Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • opelgts2

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
va salut

am o mica mare problema,am un preten cu.n astra h din 2005,luata de 2 ani,are acum cca 230mii km,achizitionata la 157mii km,azi a patit sa faca o diagnoza la motor si a constatat ca injectoarele nu lucreaza cum trebe, 0.15 , 0.89 , 0.18 , 1.25 , parametri la care lucreaza injectoarele,

deci? care sunt parametrii la care ar trebui sa lucreze acele valori,caci cel ce mi.a fa cut acea diagnoza a spus ca ar trebuii schimbate toate,si ca ar avea el sh,si care ar fi dus din acele injectoare,si daca se pot reconditiona.
am gasit ceva injectoare SH la 550 ron bucata si noi la 1435 ron bucata.

astept ceva pareri si sugestii

multumesc
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Are vreo problema cu masina? Daca ceva merge cum trebuie nu umbla la el.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Lasa masina in pace pana incepe sa faca figuri in mers sau la pornire.
Auzi acolo, normal ca trebuie schimbate toate daca cel care face diagnoza are si sh de vanzare. Ce om Laughing
  • opelgts2

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
probleme cu masina au inceput,in mers pierde din putere si tremura motorul in sarcina,pe liber sau relanti nu se intimpla nimic rau,doar ca nu se mai tureaza mai mult de 4000 rpm,eu am o vectra GTS si 120 cp si.n turatie se duce undeva de 5500rpm cu pedala la capat,

aco_008, eu am intrebat care ar fi valorile sale reale in care parametri lucreaza un injector,caci dupa aia stabilesc eu daca trebe sau nu schimbate toate sau doar care am nevoie,
daca cel ce mi.a facut diagnoza vrea sa scape de acele injectoare si.mi baga mie pe gat ca ele trebe schimbate si sa nu fie altceva defect de.mi dadea acele tremuri la motor,pina sa ma duc sa fac diagnoza am scos mai intai borna la baterie am lasat.o cca 15 min,dupa care am repus.o la loc si vreau sa zic ca masina nu a mai facut acel tremurat in sarcina,doar ca statea pe bord aprins semnul de pompa.

am plecat cu masina vreo 23 km si nici un o problema,nu a mai tremurat,si atunci am zis sa.i fac o diagnoza sa sterg eventualele erori date de calculator,si acum merge super ,ca inainte,doar ca mi.a zis sa.i cumpar injectoarele caci trebe schimbate unul ca este mai grav undeva de 0.98\1.05\1.15,asa oscileaza pe diagnoza, si ma gandeam ca sar gasi undeva de rectificat,de reconditionat,sau eventual ceva preturi la SH si noi

multumesc
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca injectoarele sunt bosch se pot reconditiona la bosch service. Nu stiu daca in Neamt aveti, daca nu dai o fuga pana la cel mai apropiat. Din cate imi amintesc (din auzite) costa in jur de 500 lei de bucata reconditionarea. Legat de turatie, poate sa fie din mai multe cauze. Cel mai bine faci o diagnoza la altcineva si compari rezultatele.
  • opelgts2

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sal

am facut si.n alta parte o diagnoza,si injectoarele arata cam asa 0.19\ 0.67\ 0.98,1.34 \ 1.57,1.21.
mi.a masurat injectoarele si cu niste masuratori de pe retur sa vada cat si cum pierde,eprubetele sunt gradate de la 1 la 10 si normal ele trebe sa stea undeva intre 4 si 5,si ale mele stau undeva intre 7.si 8 doar 2 din ele.

in fine decat sa dau pe reconditionat 500 ron buc, reconditionat mai bine caut SH sa vad pe unde gasesc

multumesc
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea mai bine le reconditionezi la un service Bosch cum a spus si colegul mai sus decat sa iei SH ca reconditionatul se repara cu piese originale si noi decat un SH care nu stii ce uzura are si cum sunt.
Eu le-am reconditionat si sunt foarte multumit la Bosch Sos.Alexandriei unde au un stand de probe computerizat si mecanici priceputi nu pe "genunchi" unde mai pui ca ai si garantie .
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Corect, la bosch ai garantie, la sh poti sa iei o teapa cat masina de mare. Sa pice in 2 luni..etc
Skip ads

  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
poti sa incerci un "italian tune-up" inainte sa te apuci de schimbat injectoarele http://www.google.ro/search...&aq=f&oq=
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
opelgts2 a scris: in fine decat sa dau pe reconditionat 500 ron buc, reconditionat mai bine caut SH sa vad pe unde gasesc

SH nu o sa gasesti mai ieftin de 150 de euro. Sau hai sa nu fim pesimisti, 600 de lei. Deci daca ti le reconditioneaza cineva cu 500 de lei/bucata, nu mai sta pe ganduri!
Si ca sa-ti impartasesc din propria mea experienta cu injectoarele:
-curatarea chimica=zero!(chiar mai mult, la mine in loc sa se remedieze problema cu singurul injector cu figuri, le-a curatat definitiv si pe cele 3 care mai erau bune)
-injectoarele nu se strica niciodata doar cate unul. Deci pregateste-te sa le schimbi pe toate.
-daca ti-ai facut diagnoza cu tech II, cifrele pe care le-ai dat sunt eronate. In mod normal, un injector care trebuie schimbat se vede pe tech cu valoare peste 1.3-1.4. Daca trece de 1.0 deja trebuie sa incepi sa-ti pui probleme. Dar masina are un sistem care compenseaza defectul unui injector. De exemplu, daca la injectorul 4 iti indica 1.5, atunci suma valorilor pentru celelalte 3 injectoare va fi -1,5, si suma celor 4 valori pentru toate injectoarele va fi 0. In situatia asta, se schimba/repara injectorul 4, si se masoara iar valorile, pentru a stabili care e urmatorul.

PS: la mine a murit unul, am facut curatare, nu s-a intamplat nimic, l-am schimbat, si dupa max 2 sapt au picat celelalte 3, toate pe rand intr-o singura zi(de fapt intr-un interval de 24 de ore). Solutia: le-am schimbat pe toate 4. Sper sa nu fie cazul si la tine.
  • opelgts2

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ionutz2008
aco_008
claudiu__

va multumesc tuturor.

intradevar injectorul 2 si 4 fac foarte mari probleme,trec valorile de la 0.89 la 1.15 foarte repede,
plus ca mi sa mai pus niste eprubete pe retur sa se vada cat de repede pierde din presiune,acele eprubete fiind marcate de la 1 la 10 si normal ar trebui sa stea undeva intre 4 si 5 pe gradatia si ele trec de 8 chiar la 9 si.un pic se ridica,a zis ca pe diagnoza mai da si eronat nu foarte mul ,dar cu eprubetele nu poate da eronat,si la fel au iesit cam toate in prag de cadere,unul singur ce si.a mentinut valorile in rest toate sau cam intrecut pe ele insusi
am sa incerc sa cat o reprezentanta bosch
ca preturi de achizitie am gasit
SH la 550 ron cu conditia sa le montez la acea persoana ,care.mi face si diagnoza sa,i vad parametrii
Noi la 1475 ron pret exprimat per bucata,la fel cu garantie originale bosch.

va multumesc,
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
La Bosch iti poate da unul nou cu cel vechi la schimb si la pret mai mic pe undeva la 7 mil parca asta daca nu se poate repara
Skip ads

  • opelgts2

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ionutz2008

si unde gasesc o reprezentanta pe aproape de neamt?
am sa incerc si varianta asta
cu schimb,ar fi super ok,si pret destul de bun,specific masina am luat.o la ceva km si acum am 230 si ceva de mii si are totul original,nimic schimbat in afara de istributie,

multumesc
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
http://www.bosch.com.ro/pro...rvice/Reteaua.htm
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ai incercat sa le cureti in vreun fel ?
exista solutii de curatat injectoare, poate nu e cazul sa le inlocuiesti cu unele noi/sh , inca...
eu spre exemplu, preventiv, am pus o solutie de la DURA LUBE, am gasit pe la Selgros la oferta, era aprox. 27 lei
  • dorum76

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ionutz2008 a scris:Parerea mea mai bine le reconditionezi la un service Bosch cum a spus si colegul mai sus decat sa iei SH ca reconditionatul se repara cu piese originale si noi decat un SH care nu stii ce uzura are si cum sunt.
Eu le-am reconditionat si sunt foarte multumit la Bosch Sos.Alexandriei unde au un stand de probe computerizat si mecanici priceputi nu pe "genunchi" unde mai pui ca ai si garantie .



salutare....poti te rog sa-mi spui pe unde pe sos alexandriei este service-ul bosch......ai idee astia fac si diagnoza acolo?...crezi ca-mi pot stabili de la ce este o intrerupere an mers? multzam
  • bugscata

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut,
baieti, pot vedea parametrii injectoarelor cu op-com? daca da va rog spuneti-mi cum si cam ce valori ar trebui sa gasesc Smile
Multumesc,
Catalin
  • meshterul

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
subscriu la ce a intrebat bugscata.
  • bugscata

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Se pot vedea, joaca-te putin prin meniu , o sa ai undeva "functii speciale". Trebuie sa vezi niste valori cuprinse intre -1 si 1
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ati gasit in Op.com cum se citesc injectoarele ?Si de fapt ce reprezinta citirea? cantitatea de comb pe retur intr-un anumit timp?
Opel Astra Z19DT - 88kw - 120 cp
Am avut un 0002(52) -control presiune rail nu este in domeniu.
Masina dadea in nas la turatii joase, se aprindea martorul in bord si in acel moment nu mai puteam tura, statea la ralanty dar neregulat, de pornit pornea dar cu un mers neregulat. Am schimbat regulatorul de presiune de pe rampa de inalta presiune(de fapt am schimbat toata rampa). Surpriza! nu mai am nici un cod de defectiune dar masina nu merge cum mergea inainte. La ralanty merge acum perfect dar intre 2000 si 2500 rot/min ,,intrerupe,, de zici ca-i Dacia.
Ce parere aveti ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR