Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,186
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
masina cu cheia = eroare
nu se poate sa nu ai erori cand e aprinsa.

poate torque nu comunica cu ECU si de asta nu iti vede erorile.
poate ai erori in ECU pe partea de comunicare si de asta ECU nu comunica erorile mai departe...

trebuie facuta o "diagnoza ca lumea" exact cum a zis si @iulian1971.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic...sa zicem ca torque nu comunica ,nu ar trebui sa vad erorile cu metoda agrafa? Ei la mine nu apare nimic... e foarte ciudat ...si diagnoza calumea nu pot sa fac decat daca gasesc pe cineva care sa mearga cu mine prin oras pana cand apare eroarea...eroare care uneori apare cand motorul sta la peste 90 grade timp 20-30 minute, alteori peste 60 minute...de asemenea sunt si zile cand ma fatai prin oras 2 -3 ore si nu se intampla nimic ...iar uneori apare pe la 80 grade...deci nu este un tipar anume...o singura data am citit cu metoda agrafa P1120 si P1550, dar asta s-a intamplat asa cum am spus doar o singura data, iar problema respectiva apare in fiecare zi si nicicand nu am mai reusit sacitesc ceva....erorile cel mai probabil sunt legate de ECU, dar vroiam sa vad daca inainte de a umbla in ECU se mai poate verifica ceva...Apropo stie cineva care sunt pinii din ECU responsabili cu cele 2 erori citite, in caz ca trebuie desfacut sa nu ma apuc sa trag de toate firele...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,905
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Trimite ECU la cineva de meserie la reparat.
Daca doresti iti pot da in privat numarul de telefon a celui care se ocupa cu asa ceva. Cu factura si garantie.
Trimiti ECU prin curier si tot asa va veni inapoi. Si il va rezolva pentru toate problemele care pot aparea. Deci se refac toate lipiturile reci.
  • gheo_s

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc @catastefan

ECU a mai fost reparat de mine in urma cu 3 ani si de atunci a functionat perfect pana acum.La vremea respectiva mi se opera motorul atunci cand se incalzea (90 grade) .Problema au fost acele sarmulite care fac legatura intre conectori si placa cu circuite, erau fisurate.Daca as stii care sunt pinii responsabili de erorile P1120, 1122 si 1550 l-as desface din nou dar sa ma apuc sa iau fir cu fir sa-l verific la microscop ca si data trecuta nu prea am timp.

,

Trimite-mi te rog nr de tel. al omului sa vorbesc cu el sa vedem daca in aceste conditii se mai baga.
  • George_Z

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!
Astra G Z16XEP.
Am ceva probleme cu martorul "masinuta cu cheita".
In mod normal la pornire acest martor se aprinde si poi se stinge. In mers normal s-a aprins acest martor si s-a stins cand am oprit masina. Cand pun contactul nu se mai aprinde.
Am 2 erori repectiv P1481 si P1482 care sunt din cauza rezistentei electroventilatorului care nu se poate gasi decat cu tot electroventilatorul (scump)... Uneori treapta 2 merge alteori nu. Treapta 1 nu merge.
Mai aveam o eroare pentru ca scosesem mufa la EGR sa vad daca merge mai bine si da, merge mai bine (nu mai pleaca in suturi mai ales cu AC), dar mufa o pusesem la loc doar ca nu stersesem eroarea.
Am pus OpCom (clona) am sters erorile, raman P1481 si 1482. Aceste erori le am cam de vreo 3-4 luni.
Am dat test "malfunction indicator" se aprinde check engine. Am dat test "service soon indicator" nu se aprinde martorul cu cheita.
Am mai avut acum ceva timp problema asta dar si-a revenit, in general daca opream motorul si lasam masina cateva ore cand puneam contactul se aprindea martorul. Acum a reaparut problema si nu inteleg unde este defectul. Este o eroare sau e ceva pe parte electrica si nu se mai aprinde becul desi primeste comanda.
Astept cu interes raspunsurile voastre.
Multumesc!
  • defix

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua, motor z19dth se aprinde martorul mașina cu cheița dar nu pierde din putere nu are niciun fel de simtoma merge la fel ca înainte. Ce sa fie?
  • RC.Mihai

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o problema !
Opel Astra G din 2002 , 1.8 16V 125 CP , hidramata , Z18XE , hatchback .
Mergeam linistit si deodată apare în bord martorul de la masină+cheită si Esp ( Tc= traction control ) si nu mai trage masina , urca pana în maxim 2100-2200 RPM în drive , iar în treapta 1 urca lejer si trage cum ar trebui sa tragă pana la 6500 RPM , în treapta 2 la fel urca pana în maxim 2300 RPM . Durează o vesnicie pana ajung la viteza de 80 Kmh.
Mentionez ca am avut unele probleme cu bateria , s a descărcat din cauza unui bec aprins , am încărcat o , porneste perfect dar am măsurat si îmi indica ceva pe la un 11, ceva volti. Am desfăcut cele doua mufe din ECU , cea de jos avea un pin oxidat dar l am curătat si tot asa face , curătat cu lichid de frana .
Cam ce ar trebui sa îi fac ?
Precizez ca am curătat si mufele de la senzorii Abs de pe rotile fata ( cel pe stânga oxidat ).
  • TElvisGeorgian

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Becul acela cu masinuta se aprindea si in mers peste 3000 de turati pentru ca mie asa imi face ? Multumesc astept raspuns ideiii
  • beki

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2013

  • Mesaj Privat
verifica alternatorul tre sa incarce 14.3 in gol si13.7 cu consumatori
  • IDinTineretului

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am un opel insignia 2009 131cv am curățat valva egr am curățat turbo am schimbat furtul intercooler și continuă să-mi apară cheia și zice ca pierde putere
Skip Ads 60 min (0/3)

  • ionut14

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Am o zafira din 2002 motor de 2 motorina si de ceva timp se aprindea acelasi martor doar la pornire. Am fost nevoit sa schimb rulmentul dreapta fata iar dupa schimbare observ ca acest martor a inceput sa se aprinda si in mers.
Daca reduc la 30,40km acesta se stinge(astazi pe o distanta de 25km am facut asta de 6,7ori). Am facut test iar mecanicul spunea ca este de la Egr,ok a fost curatat vineri dar exact cum am spus problema nu este rezolvata.
Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi?
Multumesc.
  • ionut14

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2017

  • Mesaj Privat
iulian1971 poti te rog sa dai o ideee
Astazi am facut test si am erorile:
P1635(au fast schimate 2 bujii) in august
P0195(aici stiu ca senzorul de ulei este rupt)
P0703
Multumesc.


Ultima modificare facuta de ionut14 la Lun 13 Nov, 2017 9:58 pm
  • ionut14

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2017

  • Mesaj Privat
iulian1971
Scuze.
  • DCheloo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salutare, detin un opel astra 2.0 dti si de cateva zile mi se aprinde martorul masinuta cu cheita, insa la mine se aprinde doar cand motorul este cald si cand o lasi la relanti sau la semafor.Cand este rece pana nu se incalzeste bine poate sa stea si 15 minute la relanti ca nu se aprinde.Cand se aprinde martorul masina trage extrem de greu treapta 1 sau maxim 2 dupa care se stinge si masina trage,la urmatorul semafor aceeasi problema.Am incercat sa opresc si sa repornesc motorul si degeaba.Am curatat EGR , pompa baga vacum ,se simte la limba , egr nu are membrana sparta si culiseaza(relativ greu la mana).Daca poate cineva sa imi dea un sfat.Stiu ca testul cu pedalele nu merge la modelul asta de motor.O seara buna
  • VJarama

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut am o vectra C 1.9 TDI . mi sa aprins un bec in bord cu o masina si o cheie in ia , iar dupa ce merg putin cu ia mi se stinge ....
Ar fi grav sau ?
(Sunt incepator) !
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,186
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Fa-i diagnoza.
Afla ce erori ai si apoi ne dam cu parerea.
  • DCheloo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am facut diagnoza la a mea, eroare EGR, insa egr functioneaza si pompa de vacum , mecanicul mi-a zis sa curat admisia ca aia ar putea fi problema.Aveti idee despre opinie
  • GCristian698

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2018

  • Mesaj Privat
am si eu o probl la un opel astra g motor 2.0 din 2002....imi apare martorul masina cu cheita si nu mi intra turbo in mers dejkt dupa 2000 de turatii...imi dispare doar cand acclerez...dak merg cu o viteza constanta se aprinde...va rog ajutati ma cu niste pareri
  • GCristian698

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2018

  • Mesaj Privat
si nu mai are putere k d se aprinde
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,377
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z17DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa proba cu alt EGR.
Completează locația în profil.
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR