- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Eh, eu zic sa nu gandesti asa negativ... la Dacie picau altele, multe... iar la Opel cade pentru ca ai turbo si masina nu mai este la prima tinerete, are km cred ca mai multi decat dacia pe care o plangi.
Ca sa iti raspund, da, e posibil sa ai mizerie la catalizator. Verifica si turbo si debitmetrul asa cum am mai spus.
Bafta.
Ca sa iti raspund, da, e posibil sa ai mizerie la catalizator. Verifica si turbo si debitmetrul asa cum am mai spus.
Bafta.
Gancea
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2008
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
da, nu trage mai mult de 120...
egr-ul l-am curatat de 2 ori, ultima data duminica si e ok, debitmetrul e nou si original, luat de 2 zile.
azi am fost din nou la tester ...dupa ce mi-au dat cu spray pe la mufele de la ECU si mi-au taiat (scurtat) din furtunele de vacuum, caci cica ori poate am motorina in ecu (si nu este adevarat) sau am ceva furtune pocnite, m-au dat papucii, caci gata, acum o sa mearga...dupa 10km iar mi-a aparut fenomenul...
egr-ul l-am curatat de 2 ori, ultima data duminica si e ok, debitmetrul e nou si original, luat de 2 zile.
azi am fost din nou la tester ...dupa ce mi-au dat cu spray pe la mufele de la ECU si mi-au taiat (scurtat) din furtunele de vacuum, caci cica ori poate am motorina in ecu (si nu este adevarat) sau am ceva furtune pocnite, m-au dat papucii, caci gata, acum o sa mearga...dupa 10km iar mi-a aparut fenomenul...
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Asa zicea si electricianul de la opel care mi-a pus testerul pe masina.
Dar am cumparat un debitmetru nou original si se pare ca nu debitmetrul e de vina...
"mass air flow" se mai poate traduce "debitul masei de aer" sau "masa de aer care curge", deci poate fi si altceva legat de aer sau poate de circuitul de vacuum.
azi-noapte am stat pe langa masina si am inceput sa desfac la furtunasele de vacuum si sa le verific. surpriza ! deja am gasit unul crapat la imbinarea cu cea de-a doua valva electropneumatica tip pierburg aflata sub masina sub calculatorul de injectie. In noaptea asta o sa verific si celalalt furtunas de vacuum care are legatura cu turbina.
Azi i-am dat jar masinutei si dupa 40 km de mers in toate regimurile nu mi-a mai dat nas si n-a mai pierdut putere si nu s-a mai aprins beculetul galben de noxe din bord. Oricum, ca putere masina nu este inca in parametrii ei nominali si inca nu cred ca nu o sa mai am probleme. Voi continua verificarile.
Nicu.
Dar am cumparat un debitmetru nou original si se pare ca nu debitmetrul e de vina...
"mass air flow" se mai poate traduce "debitul masei de aer" sau "masa de aer care curge", deci poate fi si altceva legat de aer sau poate de circuitul de vacuum.
azi-noapte am stat pe langa masina si am inceput sa desfac la furtunasele de vacuum si sa le verific. surpriza ! deja am gasit unul crapat la imbinarea cu cea de-a doua valva electropneumatica tip pierburg aflata sub masina sub calculatorul de injectie. In noaptea asta o sa verific si celalalt furtunas de vacuum care are legatura cu turbina.
Azi i-am dat jar masinutei si dupa 40 km de mers in toate regimurile nu mi-a mai dat nas si n-a mai pierdut putere si nu s-a mai aprins beculetul galben de noxe din bord. Oricum, ca putere masina nu este inca in parametrii ei nominali si inca nu cred ca nu o sa mai am probleme. Voi continua verificarile.
Nicu.
Gancea
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2008
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Azi-noapte am desfacut pentru verificare furtunul de vacuum ce comunica intre valva electro-pneumatica de sub calculatorul de injectie si valva vacuumatica de pe turbina si dupa cateva ore de chinuiala (furtunul trece printre toata mataraia de la motor), am descoperit ca este ok...
insa, am descoperit altceva si acest lucru poate ajuta si pe alti forumisti care au curatat de curand valva EGR si s-au grabit la montatul tubulaturii de aer ca si mine la final:
am descoperit ca tubul cel mare si gros de aer ce vine de la debitmetrul de aer si intra in turbina nu era bine bagat in locas (se vede doar daca te bagi pe sub masina, deci la partea de sub turbina). Am remediat problema bagand bine tubul de aer in turbina (se face perfect doar dand bateria jos de pe masina+ suportul bateriei ptr a avea spatiu) si strangand bine colierul de prindere de pe turbina.
Azi dimineata masina a mers mult mai bine, turbina a intrat frumos si nici beculetul de noxe nu s-a mai aprins.
Banuiesc ca desi am debitmetru nou si perfect functionabil, la actionarea treptelor viteze mici (la mersul bara la bara din oras), deci cand motorul are nevoie de mai mult combustibil si implicit aer, turbina tragea aer fals prin locul de imbinare al acestuia cu tubul de aer (pe tester dand defectiunea mass aer flow), acest aer netrecand prin debitmetru pentru a fi calculat, iar ECU nevazand ca este un debit de aer mai mare, trimitea semnale nereale la pompa de injectie care injecta o cantitate de motorina mai mica decat trebuia in camera de combustie. De aici se forma un amestec de carburant disproportionat cu necesitatea de demaraj a masinii, masina dand nas si pierzand putere pentru cateva secunde, iar apoi ECU semnaland problema, a intrat in regim de avarie (aprinzandu-se si beculetul de noxe) si furnizand un amestec de aer-motorina minimal pentru a putea functiona fara a se opri motorul.
Voi continua cercetarile.
insa, am descoperit altceva si acest lucru poate ajuta si pe alti forumisti care au curatat de curand valva EGR si s-au grabit la montatul tubulaturii de aer ca si mine la final:
am descoperit ca tubul cel mare si gros de aer ce vine de la debitmetrul de aer si intra in turbina nu era bine bagat in locas (se vede doar daca te bagi pe sub masina, deci la partea de sub turbina). Am remediat problema bagand bine tubul de aer in turbina (se face perfect doar dand bateria jos de pe masina+ suportul bateriei ptr a avea spatiu) si strangand bine colierul de prindere de pe turbina.
Azi dimineata masina a mers mult mai bine, turbina a intrat frumos si nici beculetul de noxe nu s-a mai aprins.
Banuiesc ca desi am debitmetru nou si perfect functionabil, la actionarea treptelor viteze mici (la mersul bara la bara din oras), deci cand motorul are nevoie de mai mult combustibil si implicit aer, turbina tragea aer fals prin locul de imbinare al acestuia cu tubul de aer (pe tester dand defectiunea mass aer flow), acest aer netrecand prin debitmetru pentru a fi calculat, iar ECU nevazand ca este un debit de aer mai mare, trimitea semnale nereale la pompa de injectie care injecta o cantitate de motorina mai mica decat trebuia in camera de combustie. De aici se forma un amestec de carburant disproportionat cu necesitatea de demaraj a masinii, masina dand nas si pierzand putere pentru cateva secunde, iar apoi ECU semnaland problema, a intrat in regim de avarie (aprinzandu-se si beculetul de noxe) si furnizand un amestec de aer-motorina minimal pentru a putea functiona fara a se opri motorul.
Voi continua cercetarile.
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
sa nu rizi de mine dar am citit citeva ore despre problema asta si nu stiu ce e pseudo_agrafa? te rog sa imi zici si mie cum se face ? sau rog pe cineva din IASI sa imi zica unde sa merg cu masina sa fac un tester ca in ultima vreme cam multe probleme am cu ea
VA ROG DIN SUFLET in special cei care sint din iasi poate cunoasteti pe cineva un mecanic sau un service serios sau cineva care poate sa imi zica ce sa schimb sau ce sa fac
VA ROG DIN SUFLET in special cei care sint din iasi poate cunoasteti pe cineva un mecanic sau un service serios sau cineva care poate sa imi zica ce sa schimb sau ce sa fac
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
ai 3 posibilitati :
1. inveti cum se face pseudo-agrafa: https://www.clubopel.com/vie...ight=pseudoagrafa
2. mergi la intalnirea saptamanala Iasi: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
3. ... sau il contactezi pe PM (mesaj privat) pe @danciucureanu (ti-l recomand cu incredere): https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=2654
apropo, de ce sa rad de tine ? ai nevoie de ajutor? incercam sa te ajutam ! ok?
intre timp... daca ai nevoie de informatii, incearca cu incredere functia "CAUTARE"... sunt sute si sute de rezolvari pe acest forum!
asa cum unii dintre noi avem rabdarea sa explicam, cred ca si altii au rabdare sa caute, nu numai sa ceara !
LE: @djtaotao : indata ce avea martorul, ma gandeam ca merge ! la frate-miu (Y20DTH) nu are martor "motoras cu cheita" !
Ultima modificare facuta de h0rm0n la Vin 27 Mar, 2009 9:35 pm, modificat de 2 ori in total
1. inveti cum se face pseudo-agrafa: https://www.clubopel.com/vie...ight=pseudoagrafa
2. mergi la intalnirea saptamanala Iasi: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
3. ... sau il contactezi pe PM (mesaj privat) pe @danciucureanu (ti-l recomand cu incredere): https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=2654
apropo, de ce sa rad de tine ? ai nevoie de ajutor? incercam sa te ajutam ! ok?
intre timp... daca ai nevoie de informatii, incearca cu incredere functia "CAUTARE"... sunt sute si sute de rezolvari pe acest forum!
asa cum unii dintre noi avem rabdarea sa explicam, cred ca si altii au rabdare sa caute, nu numai sa ceara !
LE: @djtaotao : indata ce avea martorul, ma gandeam ca merge ! la frate-miu (Y20DTH) nu are martor "motoras cu cheita" !
Ultima modificare facuta de h0rm0n la Vin 27 Mar, 2009 9:35 pm, modificat de 2 ori in total
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
h0rm0n, metoda pseudo-agrafa nu merge pe y20dth.
crblx2, ia legatura cu dancuciureanu. Faci la el diagnoza si-ti rezolva toate problemele.
Ca sfat, tu fiind bebe, incearca pe viitor functia "cauta". Face minuni. Motorul tau fiind foarte raspandit garantez 99% ca problemele tale s-au dezbatut deja aici. Deci rabdare si pune-te pe citit. Si nu mai fii asa disperat... masinile se mai si strica.
LE: hormon, citeste prima pagina de la metoda.
Ultima modificare facuta de djtaotao la Vin 27 Mar, 2009 9:39 pm
crblx2, ia legatura cu dancuciureanu. Faci la el diagnoza si-ti rezolva toate problemele.
Ca sfat, tu fiind bebe, incearca pe viitor functia "cauta". Face minuni. Motorul tau fiind foarte raspandit garantez 99% ca problemele tale s-au dezbatut deja aici. Deci rabdare si pune-te pe citit. Si nu mai fii asa disperat... masinile se mai si strica.
LE: hormon, citeste prima pagina de la metoda.
Ultima modificare facuta de djtaotao la Vin 27 Mar, 2009 9:39 pm
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
hyllus
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut!Eu am o problema mai ciudata La mine nu se aprinde martorul de bord nici atunci cand pun contactul!Este normal?Am vazut la un prieten ca se aprinde si acest martor pana cand porneste motorul pe langa toti ceilalti.Ceilalti se aprind si la mine!La voi ce se intampla?Daca este ars stie cineva cum se poate schimba?Este led sau beculet?A mai patit cineva asa ceva?
- bogdan88col
- *
- 25 mesaje
- din 02 Oct 2008
- Vectra 1992 C20NE
- Covasna
bogdan88col
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Este led (are Astra G, y17dt). Ar trebui sa se aprinda de fiecare data cand pui contactul si sa se stinga dupa 4-5 secunde, daca nu ai erori stocate, eventual se stinge imediat dupa ce pornesti motorul daca ai erori stocate dar cauza care le-a generat nu mai e prezenta, ori, cel mai rau caz, sta aprins tot timpul din cauza unei probleme persistente.
Ori e ars ori cineva "a avut gija" sa se arda cand ti-a vandut masina.
Ori e ars ori cineva "a avut gija" sa se arda cand ti-a vandut masina.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat