Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • catalin_tl

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salut!Revin cu subiectul detonatiilor in carcasa filtrului de aer. Am inlocuit alternatorul meu zgomotos (posibil rulmentii) cu altul identic imprumutat. Vechiul alternator debita ~13,5-13,8 V la ralanti, dar cu motorul turat si cu sarcini electrice cuplate tensiunea scadea pana la ~ 12,5-13 V. ( Mi se descarca acumulatorul lent). Alternatorul imprumutat debiteaza 14,5 - 14,8 V si nu scade nici cu motorul turat si nici in sarcina electrica.
Constatari importante :
1.Motorul se tureaza la 1200-1300 rpm la pornirile la rece ;
2.Pornirile la rece sunt mai ferme, nu mai sunt balbaite ;
3.Problema detonatiilor in admisie s-a diminuat substantial, insa din pacate nu s-a eliminat total. In continuare, la accelerari bruste, motorul parca da intai sa moara si abia apoi porneste. Oricum fenomenul detonatiilor s-a diminuat si chiar "datu'n nas" nu mai este atat de evident - raspunsul motorului la solicitari de acceleratii este mai rapid.
Intrebari :
Exista o legatura directa intre tensiunea debitata de alternator si functionarea propriu-zisa a modulului de comanda a injectiei sau a injectoarelor?
Acumulatorul meu este destul de vechi 5-6 ani si la frig, daca nu pornesc masina cateva zile, se autodescarca. Este posibil ca aceasta, corelata cu tensiunea mica debitata de alternator, sa fie cauzele problemelor pe care le am cu pornirile la rece si cu datu'n nas al motorului ?
Daca incarc acumulatorul in casa pana la densitatea electrolitului de 1,26 g/cmc, cu alternatorul vechi montat, mi se opreste motorul la ralanti. Nu vad nici o corelare intre cele doua si nu inteleg de ce se intampla asa?
Skip ads

  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Exista legatura intre alternator si functionarea motorului pentru ca curentul vine din alternator. Mai pot aprarea probleme in functionarea motorului si din cauza instalatie electrice a masinii (asa mi s-a spus si mie)
  • catalin_tl

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Multam de raspuns. Asa banuiam si eu. Oricum este ceva interesant si merita studiat.
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am inteles de la un var de-al meu care a avut o Vectra A din 1992 1.6i (C16NZ) adusa in tara in 2000 si a bagat-o la taxi din 2001 pana in prezent. A facut cu motorul original 420.000. Si mi-a spus ca vectrele A au belele cu instalatia electrica din cauza proastei exploatari a acesteia si mai ales daca masina a fost lovita tare si a fost afectata inst. el. iar mesterul nu a stiut cum sa o refaca identic + diferiti mesteri care se baga aiurea in electrica masina fara sa aibe habar de ea.
Tie iti trebuie un electrician bun care sa-ti cauta eventualele "pierderi de curent" sau cum se numesc pentru a le remedia. Daca se inlocuiesc doar cablurile de la bobina de inductie pana la bujii e bine dar nu rezolva treaba mai trebuie inlocuite si cablurile de la alternator la baterie.
Skip ads

  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
A-propos de pierderi de curent...la masina mea am un consum de 750mA in "stand-by". Mi se pare cam mult...
  • zildan

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2006

  • Mesaj Privat
AI ceva distrus. Nu trebuie sa treaca de zeci de mA curentul. Sa nu il confuzi cu cel instant care apare la cuplarea bornei de la baterie.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
pai e simplu, scoti borna de minus, si conectezi intre borna si baterie un aparat de masura pus pe "gaurica" de sarcina, si vezi ce consum iti arata.daca ai alarma activata sau ceva, tre sa vezi foarte putin curent care trece pe acolo. daca e mult, inseamna ca ceva fura curent. asta poti verifica scotand pe rand sigurantele..
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Masuratoarea a fost facuta cu un multimetru digital (pe scala de 10A aveam 0.75 A) asa ca... o sa scot pe rand sigurantele...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR