Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sautare!
azi m-a mancat undeva sa ii curat intercooleru, l-am umplut cu vre-o 3-4 litrii de motorina combinata cu benzina (intercooleru era montat pe masina)motorina am turnat-o pe furtunu de la erg. l-am umplut si lasat vre-o 4 ore plin ochi. dupa care am dat motorina afara in felu urmator:
am inclinat furtunu de la egr in jos sa curga pe langa radiatoare si am pornit masina, motoru a mers la relanti cu furtunu scos de la erg cam 10 min. eu am crezut ca a iesit toata motorina din intercooler si asa am pus furtunu in egr, am pornit, a stat motoru la relanti vre-o 20 de secunde dupa care s-a turat la maxim, in momentu ala am luat contactu(am crezut ca se opreste) doar ca motoru tot a continuat sa stea accelerat vre-0 10 secunde dupa care a murit. dupa 30 min de incercari sa-l pornesc iar m-am lasat pagubas(a murit bateria). am incrercat cu spary sa-l pornesc in admisie, am verifica turbina sa nu aiba axu rupt, am scos furtunu de la egr iar, am verificat nivelul in filtru de motorina, eroare in bord nu am, zgomote suspecte motoru nu face si tot nu am reusit sa-l pornesc.
are careva idee ce s-ar fi putut intampla de nu porneste? Crying or Very sad
va rog nu vreau sa aud si sa fiu criticat pt ce am facut, stiu ca a fost o prostie din partea mea !
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ai desfacut furtunul din partea de jos a intercoolerului? Daca nu, inseamna ca are destul de multa motozina in el. Nu stiu cat este de indicat sa mai incerci sa-l pornesti inainte de a afla exact daca a avut sau nu de suferit dar in orice situatie nu-l porni cu furtunul de la intercooler pus pana nu-l golesti complet.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
tocmai asta e problema ca nu mai porneste, oricum nu ii mai pun furtunu de la intercoler in egr pana nu porneste motoru, dupa ce a pornit atunci o sa am motive sa usuc intercooleru.
este posibil sa se fi dus ceva pe la pompa de injectie pt ca a stat motoru turat maxim 10 secunde cu contactu off?
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Teoretic, cu contactul luat, electonica masinii este decuplata (face exceptie alternatorul) si ca urmare, nu ar trebui sa fi avut de suferit. Cum pompa de injectie are actionare mecanica, este posibil sa fi functionat partial si sa se fi dezamorsat. Nu inteleg de ce nu a vrut sa porneasca cu sprai.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mai desfa odata admisia, cred ca mizeria curatata a facut un fel de dop pe undeva.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
problema partial rezolvata
motoru a pornit tras destul de repede cam in 50 de metrii, merge uniform, fara zgomote suspecte. dupa ce am uscat bine intercooleru am facut un drum de 20km in care am realizat ca am spuma neagra si presiune in vasu de expansiune. este posibil sa se fi ars garnitura de chiuloasa sau chiar chiuloasa, piston, camasa piston(daca o avea motoru asa ceva) sa fi cedat pe undeva? nivelul uleiului a ramas neschimbat
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Curata spuma din vas si vezi ce se mai intampla. Este posibil doar sa fi scapat ceva gaze in apa atunci cand a functionat la turati foarte mari.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am curatat instalatia de racire si dupa 10 km de mers cu masina vasu s-a umplut cu o spuma neagra de zici ca este petrol, chestia e ca nivelul uleiului a ramas neschimbat.
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
dupa mai multe verificari am observat ca spuna aceea neagra care era in vas nu era decat pamant, probabil din interiorul blocului si apa bolboroseste in vas cand ajunge la 90 de grade
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca s-a ars garnitura de chiulasa undeva. Spuma aceea e de la curatarea intercoolerului. In momentul cand a mers motorul singur, el s-a alimentat cu motorina dizolvata cu benzina direct din admisie, nu din injectoare. S-ar putea ca turatia sa fi depasit maxima admisa.
Pt cei care vor sa curete intercoolerul, dupa spalare, el trebuie uscat bine de solventul folosit, suflat cu aer sa nu ramana vapori, altfel el se comporta ca un carburator.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut

daca bolboroseste apa in borcan sunt simptome de garnitura arsa
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut! daca bolboroseste in borcan inclin sa cred ca da s-a ars garnitura de chiulasa....daca face doar negreala poate sa fie de la termoflot(care este posibil sa fi fost spart inainte). eu am curatat intercoolerul prin demontare(se demonteaza destul de greu de pe masina), si nu am intampinat dificultati la pornire, ce-i drept, l-am spalat cu diluant. asa ca nu mai fi suparat: da-i chiulasa jos , verifica planeitate studiaza cilindri pentru fisuri(nu se poate demonta camasa de pe motor, este corp comun cu blocul) si de restu;l nu ar trebui sa fie probleme.
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
stie cineva vre-un service unde se poate verifica daca exista fisuri in chiuloasa in bucuresti cu tarife acceptabile?
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
vb cu maiandrei
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
zilele trecute am desfacut motoru si am gasit garnitura de chiuloasa zic eu intreaga, numai ca ea(garnitura) bloca orificiile de racire ale blocului motor, nu stiu cat de normal este acest lucru. am sa atasez cateva poze sa va dati cu parerea.


in prima este blocul fara garnitura pe el si in cealalta este cu garnitura pe el, se vede clar ce orificii acopera garnitura.
chiuloasa are acelasi nr de orificii ca blocul si corespund intre ele, numai ca garnitura obtureaza orifiicile pe unde ar trebui sa circule antigelu.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Despre acele orificii obturate de garnitura, nu stiu ce sa zic. Am insa o nelamurire in ceea ce priveste pistoanele. In centrul pistoanelor 2 si 3 se vad niste gauri care in 1 si 4 nu sunt. Oare asa trebuie sa fie?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pistoanele sunt ok, au in ele benzina si de aceea se vad asa. pe mine ma arde ca sa zic asa garnitura pt ca nu inteleg de ce obtureaza orificiile alea. am mers asa cu ea aproape 2 ani fara probeleme
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
poate sa-mi spuna cineva daca garnitura de x20dth este identica cu cea din poza? am cauta azi pe la vre-o 20 de magazine de piese auto si de la toate am primit acelasi raspuns, garnitura care o am eu este pt x/y20dth ca nu ar fi nici o diferenta intre ele. totusi este normal sa obtureze orificiile alea ?
daca a mai desfacut careva motoru de x20dth sau y20dth il invit sa se dea cu pararea
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
http://dl.transfer.ro/Trans...ov-b7c3c8a5ef.zip

uite garnitura nedemontata de pe y22dtr
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
este identica cu ce am avut eu pe motor
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR