Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • ccrriissttii2001

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2005

  • Mesaj Privat
si eu am fix aceeasi problema de cateva saptamani. Am constatat ca pleaca mai greu cand e lasata mai multa vreme nepornita, de ex dimineata, sau cand plec de la serviciu. Deci cam 8 ore. Si eu am observat ca nu prea are problema asta daca e cald afara, dar oricum nu e de bine. O sa merg cu ea intr-un service saptamana viitoare, sa vad daca ii dau de cap baietii.
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Up-date, dupa 360 de km - foc continuu facuti cu viteze intre 60 si 130-140, fara evenimente sau alarme pe bord, am oprit motorul si abia la a 3-a cheie a mai plecat, primele doua chei ziceai ca nu am benzina in rezervor, desi mai era cam jumatate. Incep sa suspectez pompa de benzina... Sad
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca de data asta am rezolvat pornirea balbaita a motorului: ieri am schimbat filtrul de benzina si azi i-am dat o cheie motorului. Rezultat: pornire din prima, fara vibratii, fara sovaieli!
Pt cei care au de gand sa-si schimbe filtrul, le spun ca se potriveste cel de matiz, la 15RON. E echivalent, asa mi-a zis nenea de la magazinul de unde l-am cumparat...

P.S. Offtopic: importante sunt si bujiile la o pornire ok a motorului. Astazi am cumparat si bujii BOSCH, 2 catozi, la pretul 12,5RON/bucata.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
La mine filtrul are cam 6000 de cand e schimbat dar bujiile au enorm, tind sa cred ca sunt alea originale.... daca da au 63000 km.... daca nu oricum peste 25000 Smile, saptamana viitoare le schimb si va comunic ce si cum Smile
Skip ads

  • idiceanu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: timisoara cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si eu am schimbat bujiile ca erau vechi . Am gasit in masina bosch cu 2 catozi si asta am pus dar comportamentul persista. Singura schimbare la schimbarea benzinei....
filtru de benzina nu l-am schimbat dar ar trebui incercat.
nu vine de la pompa problema...cel putin am testast cu alta pompa pusa si in 2 saptamani am avut aceeasi problema...
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
si eu am aceleasi simptome
pompa de benzina e schimbata
bujii... noute sa zicem ... bosch
cica ar fi de la motorasul de relanti....
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca stau bine si ma gandesc parca am mai auzit/vazut undeva ca de acolo se trage. Oare trebuie schimbat sau se poate repara? ca de curatat clapeta si ce e pe acolo am mai facut-o.
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
se poate schimba, doar ca din ce-am inteles e destul de scump
eu ma refer acu' la masinutza mea...
Skip ads

  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate problema a reaparut. M-am bucurat putina vreme ca s-a potolit. Schimbarea filtrului de benzina nu a rezolvat aceasta chestiune decat pt o scurta perioada de timp. Intreb: daca ar fi motorasul de relanti, cum de sta motorul fara sa fluctueze la relanti dupa ce s-a incalzit? Nici nu vreau sa ma gandesc cat costa...!!! Am desfacut un astfel de ansamblu pe vremea cand aveam o nova. Nu-i mare lucru de facut acolo. Cel putin asa era la nova. Poate ca la opel or fi tot soiul de chestii de curatat in motorasul ala....
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
om, nu da verdictul asta cu motorasul asa repede
eu am fost la service si mi-au spus-o
ar fi pacat sa schimbi si ala si sa aiba aceleasi simptome
a am aflat tot de pe forum ca ma costa 200 roni
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Faza e ca nici nu trebuie sa se incalzeasca, daca ii dai o pedala scurta imediat ce a pornit nici nu simti ca merge aiurea, deci nu cred ca tine de temperatura motorului.
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
nu cred ca merge asta cu pedala
la mine da sa moara in secunda 2 dupa ce am dat la cheie, dureaza 2 secunde si dup-aia porneste normal
Skip ads

  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
LEXXX a scris:Faza e ca nici nu trebuie sa se incalzeasca, daca ii dai o pedala scurta imediat ce a pornit nici nu simti ca merge aiurea, deci nu cred ca tine de temperatura motorului.


Ma rog, am fost eu inexact. Intr-adevar, daca apas usor pedala motorul porneste si se duce in turatia necesara, deci n-are legatura cu temperatura. Eu m-am gandit ca dupa ce trece de faza asta, indiferent daca e cald sau nu motorul, relantiul este stabil. Eu nu stiu ce sa caut, ce sa curat, pt ca mi-e teama ca ar fi ceva pe la alimentarea cu aer sau benzina....Uite, nu m-am gandit pana acum sa-i dau o cheie fara sa am filtrul de aer pus, desi nu e imbacsit ca sa zici ca el ar fi responsabil cu gatuirea asta.
  • corsarul_albastru

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XSE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
hai sa va zic si povestea mea, prima parte. imi place mult opelul corsa, si mi'am achizitionat acum 4 zile, un corsar second hand din timisoara, la 5000 de euro. motor de 1000, 60 de cp, supraalimentat. din pacate, l'am luat cu probleme, azi l'am dus in service, in ralenti coboara la 500-750 de turatii, iar benzina primeste abia dupa ce se incalzeste un minut -doua. e evident ca are prob de alimentare pe undeva.
altfel, masina se comporta admirabil pe sosea, sta bine in curbe, e fasneata, iar in pofida defectiunii, a tras destul de bine de la tim la bucuresti. vreau sa zic ca daca mai bag 200-300 de euro in ea, tot cred ca merita. are airbaguri, abs, trapa, servo, etc, e super bine intretinuta pe interior, si conform masinilor germane, de afara pare mica, dar in realitate ai mai mult spatiu decat intr'un clio symbol, care mi se pare mai stramt.
acum vreau sa va intreb daca stiti care sunt prob curente cu care se confrunta modelul asta; ma refer la defectiuni care au aparut in mod repetat de'a lungul celor 5 ani de la fabricatie

azi am bagat'o in service. urmeaza in scurt timp continuarea povestii
  • ovidiu28

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 1.2 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema asta cu pornirea 'ezitanta'. La mine s-a rezolvat dupa ce am vazut ca imi consumase f mult ulei. :!: Masina era imprumutata si nu am stiut ca mananca asa mult ulei. Am completat un litru jumate si s-a rezolvat. Neaparat sa stergeti bine joja cand masurati nivelul uleiului
  • adicretu35

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
dimineata pleaca la cheie, dar sta 2-3 secunde turata la 2000 rpm, ceea ce nu facea pina acum. merg cu ea vreo 20 km, opresc un sfert de ora, dupa care nu mai pleaca deloc. Electromotorul se invarte, dar nu baga benzina deloc. Daca scot minusul de la baterie, si astept un sfert de ora, pleaca, dar e pericol sa ma lase in drum (moare in sarcina). Am curatat EGR-ul (imi dadea nas), dar problema mi-a aparut inainte de chestia asta. Suspectez niste senzori, care imi dau eroare pe ECU, si o data cu resetarea acestuia codurile de eroare imi dispar. Ma gindesc sa ma duc la opel pt. tester, dar daca nu-mi apare nici o eroare? O vind? Sad
Am corsa B 1.2 16V din 99
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masina este reusita, nu are sens sa o vinzi pentru o nimica toata.
Pe anumite corse este instalat un sistem de protectie a motorului la temperaturi excesive. In cazul in care creste temperatura motorului ECU taie alimentarea cu benzina. Dar din cite stiu taie si in timpul mersului, nu stiu exact.
Am vazut ca te pricepi cit de cit si afara este frumos, deci la treaba.
Cumpara detergent, spala motorul ca sa vezi mai bine, dar inainte de asta uita-te peste tot poate gasesti ceva. Cureti toate contactele cu spay contact sau solvent de carburatoare, fara hirtie abraziva sau alte retete mioritice. Le usuci bine si pe urma le cuplezi. La fel si cu cele de masa (suruburi). Foarte importate sunt contactele de la calculatorul de injectie !
Pe urma treci la senzori si il masori pe fiecare in parte, simulezi la fiecare si vezi ce face, de ex. la cel de temperatura masori ohmic si pe urma il bagi in apa fierbinte masori, in apa cu gheata iar masori...

Spuneai ca nu baga benzina, esti sigur ? Ai vazut cu ochii tai ca nu iese nimic din injector ?
  • adicretu35

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
Spuneai ca nu baga benzina, esti sigur ? Ai vazut cu ochii tai ca nu iese nimic din injector ?


ms mult de sfaturi dane, de unde sa vad daca imi baga benzina prin injectoare? nu sunt superman Very Happy. primul drum il fac la opel (linga spitalul fundeni), sa mi-o puna un prieten de acolo pe tester, te tin la curent.
inca o data, multumesc mult
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa vezi daca baga benzina nu iti trebuie prea multe scule si nu te apuci de desfacut... Te asiguri ca nu vrea sa porneasca si ca atunci face fite, scoti repede bujiile si bagi in fiecare gaura o cirpa dop sau ... daca esti cu cineva el la cheie si tu bagi degetul (putin! nu adinc). Vezi daca miroase a benzina sau nu, vezi ce simplu este.
Daca nu ai benzina vezi de ce, comanda injectoare (pui un bec mic paralel pe unul) si vezi daca primeste comanda. Daca primeste vezi de ce nu ai presiune la benzina, merge pompa sau nu...

Mai vezi si senzorii de la arborele principal si cel de la came cranckshaft si camshaft.

Mai exista si posibilitatea de lipituri slabe la ECU. Si imobilizatorul mai face de astea.

La sfirsit nu uita sa ne spui ce ai gasit
  • adicretu35

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:

La sfirsit nu uita sa ne spui ce ai gasit


sigur iti voi spune daca si cum am rezolvat-o. ms mult de sfaturi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR