Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • georgelul

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut tuturor. sper ca cineva sa ma ajute si pe mine ca nu mai stiu ce sa mai fac.prima problema: imi arde mereu termorezistenta de la ventilator. am scos ventilatorul , l-am uns si...degeaba. merge ce merge si apoi se arde. nu stiu ce sa mai fac. a doua problema : caldura la mine nu baga decat la picioare, la parbriz si pe cele doua cai de aerare dinspre usi.unii spun ca asa este normal dar as putea face ceva sa bage caldura si pe la mijlocul bordului pe cele doua cai de aerare? si inca ceva ..scuze ca sar de la una la alta : am schimbat termostatul, am bagat o solutie de curatare a coloriferului, radiarorului si acum baga mai multa caldura dar nu cum ar trebui oare de ce? va rag si va multumesc anticipat daca e cineva care ma poate ajuta cu ceva sfaturi.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
car ventilator?de cat e siguranta?aia se arde?
pe la mijloc nu va baga caldura niciodata.asa sunt construite.
  • georgelul

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:car ventilator?de cat e siguranta?aia se arde?
pe la mijloc nu va baga caldura niciodata.asa sunt construite.
ventilatorul care baga aer..caldura/ siguranta este de 216 grade si ea se arde.siguranta-termorezistenta care se afla acolo langa ventilator
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
si original tot atat a fost?
parca stiam de 240 grade si 10A.
vezi si contacte imperfecte.la curenti mari un contact imperfect degaja multa caldura.
cauta in dezmembrari blocul de rezistente complet.
Skip ads

  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 277
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Vezi colectorul de pe rotor cum arata.
Cel putin la mine colectorul are in el un sant de vreo 2mm sapat incet si cu rabdare de perii. Probabil asa e si la tine.
Totodata vezi ca santurile de pe colector sa fie curate. Ele se umple cu fragmente rupte din perii care realizeaza contacte nedorite.

Apasa turbina pe o parte, pe rand in fiecare directie, tinand statorul fix. Vezi daca are joc. Deobicei bucsa din fata se duce.
Ai putea sa retragi periile, le legi cu o sfoara ca sa ramana retrase in locasurile de cupru, iar alternativ tragi de axul rotorului intr-o parte, pui o picatura de ulei de motor, misti rotorul in cealalta parte, etc.
  • georgelul

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:si original tot atat a fost?
parca stiam de 240 grade si 10A.
vezi si contacte imperfecte.la curenti mari un contact imperfect degaja multa caldura.
cauta in dezmembrari blocul de rezistente complet.
am avut si de 240 si tot s-a ars...nu mai stiu ce sa ai mai fac. am bagat acum de 216 si vad ca merge.....multumesc oricum pentru sfat ...data viitoare o sa iau de 240 daca zici ca este originala aia. merci.
  • georgelul

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
[cj]sharky a scris:Vezi colectorul de pe rotor cum arata.
Cel putin la mine colectorul are in el un sant de vreo 2mm sapat incet si cu rabdare de perii. Probabil asa e si la tine.
Totodata vezi ca santurile de pe colector sa fie curate. Ele se umple cu fragmente rupte din perii care realizeaza contacte nedorite.

Apasa turbina pe o parte, pe rand in fiecare directie, tinand statorul fix. Vezi daca are joc. Deobicei bucsa din fata se duce.
Ai putea sa retragi periile, le legi cu o sfoara ca sa ramana retrase in locasurile de cupru, iar alternativ tragi de axul rotorului intr-o parte, pui o picatura de ulei de motor, misti rotorul in cealalta parte, etc.
sincer la asta nu m-am gandit . cand l-am scos eu doar l-am curatat un pic pe afara am pus un pic de ulei pe unde are bucsile alea ai ata. acum il voi scoate si voi face cum ai zis tu. poate asta este . merci.
  • georgelul

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
multumesc celor care mi-au dat sfaturi. am rezolvat problemele. am luat calorifer nou...150 lei, si aeroterma de la second hand 120 lei. acum am si caldura si merge si ventilatorul. deci . problema rezolvata. multumec tuturor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR