Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
pai si care e problema.trimite admisia prin posta sa vedem si noi daca aia e problema Very Happy
Skip ads

  • Chychy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1991 2000 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ma alatur si eu acestei discutii. Am si eu o omega a c20ne. motorul are 140000 de km si merge perfect. de aprox 2 saptamani im mers da in nas si nu mai trage. daca i-au contactul si il pun inapoi asta in timp ce masina e bagata in viteza isi revine si merge pana o apuca iar. eu suspectez pompa de benzina. niste pareti sunt bine venite.

merci
  • The_maX20

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Si c20ne-u meu facea figuri inainte...doar cand era motorul cald..se oprea dintro data..nu mai pornea pana nu se racea.am ramas cu ea in drum,aveam benzina cam 15l.la recomandarea cuiva am mers am bagat benzina aprox inca 20l.masina a pornit imd.problema era urmatoarea:benzina se incalzea in rezervor,sorbu de la rezervor are un sistem tare urat cu 2 garnituri si un arc.pana nu am bagat benzina sa treaca peste garniturile alea,pompa tragea numa aer.am inlocuit garnitura si de atunci nu a mai facut nici o problema.puteti verifica daca face fitzele astea cu rezervoru plin,daca nu le face aia e.sper sa ajute pe cineva
  • Chychy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1991 2000 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2007

  • Mesaj Privat
al meu merge si cu 5 litri, porneste la sfert atat la rece cat si la card. un pic parca electromotorul duce mai greu la cald dar o i-a imediat. doar im mers se opreste.
Skip ads

  • Chychy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Omega 1991 2000 cmc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca am avut dreptate in legatura cu pompa de benzina. Ieri in drum spre casa a decedat cu totul. Asa ca am facut rost de una de cielo hatchback si am montat-o iar rezultatul........nici cand a fost noua masina nu a mers asa. Aseara am facut drifting cu omega avand pe spate cauciucuri de e 245/55/16.

Numai respect pt club opel.
  • Diablo2003

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Calibra 1994 ce20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu un Opel Calibra 8v c20ne,din 94. De cand a venit frigul imi face figuri rau la pornire dim. Porneste la a 4-5 cheie si cand porneste e innecat si scoate fum,tre'sa o tin turata vreo 40 sec pana isi revine.In timpul zilei porneste la sfert de cheie,numai dimineata porneste greu. Merg cu ea,cum se incalzeste putin motorul cum moare,scade relantiul dintr-o data.Dupa,dau cheie imedia si porneste la sfert.Dar mai merg ceva timp si iar moare...Fise,bujii,baterie noua,ok. Am schiimbat si regulatorul de relanti si tot nimic. Ce poate fi? O fi de la debitmetru sau de la senzorul de temperatura? Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat raman dator. Multumesc.
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Revin cu impresii despre Vectra mea C20NE care ma surprinde placut.Desi a ajuns la respectabila cifra de 270 000 km a scapat de problema pornirii,la rece sau la cald.De aprox. o luna imi porneste fara sa mai ating acceleratia,chiar daca afara au fost si - 7 gr.Nu am schimbat nici o piesa importanta in afara de consumabile dar in schimb am mers un pic mai turat,am schimbat undeva la 3500 rot/min frecvent.Acum vreo 2 ani am schimbat termostatul,antigelul,bujiile si fisele de bujii plus ceva furtune de alimentare combustibil.Nu am curatat niciodata clapeta de acceleratie(admisia) dar in primavara as vrea sa fac totusi acest lucru,asa preventiv.Relantiul este in continuare perfect,nu oscileaza nimic.Cat despre benzina am pus cam de peste tot,toata este ok,insa parca se simte ceva diferenta cu cea de la Rompetrol,are ceva demaraj in plus.Aa,am schimbat si marca uleiului,la insistentele unui prieten,am schimbat GM 10w40 cu Castrol Magnatec 10w40(si parca este mai silentios motorul,nu se aud asa tare tachetii la rece ca si cu GM).Sper sa tina minunea asta cu pornitul si sa ma declar multumit de opeluta mea si in continuare
  • Bassu_SIV

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la motorul meu c20ne.....am circulat prin oras m-am intos acasa si dupa vreo jumatate de ora dau sa pornesc ..porneste si moare....si de atunci nu a mai pornit....am dat jos pompa de benzina am pus-o pe un stand si am verificato...surpriza...functioneaza perfect...am desfacut bujiile si surpriza nu sunt ude.....am terminat doua baterii incercand sa o pornesc si nimic...electromotorul invarte dar motorul nu porneste...se simte o usoara trepidatie in momentul cand invarte electromotorul....pompa de benzina functioneaza dar benzina nu ajunge in injectoare
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
esti sigur ca pompa pe masina merge?ai 12v tensiune cand dai la automat?am patit ceva de genul si aveam fir rupt pe alimentarea pompei.
scoate turul, da la automat si vezi daca vine benzina.

daca ajunge benzina in rampa nu se deschid injectoarele.ecu e responsabil de asta in functie de niste parametri.
ai masa pe motor?intre caroserie si motor si mai ai vreo 3 papuci prinsi pe chiulasa.scanteie are?

daca ai verifica ce e mai sus si e ok fa proba cu alt senzor de turatie.e jos pe bloc sub pompa de servo.

daca imi mai vin idei mai scriu.
  • Diablo2003

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Calibra 1994 ce20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Bassu_SIV a scris:am si eu o problema la motorul meu c20ne.....am circulat prin oras m-am intos acasa si dupa vreo jumatate de ora dau sa pornesc ..porneste si moare....si de atunci nu a mai pornit....am dat jos pompa de benzina am pus-o pe un stand si am verificato...surpriza...functioneaza perfect...am desfacut bujiile si surpriza nu sunt ude.....am terminat doua baterii incercand sa o pornesc si nimic...electromotorul invarte dar motorul nu porneste...se simte o usoara trepidatie in momentul cand invarte electromotorul....pompa de benzina functioneaza dar benzina nu ajunge in injectoare


am avut aceeasi problema si erau bujiile ! incearca sa schimbi alte bujii si sa vezi,la mine se oprea si din mers si dimineata pornea foarte greu,cateodata nu pornea deloc ! In cel mai rau caz e pompa de benzina care e vreo 2 mil la dez. , daca nu poate fi si releul de la pompa de benzina !
  • Bassu_SIV

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2006

  • Mesaj Privat
bujiile sunt noi n-au nici 2000km si functioneaza perfect
tind sa cred ca am un dop de gheata pe conducta
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ar putea fi obturata o conducta, sau filtrul de benzina infundat total. Eu asa am patit intr-o intersectie din Bucuresti cand ma intorceam din concediu, dupa peste 1000 km in care nu daduse nici un semn. Noroc cu mctoto, el i-a dat de cap.
Skip ads

  • gabi1904

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1992 c20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut, eu am o problema mai ciudata:am o calibra cu motor c20ne, porneste foarte greu, la a 3-a sau a 4-a cheie, chiar sia atunci tremura 1-2 sec, si trebuie sa tin acceleratia putin calcata obligatoriu.
Am verificat urmatoarele:
-bujiile - sunt uscate, au mai putin de 1000 de km, sunt NGK
-presiune la benzina am - e montat regulator de presiune reglabil, cu manometru
-schimbat pompa de benzina de pe una care merge - nici o schimbare
-fisele - verificate noaptea, nu se vad scantei pe langa
- schimbat senzor temperatura motor
- injectoarele curatate recent
- termostat nou
Dupa ce porneste, merg usor pana urca apa la 90 grade....si ii dau talpa. Motorul se comporta exemplar, trage f.bine , nu intrerupe , testat pe intreaga plaja de turatii (am axa cu came de 296 grade, injectoarele de c20xe, admisie lexmaul, regulator de presiune benzina sus-amintit - combinatia de injectoare XE si noua admisie cer presiune mai mare- evacuare complet borla direct-flow)
Mentionez faptul ca modificarile motorului au fost facute cu 1 an in urma , si pana mai ieri nu aveam problemele astea (deci: nu cred sa fie din cauza lor)
Nu am verificat:
- debitmetrul - deoarece motorul se comporta exemplar in mers
- bobina de inductie - acelasi motiv ca mai sus
- delcou - acelasi motiv ca mai sus
- injectoarele -- acelasi motiv ca mai sus
...rog sa ma corecteze cineva daca am gresit.

Notificare: dupa ce am mers cu masina si motorul este cald, opresc motorul, si...daca o pornesc in interval de 1 min o ia la sfert (aici am suspectat pompa de benzina ca se dezamorseaza) , am montat o supapa de sens pe returul benzinei, manometrul regulatorului presiune benzina, indica presiune in circuit, deci nu e dezamorsata pompa.
Banuiesc sa fie ceva ce tine de partea electrica ....dar ce? Pe tester nu apare nimic, doar cele 2 coduri care apar cand se face testul cu motorul oprit.
Nu mai am nici o idee ce ar putea fi....maine o sa testez totusi cu un alt debitmetru...dar nu cred sa fie asta.
  • gabi1904

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1992 c20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
..nu e nici de la debitmetru Sad
  • gabi1904

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1992 c20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
hehe.....rezolvarea era simpla:
1. trebuie sa am mai mult de 20L benzina in rezervor (cred ca e vreo garnitura uzata pe acolo) - de aia porneste greu
2. benzina de Petrom-OMV are apa in ea.... multa apa, foarte multa...... extraordinar de multa Very Happy - si de aia imi facea socuri in mers


...de fapt, masina nu avea nimic.... am pus benzina Alto de la Rompetrol.... si rupeeee! aderenta, la ultima "reprezentatie" am reusit sa-mi "fracturez" un cap de planetara din cauza socului schimbarii din treapta 1 in treapta 2 (de obicei imi scartzaie rotile, acum s-a auzit si un "clank!" Razz )
  • Catalin23fwo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2011

  • Mesaj Privat
alaltaieri, am circulat cu masina in conditii normale, nu i-am dat forja, NIMIC. masina a mers impecabil, nici un semn de rateu/trage greu/motor inecat/martori in bord aprinsi.
ieri dimineata cand am vrut sa plec, nu mai pornea. dadea la automat, dar fara nici cea mai mica intentie de a porni.electromotorul invartea sanatos, dar nici cea mai mica explozie in nici unii din cilindrii nu se auzea.
Am verificat:
- scanteie am (fise + bujii + bobina inductie noi de 6 luni)
- benzina vine (am pus pe cineva sa dea la automat, am apasat pe ventilul din rampa de injectoare si tzasneste benzina)
- am scos toate bujiile afara (ude toate de benzina) am pus pe cienva sa dea la automat, si se simte miros puternic de benzina de la supape - deci benzina ajunge pana in cilindrii.
- in urma testului cu agrafa nu am nici un cod de eroare (doar 12 - initializarea diagnozei si cod31 rpm error - motorul era oprit, LOGIC)

astept pareri...[/quote]


Salutare si buna seara am si eu o problemutza daca atzi mai intampinat asa ceva sa-mi zica si mie cineva despre simtomul asta deci:am ajuns cu masina la munca asta cam la 3 km de acasa am parcat acolo si seara cand sa plec acasa am plecat cu o alta masina si a mea a stat acolo p noapte nu aveam antigel si a inghetzat ma rog a doua zi i-am dat drumu la apa i-am bagat antigelu si nu mai pornea am dat fuga la peco am luat 5 litri de benzina am pus contactul de cateva ori si nimik m-am chinuit vreo 3 zile sa o pornesc nimik deces total am schimbat bujiile bosch cu 4 electrozi i-am schimbat filtru benzina am verificat pompa si baga am verificat scanteia si are dau la automat si nimik moarta desfac bujiile si sunt ube de benzina ce sa aibe?/? Ca masina asta m-ia scos peri albii o am de 2 luni si ma termenat cu nerviii.{am o vectra a din 93 c20ne}Va rog mult daca ma poate sfatuii cineva Ms mult



Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

11/19/2011 10:32:53 PM
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
burduful dintre motor ºi filtrul de aer (sã nu fie rupt), apoi scoate fiecare bujie , monteaz-o pe fiºe , ºi dã automat , verifici fiºe ºi bujii.

distribuþia sã fie la punct ºi sã nu ai joc la pinionul de pe vibrochen , cã fuge de la punct din panã dacã-i ºurubul slab
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am o problemã uºor ciudatã la Vectra mea C20NE ('93) cu pornirea la cald. Situaþia e in felul urmãtor:
Pornesc maºina dupa 2-3 zile în care nu am folosit-o. Motorul porneºte fãrã nicio problemã indiferent de temperatura exterioarã, relatiul stã bine, nu trepideazã, iar acesta începe sã se încãlzeascã.
Ajung cu maºina la benzinãrie, bancomat, etc în aprox 10 min de la pornire. Opresc motorul care pânã acum a funcþionat ireproºabil, iar dupã 4-5 min când vreau sã plec, acesta refuzã sã porneascã (electromotorul învârte) indiferent câte chei i-aº da.
Aºtept 15-20 min, timp in care motorul se rãceºte ºi surprizã, acesta porneºte la sfert de cheie, fãrã probleme.
E ca ºi cum undeva se formeazã condens cât timp stau cu motorul oprit (acesta încãlzindu-se ulterior).
Menþionez cã acest simptom apare doar când nu folosesc maºina mai mult de 2-3 zile, in special cu nopþi rãcoroase.
Am schimbat senzorul de temperaturã al motorului CTS (cel cu mufa albastrã), verificat cablajul senzorului, curãþat IAC si clapeta de acceleraþie ºi am probat douã seturi de bujii (Bosch/Champion), dar problema apare din ce in ce mai des.
Mã puteþi ajuta cu informaþii referitoare la problema mea?
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
când nu porneºte bagã-i puþinã benzinã-n admisie ºi vezi reacþia ; dacã porneºte e clar din cauza alimentãrii. nu ai spus nimic despre scânteie , ai verificat fiºele ?
  • Dhragos

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
I-am dat jos bujiile cand nu porneste. Acestea sunt fierbinti si nu cred ca e ceva neinregula cu ele sau fisele. Am curatat si bujiile uneori dar masina tot nu porneste pana nu se raceste motorul. Se simte si un miros puternic de benzina deci cred ca benzina este pompata in admisie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR