Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Domnu cu ciclu pulsatoriu e vorba de punte de diode ori redresoare ori cum vrei tu sa-i spui,care pentru stiinta ta sa nu mai vorbesti prostii trece curentul din alternativ in continuu(in alternator) ...se schimba cu totul si se recomanda si schimbarea releului regulator de tensiune.Nu stiu ce fileaza la masina ta ori la meseria pe care crezi ca o stii...dar lasa sa vorbesca oameni care au mai reparat asa ceva pentru ca altfel pui la demontat montat pana ori se lasa pagubas ori asi ia alt alternator cand se poate remedia problema la asta cu max 250ron.
Recomand inca odata sa va controlati stilul de adresare fata de cineva care vorbeste in cunostita de cauza si nu mai interventi debitand bazaconii despre regimuri pulsatorii acolo unde nu este cazul,folositi cu incredere manuale de specialitate ca si asa tara e plina de licurici tremuratori prin service-uri care distrug oameni prin tot felul de inovatii.Sper sa nu mai intervii si cu alte ocazii probabil cu teoria miscarii dezordonate a electronilor care se inghesuie prin fire si uite asa palpaie lumina'n faruri ca flacara'n lampa cand bate vantu' .....
Una din efectele incarcarii defectuoase este si miscorarea duratei de viata a acumulatorului
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am luat nota.

Cu resect, un Licurici tremurator.
  • mariusbmm

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
lohanel a scris:La relanti, farurile si toate becurile palpaie sincronizat cu modul in care se invarte motorul. Daca accelerez puternic, lumina se stabilizeaza. E ceva grav? Se poate remedia usor? E neaparata nevoie sa merg in service?
asa fac astea diesel de obicei...o am de aproape3 ani pe a mea ii 2 dti si asa o facut de cand o stiu si tot asa face da nu se observa decat dak n-ai altceva de facut si te uiti ca Shocked ....te mai tine mult si bine..la alte probleme tre sa te gandesti...asta nu e nimik...sal Wink
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Domnu cu ciclu pulsatoriu e vorba de punte de diode ori redresoare ori cum vrei tu sa-i spui,care pentru stiinta ta sa nu mai vorbesti prostii trece curentul din alternativ in continuu(in alternator) ...se schimba cu totul si se recomanda si schimbarea releului regulator de tensiune.Nu stiu ce fileaza la masina ta ori la meseria pe care crezi ca o stii...dar lasa sa vorbesca oameni care au mai reparat asa ceva pentru ca altfel pui la demontat montat pana ori se lasa pagubas ori asi ia alt alternator cand se poate remedia problema la asta cu max 250ron.
Recomand inca odata sa va controlati stilul de adresare fata de cineva care vorbeste in cunostita de cauza
si nu mai interventi debitand bazaconii despre regimuri pulsatorii acolo unde nu este cazul,folositi cu incredere manuale de specialitate ca si asa tara e plina de licurici tremuratori prin service-uri care distrug oameni prin tot felul de inovatii.Sper sa nu mai intervii si cu alte ocazii probabil cu teoria miscarii dezordonate a electronilor care se inghesuie prin fire si uite asa palpaie lumina'n faruri ca flacara'n lampa cand bate vantu' .....
Una din efectele incarcarii defectuoase este si miscorarea duratei de viata a acumulatorului


cine a scris asta s-a adresat cuviincios? Pe cine pun eu se demonteze cava de la masina? Nu cumva tu repari alternatoare si acum duci lipsa de clienti?
ce oameni am distrus eu sau incerc?
pentru tine, max 250lei este putin in conditiile in care masina nu are nevoie de reparatie? da-mi si mie 250 lei degeaba, si aa, apropo, in romania, moneda nationala se numeste leu (nu ron).
iar acum, o zi buna.
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ron sau leu nou 250 ron sau 2.500.000lei vechi ..obisnuinta eu mai lucrez printre altele si cu facturi.Atat timp cat Banca Nationala foloseste acest tip de notare nu vad ce te deranjeaza pe tine,asa cum nu vad ce te deranjeaza pe tine faptul ca cineva primeste sfatul sa-si rezolve o problema si nici nu cred ca l-am invitat la mine sa-i repar ceva,iar daca as fi facut asta nu-i problema ta.Dupa ce vei avea macar un membru al acestui forum caruia sa-i fi rezolvat tu o problema care i-a facut omului numai neplaceri si-a aruncat o groaza de bani fara rezultate mai vorbeste si sfatul meu e sa nu mai confunzi releul de bujii cu cel de semnalizare.Documenteaza-te intai ,fii sigur si lasa crizele ca oamenii nu inteleg explicatiile tale care n-au nici o treaba cu realitatea si nu-i mai sfatui aiurea pentru ca un acumulator are durata de viata mult mai mare de 2 ani iar asta e dovada incarcarii defectuoase nemaivorbind de neplacerea creata si riscul sa ramana in drum in orice moment.Asemenea alternatoare functioneaza cu fluctuatii mai mici abia sesizabile sau imposibil de suportat la rece ori cat functioneaza motorul timp imposibil de estimat de aceea sfatul meu a fost sa rezolve problema fara alte complicatii si gata nu vad ce treaba ai tu.Acest loc foloseste multor membri pentru schimb informatii printre altele nu ca taraba de expunere idei fanteziste si de aceea te-am rugat sa-ti vezi de ale tale si atat,iar eu am expus o parere de care omul poate sa tina ori nu cont nu te priveste nu m-am referit la tine decat in momentul in care te-ai adresat direct mie.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sfatul meu adresat celor care au probleme cu asemenea oscilatii de tensiune sa verifice instalatia electrica NUMAI la un atelier specializat ,incepand cu fire dezlipite,contacte imperfecte,dioda din puntea redresoare,ulei in alternator ...asa se manifesta iar respectivul simptom in functie de cauza poate dura ani ori poate sa duca la alte complicatii.Nu am cum sa stiu exact deoarece eu nu lucrez la aprozar sa-mi dau cu parerea ci raspund pentru ceea ce fac electricienii in fata clientului si al legii daca o dau in bara,nu mai vorbesc de faptul ca un Astra diesel avea fluctuatii de tensiune ritmice deoarece firul de plus permanent atingea in fulia compresorului de AC se deteriorase izolatia si urma sa ia foc masina cu totul ceea ce atii au si patit datorita amplasarii respectivului conductor printr-o zona ingusta si a faptului ca in urma interventiilor la alternator s-a renuntat la protectia de plastic montata acolo de constructor.Eu unul prin prisma celui care zi de zi face acest lucru nu am cum sa va indemn la a lasa lucrurile asa cum sunt atat timp cat m-am lovit de diverse situatii care mai de care mai ciudate si stiu clienti care regreta amarnic ca si-au dat masina pe mana unor carpaci.Ca se masoara in RON ,ROL,EURO ori moneda din Botswana P _ _ A paguba tot paguba ramane si riscul este real.
  • mariusbmm

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
..oameni buni..nu trebuie ma sa ne muscam unu pe altu ca nu se rezova nimik ..doar apar mesaje care mai de care mai urate sau alte jigniri care nu prea au rost....oricum omu cu problema(oricare ar fi ea) dak are chef se duce sa vada dak e alba sau neagra dak nu nu se duce(cazul meu.. ca de cand am luat-o nu am bagat in seama chestia asta care chiar numa dak n-ai de lucru o observi uneori)..ii forum , fiecare i-si da cu parerea ,dak vrea cineva sa faca cum i-a zis unu si altu ii liber dak nu nu, toate bune
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mariusbmm a scris:..oameni buni..nu trebuie ma sa ne muscam unu pe altu ca nu se rezova nimik ..doar apar mesaje care mai de care mai urate sau alte jigniri care nu prea au rost....oricum omu cu problema(oricare ar fi ea) dak are chef se duce sa vada dak e alba sau neagra dak nu nu se duce(cazul meu.. ca de cand am luat-o nu am bagat in seama chestia asta care chiar numa dak n-ai de lucru o observi uneori)..ii forum , fiecare i-si da cu parerea ,dak vrea cineva sa faca cum i-a zis unu si altu ii liber dak nu nu, toate bune

este foarte corect ce spui, apreciez, oricum eu m-am lasat de sfaturi incepand de acum doua zile. Am o viata fericita si daca doar citesc. Eventualele sfaturi si rezolvari (prietenii stiu despre ce vorbesc) le voi face numai pe privat sau mail. In rest.....toate bune si ...sa vina sarbatorile.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
invest: BNR zice ca si RON e bine... tu zici ca RON nu e bine. ce stii tu si nu stiu ei?

O fi tot regimul tranzitoriu....
Daca zici ca variatia de intensitate a luminilor e normala, din cauza bujiilor incandescente, ca om care nu se pricepe la mecanica, am si eu 2 nelamuriri:
1- de ce nu "face toate"? ca eu am vazut o gramada de dizeluri de opel, da' inca unu' care sa dea flash-uri asa, de capu' lui, nu am vazut
2- da' bujiile alea intra in postincalzire toate deodata? eu credeam ca intra pe rand, deci ar trebui sa se compenseze.... in plus ma indoiesc ca bujiile alea iti consuma cu zecile de amperi. Doar mai avem in masina consumatori intermitenti (de genulsemnalizare, avarii, etc) si din cauza lor nu le flicare luminimile...
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
..........dar nici nu ati intrebat exact cat anume fluctueaza luminile. Probabil ca voi credeti ca masina face din faruri ca si cand ar fi posedata, etc. Hai sa fim seriosi......... Fluctuatia aia abia se observa.... Am inteles, am picat eu acum, asta e. Oricum, e un mare castig ca cineva s-a sesizat si ca nu am apucat eu sa distrug ordinea universului. Lasati-o balta ..............


Ultima modificare facuta de Bunicu la Lun 16 Nov, 2009 10:51 pm
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cand unu spune ca e normal sa palpaie si 10 ca nu eu parca as crede ce spun cei 10. Rolling Eyes
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
DAAAAAA, ASA ESTE, AVETI DREPTATE VOI. VA ROG SA MA IERTATI,! CUI TREBUIE SA MAI CER IERTARE? MAI SUNTETI? .................. SA IMI SCHIMB NICK-NAME-UL? SA CUMPAR ALTA PLACA DE RETEA?

Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu trebuie alta placa de retea.... iei pistolul de lipit si schimbi diodele c12 si s41, si o sa inceapa sa il flucttueze mac-ul.... in felul asta vei avea mac flotant.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
invest20042001 mie nu imi datorezi nimic,datoram amandoi multumiri moderatorului pentru tactul cu care a abordat problema cand se putea mai usor apela dupa cum stii la cartonase si membrilor acestui club sa mentinem discutia la un nivel decent iar informatiile pe care le oferim sa fie cat mai exacte cu putinta.Asigur membrii clubului ca noi nu ne mancam ,iar dintr-o confruntare fie ea si sangeroasa de idei atat ei cat si eu vom avea doar de castigat unul din obiectivele acestui club fiind astfel indeplint si anume circulatia informatiei de la cei care o au la cei care au nevoie de ea. Recunosc te-am prins pe pas inainte cu garda jos si am punctat decisiv ,dar nu sunt dusmanul nimanui ci doar port povara unei educatii primite pe meleaguri unde nu se punea in discutie corectitudinea si onoarea atata tot.As vrea sa fii de acord cu mine ca obligand moderatorul sa inchida acest subiect dupa parerea mea dureros pentru unii posesori de OPEL vom priva multi oameni de informatii care altfel i-ar fi ajutat sa scuteasca multi bani si neuroni tociti fara rost.Prin natura muncii mele am intalnit destule asemenea cazuri unele care s-au lasat cu instalatii arse nemaivorbind de concluzia total gresita ca asa trebuie sa fie dupa ce omul a schimbat 3 alternatoare in 6 luni fara nici un rezultat problema fiind de fapt plusul permanent montat fara protectia de fabrica cu consecinte ulterioare de prevazut.Intr-o tara unde esti pandit la tot pasul de hiene,mintit cu nerusinare,furat cu acte'n regula iar garantiile doar verbale...cu ce putem ajuta cei din domeniu membrii acestui club in afara de a-i informa corect pentru a face ce-i de facut nu ce vor cei care le doresc banii?Nu conteza cine a avut dreptate conteza doar cati oameni au citit mesajele noastre au inteles ce-i de facut si au luat hotarari in cunostinta de cauza ....data fiind importanta subiectului sper sa nu fie inchis.....
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mecaNIK, subiectul nu va fi inchis, si eu nu am intervenit in el in calitate de moderator, ci de membru al forumului Smile
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mariusbmm a scris:.. ca de cand am luat-o nu am bagat in seama chestia asta care chiar numa dak n-ai de lucru o observi uneori)....


uite ca la mine si sa te uiti in alta parte tot observi fluctuatiile Sad se vede destul de tare si in tid si tot ce tine de luminite prin masina ... curios ... numai seara ... plus ca daca aprind farurile zici ca dau flashuri in continuu ... la ralanti se observa tare, iar in mers (cam timp de 5 - 10 min dupa ce-am pornit masina) cand schimb vitezele (deci nu mai e accelerata) ...
alternatorul a fost masurat, incarca in parametri normali (si nu a fost masurat de nea Vasile la colt, ci de cineva care stie ce face) ...
help ... daca e alternatorul / puntea de diode pe duca, dati-mi un sfat cum sa aflu seria lui fara sa demontez de 2 ori masina ... e destul de ascuns la Y20DTH si buzunarul ma strange cand e vb sa dau bani de 2 ori pt aceeasi chestie ...
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Cipiotul a scris:
mariusbmm a scris:.. ca de cand am luat-o nu am bagat in seama chestia asta care chiar numa dak n-ai de lucru o observi uneori)....


uite ca la mine si sa te uiti in alta parte tot observi fluctuatiile Sad se vede destul de tare si in tid si tot ce tine de luminite prin masina ... curios ... numai seara ... plus ca daca aprind farurile zici ca dau flashuri in continuu ... la ralanti se observa tare, iar in mers (cam timp de 5 - 10 min dupa ce-am pornit masina) cand schimb vitezele (deci nu mai e accelerata) ...
alternatorul a fost masurat, incarca in parametri normali (si nu a fost masurat de nea Vasile la colt, ci de cineva care stie ce face) ...
help ... daca e alternatorul / puntea de diode pe duca, dati-mi un sfat cum sa aflu seria lui fara sa demontez de 2 ori masina ... e destul de ascuns la Y20DTH si buzunarul ma strange cand e vb sa dau bani de 2 ori pt aceeasi chestie ...


CITESTE-TI MESAJELE PRIVATE!
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@ mecanik ... si totusi cum explici ca numai pe perioada rece palpaie luminile ?
caz concret ... cand am observat eu, era prin februarie ... am cautat solutii, mi s-a zis ca ar fi puntea de diode ... pana sa gasesc o solutie sa aflu codul alternatorului pentru a comanda alta punte, a venit caldura ... intre timp schimbasem si radio-cass-ul cu un cdr500 ... nu mai faceau figuri luminile ... concluzia trasa de un neavizat: problema era de la car300-le care l-am avut ... acum a venit iar frigul ... si au reinceput sa palpaie luminile (si au reaparut injuraturile ca dau "flashuri") ... deci nu era de la casetofon ...
deci ... timp rece = palpaiau luminile ... cald = no more flashes ... iar frig = fluctuatiile au reaparut ...
nu zic ca n-ai avea dreptate sau mai stiu eu ce ... te rog numai sa ma lamuresti... daca poti ...
  • Vizitator

  • Mesaje scrise:
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat:

Cipiotul a scris:@ mecanik ... si totusi cum explici ca numai pe perioada rece palpaie luminile ?
caz concret ... cand am observat eu, era prin februarie ... am cautat solutii, mi s-a zis ca ar fi puntea de diode ... pana sa gasesc o solutie sa aflu codul alternatorului pentru a comanda alta punte, a venit caldura ... intre timp schimbasem si radio-cass-ul cu un cdr500 ... nu mai faceau figuri luminile ... concluzia trasa de un neavizat: problema era de la car300-le care l-am avut ... acum a venit iar frigul ... si au reinceput sa palpaie luminile (si au reaparut injuraturile ca dau "flashuri") ... deci nu era de la casetofon ...
deci ... timp rece = palpaiau luminile ... cald = no more flashes ... iar frig = fluctuatiile au reaparut ...
nu zic ca n-ai avea dreptate sau mai stiu eu ce ... te rog numai sa ma lamuresti... daca poti ...
eu zic sa incerci cu alta baterie
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da inlocuind acumulatorul se amelioreaza respectivele simptome dar nu se remediaza cauza,deci acesta va fi un acumulator care va avea o durata de viata mult redusa aproape de jumatate.Spuneam mai sus ca este un subiect important deoarece simptomele se aseamana,dar cauzele pot fi diferite in schimb consecintele de la nici una in afara de confort pana la incendierea instalatiei electrice,asa incat sfaturile pot fi de la a lasa-o asa pana la mergeti imediat la electrician auto si verificati.Din experienta mea pot selecta unele cauze intalnite,reparate si rezolvate fara alte reveniri si adaugiri cu mentiunea ca testarea se face pe stand BOSCH inainte si dupa reparatie fiind monitorizati urmatorii parametri, tensiune incarcare,fara consumatori/ in sarcina maxima, tensiune functie de turatie, STABILIZAREA TENSIUNII ,se verifica eventualele oscilatii de tensiune nedetectabile cu ochil liber dar foarte daunatoare acumulatorului.
Acumulatorul nu este baterie acumulatorul acumuleaza energie pe care o debiteaza la pornire ori in sarcini de scurta durata pe care nu le poate prelua in totalitate alternatorul,bateria produce energie electrica printr-o reactie in general chimica .....de aici deducem ca performantele acumulatorului vor fi strans legate de calitatea (continuitatea) curentului cu care este reincarcat.Asa se face ca avand un alternator care nu redreseaza corect curentul debitat ,dar care atentie la o masuratoare cu un aparat simplu debiteza o valoare aproape de normal,va obosi mai repede acumulatorul cu riscul ca in orice moment sa cedeze ori alternatorul ori sa nu mai fie capabil acumulatorul sa dea curentul necesar pornirii.Testele complete asupra instalatiei electrice ,inclusiv asupra acumulatorului includ inclusiv verificarea densitatii electrolitului orice scadere a densitatii sub necesarul de 1,28 iar in conditii de foarte frig chiar 1,30 va afecta negativ performantele acestuia avand in vedere ca la 1,26 deja avem eficienta de doar 50%.Exista metode certificate de reconditionare a acumulatorilor si anume golirea tratare placilor pentru desulfatare,si inlocuirea electrolitului astfel prelungindu-se viata acestuia functie de varsta cu 1.5 - 2 ani dar atentie cu conditia remedierii problemelor care au dus la aceste efecte.Banii cheltuiti,nervii,alte pericole pot fi evitate daca cine repara este cu adevarat profesionist, constatarile incomplete,ori prost facute sunt mai facile,mai ieftine credem, noi dar periculoase.
Avand in vedere ca se apropie iarna,necesitatile de curent vor creste prin folosirea concomitent a farurilor,dezaburirii,stergatoare ,proiectoare ,incalzire oglinzi etc...se pot face verificarile instalatiei electrice,mai ales ca unii acumulatori au nevoie de intretinere ,altii nu, iar cele spuse mai sus pot fi confirmate ori infirmate fara nici o problema. La fel este valabila si varianta in care in urma unei verificari se alege sa se mearga asa atat timp cat fluctuatiile sunt suficient de mici incat nu deranjeaza si nici nu afecteaza capacitatea de stocare a acumulatorului iar efectele se vor vedea pe parcurs fiecare este liber sa alega .
Mentionez ca informatiile puse la dispozitie au menirea de a informa corect,impartial,fara tenta de contradictie si se adreseaza atat celor care au nevoie de ea pentru uzul personal cat si celor care vor sa-si perfectioneze cunostintele,eu nu repar doar indrum,constat,certific,semnez ...si raspund pentru asemenea interventii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR