Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • maher

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2006

  • Mesaj Privat

Am cumparat recent un Opel Astra G cred (ca nu scrie nici unde litera "G") Selection, motor 1.6 benzinar simplu cred(ca nu stiu daca e pe injectie sau nu, ca din nou nu stiu unde sa ma uit) din 2002 si dimineata nu am probleme cu el, porneste la cheie dar daca merg cu el cam jumate de ora prin oras si opresc masina, la repornire trebuie neaparat sa o accelerez, am observat asta doar daca temperatura depaseste mijlocul (trece de 85-90 de grade), ce trebuie facut. Si inca un lucru care poate ar fi alt indiciu, martorul galben de check engine cred (un robinet) ramane aprins pana porneste motorul si dupa aceea se stinge dar niciodata nu s-a stins inainte de pornire (cum cred ca ar fi normal) si in timpul mersului nu mi s-a aprins niciodata (e bine probabil). Mi-ar fi de folos orice sfat. MULTUMESC ANTICIPAT ptr ajutor!
Skip ads

  • maxx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Sfat concret nu pot sa-ti dau k nu ma prea pricep dar pot sa-ti spun ce stiu si eu...tu ai pornire electronica si s-ar putea sa fie ceva de acolo. eu am un opel GSI si am fost la mai multi MECANICI DE WEEKEND care mi-au spus mai multe chestii.daca era sa ma iau dupa ei schimbam tot motorul.pana la urma am fost la reprezentanta la opel si in 5 min mi-a spus tot ce are.cel mai bine ar fii sa mergi si tu la ei. (si masina e pe injectie)
  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
e normal sa stea aprins becul de la motor martorul galben de check engine pana porneste motorul impreuna cu cel de ulei. celelalte se sting inainte. iar despre pornirea accelerata nu cumva incerci sa pornesti inainte sa amorseze pompa de benzina ?? asa mi se intampla si mie daca nu stau sa isi faca amorsarea pompa. asta coincide cu stingerea celorlalte becuri. deabea dupa dai la cheie.
  • maher

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Ideea e ca eu stau pana se sting becurile si pana imi afiseaza kilometrii aproximativ 10-20 secunde dupa ce pun contactul, sting radio, clima, aer si tot ce poate sa consume de la baterie sau ceva si cu toate astea daca temperatura e aproape de 90 sau peste nici vorba sa porneasca decat daca accelerez ulterior.
Skip ads

  • cruger

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic, se poate sa fie vreuna din garniturile de la corpul unde se face admisia, de aer, dusa si atunci porneste cu exces de aer si ar fi normal sa-i dai mai multa benzina. din pacate asemenea defecte nu le poti rezolva decat dupa ce o pui pe un tester ca sa ii citeasca toti parametrii de functionare si ala iti poate spune exact ce are. vreo 2 mil costa treaba. succes
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am o problema asemanatoare si este 90% de la ECU (calculatorul de injectie).
Dar la tine ori este de la ECU (calculatorul de injectie) sau de la sonda de apa (sonda care citeste temperatura motorului ) se poate ca sonda sa trimita informati gresite catre ECU su chiar ECU sa aibe un defect.

BAFTA
  • bob

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
bagati omul in sperieti cu ECU-ul... chestia asta poate sa se traga si de la debitmetru, tu cand o pornesti porneste normal sau creste apoi scade in turatii si abia apoi se redreseaza ? oricum cel mai indicat ar fi sa o pui pe tester, in mai putin de 10 min iti zice care sun erorile...
  • maher

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Sunt uimit de bob, parca ai intrat in masina mea si ai pornit-o, vorbesc serios, te stii. Exact asa face dimineata sau ma rog cand e rece motorul in mod normal imi porneste se tureaza singura pana aproape de 1500 si chiar uneori peste si scade in turatii pana se redreseaza, sta constant la 1000 de turatii dupa care treptat in 3-5 min ajunge la 700 de turatii (asta cand e f rece) dupa care plec cu ea. Astra mea nu are computer de bord asa ca nu imi da niciunde nici o eroare si nu stiu mai nimic de nici un parametru de citit sau ceva. Ma poate ajuta cineva??
Skip ads

  • bob

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
dupa cu ti-am zis dute cu ea si pune-o pe tester, este undeva pe la 40-50 ron (asta in bv)... de dat in nas nu iti da, cand pleci dimineata cu ea ?
apropo, tu nu ai cum sa vezi ce erori iti da fara sa o pui pe un tester...
  • maher

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Cum sa imi dea in nas? adica ? nu inteleg ce inseamna asta. Masina merge perfect nu am nici o nemultumire in legatura cu cum pleaca de pe loc sau asa doar pornirea ma omoara uneori doar (cand acu de temp e peste 90 de grade).
  • Alexx77

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Braila
  • Masina: Signum 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi masina numai ca e din 2001 si imi face si mie la fel cind e f cald afara si dau porniri si opriri succesive prin oras.Masina nu are nimic ci doar benzina evaporata e cauza.Nu te lua dupa unii latrai ca masina nu are nimic.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
In primul rand, motorul asta nu are debitmetru. Very Happy
In al doilea rand, poate fi de la EGR (situatie intalnita in mai multe cazuri).
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste aici poate te ajuta:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739
Pot fi multe, inclusiv valva EGR care se blocheaza pe deschis.
Ai de sapat putin, incearca si contacte, senzori...
Eu as da o "cautare" dupa cuvinte cheie poate iese ceva...
Succes si sa ne spui ce ai gasit
  • rynso

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra G 1.6 16V, nu îmi pornește daca nu o accelerez, iar când pornește sta in 1500 rpm și nu scade deloc sub, când o opresc se aude o zmucitură (tremurat),menționez că s-a umblat la galeria de admisie.
Ce as putea face ? Mulțumesc anticipat.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,484
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Diagnoză
  • rynso

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu am nici'o eroare stocata, nici martor aprins.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR