Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
regulatorul acela de presiune care se afla langa rampa cu injectoare nu ?ar mai fi o piesa care nu pot sa-mi dau seama ce e ! este tot langa rampa de injectie si are o mufa cu 2 fire si 2 furtunase cred ca de vacuum ! care ar fi rolul lui ?
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
e de la canistra de benzina din aripa dreapta;nu-ti bate capul cu aia
si inca ceva, verifica daca nu ai spart furtunul dintre admisie si filtrul de aer,si daca nu ti s-a spart vreun furtun la regulatorul de aer
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
furtunul dintre admisie si filtru de aer de abia l-am schimbat ! furtunele de la iac sunt si ele in regula ! presupun ca mai ramane decat sa ma bag pe sub ea la pompa de benzina si sa verific regulatorul acela ha ?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
regulatorul de aer adica iac-ul!
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
functioneaza si ala ! de abia l-am schimbat si functioneaza pentru ca daca ii scot mufa in timp ce merge motorul se tureaza singur ! este curatat si iac-u si throtle body-u ! cert este ca masina are si gaz si imi face asa si pe gaz si pe benzina !
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nimeni nu mai stie nimic despre acest motor si problemele lui ?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
e din aprindere, verifica fise( eu am fise de E30 si sunt excelente) si bobina de inductie
curata capac delcou si lulea
  • 3tek1122

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema la c20ne cand e cald motorul nu sta la ralanti pana nu o reglez din acceleratie si dupa ce o reglez sta dar oscileaza ralantiul si mai scade cand franez e bubios! am tot citit pe aici dar tot nu m.am lamurit! ce ce sa incep?
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
regulatorul de relanti iac-ul posibil sa fie defect
curata-l bine monteaza-l la loc si reseteaza ecu
apoi vezi cum se comporta
daca pui frana si se balbaie inseamna ca trage aer fals pe la servofrana
curata debitmetrul de aer
apoi fa-i testul agrafa
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
si cum il curata, si cu ce?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
decarbusol, carbceaner de la 2+2, etc. numai partea mecanica.
  • kovikahe

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Buna!
Am si eu o problema cu un vectra A 2.0 8v.
Se porneste greu, trebuie apasat pedala de acceleratie putin cand o pornest. Iar in relant tremura motorul, si se opreste de cateva ori pe zi in relant.Dar mai ales cand afara este cald sau motul s-a incalzit. Iar daca accelerezi merge/trage bine.
Am fost la un service si au pus-o la un tester, si a aratat ca e ok motorul.
Nu mai stiu ce sa mai fac
Daca puteti ajutati-ma.
Skip ads

  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
incearca sa cureti iac-ul, fise, bujii, reseteaza ecu, posibil sa fie si din injectoare sa pise si sa se blocheze la cald , a-r mai putea fi si senzorul de temperatura de langa alternator; eu am schimbat regulatorul de relanti, bujii iridium, fise noi originale, am regulator presiune , si alte minuni si tot face fite din cand in cand, asta e motorul c20ne
  • kovikahe

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cum se reseteaza ECU? Am schimbat bujiile( am mers 5000-6000 de km de cand am schimbat).
Dar nici atunci nu s-a schimbat nimic.
Multumesc pentru raspuns.
  • Vlad_slatina

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Olt
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
scoti bornele de la baterie 20 de minute si le pui la loc
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
BOASKA a scris:incearca sa cureti iac-ul, fise, bujii, reseteaza ecu, posibil sa fie si din injectoare sa pise si sa se blocheze la cald , a-r mai putea fi si senzorul de temperatura de langa alternator; eu am schimbat regulatorul de relanti, bujii iridium, fise noi originale, am regulator presiune , si alte minuni si tot face fite din cand in cand, asta e motorul c20ne


al meu , al lui mctoto,octav_bz si altii nu porneste greu nicicum, nu se opreste, deci merge perfect! da noi avem debitmetre originale.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
st cam originale cu totul ale voastre
si difera tipul de debitmetru si de de injectie
daca simt ca motorul nu da 100% asta nu inseamna ca nu merge,a mancat 35 de litri din arad pana dupa viena
oricum este foarte pretentios pentru varsta lui,merg cu benzina shell de 95, daca-i pui 98 sau benzina proasta nu mai trage si intrerupe
singurul lucru care ma deranjeaza este ca in curand o dau la fier vechi si nu am deslusit dilema, la genul asta de motor e posibil sa faca figuri din orice punct
si mi se pare normal sa faca figuri atata timp cat nu refaci tot inclusiv set motor,supape,senzori noi, relee,si altele
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mie nu mi se pare normal sa faca figuri.si sa iti spun de ce.
azi dimineata la pornirea( la prima cheie si foarte usor) am simtit miros de benzina.cand ma uit sub masina imi curgea benzina pe la un colier.deci porneste usor si cu aer in circuit de aici rezulta ca pica faza cu dezamorsarea.
motorul meu papa 2 l ulei la 10 000 km si tot porneste usor si merge bine drept dovada ca am atins viteza maxima din carte( pe gps ca bordul nu e o dovada).deci pica si faza cu segmentarea.
al meu si al colegilor metionati mai sus merge la fel de bine si cu luk,petrom, mol,rompetrol, fie ca e de 95 sau de 98.deci pica si faza cu benzina.
doar aia de petrom iarna parca o simt mai lenesa.
am scos consum de 6,2 pe 150 km la medie de 72km/ora.aici ne potrivim.
ce am facut eu la masina: lambda noua, debitmetru nedesfacut( sau daca e desfacut reglat la meserias), senzor ect nou, iac si clapeta curatate periodic.
asa e la tine e alta injectie(motronic 1.5.2 pusa numai pe astra f c20ne) si alt debitmetru dar pricipiul de functionare,nr de senzori sunt aceiasi.
deci pica si diferentele.

ne-ul motor pretentios? da tu peste un sfi cu figuri (@dabota stie) si vezi tu atunci cati nervi, timp si bani iti mananca pana il pui la punct. sa mai vorbim si de x20xev?

orice motor e posibil sa fac figuri din orice, e valabil la orice marca.
eu zic ca ne-ul e printre cele mai bune de la opel din toate timpurile.si nu sunt subiectiv.am vb cu oameni care nu au ne si la fel spun.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
BOASKA a scris:singurul lucru care ma deranjeaza este ca in curand o dau la fier vechi


Daca o ceremezi, vezi ca ma intereseaza admisia.
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu o mai aduc inapoi in tara
o dau la fier vechi sau pe ebay cand imi expira actele
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR