Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salutare Opelishti!Va rog mult sa-mi dati niste sfaturi,idei.Am o Vectra 1.6 16V din '96,motor X16XEL.De vreo cateva saptamani a inceput sa-mi trepideze,mai exact cand sta la relanti se simte un tremurat,mai mult cand sunt intr-o viteza superioara nu mai trage ca la inceput,e destul de puturoasa si la turatii mai mari de 2000 - 2500 incepe sa-mi tremure bordul.Azi,spre exemplu,eram in treapta a 3-a si mi s-a oprit motorul din senin.Am curatat bujiile si fisele si tot asa se comporta.Plus ca se simte un miros ca si cum nu ard gazele cum trebuie.Care ar fi piesa care face mofturi?Valva EGR,pompa de benzina,injectoarele?Multumesc si astept cateva idei de la voi!
Skip ads

  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu are nimeni nici o idee despre ce anume este vorba?Repet,la relanti se simte un tremurat si trage f greu.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sa nu fie catalizatorul infundat.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza pe calculator si verifica starea sondei lambda.
Skip ads

  • georgevig

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
posibil egr
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu ai erori deloc incearca sa lasi motorul sa se incalzeasca cat de cat dupa care o accelerezi la maxim .Daca nu se tureaza pana in limitare desfa evacuarea cel mai aproape de motor astfel incat sa nu mai treaca gazele prin nici o toba si nici prin catalizator si incearca sa o turezi din nou ...daca merge....acolo e buba ( catalizator, tobe ..) Si anunta-ne si pe noi de rezultat !
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu exact cum se numeste piesa respectiva,dar e pozitionata in dreapta motorului,deasupra bobinei de inductie in care intra 2 furtunase...unul din aceste 2 furtunase era infundat,l-am curatat si acum e ok...nu mai trepideaza la relanti,are zvac si se descurca bine si la turatii mari.Per ansamblu problema pare a fi rezolvata.
  • bibitzu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut care este piesa aceasta mai exact daca poti sa pui o poza so vad multumesc
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am revenit...se pare ca piesa asta care se numeste Tank Ventil sau Convertor de presiune a cedat la mine.Simptomele ar fi urmatoarele: consum crescut de combustibil si chiar de ulei,tremura din toate incheieturile,trage foarte greu,iar daca apleci urechea la toba se pot auzi niste balbaieli ale motorului.Din cate am inteles piesa asta regleaza volumul de aer pt o aprindere optima.Chiar azi am si aflat pretul: originala e 190 RON,iar pe producator e 170 RON.Atasez si o poza cu piesa.Numai bine!


Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR