Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • BLK
  • *
  • 15 mesaje
  • din 11 Jul 2008
  • Astra 2008 Z14XEP
  • Bucuresti
  • BLK

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu cumva ai butonul de pozitionare a aerului pe parbriz (dezaburire) caz in care nu functioneaza recircularea tocmai pentru ca ar aburi mai rau geamul.

ai buton pentru lampa de ceata sub butonul de aprins farurile, in stanga rotitei pentru intensitatea luminii de pe bord.

a avut cineva probleme cu nivelul carburantului care pare ca urca pe indicatorul din bord? am patit de 2 ori la un drum, am scos busonul si a tras aer (s-a auzit "fas") si si-a revenit, apoi iar am patit, iar am scos busonul. sa fie ceva supapa blocata? stiu ca la alte masini e in buson, dar la astra nu e nici o gaura in buson (cum e la logan gaura de cheie)
Skip ads

  • zippper

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.4 16V 90CP Classic II
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2007

  • Mesaj Privat
nu ma prea pricep la "zgomote" si alte chestii. Stiu sa bag benzina si sa -i dau "talpa" doar Razz
Eu am remarcat doar un zgomot de diesel la relanti, in special cand e motorul cald. Se aude undeva in dreapta ...
Despre ulei GM : dupa revizia de 15000 km parca nu mai tragea bine motorul...
pe 28 august fac 1 an si deja are 36 000 .

Numai bine
  • peoples
  • *
  • 1 mesaje
  • din 06 Aug 2008
  • Astra 2008 1.4 twinport Z14XEP
  • Bucuresti
  • peoples

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 twinport Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am si eu astra classic de o saptamana 1.4 twinport Z14XEP si are tacanitul de care zici la pornirea de pe loc! am incercat si in marsarier si nu se aude absolut nimic deci e doar la prima treapta de viteza! ocazional in partea dreapta se mai aude un tacanit cred ca de la un ventilator ceva ( il aud doar dupa ce parchez masina si motorul merge la ralanti). in rest masina e parfum(exceptie facand grila de aerisire a parbrizului care s-a ridicat de coltul din stanga Crying or Very sad o clema slabutza!)
  • adisan2002

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Galati
  • Masina: Mokka X 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2008

  • Mesaj Privat
BLK a scris:nu cumva ai butonul de pozitionare a aerului pe parbriz (dezaburire) caz in care nu functioneaza recircularea tocmai pentru ca ar aburi mai rau geamul.

ai buton pentru lampa de ceata sub butonul de aprins farurile, in stanga rotitei pentru intensitatea luminii de pe bord.

a avut cineva probleme cu nivelul carburantului care pare ca urca pe indicatorul din bord? am patit de 2 ori la un drum, am scos busonul si a tras aer (s-a auzit "fas") si si-a revenit, apoi iar am patit, iar am scos busonul. sa fie ceva supapa blocata? stiu ca la alte masini e in buson, dar la astra nu e nici o gaura in buson (cum e la logan gaura de cheie)



Ai dreptate, multumesc. Idea
Skip ads

  • as3dyum

  • Mesaje scrise: 1,044
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da...nici eu nu sunt lamurit...acelasi zgomot la debreiere il am si eu dar numai in momentul in care se simte subturata, iar in rest totul functioneza "rotund" fara alte zgomote dubioase...ma gandeam la egr...sa fie de la valva?,nu stiu.in ultima perioada am pus benzina de la rompetrol(efix) si inainte puneam 95 de la petrom si nu am sesizat acest zgomot(sa fie de la benzina) sau poate ulei ...nu e ceea ce trebuie castol magnetic 10W40....nu stiu.poate cei ce vor posta pe viitor vor veni cu mai multe explicatii.( astra g 1.6 16v)
  • BLK
  • *
  • 15 mesaje
  • din 11 Jul 2008
  • Astra 2008 Z14XEP
  • Bucuresti
  • BLK

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca cauti pe forum vei gasi mai multe detalii. este zgomotul produs de inovatia twinport, care la ralanti foloseste cumva mai putine supape, pentru un consum redus de carburant. pe scurt eu asta am inteles. atat vreme cat zgomotul nu e metalic si foarte pronuntat, e ok. un zgomot metalic oricum exista la 1.4 pentru ca e distributie pe lant, la 1.6 nu ar exista.

adica si mai pe scurt, asa face toate si e normal, cel putin cat e masina noua, cand ajungi la suta de mii, poate suna distributie, dar cred ca se aude destul de nasol cand e pe duca distributia.
  • ovidog

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2008

  • Mesaj Privat
De aprox. o luna sunt posesorul unei astra classic 1.4xep luata de la GTT si 700km rulati. Am tot citit pe forum despre zgomotul facut de motor la plecarea de pe loc sau cand accelerz dar nu-mi dau seama daca este vorba de acelasi zgomot pe care il face si masina mea,nu am avut motor pe motorina si deci nu stiu cum se aude cand pleci de pe loc:

1.la plecarea de pe loc sau cand accelerez in mers (nu pe loc) se aude ceva ca un huruit infundat (destul de gros), aproape ca si cum parca as avea toba sparta. Motorul este zgomotos in mers, dar cu asta ma pot obisnui.Este cumva vorba de un zgomot asemanator cu al vostru sau este vorba de alt fel de zgomot?
I-mi cer scuze ca mai deschid o data acest subiect dar sunt un pic nelinistit din aceasta cauza.
  • BLK
  • *
  • 15 mesaje
  • din 11 Jul 2008
  • Astra 2008 Z14XEP
  • Bucuresti
  • BLK

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
oare ti-ai putea imagina ca o masina noua sa fie stricata? stai linistit, asa fac toate, si dupa ce va mai trece o vreme tot asa va face. drum bun si benzina ieftina! eu am aproape 3500km intr-o luna, merge bine, ceva greieri dar pe mine nu ma deranjeaza asa mult.
Skip ads

  • ovidog

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2008

  • Mesaj Privat
BLK multumesc, m-am mai linistit, drum bun si tie si fara evenimente
  • adytzu_slk

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o astra de 2 luni si are acelasi zgomot de disel, se simnte la relanti cand motorul este cald si la plecarea de pe loc in rest sunt multumit de masina.Apropo motorul este 1.4.
  • Astralagiu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Este cumva vorba de acea ''bataie'' care apare la demarajele de pe loc cand e subturata (adica, forfecand acceleratorul si pedala ambreiajului, turatia nu creste pe 1000-1100 rpm)?
Daca da, nu va impacientati: este zgomotul normal al acestui gen de demaraj, coroborat cu senzatia ca arborele cotit se ''opinteste'' cu fiecare detenta a pistoanelor in trenul fix al cutiei de viteza.
Singurul impediment ar fi presiunea scazuta a uleiului (deh, turatie joasa...) si sarcina sporita pe vibrochen. Cu putin antrenament, se poate demara elegant si silentios cu z14xep: 1200-1300 rpm, o manevrare lina a ambreiajului si gata... Wink
  • Astralagiu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca, in schimb, este vorba de zgomotul tipic ''ca de Diesel'', inseamna ca inca nu s-a incarcat suficient cu ulei rampa de distributie a gazelor. La motorul z14xep, motor de turatie, incarcarea la regim baric a rampei de distributie se face mai ''tarziu'' un pic, sens in care, eu, unul, recomand ca dupa pornire, mai ales dupa o stationare de peste 2-4 ore, inainte de a demara, sa se stationeze cu motorul in regim de ralanti pret de 35-45 secunde...Iar demarajul sa se faca undeva in limitele descrise mai sus.

Nu creste consumul, dar se prelungeste considerabil durata de viata a rampei de distributie si, de ce nu, a motorului.

Care motor arata ce stie sa faca dupa 17-20000 km si de pe la 3500 rpm in sus...
Desi, uneori, mi s-a parut ca ansamblul motor-cutie de viteze sunt un pic ''incarcate'' din punct de vedere turatii, m-am convins ca flacaii lui Adam Opel au stiut ce fac: motorul nu pare deranjat sa functioneze perioade mai indelungate la regimuri de 3200-3500 rpm. Ba din contra: raspunde in permanenta foarte vioi la comenzi, parand ca se simte chiar bine...

Oricum, motorul z14xep, cu cele 360 copite ale sale stie sa faca mai mult decat s-ar astepta multa lume, la o prima lectura a fisei tehnice.
S-auzim numai de bine!
Skip ads

  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am un opel astra z14xep de aprox 9 luni.
in cei 21 000 km parcursi, pe langa aspectele semnalate pe forum, legate de "zgomot de diesel" si alte alea, am observat si eu un lucru: in treapta a 5-a, cand accelerezi si ajungi aproape de 90 km/h, motorul se aude mai intens, ca si cum ar fi supraturat, zgomot care dispare imediat ce ai trecut de aceasta viteza. la viteze mai mari de 95 km/h nu se mai aude nimic anormal, cel putin din punctul meu de vedere. cine a mai sesizat acest aspect, va rog sa-mi confirmati
  • Astralagiu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Este, cel mai probabil, un zgomot facut de intrarea in rezonanta a tubulaturii de evacuare...

Povestea asta am intalnit-o la o alta masina, la o turatie de prag de 3500 rpm. Si s-a remediat prin disparitia de la sine, odata cu inaintarea in varsta si kilometraj a masinutei respective.

Nimic daunator, doar un simplu disconfort acustic.

Totusi, domnule Mircea Neicu, zic eu ca n-ar strica o inspectare/aspectare a suportilor coloanei de evacuare...

S-auzim numai de bine!
  • f1specialfx

  • Mesaje scrise: 610
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4 90HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu urmatoarea problema cu motorasul z14xep :
La pornirea la rece ,de exemplu dimineata imi scoate fum albastrui pe teava de esapament .Masina are sub 30.000 de km dar problema am observat-o de pe la 9000.De la ce poate fi?
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pentru informatie. cel mai probabil, asta este cauza. curios faptul ca si la dacia care am avut-o inainte, se intampla acelasi fenomen, si cam la aceeasi viteza (turatie a motorului).
  • Astralagiu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
f1specialfx, daca scoate fum albastrui, paaiiii, nu prea-i bine...
Fumul albastru apare atunci cand e uleiul foarte uzat. Sau motorul are ceva probleme de uzura...
Daca povestioara cu fumul albastrui a aparut de pe la 9000km, inseamna ca nu prea s-au respectat cerintele constructorului ca in prima mie-jumate de km sa nu se depaseasca 3000 rpm si 80 kmh. Si, au aparut uzuri...
Sau, daca s-au respectat cerintele de exploatare dinamica, uleiul si-a pierdut proprietatile mai iute decat zice cartea, nu si-a mai facut treaba si, iarasi, au aparut uzuri...

De la schimb la schimb, cat ulei constati ca lipseste din baie?...(Sa nu-mi spui ca nivelul de ulei e la fel: fumul albastru este emanat de uleiul ars.)

Daca diferenta e majora (750 ml - 1 litr), la o medie de 10000 km parcursi cu un schimb, fuguta la un service specializat Opel sa-i faci un test de compresie...In baza rezultatelor, mecanicii iti pot confirma sau infirma presupunerile mele ...
  • f1specialfx

  • Mesaje scrise: 610
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4 90HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am respectat cerintele referitoare la turatie si viteza maxima in primii 3000 de km iar la 6500 am facut primul schimb de ulei si filtru de ulei.
Intre revizia de 15000 si momentul actual in care are 28000 mi-a mancat cam 400ml.Si eu m-am gandit la ulei dar nu inteleg cum ar putea fi fara sa consume..
Cam cat costa un test de compresie?
  • Astralagiu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu am nici cea mai mica idee de pretul unei asemenea diagnoze...

Sfat: Intra pe site la oricare dintre dealerii care au si service-uri, afla un numar de telefon si fa-le o intrebare...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
f1specialfx consumul de 400ml in 13,000km este perfect. Nu iti bate capul, motorul tau este impecabil.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR