu se aprinde daca nu trec cum trec cum bam si becu sa dea dracu in el ca ii tai firele sa nul mai vad in ochi,am verificat fiecare furtunas ma duc la doctot cu tester daca imi zice abureli il bat futui mama ei de masina


sanatate la opelisti
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut din nou,se pare ca tot testerul a fost solutia.Deci in urma unui test efectuat cu KTS-ul mia iesit eroare la senzorul de pe volanta adica p0335"senzor pozitie arbori cotiti fara comunicatie"

Ciar si baiatu dupa ce iam zis toata povestea ,asta inainte de test mia zis ca asta poate sa fie buba.
Problema mea este de unde gasesc unu mai ieftin si pe unde este senzorul asta ca vreau mai intii sa ma uit a el sa vad daca nu cumva este vreun cablu intrerupt sau altceva ca poate senzolul e bun,asa ca daca stiti ceva scrieti aici

Mersi la toata lumea
  • keen

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la un astra 1,7 dti din 2001!la 125-30km/h se aprinde becul cu masina cu cheita si nu prea mai trage motorul+dimineata se aprinde odata la 2 zile acelasi bec galben!!!
Iar in fata la motor pe carcasa ventilatorului de la radiatorul de apa lipseste un releu sau ceva de genu in care intra o mufa gri cu 2 pini!!
la mine acesta lipseste ma poate lamuri si e mine cineva ce este acest releu???
multumesc!!!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR