Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • leutzu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Rog moderatorii sa imi ierte ''indrazneala'' de a pune 3 probleme intr-un topic dar peste o saptamana as vrea sa plec in concediu si sper sa primesc si eu inainte macar un raspuns...poate rezolv ceva si plec mai linistit...
ASTRA G 1.7 DTI---> 5 usi, an 2001 Question Question Question
1) Am skimbat bateria de la cheia originala a masinii de 2 ori intr-o luna. Prima data am crezut ca am nimerit o baterie expirata, s-a intamplat si cu a doua la fel. Mie greu sa credeti dar e posibil sa fie vreun scurt si sa imi manance bateria imediat...? Are cineva vreo explicatie...

2) Nu am avut niciodata probleme cu pornirea, pornea la ''sfert de cheie'' cum se zice. A trebuit sa schimb carbunii la electromotor si dupa aceasta nu imi mai porneste deloc cum trebuie, mai ales cand e rece... Va spun ca bateria e buna si cand am scimbat carbunii i-am zis si de rotor dar acesta nu a fost nevoie sa il schimb...ma poate ajuta cineva...

3) Cred ca asta e mai grav, ma uitam si eu pe la lichide in general si am observat ca in vasul de expansiune apa era neagra si are ulei in ea sau ceva de genu asta...Sincer nu stiu ce sa cred...totul functioneaza normal DEOCAMDATA, temperatura apei sta in limitele normale, atata doar ca am impresia ca se incalzeste putin mai repede.

Daca e cineva care ma poate lamuri, ias fi foarte recunoscator si daca nu poate posta pe forum sa dea un PM, nu e nici o problema. Va multumesc!
Skip ads

  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Mai intai vezi ca toate probleme tale s-au discutat pe forum trebuie sa dai doar cautare .
De exemplu la prima : ti s-a desincronizat cheia fata de centralizata masinii . Bateria telecomenzii nu are nimica ba chai este foarte buna. Cauta pe forum forum despre cum se face resincronizarea.
La a treia problema eu inclin sa cred ca ai totusi ceva probleme gen garnitura ciupita . Eu am schimbat antigelul de mai bine de 2 ani si totusi este curat . Faptul ca este negru indica ca iti intra ulei in antigel.
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pentru a 3-a problema:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=4617
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=198
  • leutzu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Stiu ce zici tu de resincronizare, dar nu asta e problema. Asta cu resincronizarea am facuto de fiecare data , eu spun ca nici o baterie nu ma tinut mai mult de 7-8 zile . Cand ii scimb bateria merge totul normal de fiecare data, dar foarte putin. Acum daca apas orice buton de pe ea se aprinde becul ala rosu dar moare imediat, daca mai apas odata....nimic.
Daca ii pun baterie noua patesc la fel....Totul merge normal dar nu ma tine decat o saptamana.


Ultima modificare facuta de leutzu la Vin 14 Aug, 2009 3:39 pm
Skip ads

  • leutzu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Din ce am vazut pe :

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=4617

referitor la a 3-a problema e clar ca e racitorul de ulei si le recomand celor ce mai au astfel de problema, din ce am citit eu sa o lase mai usor cu cox-ul pana scimba ceea ce e de schimbat pt ca cu cat turezi mai mult cu atat se face mai multa presiune si iti baga mai mult ulei.
Din ce am citit ar cam fi:
->4-5 mil racitorul de ulei, in functie de magazin si 7 mil cica original
->1-1,5 mil manopera, in functie de service.
  • marcelt2

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Referitor la prima problema, s-ar putea sa ai unul din terminalele conectorului bateriei dezlipit in telecomanda, si face contact intermitent. Se poate lipi, cu un pic de indemanare, e locul cam stramt.
  • leutzu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
close topic
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot ai rezolvat ai face bine sa spui oamenilor ce a fost si cum ai rezolvat-o, altfel pe viitor nu se va mai deranja nimeni sa iti raspunda la problmele tale.
  • leutzu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La prima problema a postat cineva cea mai simpla rezolvare care a mers la el si anume plasand o bucata de hartie intre plastic si baterie ca sa nu se mai miste miezul ala...La el problema sa rezolvat astfel.
La problema 2 nu am primit nici un raspuns dar maine am programare la service si promit sa postez cum termin treaba.
La problema 3 am dat de niste baeti super la un service care mi-au anulat pur si simplu racitorul ala de ulei care era fisurat si din cauza caruia la foarte multe opel-uri se va gasi ulei in vasul de ezpansiune. La masinile mai noi piesa nu mai exista, masina functioneaza normal fara nici o problema si nici nu mai am ulei in vas decat ce a mai fost pe instalatie si trebuie doar sa mai spal odata vasul ala de ulei si atat.
Zvonurile ca ar trebui schimbata garnitura de chiuloasa nu sunt adevarate, decat in cazuri mult mai rare. si ca sa nu las treaba neterminata petru baetii din Bucuresti am si si site-ul service-ului pe care vi-l recomand pentru baetii de nota 10 www.dncservice.ro Multa bafta tuturor! Embarassed Smile Very Happy
  • leutzu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am promis ca vin cu raspunsuri legate de electromotor si mi-au spus ca e rotorul sau starterul, dar acum ceva timp cand am fost la ei, am vrut sa schimb si chestiile astea dar mi-au spus ca nu e nevoie. Treaba cred ca e alta, sa mai vii la ei pentru ca numai manopera pentru demontarea electromotorului este 160 RON, si mi se pare cam mult totusi. Rog pe cei care stiu vreun electrician bun sa posteze sau sa trimita si mie un PM.
Multumesc!
Referitor la problema cu telecomanda, am spus ca a postat cineva care pur si simplu a pus intre baterie si plasticul telecomenzii o bucata de hartie. Tre sa spun ca am adoptat si eu ideea si telecomanda imi functioneaza perfect dupa resincronizare. Treaba e ca bucata de hartie sa fie in asa fel incat telecomanda sa se inchida putin, putin fortat si totul e OK> Smile
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La electromotor se mai duc bucsele. Cauta bucse noi si ai sa ai o surpriza. Numai ca trebuie dat jos electromotorul , basurat axul de la rotor si cautate bucse pe masura. Exista bucse de dimensiunea rotorului in comert numai ca sunt nitel mai inalte si trebuie taiate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR