Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am reconditionat injectorul pus pe masina rezolvat toate problemele acum cind o fi timp schimb iar filtrul de motorina am citit ca sunt mai multe feluri asa ca am sa tin cont si de parerea data sper sa nu fie si in rezervor ce este si pe injector .
Skip ads

  • dragosh_viorel

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2011

  • Mesaj Privat
am dat jos turbosuflanta de pe motor z 19 dt 74 kw
stie cineva cum se desfac suruburile care tin carcasa turbinei si a suflantei alea care merg cu cheia de 10.
am incercat cu chieie de 10 inelara noua chrom-vanadium foarte rezistenta dar sare peste surub.
ce sa fac sa pot desface?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Un flacon de aditiv TECHRON la un plin de motorina neaditivata (de ex PETROM) la un drum lung cu talpa grea inainte cu putin timp de schimbul de ulei. TECHRON e cel mai bun aditiv curtare performanta cost pt benzina sau motorina din 2015... E folosit in vest f mult nu la noi
exista imbuteliat pt OEM pt BMW ,HYUNDAY, si altii...

iata cu cod de piesa bmw
http://store.vacmotorsports...leaner-p2250.aspx
Iata cu inscriptie HYUNDAY..
http://ecx.images-amazon.co...zidZL._SY300_.jpg
Nu exista nimic mai bun astazi pana in 40ron PT CURATAT injectia si camera de ardere si dpf cu adaugat in combustibil fara demontat,fara manopera.
Exista separat pt benzina separat pt motorina.
http://www.techron.com/
Se gaseste la cei ce distribuie produse TEXACO-HAVOLINE poate fi comandat.
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la injectoare.
Sincer nu ma pricep mai deloc la acest capitol.
Am facut mai multe schimbari la motor, insemnand planare chiulasa, garnitura, supape etc...
Acum mecanicul unde a dus masina a zis ca la injectoare trebuie schimbate nu stiu ce piulite ceva de genul. Nu am ajuns inca sa vad despre ce e vorba. Are cineva o idee la ce se refera?
E vorba de un astra H z17dtl
Skip ads

  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Unde gasim in ro la 40 ron?
opelvn a scris:Un flacon de aditiv TECHRON la un plin de motorina neaditivata (de ex PETROM) la un drum lung cu talpa grea inainte cu putin timp de schimbul de ulei. TECHRON e cel mai bun aditiv curtare performanta cost pt benzina sau motorina din 2015... E folosit in vest f mult nu la noi
exista imbuteliat pt OEM pt BMW ,HYUNDAY, si altii...

iata cu cod de piesa bmw
http://store.vacmotorsports...leaner-p2250.aspx
Iata cu inscriptie HYUNDAY..
http://ecx.images-amazon.co...zidZL._SY300_.jpg
Nu exista nimic mai bun astazi pana in 40ron PT CURATAT injectia si camera de ardere si dpf cu adaugat in combustibil fara demontat,fara manopera.
Exista separat pt benzina separat pt motorina.
http://www.techron.com/
Se gaseste la cei ce distribuie produse TEXACO-HAVOLINE poate fi comandat.

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pe net...google stie. Am luat eu...dar am mai platit transportul cam tot pe atata...am vrut s aiau cantitate mai mare..dar nu aveau pe stoc decat 2-3 flacoane.
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ar fi ajutat un link....
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Ai pm
Skip ads

  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ms! da eu cautam pt diesel..
Scuze au si pt motorina...
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
O intrebare off topic si cam tampita, dar nu am gasit nimic concret pe net:
Cum se numeroteaza injectoarele (cilindrii) la astra h 1.7 cdti? Incepand de la distributie sau incepand de la volanta?
Multumesc!
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,
a observat cineva vreo legatura intre functionarea anormala a unui injector si intrarea in vibratii de torsiune a volantei ?
in anumite conditii volanta incepe sa bata, ralantiul coboara spre 750 tr/min ... dupa un tratament cu wins si folosind motorina de calitate, BP ultimate sau total excellium, fenomenul este mult redus spre disparitie mai ales utilizind sistematic motorina de cea mai buna calitate
practic ambreiajul functioneaza nikel si ma gindesc sa mai trag de el daca améliorez injectia ... nu am facut nici un test pina acum
ce ziceti ? de unde sa incep ? motorul este 17 DTH
multumesc
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Care din ele credeti ca este defect?Sau 2si 3? Cred ca este nevoie urgent de o verificare a injectoarelor.Banuiesc ca doar unul este defect si celalalt incearca sa compenseze valoarea
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Le dai jos pe toate si le verifici pe stand. Acolo se vede cel mai bine ce si cum. Functie de rezultate se fac reparatiile.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
eu as incerca mai inainte cu un flacon de solutie de curatat sistemul de injectie, pune sa traga pompa direct din flacon si opreste motorul inainte sa se termine solutia din flacon, eventual foloseste doua flacoane. lasã sa actioneze macar 30 min, apoi schimba filtrul pune motorina cea mai scumpa + un alt flacon in rezervor si vezi cum evolueazã in citeva sute de km... pe de altã parte nici valorile obtinute cu opcom nu sunt prea de incredere... fa testul cu eprubete pe retur
Bafta
  • Iedutz

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salutare tuturor

am si eu o intrebare: o deviatie de 4-5 la injectorul nr 3 poate genera o trepidatie a motorului la relanti, si o trepidatie accentuata pe la 1100 ture?
restul (1,2,4) au deviatii sub 1, pozitive/negative

merci in avans
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cel mai sigur test cu eprubete... Vezi care scuipa mai mult pe retur
  • Iedutz

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@hora: salutare. am facut testul si valorile par in parametri:
16-17-20-15
16-18-20-15
de la stanga la dreapta.
cum ziceam mai sus, OP-COM vede pt cilindrul 3 o deviatie de 4-5, iar pe la 1100 ture motorul se zgaltaie bine ....
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce inseamna in parametri la tine. La mine testil de returna iesit la toate patrubidentic dupa reconditionare
  • Iedutz

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@horaa: in parametri am zis pt ca asa vazusem parca in discutie., ca ar trebui sa fie intre 15-20ml. in cazul in care unul da de 2-3 ori mai mult decat cel care da cel mai putin, atunci ar fi o problema.
eu n-am reconditionat nimic. am pus doar niste aditiv pt curatare. nu am vazut inca nici o imbunatatire ... tot tremura pe la 1100 ture : ((((

insa s-o ia naiba de masina, ca iar s-a infundat filtrul de particule, dupa 170km de autostrada, la 2800 ture! a inceput sa ma dispere ....
  • Iedutz

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
azi dupa alti 400km, in doua reprize, s-a desfundat. sau sa zicem ca nu mai apare martorul in bord si safe-mode e OFF.
insa la semafor daca stau 2 min, simt in masina miros de fum, deci e mai mult decat posibil ca racordul flexibil inaintea filtrului s-a spart si iese fum pe acolo.
o sa caut niste aditiv pt curatarea filtrului, sa vede, ce zice.
oricum, am impresia ca injectorul 3 face pe nebunul si genereaza fum la greu. si tot el sa fie si cauza ciudatelor trepidatii intr-a 5a si a 6a. si la relanti la 1100ture ....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR