Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • maricel80

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 x 16 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2008

  • Mesaj Privat
marius ce ai mai facut cu corsa?ai vandut-o?
Skip ads

  • cata opel caravan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut , am un opel corsa b caravan , pe benzina din 1999 si am probleme cu motoru. Cand plec in afara orasului si o turez un pic, mi se aprinde injectia si moare motoru, ce sfaturi aveti pt mine? masina cumparata de 2 saptamani
si verificata la tester
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, am o problema urgenta, daca ma poate ajuta cineva cu o experienta asemenatoare, v-as fi recunoscator.
Locuiesc in Franta si am luat o Corsa B de la un dealer de masini de ocazie. An 2000, 78000km originali, motor X10XE. Avand experienta cu Corsa mea din RO, mi s-a parut o masina foarte buna, interior bec, volan, pedale neroase, motor curat, toba curata, facturi cu tot ce a schimbat, deci toate semnele unei masini sanatoase.
Azi cand mergeam pe autoruta mi-a murit motorul in mers, am tras pe dreapta, a repornit, dar faza e ca atunci cand da sa se opreasca, inainte, se aude un fel te tzarait/parait in bord, in partea dreapta, sau cel putin asa il percep eu. Mi s-a parut ca e un sunet de scurt circuit, dar se aude totusi ca un releu ceva. In acel moment moare motorul si apare eroare in bord, dar torusi daca accelerez imediat masina reporneste si merge normal. Mi-a facut de cateva ori asa pana acasa, sa zicem de vreo 4-5 ori in 30-40 min.
Tin sa precizez ca masina mergea foarte bine cand am luat-o, dar dupa vreo 100 si ceva de km facuti am observat ca dobitocii care facuse revizia au pus cam cu 1L de ulei in plus in motor. Am scos surplusul si ma gandesc sa nu se fi infundat ceva, la EGR ma gandesc, ca asta face motorul sa moara asa subit, dar ramane acel tzarait din bord si nu stiu ce ar putea fi.
Inca nu am curata nimic la ea deocamdata, pentru ca e dificil aici in FR, nu prea ai voie sa faci reparatii pe spatii publice ca la noi. Insa as vrea sa stiu cat de cat sigur despre ce e vorba.
Am dat comanda pe ebay de un scanner din-ala si trebuie sa ajunga de acum, O sa vad si ce eroare are stocata, pentru ca in mers nu apare nimic.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
O posibila cauza ar fi contact imperfect pe mufa ceasurilor din bord.
Skip ads

  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pey si ce se opreste motorul din asta? am avut problema asta la corsa c dar pica doar plansa de bord; restul era ok. Nu cred ca asta e cauza, din cate am mai citit pe aici, eu mai inclin si pe senzorul de cranckshaft, ala de pe cutie, care pare a fi schimbat odata, ca e foarte lucios, iar cateodata si pornirile sunt un pic mai greoaie, dar nu tot timpul.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
De imobilizator ai auzit stii cum comunica el cu restul montajului, prin acea mufa,ma rog era o parere dupa cum ai vazut am raspuns cu o posibila cauza nu cu certitudine asta vom vedea dupa ce avem coduri de eroare.

Wink
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Apreciez... Smile sper sa ajunga cat mai repede interfata aia, ca parca nu m-as baga cu sarme pe la mufa aia, mai fac alta istorie Razz
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
De testul pedalelor ai auzit,repede un Cauta si vei gasi!.
Skip ads

  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Stiam ca la Corsa B nu merge
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da, posibil,dar merita incercat sa ne convingem.
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez ca am pus leduri pe pozitii, nu stiu daca pot avea asa mare impact...sunt din-alea cu 4 smd-uri, China bineinteles.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am facut eu test la Corsa B,dar nu mai tin minte daca cu pedalele sau cu agrafa.Daca bine tin minte,se poate face un test si cu TIDul (am incercat si asta si a functionat).Nu retin exact cum (parca se tin apasate simultan cele 2 butoane).Nu aveam nicio problema,doar am incercat,rezultatul afisat in toate variantele,fiind 0 erori,cum era de asteptat.
Becurile cu LEDuri sigur nu afecteaza.E o masina simpla,nu stie chestii din astea sofisticate.
Parerea mea e ca trebuie sa fie un contact prost undeva...dar unde? Poate fi senzorul Hall de la delco...sau bobina de inductie,capacul de la delco sau chiar o fisa de la delco.
...In dreapta,jos la picioarele pasagerului e releul pompei de benzina (langa calculator).Daca face figuri.nu mai merge pompa de benzina...
Skip ads

  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu are delco, e motorul X10XE Ecotec. Si intr-adevar tzaraielile alea se auzeau din dreapta, dar parca din bord, nu de la picioare.
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Dupa lungi cautari pe net, cred ca am ajuns la o concluzie, alimentarea, pompa de benzina, fire, contacte, releu. Am sa le verific azi sa vad care e treaba. M-a luminat Danpet si am mai citit si la alti colegi, de pe diferite forumuri, problema asta insotite de tzaraitul ala in bord.
Mersi Dan!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Avec plaisir!
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
M-am uitat ieri la fire, mufe, relee, dar nu am gasit nimic in neregula, este posibil sa fi patit chestia asta de la un gunoi sau ceva?
Am facut cateva drumuri scurte, cativa zeci de km si merge foarte bine masina, relanti stabil; de tras, trage...nu cred ca daca ar muri pompa de benzina ar mai merge asa bine...
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie un contact (conector) imperfect...oxidat,murdar.Miscand de fire si de relee,e posibil sa-si revina si sa faca contact..un timp,pana la urmatoarea intrerupere.
...De la un gunoi nu "zaraie" ceva (ca un releu).
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Fratilor eu cred ca din cauza rahaturilor alea de leduri SMD de la pozitii; releul de la pompa de benzina o lua razna...
Neseara am facut un drum de vreo ora, mers pe autostrada cu 80-90km/h, a facut iar de vreo doua ori. Cand am ajuns la destinatie, asteptand in masina pe cineva timp de vreo 40 min, am zis sa schimb becurile la pozitii cu cele clasice pentru ca prea coincidea instalarea lor cu problema asta.
Inapoi spre casa...surpriza! masina n-a mai facut nicio fitza, a mers unsa, niciun bazait, nicio eroare.
Am sa mai fac cateva drumuri sa vad exact daca e intr-adevar asta, nu stiu ce explicatie ar fi, dar daca asa e, nu mai pun chestii din-astea pe masina in veci.
Pun si o poza cu ele ca sa stiti despre ce vb.

  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mda...din pacate revin cu problema mea, enervanta de-a dreptul de-acum. Am facut un drum mai lung azi dimineata, vreo 200 km si s-a comportat exemplar masina. Mers cu 90-110km/h lejer, dar cand aproape sa ajung acasa a inceput sa faca iar ca toti dracii si s-a oprit de tot. Cum dadeam la cheie si pornea, incepea sa bazaie releul si se oprea. A trebuit sa o las vreo 5 minute ca sa pot reporni ca sa ajung acasa.
Nu erau ledurile de vina cum am sperat, se pare ca ramane in discutie pompa de benzina sau releul sau ce dreak o fi.
A schimbat careva pompa de banzina? Imi puteti spune cum se manifesta cand e pe duca, pentru ca eu nu inteleg deloc, masina merge impecabil cand nu bazaie kktul ala.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Asteptam momentul cand iti vei da seama ca nu e de la LEDuri.Pompa de benzina nu face releul sa bazaie.Trebuie sa depistezi exact de unde vine acel bazait.Eu tot cred ca e un contact electric prost undeva.Poate e la conectorul calculatorului,poate ceva dezlipit la placa electronica,poate vreun senzor...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR