Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
la mine am ajuns la posibilitatea asta ptr ca am schimbat debitmetrul electronic, sonda lambda, senzor temp motor,temp aer, senzor rpm.
Am 2 Ecu, dar folosesc doar unul sigilat din fabrica, asta pana acum ca il chipez in weekend, celalalt imi pare suspect ca este umblat in el....
cumparasem si un alt iac dar ori nu era bun ori l-am stricat eu, ca nu mergea prea bine, si dupa am descoperit ca tragea aer fals pe la garnitura de la admisia de aer.
asa am ajuns la concluzia ca ori " iac-ul " e stricat, el avand rolul de a regla relantiul, de a da avans cand da in greu motorul si sa taie benzina cand merge in frana de motor; daca ramane la oprirea la cald blocat pe frana de motor si taie benzina concomitent cu aerul, atunci se invarte flasneta; ptr ca problema apare doar la cald si retineti doar la prima cheie de obicei, prima putin mai lunga fara acceleratie si nimic altceva si urmatoarea sfert fara probleme, fara sincope de functionare si alte alea.
si mai aveti in vedere ca st 2 modele de injectie, posibil asta cu ecu 0261200538 este posibil mai pretentios.....
ori are ceva la un circuit din ecu care se buleste in timp si porneste pe altul de avarie, dar nu cred
retineti ca porneste si din prima dar tb sa dai poate 10-15 sec la automat si porneste balbait, deci e o chichita la c20ne
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@boaska tu ai altfel de c20ne.de ecu de c20ne busit nu am auzit pana acum.
debitmetru tau e ala chinezesc?(remember ce spuneam de el in alt post?)aveam si eu pornire mai grea un pic la cald cu debitmetru umblat in el.s-a rezolvat dupa ce am pus debitmetru neumblat in el.
eu zic asa.care aveti posibilitate faceti test cu opel scaner pe masina.aveti parametri in timp reali si cei standard care trebuie sa fie.asta pt comparatie.
nu iac-ul taie benzina in frana de motor.tps-ul e responsabil pt asta.clapeta ai curatat?demontat de pe masina si facut bec.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
curatat clapeta, am 2 tps, 2 ecu, debitmetrul electronic nu se poate regla sau umbla in el, are 2 rezistente in cap.
mare branza nu e in el niste integrate ieftine, care tb sa dea valori in functie de aerul aspirat...., asa este e chinezesc, ala original costa 13 mil, si nu cred ca facea altceva.
dupa cum spuneam masina merge bine, nu are erori, porneste sfert la prima cheie rece, nu se opreste nu-si pierde relantiul, nu are fluctuatii, bujii, consumabile, filtre, distrib, tot nou.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
se pare ca am gasit o rezolvare sa zic, am descoperit ca daca pun contactul si numar cam 15 sec ,motorul porneste din prima cheie.
ceea ca ma face sa cred ca regulatorul de relanti , iac-ul are nevoie de ceva timp pana intra in pozitia de lucru
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sau poate pompa are nevoie de timp sa bage presiune.
ce iac destept au astia cu motronic 1.5.2. mai sa fie.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
pompa de benzina baga presiune cand dai la automat la motronic 1.5.2., nu am auzit sa faca presiune 3-4 sec dupa ce ai pus contactul ca la alte masini, se aude doar click in releu si atat
  • florinsisila

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sal. Am si eu o problema cam ciudata din punctul meu de vedere. Am un opel vectra c 2200 dti si cam din primavara a inceput sa imi porneasca mai greu iar prin vara si mai greu cam la 3 -4 cheie. am schimbat oringuri ,bujii , si furtunasele de retur si degeaba. dar mai acum de curand de cand a venit frigul im porneste la cheie . Cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat sau cine sa mai lovit de problema asta si a rezolvato, acum este ok dar cand va veni caldura imi este ca o sa porneasca si mai greu. Va rog un sfat
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
aici vorbim despre c20ne.cauta "pornire grea cand nu intra bujiile" si te lamuresti. te rog nu polua topice.
Skip ads

  • adi08

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1988 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salutare am si eu un opel kadett de 2.0 si de cand a dat frigul nu vrea sa mai porneasca nici cum, nici un semn de viata. Am resetat computerul am schimbat fise, buji, 2 bobine de inductie, scanteia e buna dar uda bujiile in ultimul hal. Am curatat si injectoarele crezand ca au ramas blocate dar nimik tot aceeasi treaba
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
vezi senzorul de temperatura ecu.ala cu 2 fire.ordinea de aprindere e ok?
ceva erori ai? ai facut "agrafa"?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
observ ca la mine in computerul de bord se aprinde check si sta asa mult si bine
daca apas pedala de frana se stinge si se aprinde trip
asa imi pare ca porneste mai usor
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu vad legatura.check din computerul de bord nu vad sa aiba treaba cu ecu masinii.
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am citit pe forumuri si mi-a spus si cineva care lucreaza in domeniu ca multe c20ne au problema asta dar mai niciuna nu se remediaza, cica a-r fi vorba de o "bobina" sub capacul la delcou
eu ma tot minunez, pentru ca sub capac este oaparatoare si luleaua, si sub lulea este axa cu came
baiatul mi-a zis ca piesa aia nu are cum sa mi-o arate ca nu e pe net, e doar in programul de piese la opel....eu ma tot gandesc si tot 2 chei ii dau la pornire ; zicea ca e un fel de bobina mica foarte subtire, ceva de genul
Laughing
are cineva idee despre asa ceva?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu exista asa ceva.e o mare minciunica. te poti uita in autodata si vezi toata electronica acolo.adu-l pe ala la mine sa ii fac delcoul guler.

eu zic sa faci probe cu un debitmetru original.daca ai posibilitatea.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
deci eu am desfacut m-am uitat si sub lulea nu e nimic, e doar axa cu came
debitmetrul original nu mai cumpar, e scump, prea scump
totusi eu zic in parte are dreptate, pentru ca e ceva legat de aprindere, stii ca atunci cand nu da scanteie, taie si injectia sau asa ceva
unii spun ca e din elecromotor, fura si deaia, dar se vede clar,prima cheie la cald invarte de rupe si nimic poti sa tii si 15sec, urmatoarea sfert
ma gandesc sa nu fie din contact dar nu are imobilizer c20ne sau are? ca nu am vazut nici un cip in cheie; sa fie din contact?
oricum in alta ordine de idei e bun c20ne, cam mananca ulei, dar consumul e ok, autostrada 5%
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am spus sa faci proba nu sa cumperi.e cu totul altceva.
al meu nu papa ulei sic dar nici 5 nu consuma.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o mica problema cu c20ne-ul fratelui meu ! are o mica ezitare cand vreau sa accelerez ! parca da sa se inece si dupa aceea accelereaza dar f putin este acea ezitare si parca cum ajung cu motorul pe la 1500 de ture tremura motorul dupa aceea nu mai tremura ! m-am uitat la suportii motorului si sunt in regula ! am schimbat si fisele si anume cele ale lui marian_sro care tin pe aceasta cale sa ii multumesc pentru ele ! functioneaza super !
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
bujiile sunt si ele noi?
filtrul de aer?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
bujiile da sunt si ele noi la fel si filtrul ! bujiile nu au mai mult de 1 luna si filtru la fel ! chiar nu pot sa-mi dau seama de la ce e ! vreau sa pornesc de la semafor si park se inneaca ! in loc sa accelereze da sa se innece ,daca ii fac pedala dupa aia pot sa plec ! e chiar strsant acest lucru sa imi accelereze in trepte si parca uneori imi da in nas ! am curatat si throthle body si iac .chiar nu mai stiu ce sa-i fac !
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
daca ai un cunoscut cu c20ne imprumuta regulatorul lui si iti dai seama daca e stricat al tau
sau si in dezmembrari, iei unu il montezi pe loc si vezi daca e vreo diferenta
cam asta este problemata ta dupa mine, regulatorul, eu tot asa am patit
plus ca manca, mergea galopat,murea motorul in accelerare exact ca si la tine
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR