Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • vam

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Sacele
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
As dori sa mai ridic masina cu cativa cm, pentru ca am reusit sa lovesc deja de cateva ori lonjeroanele si bara din fata la coborarea de pe trotuar.
Mi-e groaza cand ma gandesc ca as putea sa-i sparg baia de ulei, sau altceva pe la motor.M-am gandit sa-i pun cauciucuri mai mari, acum am 175/70/13, sau se poate ridica din arcuri sau amortizoare ?
Skip ads

  • giani71

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ridicarea masinii din amortizoare? Nu asta e rolul lor si nici nu se poate...
Din arcuri este posibil daca le ai deja uzate(daca si-au pierdut elasticitatea, nu mai pastreaza garda la sol initiala);
Se mai poate din jenti(14" sau 15")sau din cauciucuri dar grija mare sa nu atinga de aripi la denivelari sau prin virarea rotilor.
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, la Dacie se puteau pune niste inaltatoare, nu stiu cum e la Opel, dar banuiesc ca se poate. Intreaba si tu la un service.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am citit undeva ca exista amortizoare (in special pt fata) care permit reglarea garzii la sol...ceva cu o piulita in capatul din compartimetul motor care prin infiletare sau desfiletare inalta sau coboara sasiul cu cativa centimetri buni...de vazut nu am vazut, dar fiind interesat...poate cauti si postezi tu mai multe detalii
Skip ads

  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
salut,

eu am suspensie sport la astra mea si sunt curios cum pot inalta putin masina? ma intereseaza sa o ridic putin de fata . am vazut la un tip care aduce piese de tuning.. ceva "tension clamps" (niste dispozitive formate din 2 suruburi cu piulite si inca ceva dispozitiv)care se monteaza intre 2 spire ale arcului si se pot regla. Se monteaza 2 pe arc. Ati vazut asa ceva in magazine? Ce alte modalitati de a inalta masina mai exista? Care sunt avantajele si dezavantajele?
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Daca aveati un Lamborgini ce faceati? Ii ridicati garda la sol ca la un SUV? Laughing Aveti si voi grija la ce borduri urcati sau coborati, feriti drumurile proaste si gropile si gata.
  • dorus

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nu vreau sa il fac suv dar vreau sa il ridic putin(1-2 cm). Se gasesc si ceva inaltatoare?
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca cea mai buna solutie este cumpararea unor noi arcuri.
In cazul in care optam pt introducerea unor cauciucuri(cum spunea cineva ca era la dacie) sau intinterea lor prin diferite modalitati nu vom face altceva decat sa ne facem de lucru. De ce ? In mod natural amortizorul(pt o functionare corecta) trebuie sa aibe o cursa sus-jos . Daca adaug un inaltator cursa care va fi in sus va lovi in capaul lui. O data, de doua..de o suta, si se duce. Vom lua altul/altele.
Sfatul meu este sa va luati arcuri noi. O sa vedeti diferenta.
Skip ads

  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
la Dacie exista niste cauciucuri care se fixeaza sub arc. Eu le-am folosit pe vremea cand aveam Dacie.
nu cred ca astea se potrivesc si la Opelul tau dar trebuie sa existe alceva pe piata. In orice caz costi petrescu avea dreptate. Vei creea probleme amortizoarelor la care li se va reduce cursa pe care se misca. pentru asta sepot face niste prelungitoare pentru ele la care le poti ajuta lungimea.

Mie mi le-a facut cineva la strung. Daca te intereseaza pot sa incerc sa-ti fac niste poze la fosta mea Dacie (daca dau de cel care a cumparat-o).
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu se poate ridica doar din arcuri,trebuie sa il ridici si din telescop.....deoarece va cobora punctul de comprimare a telescopului si nu ai rezolvat nimic,ti se va balansa masina ca o caruta.
in Satu mare cunosc pe cineva care se ocupa cu asa ceva.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
si eu am lovit , usor , la coborarea de pe bordura cu lonjeronul cred . curios era ca la urcare n-am lovit nimic , insa la coborare , fiind si un pic de balans e normal sa lovesti . daca ai arcuri tari si amortizoare bune care nu balamnseaza de uzura , nu cred ca o sa mai loviti .
  • kebab

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 1800
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2006

  • Mesaj Privat
incredibil....toti vor masini lasate , voi vreti sa le ridicati. singura solutie ar fi ,parerea mea , sa aveti gtija la coborarea si la urcarea bordurilor, mai zicea cineva ceva asemanator !

bafta la si atentie la borduri!
Skip ads

  • Six

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Daca si voi va plangeti care aveti masina destul de inalta, altii ce sa mai zica ? Uite eu am o palma jumate pana la sol si de cand am masina asta nu i-am atins spoilerul. Ai si tu grija mai multa si nu va mai fi nevoie sa faci modificari.



  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Six a scris:Daca si voi va plangeti care aveti masina destul de inalta, altii ce sa mai zica ? Uite eu am o palma jumate pana la sol si de cand am masina asta nu i-am atins spoilerul. Ai si tu grija mai multa si nu va mai fi nevoie sa faci modificari.




Daca nu ma insel la tine ca si la mine partea de jos este cauciucata altfel ar fi fost groasa treaba, am o gramada de zgarieturi Smile

On topic, parerea mea este ca se rezolva cu alte arcuri, exclus tensionare intre spire, e clar ca anulezi o portiune din elasticitatea arcului. Probabil si alte telescoape, o sa ajungi mai des la maximul lor probabil o sa ai si troncaneli mai dese cand se intampla asta, iar directia pe fata cred ca o faci varza prin tensiunile astea suplimentare ca sa nu spun de capetele planetarelor ce vor sta mai indoite Smile. RENUNTA sau incearca niste cauciucuri mai balonate dar trebuie configurat calculatorul, exista o relatie intre nr. de rotatii al rotii pe o distanta si consumul masinii pe o perioada de timp sau ceva de genul asta.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
si ca sa nu deschid alt topic,sa mergem mai departe aici , insa eu doresc contrariul.... interesat de un dispozitiv care comprima arcul si sa-mni coboare masina cam 1-2 cm - fara sa investesc intr-un nou sistem de suspensie sport pt ca nu vreau sa-mi zdruncine creierii si maruntul prin buzunare...plus ca am toata suspensia noua Wink
...baiatul asta de mai jos spunea ceva interesant...curios este ca si eu ma gandeam la acelasi lucru insa nu vreau sa fac prostii si astept parerile voastre

dorus a scris:salut,

eu am suspensie sport la astra mea si sunt curios cum pot inalta putin masina? ma intereseaza sa o ridic putin de fata . am vazut la un tip care aduce piese de tuning.. ceva "tension clamps" (niste dispozitive formate din 2 suruburi cu piulite si inca ceva dispozitiv)care se monteaza intre 2 spire ale arcului si se pot regla. Se monteaza 2 pe arc. Ati vazut asa ceva in magazine? Ce alte modalitati de a inalta masina mai exista? Care sunt avantajele si dezavantajele?



@turculet

de ce gasesti ca trebuie "exclus" comprimarea unui arc din moment ce el ,la diferente de nivel, lucreaza prin comprimare?
ce riscuri sunt in cazul in care se monteaza asemenea dispozitive pe arcurile existente pe masina?
unde pot gasi de cumparat asa ceva?
multumesc...toate bune
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
personal chestiile astea cu urcatul, coboratul, alta latime la cauciucul spate mi se par niste kitchuri de manelisti. Partea cu tensionatul arcului nu mi se pare ok pentru ca intr-un fel te zdruncina cand arcul pleaca din cursa initiala si in alt fel te zdruncina cand deja e comprimat si cred ca o sa stresezi mai mult restul articulatiilor care nu cred ca sunt de bmw sau opc. Apoi planetara trebuie sa fie dreapta in pozitia ei normala, daca strangi arcul o sa fie stramba, de exemplu la mine cand prind niste urcusuri si coborasuri la viteza, in partea cand sunt mai aprope de asfalt se aude un uruit suplimentar. Daca ai avea tractiune spate cu punte de la un cap la altul as mai zice. Adica niste ingineri proiecteaza si testeaza 2 ani comportamentul masinii iar apoi nea ion face tuning cu o mini menghina. Daca as fi in locul tau probabil as scade din balonaj la cauciucuri numai. Alta chestie ar fi unghiul rotilor, la mine pe spate au cam obosit arcurile si deja calca cam asa cauciucurile / \ noroc ca sunt niste bucsi excentrice si se poate regla iar unghiul.
Vrei sport cumpara de la inceput ceva sport.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
-ai uitat ca am tractiune spate la omega b cu suspensie independenta Wink ...
-chestia cu "kitchuri de manelisti" ramane de vazut, din moment ce nimeni nu a experimentat asa ceva pe aici
-planetara nu trebuie sa fie dreapta ca sa ruleze in conditii normale("articulatie homocinetica")
-am toata articulatia fata/spate noua(deci cade var cu suspensii noi sport)...mi-am pus jante pe 17 cu caucioace de 45 si a ramas golul cam mare intre anvelopa si aripa(cam 3 degete)...arata urat...trebuia sa pun talonul mai inalt insa nu mi-am dat seama...acum e prea tarziu, deci tre sa apelez la alta solutie...
-stie cineva unde pot gasi "mini menghina a lui nea ion"...cum le zice turculet Laughing ??

toate bune
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
in final mi-am montat suspensie sport...pot sa spun ca se simte excelent...un pic mai dura dar merita...atat ca aspect cat si ca stabilitate

toate cele bune
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Asta cu un pic mai dura dar merita depinde de la om la om. Eu am luat masina cu suspensie sport si imi pare rau. Pe orice drum putin mai rau pe care orice masina merge in conditii relativ bune eu trebuie sa merg ori foarte incet sa nu simt gropile, ori foarte tare sa zbor peste ele. Varianta de mijloc inseamna durere de cap de la zdruncinaturi.
+ ca intr-un an de zile deja scartaiau toate plasticele prin masina, a trebuit sa le iau la mana sa le asez frumos.
Intr-adevar, pe drumuri bune si la viteze mari face toti banii, dar atat.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
atentie...exista o diferenta intre suspensiile sport de fabrica si cele A.F. - alese la bunul plac al clientului...si sincer acum...cine si-ar pune suspensii sport si apoi sa mearga cu masina pe drumuri de munte sau cu multe denivelari...e un chin...
toate bune
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR