Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
gaby_isro a scris:[...]throttle body si clapeta de acceleratie sunt acelasi lucru[...]

Da, corect. Vroiam sa zic ECU si clapeta de acceleratie le-am curatat.
Intre timp, mi-am citit erorile cu metoda pseudo-agrafa. Martorul imi indica 2 erori:
P1612 Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser C-05
P1613 Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser C-05

Sfatul lui dancuciurean de-aici e
Pentru P1612 stai linistit ca mai poate aparea citeodata, scapi usor prin deconectare baterie macar 1 ora. Verifica totusi incarcarea/bateria/contacte ca din cauza lor este posibil sa apara

Am gasit si modul de verificare a bacteriei pe Club Corsa. Ma bucur ca semnele indica bateria, si nu debimetrul. Embarassed

Apropo, marti cand am fost cu masina la spalat, a trebuit sa reintroduc codul de la CDPlayer. Dubios, avand in vedere ca nu am spalat motorul...
Skip ads

  • mihi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Se pare ca problema era de la injectoare,cel putin deocamdata merge bine dupa schimbarea injectoarelor.
  • chucky_florin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1994 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2010

  • Mesaj Privat
deci in concluzie AI PROBLEME LA PORNIRE SE CURATA throttle body ,EGR-ul se schimba buji SI in cel mai rau caz injectoarele si sa rezolvat problema .daca mai ai si problama cu acceleratia intarziata se schimba si filtrele de aer polen benzina GATA!

DACA PROBLEMA REVINE RELUATI ACTIUNEA DE CURATARE SI IN ALEA 3-4 ZILE CAT MERGE BINE CAUTATI CLIENT SI MARITATI0!
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La mine a fost bateria terminata. Martea trecuta n-a mai putut nici macar amorsa pompele.
175lei un Rombat nou, de 55A si acum merge brici.
Skip ads

  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
vreau sa curat si eu corpul clapetei de acceleratie si vreau sa schimb si garniturile daca tot fac treaba asta. va rog sa-mi spuneti care sunt garniturile din desenele de mai jos? doar 8 (desenul 2) si 9 (desenul 1)? la augsburg mi-au facut o oferta de 22 lei pentru pozitia 8 si 22 de lei pentru 3 bucati din pozitia 9 (ca alea cica se vand numai la set).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corect.
  • drlucifer

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: oradea
  • Masina: Corsa Z12XEP 80 CP MT5
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
inca ma mai lupt cu balbaiala motorului la rece
am facut si o diagnoza, dar nu este nici o eroare stocata
in link am valorile de la test, dar nu stiu sa le interpretez (chiar daca am TIS si Autodata)
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=160
voi vedeti ceva suspect in rezultate?
  • mihi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu o precizare,dupa ce au schimbat injectoarele,mi-a pornit cam aproximativ 1 saptamina ,dupa care ,cam odata la 2 zile iarasi nu pornea la prima cheie,am schimbat benzina ,am pus top premium 99+ de la petrom ,dupa care surpriza,nu am mai avut probleme,se si aude cand porneste motorul altfel decat inainte ,mult mai bine,deci ori e benzina de 95 la noi,nu prea de 95,ori e mai sensibil motorul asta,in orice caz ,problema se pare ca a disparut.Am sa mai revin cu updateuri.

Numa bine si drum bun fara evenimente corsarilor!
Skip ads

  • teovvis

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
benzina de 95 este foarte proasta si-ti distruge motorul. Eu la corsa mea am avut aceeasi problema dar odata cu schimbarea benzinei nu mai face. Chiar daca e mai scumpa cea de 99 masina consuma mai putin si ca bani tot acolo ajungi dar motorul merge mult mai bine , e mult mai puternic si mai silentios. Si cel mai important , la prima pornire asteptati sa se stinga becurile din bord ,si dupa aceea dati cheie
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motoarele seria Z merg foarte bine cu 95. In legatura cu stins martor masina+cheie, da obligatoriu se da cheie dupa stingere de fiecare data, deci nu prima pornire.
  • teovvis

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
da, ai dreptate dar nu sti in romania daca benzina de 95 chiar e de 95 . In afara tarii masina merge mult mai bine pe benzina lor de 95 deci e o diferenta
  • drlucifer

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: oradea
  • Masina: Corsa Z12XEP 80 CP MT5
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Motoarele seria Z merg foarte bine cu 95. In legatura cu stins martor masina+cheie, da obligatoriu se da cheie dupa stingere de fiecare data, deci nu prima pornire.

ma puteti lamuri de ce trebuie asteptat sa se stinga martorii? cei de la reprezentata spun ca nu influenteaza cu nimic faptul ca astepti sau nu sa se stinga acei martori. multumesc
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Se amorseaza pompele
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. se amorseza pompa benzina sa faca preiune in rampa injectoare
2. se incalzeste film debitmetru
3. se incalzesc sondele lambda
4. calculatorul 'scaneaza' motorul
  • drlucifer

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: oradea
  • Masina: Corsa Z12XEP 80 CP MT5
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:1. se amorseza pompa benzina sa faca preiune in rampa injectoare
2. se incalzeste film debitmetru
3. se incalzesc sondele lambda
4. calculatorul 'scaneaza' motorul


multumesc de raspuns si ii vad logica. am verificat cu op-com sondele lambda si ”Senzor oxigen B1S2,449 mV”, aceasta valoare ramane constanta in plus si ÃŽncãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2) este Inactiv. La mine simptomatologia = pornire balbaita la motor rece cca. 1 minut. Totusi cu alta ocazie valoarea B1S2 varia de la valori mici la valori mari conform TIS, dar mult mult mai incet B1S1. In acest caz motorul nu se balbaia asa de rau.
Ce sa fie defect? sonda labda, cea de dupa catalizator costa in oradea cca. 600 lei.
PS. am citit si posturile referitoare la sonde lambda. Deci no ofence daca am postat aiurea
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
drlucifer imi vine greu si nu am timp sa urmaresc ce ai facut, parametri etc, cand vin la Felix ne vedem si ma uit putin la masina.
  • ionut-sarcina

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut prieteni,sunt proaspat membru club Opel si am probleme cu pornirea masini.
De regula la prima pornire face figuri, se balbaie motorul la prima cheie,la a doua cheie o ia lejer.
Am fost la testar si nu are nici o eroare.
Nu am ideie ce poate sa fie, anul fabricatieie este 2008.
Ma puate ajuta cineva cu un sfat?

Va multumesc,
Ionut-Sarcina
  • drlucifer

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: oradea
  • Masina: Corsa Z12XEP 80 CP MT5
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:drlucifer imi vine greu si nu am timp sa urmaresc ce ai facut, parametri etc, cand vin la Felix ne vedem si ma uit putin la masina.


ok. abia astept. daca eram mai aproape mergeam eu pana acolo. deocamdata multumiri pentru atentia acordata, iar intre timp o sa incerc sa pun piese de proba. ex: rampa de bobine, sonda lamba 2 etc. ,cate o piesa de fiecare data.
  • crazyboy

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat problema asta cand am inlocuit acel futun mai gros care intra in throttle body in partea de sus.Era crapat si pierdeam compresie pe la el.Atentie mare,pentru ca si un furtun crapat poate da mari batai de cap.Furtun de aerisire carter superior,adica gaze/vapori de benzina(nr 2 din imagine) https://www.clubopel.com/lin...ge.php?v=gxbqCiVi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Furtunul 2 si eu l-am schimbat, nu era crapat dar tanar nu era. Alta belea e din gaurire admisie (este subiect).

ionut-sarcina curata throttle si fa invatare. Treaba asta e la toate, sau mai toate...colegul meu (hai sef) avea probleme la un Golf 4 150,000km masina cumparata de noua, curatat dar la ei e cu programare cu tester VAG-COM rutina dracului, merge asa bine ca m-a pus sa-i comand interfata...dupa ce nu porneste si iei taxi cu sotie si 2 copii ce draci sa faci ?...
La alt coleg cu Megane II sau III 160,000km throttle era curat, la ei Renault spune schimb ulei 7,500km oras si 15,000km extern, deci ....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR