Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Pinky

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la sevice pentru cele trei probleme: tacanitul de la ralanti (din dreapta), directia care face sa traga putin spre dreapta si usa sofer care incepe "sa se simta" (la franare si accelerare) cand sunt diferente de temperatura cauzate de aerul mai rece din masina (AC).
Am refacut inainte sa merg la sevice presiunea in pneuri (2.2 fata si 1.9 spate) si directia s a ameliorat: cand rulez fara sa fie in viteza pe drum DREPT merge ok. CAND ACCELEREZ insa o ia "usurel" spre dreapta. La viteze de peste 70 km/h, pe drum DREPT, in momentul cand scot din viteza, se simte o relaxare a tensionarii volanului care tindea spre dreapta atunci cand era in accelerare.
Raspunsul service: NU are rost sa o urcam pe rampa si sa umblam la o masina noua; diferente de lungimi de planetare care fac ca in sarcina sa existe o deviatie de directie spre dreapta. Ar fi fost o emisiune TOPGEAR in care ar fi fost demonstrat acest "defect" normal (constructiv!) la marci ca Volkswagen si altele. NU am vazut emisiunea si NU am gasit pe TUBE nimic in sensul asta.
DACA SE POATE, AS DORI COMENTARII AVIZATE SI RIGUROASE. MASINA ARE 10 ZILE SI SINCER.. EXPLICATIA CU PLANETARELE (IN LIPSA DOVEZII CA AR FI O SITUATIE SIMILARA SI LA Volkswagen etc.) NU PREA M A CONVINS DELOC! ESTE IMPORTANT SA STIU/M DACA SE POATE ACCEPTA O ASA "NORMALITATE" DE LA O MASINA NOUA!
Problema cu tacanitul ar fi de la un furtun de aerisire (din fabricatie) si se poate remedia.
Cea cu usa.. "sa mai asteptam ca este masina noua si o reglam ulterior"
Multumesc
Skip ads

  • CATALIN RUSU

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2013 1.7dtj 110 cai
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut !
-am si eu astra clasic II de 1 an si are acum 8000 km- trebuie sa fac revizia ;
-per ansamblu sunt multumit de masina;
Probleme:
- in primul rand motorul e lenes pentru greutatea masinii-asta fara ac pornit;(de multe ori am avut probleme in depasiri- 1,6 ar fi fost perfect) ;
-de vreo ceva vreme se comporta ca o barca - mi-e frica sa merg cu mai mult de 100 (e foarte instabila mai ales daca bate si vantul si drumul are mici denivelari)- ma duc maine sa o puna pe tester si va tin la curent
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pt Pinky ...confirm ca Astra Classic 2 trage putin dreapta la plecare de pe loc si foarte putin in mers. Eu am un astra classic 1,7 CDTI din toamna lui 2006. acum are vreo 50 de mii la bord. de la iesirea de pe poarta dealerului a tras putin dreapta. normal ca m-am ingrijorat, am facut teste etc. am intrebat. e de la planetara dreapta care e mai lunga, in plus are si o contragreutate pe ea. poti sa ii faci geometrie, sa schimbi cauciucuri nu o sa rezolvi nimic. in timp te vei obisnui cu cu ea. plus ca faza asta cu trasul dreapta nu se va amplifica. e exact la fel ca atunci cand era noua. mai mult la viteze de peste 130 -150 km/h masina este stabila, iar aceasta tendinta de trage dreapta este neglijabila. eu in 50 de mii de km am schimbat deja cauciucurile de pe spate pe fata din cauza uzurii normale...daca ar exista o problema de unghi ele s-ar ''toci'' neuniform. nici vorba de asa ceva. In plus am in familie si o astra classic 1,6 twinport si e la fel. spor in rezolvarea altor probleme.
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@Catalin_Rusu: verifica bucsele de la barele antiruliu, sau ceva de genul asta. Mie alea mi le-au schimbat (eram in garantie) si s-a ameliorat senzatia. Schimbarea am facut-o pe la 45000 km, bucsele sunt din plastic, si din cauza drumurilor noastre "europene" s-au tocit. cel putin mie asta mi s-a zis.

la 8000km mi se pare prea devreme sa fie asta, dar tu siti mai bine pe unde si cum ai mers. un test de suspensii nu face rau, mai ales daca esti in garantie.
Skip ads

  • Pinky

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru incurajari si pentru impartasirea experientelor proprii. Am mers destul de mult cu masina (noua) de 2 saptamani (peste 2000 de km). Cum am spus, dupa ce am refacut presiunea in pneuri trage dreapta putin doar in accelerare.. si simt o detensionare a volanului dinspre tras usor dreapta cand scot din viteza la peste 70 la ora. E linistitor ca nu sunt singurul - in sensul ca asa sunt ele.. Incep sa cred inclusiv ce spune sefu de service GTT (ca la o emsiune TOPGEAR, la niste teste, un model Volkswagen si inca vreo doua fac la fel - trag spre dreapta in accelerare). Am vb cu un prieten care are un Mitsubishi Lancer de pana intr un an si care.. in accelerare trage stanga! Eu insumi am testat intre timp un Nissan Primera de 120 cai si la fel.. trage un pic dreapta in accelerare. Am mai intrebat un inginer de la Daewoo si mi a spus ca testele in accelerare "fara mani" nici nu prea se fac.. la majoritatea marcilor (nu prea ar fi util caci nu prea "se merge fara maini in accelerare"..).
Una peste alta.. tot o sa o pun pe o rampa (Opel! nu la gigel cu sfori..) sa ma conving ca sunt respectate intervalele..
Mai ramane apoi sa vad ca se tocesc batraneste.. similar pneurile de pe stg si dreapta..
Caci.. DACA ASA SUNE ELE (masinile).. ASTA ESTE! BANI DE mercedes nu am inca.. poate pt mult timp..
In rest.. sa va spun doar ca sunt fff multumit de 1.4 twinport cu exceptia celor spuse la care adaug ca parca.. la viteze mari cand franezi face putin.. spre stanga de data asta! Inca ceva: zgomotul mare dupa 130km/h; puteau si ei sa o antifoneze mai mult..
Ca performante (repet: cu exceptia celor spuse si cu privire la care sper sa ma edific pozitiv!) sunt super incantat: viraje care iti fac pielea de gaina la viteze superioare.. Iar ca veni vorba.. am atins destul de rapid 191 Km/h (nu stiu daca si real ci doar pe indicator) si bag mana in foc ca ar mai fi mers ceva.. fata de cat scrie in carte 182 viteza max. constructibila. Pentru cei care sunt dezamagiti de motorul de 1.4, desi si eu l as fi dorit pe cel de 1.6: pentru a vedea performantele trebuie accelerat intre 3500 - 5000 de turatii.. acolo am ramas uimit de ce poate sa faca motorasul asta!
Va voi tine la curent cu relatia mea cu Opel Astra Classic II de 1.4 Twinport..
  • dzomba

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut! am si eu un opel astra H din 2005 si vreau sa va spun ca si mie imi trage dreapta cand plec mai tare de pe loc si cand franez...cred ca e o chestie din fabrica
  • ady_vasiloiu

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
daca e cand franezi...nu cred ca e din fabrica,cred ca ai alte probleme(cauciucuri cu presiune neuniforma,discuri frana,geometrie)
  • CATALIN RUSU

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2013 1.7dtj 110 cai
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
l_stoian79 a scris:@Catalin_Rusu: verifica bucsele de la barele antiruliu, sau ceva de genul asta. Mie alea mi le-au schimbat (eram in garantie) si s-a ameliorat senzatia. Schimbarea am facut-o pe la 45000 km, bucsele sunt din plastic, si din cauza drumurilor noastre "europene" s-au tocit. cel putin mie asta mi s-a zis.

la 8000km mi se pare prea devreme sa fie asta, dar tu siti mai bine pe unde si cum ai mers. un test de suspensii nu face rau, mai ales daca esti in garantie.


salut!
-am fost azi la G&P Suceava au ridicat masina pe rampa, tras de roti, verificat- nimik anormal
-apoi testul pentru suspensii- totul in regula;
-in fine am pornit spre g. humorului- i-a dat 160, a franat mai puternic masina nu are nik nici vorba de instabilitate;
concluzia : se pare ca ar fi din cauza unor rafale de vant care s-au suprapus denivelarilor din carosabil(masina fiind totusi destul de usoara)
p.s- pana azi nu am calcat-o mai tare de 3000 la schimbat vitezele(I,II) dar am vazut ca se duce bine daca o turezi mai tare cel putin in 1 si a 2 treapta

Skip ads

  • Pinky

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
..am aproape 4000 de km si problemele initiale arata astfel: franarea la viteze mai mari nu afecteaza directia iar detensionarea volanului cand scot din viteza la peste 80km/h a cam.. disparut - problema era a pneurilor presionate diferit dupa manometre nereglate. TOTUSI au ramas: tzacanitul specific dreapta motor de la ralanti si un pic in prima viteza; la plecarea de pe loc fara maini pe volan (pe drum DREPT) acesta se misca spre dreapta dar si in accelerari mai puternice, mai ales in primele viteze (1 si 2) lucru confirmat mai sus; usile arata ca exista (scartaie foarte soft la denivelari etc.) lucru specific pt astra classic II; zgomotul mare al motorului la viteze mari (peste 130km/h).
Sa speram ca ma pot obisnui cu cele de mai sus. In rest, toate bune si sunt multumit si NU regret ca am ales varianta de 1.4 twinport (motorul e cu adevarat spectaculos)..
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pinky tacanit la motor in dreapta poate fi de la valva purjare vapori benzina si este perfect normal.
Motorul asta Z14XEP e o mica bestie numai ca trebuie tinut dupa 3000ture, din cite retin cuplul maxim e pe la 3800. Deci pentru consum mic mergi "subturat" daca vrei sa depasesti fara greata o bagi in viteza inferioara si o calci. O fi el mai zgomotos decit Z16XEP dar e mai fiabil si distributia pe lant te face sa dormi linistit, cind tacane abia atunci o schimbi.
Motorul Z14XEP provine ca principiu din stramosii X10XE/X12XE, au vazut ca e ok si au scos seria euro4 Z10XE/Z12XE, in continuare au mai tras de el, marit putin cilindree si alt ECU de a iesit Z10XEP/Z12XEP, nu adurat decit foarte putin si iar au mai tras putin de el scotind Z14XEP care a inlocuit Z14XE care cam avea bube (consuma ulei, termina EGR, crapa bobina inductie, crapa ECU).
Singura problema la seria XEP twinport e ca trebuie curatata admisia (celebrele clapete) si la schimbare distributie musai se vor inlocui pinioanele. La seria XE erau adevarate, cu dinti caliti etc. si se inlocuia numai cel de pe vibrochen, la XEP sunt niste table ambutisate de doi lei dar pretul la toate 3 e cit la ala mic, deci tot acolo iesi.
Stai linistit, ai facut o alegere buna cu Z14XEP, dupa mine care mi-am bagat mina prin ele este momentan cel mai indicat motor de mediu litraj/putere. Este o imbinare perfecta de fiabilitate, consumabile/intretinere ieftina, putere, consum redus, pret mic la achizitie (un clasic II e acum 8,000euro).
Cum iesi din "garantie" iti recomand ulei Mobil1 0W40 ala american de la mama lui, depaseste calitativ de departe zeama GM 5W30. Nu am spus-o numai eu si benzinarii mici ci si cei cu Z19DTH, cum au pus ulei adevarat motorul era altul din toate privintele.
  • moryoka

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am intrebat pe cei care fac revizia anuala de acelasi zgomot, care dupa 30000km ani, se aude la fel, si mi-au spus ca e ceva legat de o pompa ...si ca nu ar fi nici o problema
initial a avut acceeasi reactie de ingrijorare, se auzea un pacanit rapid in relanti
daca apesi acceleratia un pic, sa zicem pana la 1200 rot/min, fara sa cuplezi ambreiaj, vei obs ca si tacanitul creste in frecventa, pana cand marind acceleratia,, probabil din cauza inertiei, acesta va dispare
da, acelasi pacanit la plecarea de pe loc, dar la fel, nu se considera a fi o problema
daca mergi cu ea un pic subturata, se aude intradevar ca un diesel
am obs ca multi nu schimba in treapta intai de viteza, folosind a doua desi masina parca o cere...

sa va folositi masini sanatosi/sanatoase si sa conduceti fara nervi:D
  • Pinky

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ii multumesc lui dancuciureanu pentru informatiile mai mult decat satisfacatoare (cantitativ si calitativ!).
Legat de tacanitul de la ralanti intr adevar, nici cei de la sevice se pare ca nu m au pacalit: este de la un sistem intermediar de racire (altul decat cel care ventileaza puternic cand motorul a fost supraturat mai mult timp). Am dedus asta nu doar pt ca la plecare (la rece) nu se aude.. ci, dupa un drum mai lung pe autostrada, intr o noapte racoroasa cu astra rulata la 80/ora.., motorul era sub 85 grade Celsius (pana unde, deductiv, banuiesc ca nu functioneaza nici sistemul intermediar de racire) si.. SURPRIZA, cand am lasat o la ralanti oprind, NU se auzea niciun tacanit (exact ca atunci cand porneste "la rece").
Din cate am citit cuplul maxim la 1.4 twinport este la 4600 turatii.. este posibil sa nu fi inteles desi am vazut ca testata, se comporta intocmai: da maxim intre 4000 - 5500 turatii..; sunt foarte multumit de cum se comporta in serpentine si in rampa.. daca o turezi si ai incredere in ea.. Viteza maxima obtinuta (am 2 luni si 5000 km efectuati) este de 191km/h pe indicator (am incercat in 2 randuri singur si fara greutate pe drum drept si fara vant pe Buc.-Pit. si Buc.-Constanta) dar, km reali cred ca sunt 186,5: nu am inca GPS dar am facut calculul babeste (am mers constant cu 80 si am observat dupa 15minute comparand cu kilometrajul masinii sau al autostrazii cati km am facut in mod real cu viteza respectiva.. extinzand calculul la 191 km/h mi a dat "eroarea" de la 191 la 186,5).
Bafta!
Skip ads

  • Pinky

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am identificat o anumita comportare la astra classic II 1.4 twinport a mea.. noua de 2 luni.. Nu stiu daca e ceva normal, dar lucrurile stau asa: dupa ce pornesc motorul (spre deosebire de a baga in viteza 1, 2, 3, 4, 5 unde totul este OK,) si vreau sa dau inapoi.., apasand pedala de ambreiaj, bag in marsarier. Daca o fac IMEDIAT.. "caraie"! daca astept intre 2 si 3 secunde CU PEDALA DE AMBREIAJ APASATAsi abia apoi bag in viteza pentru inapoi (marsarier), totul este ok.
Intrebarea este: e firesc sa astept peste 2 secunde cu pedala pe ambreiaj (probabil sa se decupleze total discul de ambreiaj si sa nu se mai roteasca etc.) ca sa pot da inapoi fara sa caraie ambreiajul sau mai stiu eu ce?!
Multumesc si astept raspunsuri..
  • viorel2123

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si la a mea e la fel dupa 1 an si 4 luni. Nu mai tin minte unde am citit ca e bine sa apesi pedala de ambreiaj, sa astepti 2, 3 secunde si dupa aceea sa bagi in marsarier.
Atunci intra usor si nu mai caraie.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am 45 000 (urmeaza sa fac revizia) masina (z14xep) are 1 an si jumatate si ma confrunt cu urmatoarea problema: dimineata, cand motorul este rece, la plecarea de pe loc, masina tremura foarte tare in momentul cand pedala de ambreiaj este pe portiunea superioara a cursei. daca o turez mai tare, fenomenul nu mai apare. idea e ca inainte, chiar si fara s-o turez, pleca la relanti fara sa tremure. nu mi se pare normal. astept pareri. multumesc
  • bogdan3l

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu e normal sa pleci cu masina subturata pentru ca motorul este intr-un regim de lucru instabil. Probabil in 45.000 km s-a depus mizerie pe clapeta de acceleratie si aceasta reactioneaza mai greu cand computerul motorului observa subturarea. Remediul cel mai simplu e sa urci in ture pana la 1200-1300 rpm inainte sa eliberezi ambreajul. Pentru linistea ta poti sa mergi la service sa ceri curatarea corpului clapeta si a EGR-ului ( contracost probabil).
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut ! azi am descoperit si eu o problema la 18.000 km, am un trancanit, problema este ca nu imi dau seama unde este, cateodata il simt sub scaun, sub pedale, sub motor, pe drumuri bune nu se aude nimic, pe drumuri pietruite, sau cel nasoale se aude ! am fost si am ridicat-o pe o rampa sa vad daca nu cumva este evacuare de vina, dar nu, toate mansoanele sunt la locul lor.................... deci care ar fi problema mea ? sa fie telescoapele (sau cum le zice chestiile alea de la roti) dar asa deodata sa apara zgomotul asta ? pentru ca chiar deodata mi-a aparut, nu l-am remarcat pentru ca aveam un bidon in portbagaj si am zis ca este de la el, iar a doua zi am dat jos bidonul si surpriza ..........
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am descoperit care era problema.......... imi sarise doua mansoane de la toba de sub masina, maine le pun pe toate.......... e doar 4 lei unu .............
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
revin cu mentionarei ca nu erau acele mansoane de vina ........... am ridicat masina la un service si tipu a tras concluzia ca in nici un caz problema mea nu este de la mansoanele acelea de caucic, ci aveam slabita bieleta antirolui (sau cum yo spune) surprinderea este ca cica acea piulita sau ce sistem de prindere are nu are voie sa se slabeasca ..................... si colac peste pupaza in urma cu 2 luni am facut revizia de 15.ooo .............. aia chiar nu au vazut nimic........
  • drodowu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ASTRA mea implineste peste cateva zile 4 luni. Pana acum nici un fel de probleme poate doar zgomotul de diesel la relantiu.
Astazi am observat ca in momentul cad se sting martorii la bord, nu mai ridica geamurile fata, cum facea pana acum.
Daca activez alarma se ridica geamurile iar daca bag cheia in portiera de la sofer deasemenea se ridica geamurile.
Are cineva idee ce sa intamplat?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR