Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
AdyBossu a scris:Colegu', eu ce i-am aratat lui gfx8 in fotografia postata? Smile


pai tu ai aratat pe alt tip de motor ,vroiam sa ii aratam omului sigur care este retrul pentru motorul lui !
Skip ads

  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@AdyBossu,

Merci mult de explicatiile amanuntite. In poza postata de tine cam greu se distinge zona returului, dar in mare am inteles operatiunea. Mai pun si eu o poza unde se vede mai bine returul si la mine:



Ce fac cu furtunasul acela negru care trece de la un injector la altul pe care l-am insemnat in poza? Acesta iese afara cand scot mufele din capul injectoarelor? In timpul testului recipientele le-ai pus pe undeva prin compartimentul motor, ca sa nu se rastoarne?
Intalniri ale opelistilor se fac si la Cluj, dar din pacate nu am reusit sa ajung niciodata pentru ca lucrez pana seara si numai in weekend ce mai am timp sa ma ocup de masina. Sa vad, poate imi fac curaj intr-o sambata sa fac testul singur, ca nu pare complicata operatiunea.

L.E.: @pmstelian, se pare ca am postat aproape in acelasi timp. Merci de bunavointa. Am mai pus o poza cu injectoarele la motorul meu, daca vrei poti sa insemnezi pe poza aceasta, dar din cate vad eu zona returului e in mare la fel ca cea din poza pusa de AdyBossu.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
1. Nu umbli la furtunasele negre dintre cele patru injectoare. Dupa ce ai scos toate cele 4 sigurante metalice prin extragerea lor in lateral, tragi in sus de fiecare conector din returul fiecarui injector si te opresti aici. Nu umbli la furtunase, nu le desfaci din conectori ca si asa acestea imbatranesc si mai crapa.
2. Furtunasele pentru testul de retur pe care le-am utilizat eu sunt cumparate de la piese dacia, sunt din plastic transparent mai dur decat cel de la perfuzii si au la capete camasi din cauciuc negru. Camasa din cauciuc se imbina destul de bine in returul injectorului fara a mai fi nevoie sa desfaci furtunasele de retur din conectorii originali pentru a imbina furtunasele de test in acesti conectori originali.
3. Ca totul sa mearga perfect, dupa ce introduci furtunasele in capacele recipientelor de test sa faci in asa fel incat odata inceput testul cu motorul pornit sa nu se faca presiune in recipient. Pentru asta poti sa mai dai o gaura mica in capacul recipientului. Am zis sa nu faca presiune, ca altfel iti arunca afara furtunasul de test din returul injectorului si o sa trebuiasca sa reiei testul. Oricum, trebuie sa faci testul de cel putin 2 ori pentru a fi concludent.
4. Recipientele le-am prins cu banda pe unde s-a nimeirit in jurul injectoarelor dar in prealabil le-am numerotat.
Apropo, am vazut pe net la vanzare kit test retur, cei drept cu conectori de retur Bosch, la peste 600 lei. http://www.autoscan.ro/Test...e_Common_Rail.htm
Pe tine te costa maxim 10 lei.
Sper ca am fost clar. Succes!
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Da, este destul de clar, merci inca o data. Poate ca ma pun sa incerc vinerea viitoare, ca sunt liber in loc de 1 decembrie.
Skip ads

  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Ieri am reusit sa fac si eu testul de retur la injectoare. Iata rezultatul:



Dupa cum se vede a iesit foarte bine, cantitatea de motorina este in jur de 20 ml la fiecare injector. Chiar nu ma asteptam sa iasa asa de bine Smile. Nu inteleg de ce totusi pe OP-COM am valoarea destul de mare la un injector (+1.5)
@AdyBossu, tu ai facut un test cu OP-COM la injectoare? Ce valori aveai?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am facut. Valorile erau bunicele dar nu le mai tin minte. Cu prima ocazie cand mai fac am sa postez.
Da, vad ca a iesit foarte bine pe retur la tine. As putea spune excelent.
Nu-ti bate capul cu ce arata OP-COM. Daca masina merge bine las-o in pace.
Testul l-ai parcurs asa cum am scris eu? 1 min ralanti, 30 sec la 3000 rpm, stop?
Sanatate!
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Da, asa am facut testul, si l-am repetat de 2 ori...dupa prima tura am golit recipientele. De mers, masina merge ok....doar ca cum am mai scris si mai devreme pe topicul acesta intre 1500 si 2200 rpm aproximativ, se aude un tacanit de la motor... Nu foarte tare, dar este sesizabil foarte bine daca merg la o turatie constanta. Peste 2200 rpm nu mai e sesizabil, si nici in frana de motor. Se aude si cu motorul rece si cu el cald. Un mecanic la care am fost cu alte probleme mi-a zis ca poate fi de la vreun injector, dar sa nu-mi fac probleme atata timp cat merge si porneste ok.
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai cred ca tacanitul e normal sa se auda. Se aude si la mine, cred ca tot cam in plaja asta de turatii.
Dupa 2200 motorul este mai zgomotos si din cauza asta nu mai auzi tacanitul.
Asa cred si eu, ca este zgomotul produs de injectoare, normal de altfel.
Skip ads

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Exact aceiasi problema o am si eu ca @gfx8.Aparent nu am probleme cu functionarea sau consumul masinii ,dar am un tacanit parca de la un injector mai in evidenta pana in 2000 RPM.
Ma deranjeaza destul de mult,mai ales ca si asa Z17DTH e un motor zgomotos.

O sa fac si eu testul de retur sa vad care e treaba.Ma gandesc ca daca ar fi sa am probleme cu unul din injectoare sa dea mai mult pe retur,e posibil ca acela sa fie si cel zgomotos ?
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
@Pisboy,

Si la mine problema cu tacanitul a ramas la fel. Cu orice tip de motorina face la fel. Eu am la testul cu OPCOM la unul dintre valoarea de deviatie la relanti in jur de 1.5, am inteles ca ar trebui sa fie sub 1 in mod normal. Testul de retur a iesit foarte bine la toate injectoarele.
In rest masina porneste bine, doar ca iarna am un consum urban enorm. Cand au fost temperaturi de -15 grade am avut si 11.2 l/100 km consum urban la viteza medie de 18 km/h si drumuri cam scurte. Acum am 10 l/100 km la vit medie de 20 km/h pe BC. Asa a fost in fiecare iarna de cand am luat masina. Vara consuma intre 8 si 9 urban.
Am intrebat la diferiti mecanici despre consumul acesta mare pe timp de iarna si au zis ca este normal, ca nu apuca sa se incalzeasca motorul si Opelurile diesel nu au sistemul acela de bujii care ajuta la incalzirea mai rapida a motorului, cum este la VW. Oricum mie mi se pare prea mare diferenta intre vara si iarna. Cumnatul meu are un Golf 5 1.9 TDI si a avut consum maxim 9.5% iarna asta, cam pe acelasi traseu.

Fa si tu un test cu OPCOM si zi-mi ce valori ai la injectoare la relanti.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am facut acum un an la intalnirea de la Slanic Moldova un test cu OP-COM si imi iesea si mie un injector cu 1.De atunci nu am mai facut nici un test.
Am facut curatare cu Wynn's dar tot nu s-a schimbat nimic.Cand am facut testu motoru nu era asa zgomotos,a devenit suparator de asta vara de cand am folosit o motorina mai nasoala.

Totusi eu nu am consumu asta mare cum il ai tu.Chiar si pe timp de iarna numai pe distante scurte 2 km max,imi iese un consum de 7.4 pe BC ,cred ca 8,5 in realitate.
10 minute las inainte motorul la relanti sa se incalzeasca putin apoi plec,desi apa ajunge in cele 10 minute la doar 30-35 grade,iar pana la destinatie nu trece de 60.Deci consumul marit la mine fata de vara e de la motorul rece.

La tine cand se incalzeste motorul la 80+ grade ,mai e tacanitu asa de tare?la mine se diminueaza.
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Si mie mi-a recomandat un mecanic sa bag aditiv STP, cand a vazut valorile care le aveam in OPCOM. Dar am citit tot felul de pareri negative despre aditivi dar am zis ca daca porneste bine nu ma risc ca sa trebuiasca sa reconditionez pe urma injectoarele. Tatal meu a patit asa la un Ford Focus 1.8 TDCI. A bagat aditiv de mai multe ori si in scurt timp a trebuit sa schimbe injectoarele. Nu stiu daca aditivul a influentat cu ceva, dar asa s-a intamplat.
La mine nu pot sa zic ca este asa deranjant tacanitul...dar se aude si cand motorul e cald. Cel mai bine il sesizez cand merg in viteza a 3-a la 50 km/h...motorul are in jur de 2000 rpm.
Cu consumul meu...cred ca Clujul e totusi mai aglomerat decat Bacaul, dupa cum vezi viteza mea medie afisata de BC este sub 20 km/h. Pe perioada de iarna si astia care au VW diesel le consuma 9 - 10 l/100 km prin Cluj, am discutat cu mai multi...dar Opelul meu cam sare calul. Eu astept ca 2 - 3 minute si plec...caci asa am citit pe undeva pe aici pe forum ca cel mai bine e sa incalzesti motorul in mers.
Skip ads

  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ionutz2008 a scris:Parerea mea mai bine le reconditionezi la un service Bosch cum a spus si colegul mai sus decat sa iei SH ca reconditionatul se repara cu piese originale si noi decat un SH care nu stii ce uzura are si cum sunt.
Eu le-am reconditionat si sunt foarte multumit la Bosch Sos.Alexandriei unde au un stand de probe computerizat si mecanici priceputi nu pe "genunchi" unde mai pui ca ai si garantie .


In 2010.... mi s-au bulit injectoarele. Asa ca m-am documentat putin... si ca sa reconditonez costa 114 euro bucata.
Am cautat pe net... am gasit 4 injectoare + pompa de innalta presiune + rampa comuna de la un astra h din 2008. Very Happy
Cat credeti ca au costat toate? pai sa va spun....
Pret final 200 euro.
Atunci injectoarele ,pompa si rampa erau aproape noi... aveau 62.000km Very Happy acum au 30.000km in plus....si functioneaza super ok.
Concluzia este ca... nu se merita sa reconditionezi injectoarele ! in nici un caz! ...bine.. daca aveti prea multi bani... desigur.. sunteti propietari pe ei.
ma adresez pentru cei care nu vor sa arunce bani aiurea... cumparati-va altele.
  • megabitzu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am facut testul injectoarelor cu metoda retur

eram sigur ca este un injector defect dar dupa metoda asta se pare ca nu am problema la injectoare, am facut acest test pentru ca la pornire motorului rece se aude o bataie dar dupa ce se incalzeste.. 10 min nu mai aud nimic.. nu stiu de ce ?
  • wel
  • *
  • 17 mesaje
  • din 21 Mai 2010
  • Astra 2006 z17dth
  • Bucuresti
  • wel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Acelasi zgomot timp de aproximativ 10 minute al aveam si eu pan mai acu ceva timp,mai bine zis in sezonul rece.Zgomotul parca ar fi fost de la o rola sau nush de la ce.
Zilele urmatoare intentionez sa fac si eu un test de retur (metoda artizanala ),k la ultimul test unul dintre injectoare dadea cantitate dubla de motorina.
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
Si la masina mea se aude un tacanit, trage mai greu, nu mai merge constant...Se pare ca un injector este stricat, garajistul zice ca nu se pôate repara ca este de la elkectronica..in fine, am reusit sa iau unul 2hand.Intrebarea este cam cat iti trebuie sa schimbi un injector si programare cu tech 2 al acestuia?
Asta imi cere 125 euro (opel in Belgia) sa imi schimbe unul si a zis ca s-ar putea sa dureze cam vreo 3 ore..Hotia n-are hotare..
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mi-am cumparat kit de perfuzii dar nu am cum sa conectez furtunasele in capul injectoarelor pentru testul de retur.Cand scot tuspicul ala mic cu tot cu furtunase din capul injectoarelor , ele au o gaura acolo.Voi cum a-ti conectat furtunasele ?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce fel de kit ai cumparat..dar kitul pe care l-am vazut eu in farmacii, nu este bun..conductele din kit sunt prea subtiri.
Iti trebuie conducte putin mai groase de genul celor care erau la spalatorul de geamuri la Dacia Smile Acelea sunt putin mai groase si le introduci in acea gaura din capul injectorului...
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
OK,atunci o sa caut furtun de ala
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am vazut in magazine gen: Dedeman, Baumax...se vinde la metru, exista toate dimensiunile Wink
4 bucati de 25 cm iti ajung...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR