Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • valiauto

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Problema cu pornirea e clasica la C20NE.99% se rezolva prin curatarea injectiei(fara inlocuiri de piese).Nu sunt necesare reglaje sau adaptari suplimentare!
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Da... la inceput am crezut ca am ramas iar in pana prostului, ca mi se intampla frecvent. Computeru de bord totusi dupa cateva resetari imi zicea tot 44km ca mai am de parcurs. rezerva era aprinsa, dar acu nu lipit. Dar masina s-a comportat la fel ca si atunci cand ramai fara benzina, incepe si nu mai trage, merge in 3 si dupa aia moare. Same here

Am codul 13 cateodata la bord, ceva cu sonda lambda. M-am gandit ca daca e busita, ECU tot are un map default, si functioneaza motorul si fara ea. Adica nu e un senzor vital pt pornire. Releu de injectie era cam cald, l-am scos l-am lasat sa se raceasca (l-am schimbat asta vara). Am suflat mufele pe acolo...alea de la debitmetru si sonda lambda, tot nimic. Nici nu dadea semne ca vrea sa porneasca. Dadeam la cheie si degeaba. Am zis ca e bobina, am avut problema asta vara, se incalzea si murea, trebui sa torn apa rece pe ea. DAR, surpriza, de data asta bobina era rece. Am stat vreo juma de ora injurand, si zic
hai sa mai dau o cheie, daca nu merge sun pe cineva sa ma tracteze

si a luat-o. Faza e ca, ieri a facut la fel Sad si nu stiu unde sa ma uit prima data. Benzina baga, ca atunci prima data i-am dat la cheie de am omorat-o, si cand a pornit mirosea a benzina, era putin inecata.
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Ai simptomele astea dupa ce se incalzeste bine motorul?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da, dupa ce merg cu el de dimineata pana seara. fix pe seara asha
pe la 6-7. Dar nu merg nonstop cu masina. dimineata pana la munca. la 6 pana acasa si dupa aia de colo colo un pic.
Skip ads

  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Uitete atent pe la firele (in special la alea de la injectoare)de la motor sa nuti cada vreunu pe evacuare. Am intalnit chestia asta la o Ascona sau Record Very Happy (nu mai stiu ce model Wink )
Foarte bine ai putea sa verifici daca nu cumva tisainfundat supapa de la rezervor ; aia care lasa sa intre aer pe masura ce se consuma benzina. Poti so incerci mai bine scotand garnitura de la busonul de benzina si mergi cu el asa vro 2 zile sa vezi daca se mai opreste.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ma gandesc serios sa schimb si bobina . daca am avut probleme cu ea asta vara probabil o sa am si acum cand vine caldura. Te referi la 'fuel tank vent' ? ca asa ii zice in haynes Smile niciodata n-am inteles cam ce face chestia asta , si cum verific daca merg vacuumurile alea ? ideea e ca uneori cand scot busonu de benzina se aude un fasait, cum ca ar avea un pic de presiune in rezervor. e normal ?

Uite de exemplu aseara mi-a facut la fel de cateva ori la rand, pe la ora 16:00. am lasat-o 15 min, a mers inca 300 m cum trebuie dupa care i-ar s-a busit , mergea in 3 , intrerupea, etc. iar am mai stat 10 min, iar a mers. Deci benzina era. Acu stau si ma gandesc, poate daca am benzina prea putina, atunci o fi problema. Dar mi-a facu faza asta si cand BC-u imi indica ca mai am 41km de mers, ceea ce inseamna ca sigur mai erau vreo 6 l in rezervor
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Parearea mea este ca:
- ori e benzina proasta, incearca sa alimentezi din alta parte;
- ori este filtrul de benzina infundat; asta explica de ce merge cand vrea; regulatorul isi face treaba... cand poate
-- ori amandoua...
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ToX a scris:niciodata n-am inteles cam ce face chestia asta , si cum verific daca merg vacuumurile alea ? ideea e ca uneori cand scot busonu de benzina se aude un fasait, cum ca ar avea un pic de presiune in rezervor. e normal ?


iti creeaza vacuum in tank si pompa nu mai poate sa mentina presiunea pe injectie. sa nu faci nimic, mergi asa pana data viitoare cand apare problema, scoate atunci busonul si vei auzi din nou aerul cum intra in tank(depresiune - nu presiune). si incearca atunci sa o pornesti. daca o ia, de la asta este si nu iti ramane decat sa verifici fuel tank vent'u.
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
deci chestia asta pe masura ce benzina scade, trebuie sa lase aeru sa intre, ca pompa sa poate impinge benzina pe conducte right ? principiu fizic de baza Very Happy . Faza e ca n-am coduri de eroare de la fuel vent valve, ca aia e o chestie electronica. Parca are un vacuum in carbon canister sub aripa dreapta si una se duce in rezervor. si e un device mic cu o mufa .


PS: si verile trecute cand erau caldurile alea, atunci cand scoteam busonu de la benzina se auzea in fashait, nu stiu daca intra aeru sau ieseau vapori, cert e ca masina mergea fara probleme.


PS2: exista vreo modalitate sa pot testa circuitu asta care baga aer in rezervor ?
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
eu cred ca am o problema similara.

nici nu mai stiu care e problema ca wk-end-ul asta am fost la brasov si dupa o suta-doua de km parca nu mai mergea k lumea.

problema apare cand se incalzeste putin motorul, cand se apropie si chiar trece de 90 grade. incepe sa nu mai mearga rotund, sa nu mai traga bine cateodata chiar sa dea in nas daca accelerez mai tare.
dupa o vreme se simte si un miros ciudat in masina, posibil sa fie de antigel dar e doar o presupunere.


initial am observat ca se simte mai tare cand e rezervorul low ( 10-15 litri ) dar dupa o luna si ceva nu mai stiu ce sa zic. eu merg zilnic pana la munca si nu prea are timp sa se manifeste asa ca nu m-am prea stresat.

oricum sunt curios daca gasesti rezolvarea.
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Verifica la buson sub aripa daca vin in furtunu ala mare 2 furtunase mai mici (la Astra F asa e). Le desfaci si sufli cu pompa de cateva ori in ele pana auzi bolboroace in rezervor.
Daca nu sunt acolo uitete la buson sa nu aiba el o supapa dar nu prea cred.
Chestia e ca trebuie sa aiba un sistem de aerisire la rezervor si nu cred ca e de la vent valve-ul ala care cred ca e undeva pe la rezervor. Mi sar parea o tampenie sa aerisesti rezervorul tocmai din partea opusa a masinii (cred ca cei de la opel nau facut asa ceva)
Treaba cu fuel tank vent valve am mai vazuto si pe cavweb unde se mai vaita cineva de codul 61 (parca asta e), dar nu am vazut nici acolo o rezolvare practica.
Intai incearca si cum a zis Thanatos si daca e asa cauta sistemul de aerisire al rezervorului.
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salut..un subiect foarte interesant (cel putin pentru mine) ..mie ECU imi arunca eroarea asta 61 adica tank vent valve -low voltage .. la motorul meu valva se gaseste in compartimentul motor(sub icv) ...
Am mers cu masina asa un drum de 600 de Km si nu s-a oprit si mai mult..chiar merge bine (in paramentrii normali).. Am desfacut si busonul de la rezervor si singura diferenta era ca ..atunci cand nu aveam eroarea se auzea un fasit , iesea aer din rezervor, iar acum nu se mai aude nimic...
Asa ca...fiind patit...tind sa cred ca problema ta nu e valva asta.. am intrebat la Augsburg (su dupa 2 zile de parlamentari,,ca nu prea stiau ce e aia) mi-au dat un pret in jur de 20 de Euro...
Bafta
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ToX a scris: Te referi la 'fuel tank vent' ? ca asa ii zice in haynes Smile niciodata n-am inteles cam ce face chestia asta , si cum verific daca merg vacuumurile alea ? ideea e ca uneori cand scot busonu de benzina se aude un fasait, cum ca ar avea un pic de presiune in rezervor. e normal ?

Ai cumva o schema cu pozitionarea acestei 'fuel tank vent' valve la motorul C20xe sau eventual o poza ?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa fie aia, cum te uiti din fata masinii, pe partea cu distribuitoru de scanteie (unde intra fisele) , in spate unde se termina rampa de injectoare. e un device cu 2 vacuumuri si o mufa. nu stiu exact daca aia.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai aia este hot start valve si din cate am citit eu numai la C20LET ai sa gasesti fuel ventilation valve.
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Asta este .. fuel vent valve? (din cate am citit asta este)



Acelasi lucru am si eu pe C20NE. ..Si ..daca nu am asa ceva atunci de ce imi apare codul de eroare? sa fie ECU pe duca (sper sa nu) ? Crying or Very sad

Vreo idee? thx
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cu toate ca pentru tine am mai postat poza Let-ului... nu este FVV(Fuel Vent Valve) cea din poza ta... este HSV (Hot Start Valve)

Problema la C20Xe-ul lui Tox poate fi cauzata de bobina de inductie sau chiar de pompa de benzina eu am avut simptome similare in ambele cazuri
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Stiu ca ai mai postat odata pentru mine poza si iti multumesc..
Uite aici ce mi-au trimis cei de la Augsburg pentru masina mea referitor la tank vent valve ..Ma intrebau daca e cea din pozitia 2 din poza....si chiar ea este si pe masina mea ..


  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ciudat..azi nu a mai facut. Am bagat vreo 15 litri de benzina. Am uitat sa zic ca aseara, cand am crezut ca am ramas fara benzina, desi eram sigur ca e la bobina, a venit cineva sa ma ia si am zis hai sa iau 2 litri de benzina sa vad daca o ia (bagasem de 150mii si mersesem 18 km, deci nu cred ca era rezervoru uscat). Acum mi-a picat fisa ca eu cand am adus benzina aia am deschis busonu de la benzina. Acum merg cu ea si mai opresc dupa 20-30 min si deschid busonu sa vad daca e vacuum. Stie cineva care e schema aerisirii rezervorului ? ce vacuumuri vin si unde intra ?

Ma gandesc ca daca ar fi pompa de benzina, ar face foarte des faza asta si in plus la turatii f mari, ar da in nas, sau n-ar urca. de obicei pompele cand sunt pe duca gafaie la presiune mare de benzina. In alta ordine de idei, bobina e rece, si da scanteie, am testat asta chiar aseara, cand m-am si curentat un pic Very Happy

am intrebat pe clubcalibra.com si aia au zis ca o bobina care e pe duca merge la relanti dar cand o accelerezi moare. La mine parca mergea in 2 pistoane. Iar dupa ce am bagat cei 2 litri de benzina, am dat la cheie mult mai putin pana a pornit fata de atunci cand dadeam cand ramaneam fara benzina de tot (circa 5 minute de dat in continuu pana pornea). Aseara am dat doar de 2-3 ori mai lung si a luat-o.


Chiar nu stiu ce naiba se intampla, nu am nici un cod de eroare. Si din cate stiu eu , bobina la c20xe mai are un modul in plus, un fel de amplificator, in care intra o mufa destul de mare, presupun ca ar da si aia un cod de eroare
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ToX a scris:s-ar putea sa fie aia, cum te uiti din fata masinii, pe partea cu distribuitoru de scanteie (unde intra fisele) , in spate unde se termina rampa de injectoare. e un device cu 2 vacuumuri si o mufa. nu stiu exact daca aia.


parca asta era dracia aia care ti-am cerut`o eu imprumut sa vad daca merge a mea...

nici eu nu stiu ce este dar la mine din dracia aia iese un vacum care duce sub bord drept servire la directionarea ventilatiei...

chestia aia cand accelerez putin tacane !!! face tic,tic,tic Laughing
nu stiu daca este bine sau nu.. dar 8valve nu are asa ceva...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR