Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • bugscata

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Si eu am avut o problema asemanatoare, la relanti mergea bine dar cand acceleram dadea in nas. problema era de la mufa injectorului 3 .
ai putea in prima faza sa misti de acea mufa (poate nimeeesti o pozitie buna); trebuie inlocuita ...mie mi-au rezolvat-o baietii de la service-ul lui maiandrei.
Succes. Wink
Skip ads

  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am miscat de toate, nu este nici o imbunatatire. Tare curios. Am trimis 2 injectoare la Endor Diesel Buzau sa vedem ce iasa, ochii sau se rezolva! Am vorbit pe la Cluj(fiind mai aproape ma duceam cu masina pana acolo) la o firma care zic ei pe net ca se ocupa de rep. injectoare. I-am explicat simptomele si dupa vreo 2 ore(timp in care zicea ca verifica daca are in stoc kit de reparatii injectoare) imi zice ca ar fi vorbit cu colegul si nu sunt de bai injectoarele. Pentru ca daca ar fi de bai injectoarele ar porni la rece si n-ar porni la cald(este vorba de Bosch) decat foarte greu. Apai Dumnezeu stie, eu nu am auzit asa ceva. Ati avut asemenea simptome?
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu un Opel Astra H diesel cu motor Z17DTH. In seara asta am facut o diagnoza cu OPCOM si imi arata valorile urmatoare la injectoare cu motorul rece :



Ce parere aveti? Din cate am citit pe forum, daca valoarea la un injector este peste 1 inseamna ca respectivul injector are o problema, iar eu am 1.5 - 1.6 la injectorul 3. Cat de relevante sunt aceste valori? Nu stiu daca are vreo importanta ca motorul era rece cand am facut testul. Masina merge ok, porneste ok si la cald si la rece, doar ca intre 1500 si 2000 de turatii se aude asa un usor tacanit. Peste 2000 de turatii nu mai este sesizabil.

De ceva vreme am discutat cu un mecanic care si el facea diagnoza cu OPCOM despre tacanitul care il am si el a zis ca valorile de deviatie de la OPCOM nu sunt relevante si a zis ca atata vreme cat masina nu are alte simptome sa nu imi fac probleme. Totusi nu sunt linistit sa merg asa cu ea. Vineri am sunat la un Bosch Diesel Service din Cluj, care repara si injectoare si le-am zis de tacanit, iar ei au zis ca pentru a indetifica problema trebuie sa demonteze injectoarele si sa le testeze pe bancul de proba. Toata treaba ar costa 300 ron , montat/demontat si testat, cam mult mi se pare. I-am intrebat si de testul cu eprubete pe retur, dar au zis ca nu este relevant in cazul meu, dar sincer nu stiu ce sa cred.

@cocosai, firma din Cluj cu care ai vorbit tu este cumva ATS Integral?
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
gfx8 a scris:Salutare,

Am si eu un Opel Astra H diesel cu motor Z17DTH. In seara asta am facut o diagnoza cu OPCOM si imi arata valorile urmatoare la injectoare



Ce parere aveti? Din cate am citit pe forum, daca valoarea la un injector este peste 1 inseamna ca respectivul injector are o problema, iar eu am 1.5 - 1.6 la injectorul 3. Cat de relevante sunt aceste valori? Masina merge ok, porneste ok si la cald si la rece, doar ca intre 1500 si 2000 de turatii se aude asa un usor tacanit. Peste 2000 de turatii nu mai este sesizabil.

De ceva vreme am discutat cu un mecanic care si el facea diagnoza cu OPCOM despre tacanitul care il am si el a zis ca valorile de deviatie de la OPCOM nu sunt relevante si a zis ca atata vreme cat masina nu are alte simptome sa nu imi fac probleme. Totusi nu sunt linistit sa merg asa cu ea. Vineri am sunat la un Bosch Diesel Service din Cluj, care repara si injectoare si le-am zis de tacanit, iar ei au zis ca pentru a indetifica problema trebuie sa demonteze injectoarele si sa le testeze pe bancul de proba. Toata treaba ar costa 300 ron , montat/demontat si testat, cam mult mi se pare. I-am intrebat si de testul cu eprubete pe retur, dar au zis ca nu este relevant in cazul meu, dar sincer nu stiu ce sa cred.

@cocosai, firma din Cluj cu care ai vorbit tu este cumva ATS Integral?

eu spun sa stai cuminte cu masina mai ales daca merge bine, la prima vedere arata bine doua pe plus doua pe minus . asa ramane tot timpul in plaja asta 1,5- 1,6 injectorul 3? tacanitul poate fi de la injector dar a mea tacane cand trebuie sa-i schimb uleiul tot 17 dar tdj
bafta
Skip ads

  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu am urmarit decat vreo cateva minute valorile. La un moment dat a ajuns si la 1.8 parca la injectorul 3. Nu stiu daca are vreo relevanta, dar motorul era rece cand am facut testul (temperatura apei vreo 20 de grade). Trebuia sa fie cald motorul? O sa fac maine un test si cu motorul cald.
Am schimbat recent uleiul, am pus Mobil 1 New Life 0W-40, dar tacanitul a ramas.
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu mai stiu cum se numeste firma insa stiu ca sunt sub egida Bosch. Si in afara de faptul ca sunt neseriosi(trebuiau sa ma sune si nu au facut-o) sa sti ca au dreptate. Am discutat ulterior cu un specialist si asa se manifesta o instalatie de injectie foarte uzata - nu mai porneste la cald pentru ca motorina fiind calda, scade presiunea. Referitor la testul de retur este foarte concludent insa trebuie scule si meserias
http://www.alexon.info/auto...00%20%5bRO%5d.pdf
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Tu ai facut vreun test de retur la injectoare? Daca da, la ce firma si in ce localitate? Sau poti recomanda vreo firma priceputa in asa ceva?
  • philipone

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.7 cdti (aka traktor)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema...valorile injectoarelor sunt putin ciudat. Am astra h 1.7 cdti /80 cai ...inj1 "0.23" inj2 "0.34" inj3 "-1.57" inj4 "0.89". Din cate stiu valorile cu + inseamna o Gatuire a injectorului (posibil mizerie sau alte cauze autohtone cum ar fii combustibil bun) dar valoarea cu minus ar insemna o largire a duzei eventual un consum marit si altele si asta presupune sa schimb duza...sau tot injectorul? Mentionez ca nu a crescut consumul, masina merge aparent perfect...nu scoate fum si nu da semne de nici un fel, cel putin deocamdata. ....astept sfaturi si sugetii
Skip ads

  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Interesant ce zici tu. Mai demult am fost si eu la o diagnoza si tipul ce mi-a facut diagnoza mi-a recomandat sa folosesc un aditiv de curatare a injectoarelor ca cica ar avea mizerie. Dar sincer nu am avut curajul sa pun asa ceva, ca am auzit tot felul de pareri negative despre aditivi. Insa nu mai tin minte ce valori aveam la injectoare atunci.

Pe prima pagina a acestui topic insa este un post mai vechi de-a lui @claudiu__, care spune un pic altceva, ca daca un injector are valoarea peste 1 are vreo problema. Nu stiu daca e valabil acelasi lucru si daca valoarea e mai mica decat -1. Eu am unul cu -1.24 si altul cu 1.67 Sad Mai zice ca valorile injectoarelor se compenseaza intre ele...ceea ce este adevarat.

Cine ne poate lamuri exact cum e cu valorile astea ale injectoarelor Question
  • philipone

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 1.7 cdti (aka traktor)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Revin. am bagat un aditiv pana la urma la recomandarea lui maiandrei Wink El zicea de wynn's sau sonax dar mi-a dat cineva un duralube pt injectoare si l-am bagat. Valorile s-au mai echilibrat adica : inj1...0.14 inj2....0.20 inj3...-0.50(asta era pe minus rau) inj4....0.29. Deci pana la urma functioneaza si aditivii astia. Metoda a fost urmatoarea. Am mers pana s-a aprins becul de "low fuel" .... am bagat aditivul inainte de a baga motorina propriu zisa...si am facut plinul (OMV). Apoi am mers pe autostrada si am bagat "ïtalian tune-up"de vreo 6-7 ori. Rezultatul se vede ce sa zic dar numai electronic pt ca mie masina nu imi facea figuri inainte...si merge la fel de bine si acum doar ca sunt eu mai linistit. Deci nu va feriti de aditivi. Singurul lucru...am inteles ca abuzul de aditivi poate duce la topirea unor garnituri pt in ei se gaseste kerosen la greu de aici si senzatia ca trage masina mai bine. Drumuri bune
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am facut ieri test retur injectoare si rezultatul, dupa cum vedeti, este foarte prost la doua injectoare:



Injector 1 = 110 ml
Injector 2 = 130 ml
Injector 3 = 35 ml
Injector 4 = 40 ml Toate valorile sunt mai mai decat in mod obisnuit deoarece am repetat testul fara sa golesc recipientele: 1 minut la relanti, 30 secunde la 3000 ture, oprit motor, dupa care am repetat. Procedeul se numeste Testul returului la injector (dinamic) si este utilizat pentru injectoarele de tip Bosch. Pentru acuratetea testului efectuati testul de cel putin doua ori si selectati cantitatea cea mai mare ca valoare de masura. Teoretic flacoanele trebuie golite inainte de inceperea celui de-al doilea test. Injectorul care arata valoarea de 3 ori mai mare decat minimul trebuie inlocuit sau reconditionat.
Eu personal am probleme cu pornirea la cald de prin primavara iar la rece nu mai porneste la sfert de cheie.
Nu sunt inca decis daca sa trimit injectoarele 1 si 2 la Endor Buzau, am sa vad intai daca le pot reconditiona in Iasi. Personal cred ca este vorba de supapele de retur la cele doua injectoare care dau foarte multa motorina pe retur.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Astazi am refacut testul returului injectoarelor si iata ce a iesit:
Sa va povestesc ce am facut: Dupa testul facut saptamana facuta am hotarat sa pun un Injector Cleaner in rezervor si dat fiind ca am trecut prin Carrefour am cumparat unul de la firma STP (vreo 22 lei) facut in UK. L-am pus la 1/3 din rezervor ca sa fie mai concentrat. (Stiu sfaturile unora ca nu se pun asemenea substante in rezervor).
Astazi am schimbat filtrul de motorina vechi (Mann) cu unul Purflux Made in France, insa motorul nu a vrut deloc sa porneasca cu filtrul cel nou, desi nu-l schimb pentru prima oara. Am dat la demaror de am innebunit. Suparat foc, am scos returul la injectorul 2 care prima data imi dadea cel mai mult pe retur, si l-am conectat la sticluta sa vad daca da ceva motorina pe retur. Ma gandeam ca poate s-a infundat vreo conducta. Am dat din nou la demaror vreo cateva secunde fara ca motorul sa porneasca, timp in care s-a vazut prin furtunasul transparent venea motorina pe retur si spre mirarea mea, foarte putina. Tinand in continuare demarorul, motorul a pornit si am observat, la fel ca si atunci cand nu era pornit, ca venea putina motorina pe retur, comparativ cu testul facut prima data.
Am hotarat atunci sa refac testul returului injectoarelor si dupa cum v-am arat mai sus, de data asta a iesit foarte bine, cu diferente mici intre ele.
Povestea nu se termina aici. Astazi am facut vreo 15 km prin oras, cu mai multe opriri si porniri. Motorul porneste la sfert de cheie si nu s-a mai oprit niciodata pornirea la cald. Nu mai are nici macar acea tendinta de oprire, cum facea aproape de fiecare data cand porneam la cald (adica atunci cand nu se oprea ). Acum porneste la sfert de cheie, in conditiile in care inainte nu pornea la sfert.
Este clar ca schimbarea filtrului de motorina a avut efect benefic, insa cu cel vechi nu aveam mai mult de 8-9 mii km. Dar cum ramane cu aceasta diferenta de retur pe injectoare. Nu va mai spun ca eram pe punctul sa trimit toate injectoarele la reconditionat la Buzau, la Endor.
Doar intamplarea a facut sa schimb astazi filtrul de motorina si de aici s-au derulat toate celelalte.
Acum cred ca injectoarele nu au probleme cu supapele de retur si mai ramane sa stabilesc daca s-a redus fumul negru. Ca o prima impresie fumul s-a redus considerabil dar am mers numai ziua, ramane sa vad cum se vede noaptea in farurile celor din spate. Va tin la curent.
Ani de zile nu am indraznit sa pun aditivi in rezervor, insa primele impresii sunt bune.
Astept pareri logice si va stau la dispozitie cu lamuriri.


Ultima modificare facuta de AdyBossu la Mar 22 Nov, 2011 7:17 pm, modificat de 13 ori in total
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La 2000bar presiune...ce depuneri putem gasi pe injectoare? Shocked
Se impune vizita la un atelier dedicat reparatiilor de injectoare,apoi refacut testul cu returul atunci sa vezi diferenta.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Deocamdata problema s-a rezolvat din fericire fara un atelier dedicat reparatiillor de injectoare. A fost pur si simplu noroc, cred eu.
Testul pe retur cu rezultate bune coincide cu disparitia problemelor pe care le aveam. Sper sa nu le mai am degraba.
Dupa experienta de astazi, pe viitor voi schimba filtrul de motorina inainte de 10 mii km, la cel mai mic semn neplacut.
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Si pe mine m-ar interesa sa fac un test de retur la injectoare. Tu l-ai facut singur sau ai fost la ceva service? Daca l-ai facut singur poti sa detaliezi un pic operatiunea? De unde ti-ai procurat recipientele si furtunele necesare? Unde trebuie sa desfaci ca sa scoti returul de la injectoare? Un mic tutorial ar fi de mare ajutor Smile
Merci.
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
gfx8 a scris:Salut,

Si pe mine m-ar interesa sa fac un test de retur la injectoare. Tu l-ai facut singur sau ai fost la ceva service? Daca l-ai facut singur poti sa detaliezi un pic operatiunea? De unde ti-ai procurat recipientele si furtunele necesare? Unde trebuie sa desfaci ca sa scoti returul de la injectoare? Un mic tutorial ar fi de mare ajutor Smile
Merci.


Te duci la farmacie cumperi 2 seturi de perfuzii,pe urma scoti returul la toate injectoarele,si conectezi furtunele care le-ai cumparat si pe urma le introduci in niste sticle/pahare pe fiecare injector in parte !pe urma pornesti motorul si urmaresti evolutia !
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@pmstelian, merci de sfaturi. Am uitat sa mai verific acest topic.

Am facut azi o poza la zona injectoarelor la motorul meu:



Returul injectoarelor se desface in zona unde am incercuit cu rosu? Pur si simplu desfac cu o cheie fixa si conectez furtunasele la injectoare? Trebuie sa fiu atent la ceva cand desfac, sa nu stric ceva? Poate ca sunt cam puierile intrebarile Embarassed ....dar nu sunt asa de priceput la mecanica.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu umbi acolo. Alea sunt conductele de alimentare a injectoarelor. Desfaci unde am incercuit eu: intai clemele, dupa care tragi in sus de mufele mici din capul injectoarelor. Nu am avut timp sa fac tutorialul.
Voi, posesorii de opel din Cluj, nu va intalniti deloc? Mai bine lasi sa umble acolo cineva care a mai facut-o.
Daca totusi vrei sa faci testul singur, cumperi de la un magazin de piese dacia 4 furtunase transparente pentru instalatie spalare parbriz, pe care le infigi in returul injectoarelor, dupa ce ai scos mufele in prealabi. Furtunasele le introduci apoi in 4 recipiente (poti lua de la farmacie de alea pentru urocultura sau peturi de 250 ml).
TEST
Porniþi motorul, lasati 1 minut la ralanti. Acceleraþi motorul la 3000 rpm ºi menþineþi 3000rpm pentru 30 secunde, opriþi motorul.
Când testul este complet, mãsuraþi cantitatea de combustibil din fiecare flacon.
Înlocuiþi sau reparati injectorul care aratã valoarea de 3 ori mai mare decât minimul.
Teoretic valorile ar trebuie sa fie cuprinse intre 20-30 ml carburant in fiecare recipient.
Atentie! Cei de la Bosch zic ca 20 ml este valoare minima. Testul pt injectoare Bosh l-am gasit aici: http://www.alexon.info/auto...00%20%5BRO%5D.pdf
Succes si sa ne spui si noua ce a iesit! Si, apropo, pentru test motorul trebuie sa fie la temperatura optima de lucru.

  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
gfx8 a scris:@pmstelian, merci de sfaturi. Am uitat sa mai verific acest topic.

Am facut azi o poza la zona injectoarelor la motorul meu:



Returul injectoarelor se desface in zona unde am incercuit cu rosu? Pur si simplu desfac cu o cheie fixa si conectez furtunasele la injectoare? Trebuie sa fiu atent la ceva cand desfac, sa nu stric ceva? Poate ca sunt cam puierile intrebarile Embarassed ....dar nu sunt asa de priceput la mecanica.


mai trage o poza exact cu injectoarele sa iti pot arata care e returul la motorul tau ...din mai multe unghuri !
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Colegu', eu ce i-am aratat lui gfx8 in fotografia postata? Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR