Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • 2.0-16v

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am un astra gsi din '93, 2000/16V cu 150 de cai. Tocmai i-am spart cutia de viteze Cutia cred ca era F20. Are cineva idee daca merge F16 sau F18? plssssssss.....
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pai zi si noua cum/ce/de ce s-a intamplat
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Probabil la o plecare de pe loc.
  • 2.0-16v

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu s-a intamplat la o plecare de pe loc...acum 2 sapt am venit de la mare, pe autostrada cea noua unde am mers constant cu 190. Ideea e ca la sfarsitul autostrazii nu a mai iesit din a V-a. Atunci am constatat prima oara problema. Masina mea a fost si alergata..ce-i drept..dar a avut parte de un tratament 'regesc' din toate punctele de vedere (uleiuri, revizii, vopsele, tot, tot). Sambata am plecat spre Brasov (bine naiba ca nu s-a intamplat mai incolo) si imediat dupa podul de la Otopeni (aveam 90km/h cu a V-a) s-a auzit 'trosc', un zgomot de spart, de rupt ceva si mi-a aruncat levierul de la schimbator in punctul mort....Ideea e ca desi statea in pct mort, era totusi ramasa cuplata in a V-a...nu am mai putut schimba nimic, era blocata, efectiv...asa ca am ajuns cu ea pana in centru asa cum am putut...acum e la mecanic, da tre' sa imi iau nu'sh ce piesa (o parte fixa din cutie care se aduce la comanda prin reprezentanta Opel si care costa 250 euro). Eu mai am o cuie de viteze si un motor, dar cutia e F16 cred de la motorul de 2000/8V...


Ultima modificare facuta de 2.0-16v la Lun 06 Sep, 2004 6:00 pm
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pai deh....la 90 trebuia sa ai a 4-a Razz
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
4EST a scris:pai deh....la 90 trebuia sa ai a 4-a Razz

*
Sau a 3-a... Laughing
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cel mai simplu intrebi la un service de preferinta Opel ...
sau un e-mail la opel
sau citesti in tis cand a fost introdusa cutia f18/f20 si vezi ca spun daca se potrivesti (retrofitting)
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La opel fii sigur ca vor recomanda doar cutia originala, si iti vor propune sa faci la ei reparatia cu un pret destul de "mic".
Skip ads

  • 2.0-16v

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca cutia F16 merge in locul celei F20? Ma refer la prinderi, volanta, ambreiaj...si daca da, ce implica ulterior? doar viteza mai mica? urcat mai putin in ture?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
du-te la magazin de piese auto si iti recomanda si variante

@sandumbogdan nu esti sigur pana nu intrebi, si ce te costa, un tel ?
@2.0-16v esti bot de te repeti ?!
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Da iti merge F16, si sunt sigur ca rezista la puterea mai mare a motorului (ea venind cu motoarele de 115/130CP). Am vazut F16 pe 2.0 turbo de VTM cu approx 240CP si se tinea bine... la mine - peste 140CP si forja foarte des Very Happy - singura problema a fost distrugerea unui ambreiaj, in loc de 2-3 am schimbat 2-1 la 90Kmh. Castigi acceleratie, avand rapoarte excelente si apropiate (cade de la 6000rpm la 4500rpm la schimbarea de treapta), insa pierzi la viteza maxima, 5-a la 6000rpm inseamna doar 210Kmh. Gasesti una second-hand la max 100E.
  • 2.0-16v

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Asta incerc acum sa fac, o s apun o cutie F16, multumesc GSi pt sfat.
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La astra GSI motor c20xe din 93' volanta este mai "grea" decat cea de la KDT GSI acelasi motor fapt care te avantajeaza daca montezi o cutie F16 cred ca va merge fara nici o problema
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR